Natuurlijk. Maar wat had je dan verwacht van iemand warabij al stond dat hij "make up artist" is?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:33 schreef aswesleep het volgende:
Dit doet Ferell zeker en vast om zieltjes te winnen.
ik vind de vorm lelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind overduidelijk getekende wenkbrauwen, of t nu bij man of vrouw is, bijna altijd verschrikkelijk.
Ik zeg het maar omdat Ferell zelf zei dat we het zo niet mochten zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wat had je dan verwacht van iemand warabij al stond dat hij "make up artist" is?
jij zegt het ik dacht het pfffffquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Nick! Hoevaak ga je nog t woord minihamburgertjes zeggen?!
Hij wou gister voor de liveshow al los gaan op zichzelf. Dat vond BB geen goed ideequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:34 schreef suzi1 het volgende:
dus bb had tegen die jerrel gezegt van begin niet gelijk met je opmaakkoffer, maar hij kan het dus toch niet laten?
Hij heeft er een nachtje over geslapenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:34 schreef suzi1 het volgende:
dus bb had tegen die jerrel gezegt van begin niet gelijk met je opmaakkoffer, maar hij kan het dus toch niet laten?
ja want het is zijn beroepquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat klonk overtuigend.
Jerrel: 'Ik doe dit niet om zieltjes te winnen he, ik vind het gewoon leuk'
Dat ging over gisterenavond tijdens de liveshow. Toen heeft BB gezegd, doe nog maar even niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:34 schreef suzi1 het volgende:
echt een gladjanusquote:
Dat vind ik dan eigenlijk stom van BB.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij wou gister voor de liveshow al los gaan op zichzelf. Dat vond BB geen goed idee
Ik ga boodschappen doen. Komt er een screenshot van t eindresultaat hier?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:35 schreef diditje64 het volgende:
Nou ik ga ook soep maken, geef maar een gil als alle dames in de plamuur zitten.
It's a gay thingquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
Begint ook al half Engels te lullen.
"It's a process, it takes time"
Hij geeft 'r dadelijk een dragname en klaar is ze!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef Whuzz het volgende:
Godver, zit ie nou Noompje te ver(sch)minken?
STEP AWAY FROM THE NOOM!
Ik had dan toch een marshmallow genomen als je niet met alles rekening kan houden. in plaats van zo'n poeder op je ogen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Het is niet vegan is dat erg"
Neeehhhh""
Kotsventje. Maar hij zorgt voor irritatie en dat is goed. Die misten we.quote:
Vanoomi.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij geeft 'r dadelijk een dragname en klaar is ze!
Vegan Veronica of zo
die kan al opmaken dus heeft de jerrel lessen niet nodigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef Blackprinces het volgende:
Die meiden vol adoratie toekijken.
Waar is zoey?
Hij is lelijkquote:
It's a process. Dat weten we dus nog niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef TheRacingElf het volgende:
Geluid staat uit maar wat moet Naomi voorstellen? Een tijger? Vlinder?
"It's a process"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef TheRacingElf het volgende:
Geluid staat uit maar wat moet Naomi voorstellen? Een tijger? Vlinder?
*mompelt iets met kiespijn*quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kotsventje. Maar hij zorgt voor irritatie en dat is goed. Die misten we.
Als make-up artist? Nee, dan is dat niet genoeg neequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lpracing het volgende:
Waarom hebben ze uberhaut toegestaan dat hij zijn hele make up koffer mee mocht pakken? Gewoon het normale make up wat een vrouw gebruikt is niet genoeg ofwat?
Mike heeft ook zijn bakkers oven en broodmes meequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lpracing het volgende:
Waarom hebben ze uberhaut toegestaan dat hij zijn hele make up koffer mee mocht pakken? Gewoon het normale make up wat een vrouw gebruikt is niet genoeg ofwat?
Ik vind t wel een leuke afwisseling en ik denk de dames ook. Qua wat hij doet dan he.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother wat heb je ons aangedaan
dekt ze eigen al in hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:40 schreef Blackprinces het volgende:
It's a process... misschien wordt t niet mooi.
Gewoon over het hek pleuren jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat die stomme tutten zich laten inpakken met een make-up koffer.
Mooie opdracht voor Michel!
Verstop die make-up koffer!
Alleen Zoey niet, wat dan weer verrassend is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vrouwen hangen als strontvliegen rond Jerrel
Ben hem nu al zat.....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Jerrel denkt volgens mij dat die er lang in blijft
"gewoon het normale"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lpracing het volgende:
Beter nog: eerst de eigenaar in zijn koffer opvouwen en zo goed verstoppen dat-ie niet meer wordt teruggevonden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja, waarom mocht Zoey haar artiesten kleding mee nemen. Lijkt me stug dat ze met die niemandalletjes naar familie toe gaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lpracing het volgende:
In de hottube bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Duidelijk nooit een Nikkie tutorial of zo gezien?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:44 schreef cobain1994 het volgende:
Dit is gewoon kleuren met vingerverf lijkt het wel..
[ afbeelding ]
nou nikkie maakt ook heel mooi op hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijk nooit een Nikkie tutorial of zo gezien?
Dit is nog niks!
Precies datquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:45 schreef RobjeGeus het volgende:
Hij maakt er een mooie drag queen van
Daar is hij bij lange na nog niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijk nooit een Nikkie tutorial of zo gezien?
Dit is nog niks!
Kunnen ze hem niet nog ruilen tegen een van die overgeblevenen ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Jerrel denkt volgens mij dat die er lang in blijft
wat zijn jullie snel zegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
Dit is pas 20% van de make up die erop gaat???!
Man man man
Duh. Er zijn nog geen nepwimpers, geen contouring, geen lippen, geen wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
Dit is pas 20% van de make up die erop gaat???!
Man man man
7 dagen bedenktijd toch? Nee, ik hoef geen tegoedbon. Doe maar gewoon geld terug.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet nog ruilen tegen een van die overgeblevenen ?
Ah!! dat staat dus nog niet vast?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Nu zijn de vrouwen aan de beurt.
Wacht maar tot Michel en Nick aan de beurt zijn.
Als ie er in blijft, wedden dat dat een x gebeurd?
no way zeker nietquote:
Graagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
7 dagen bedenktijd toch? Nee, ik hoef geen tegoedbon. Doe maar gewoon geld terug.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat zijn jullie snel zeg
maar 20% OMG wat moet dat worden
Hij kan er voor die tijd al uitgestemd zijn, dat bedoel ik meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah!! dat staat dus nog niet vast?
Eigenlijk maar goed ook....beter teveel dan te weinig je hebt maar 1 persoon nodig voor het stemmen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:47 schreef BB-King het volgende:
Zet de stream aan en de eerste die weer nadrukkelijk in beeld komt is Jerrel.
Nog amper wat gezien van Matt en Mike.
Ik gok dat ie homo is, dus geen paniekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Djerrol zit hele tijd aan mijn Naomi, ik ben ziedend.
Ohquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kan er voor die tijd al uitgestemd zijn, dat bedoel ik meer.
Wat zijn contourenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:50 schreef suzi1 het volgende:
zei hij nou dat hij niet van contouren houdt? haha dat doen er daar een paar altijd he
"Je hebt een gezicht voor de radio!"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef BB-King het volgende:
Jerrel zegt dat Naomi op zich wel een goed hoofd voor make-up heeft.
Is dat een compliment?
die strepen die ze eerst over de wangen, neus en kin smeren en dan uitfaden oidquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat zijn contouren![]()
(In de make-up zin dan he...)
Ja. Klopt. Dat is 't ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat lijkt Liese wel met dat ondertandje naar achtere.![]()
Die jongen wil beroemd worden..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef chufi het volgende:
Wat is het doel van deze kliederopdracht?
nou liese naturel al lange na niet meer ze heeft genoeg bruinsel op nuquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Heel naturel nog?
Zelfs Jill was minder oranje.
maar goed, dat vond Liese ook prima.
Tijd om wat anders te doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef chufi het volgende:
Wat is het doel van deze kliederopdracht?
Oooh, die oorlogsverf zegmaar?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die strepen die ze eerst over de wangen, neus en kin smeren en dan uitfaden oid
De nieuwe Nikkiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die jongen wil beroemd worden..
Mjaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou gelijk al zijn kruid verschoten,![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Klopt. Dat is 't ook.
Hbe al beelden gezien van vanavond, nadat Jerrel bezig is geweest.
Nee, t is Trixie Mattel.
zoals die oorlogstrepen gisteren van Juliequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die strepen die ze eerst over de wangen, neus en kin smeren en dan uitfaden oid
Moet ie wat anders gaan leren danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die jongen wil beroemd worden..
Volgens mij is dat juist om de vrouwtjes te imponerenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oooh, die oorlogsverf zegmaar?
Ik dacht dat bedoeld was om andere vrouwen af te schrikken... Zoals een pauw zijn veren opsteekt om gevaarlijker te lijken
fock wilde net overschakelenquote:
Dat is om de illusie van een andere contour (vorm) hoofd te krijgenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oooh, die oorlogsverf zegmaar?
Ik dacht dat bedoeld was om andere vrouwen af te schrikken... Zoals een pauw zijn veren opsteekt om gevaarlijker te lijken
Waarom smeren ze dat dan niet op hun borsten? Dar moet dan weer ineens met silliconen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is om de illusie van een andere contour (vorm) hoofd te krijgen
Smallere neus, betere jukbeenderen, smallere kaken etc.
Het is gewoon een LEUGEN allemaal!
Omdat de rest misschien ligt te slapen en dit een x iets anders is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom worden we doodgegooid met Jerrel door BB
nah dat word die zeer zeker nietquote:
Ja ik ken t bij dragqueens en die doen dat wel degelijk op hun "borsten"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom smeren ze dat dan niet op hun borsten? Dar moet dan weer ineens met silliconen.
Daarom is t ook een vak apart!quote:Jezus, dat make-up is moeilijker dan je huis verbouwen man
Ik ben ook nog niet echt onder de indruk.quote:
die is nog wel een uur bezig. zit nu op 25%quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, ik ga boodschappen doen.
Kan iemand me een screenshot maken van t eind resultaat?
O dat haal ik welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die is nog wel een uur bezig. zit nu op 25%
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Hij is vast nog lang niet klaar dus haast je vooral nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Hij gaat volle bak op Michelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:59 schreef rinardo het volgende:
jerrel: ik kan het zo wel 2 maanden hier vol houden hoor, moeten we alleen even alle mannen wegstemmen
Ok wacht, ik maak even een excelletje hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ken t bij dragqueens en die doen dat wel degelijk op hun "borsten"
Hobby. Welke gek betaalt daar nou voor.quote:Daarom is t ook een vak apart!
Horror scenairo Jerrel alleen over met vrouwenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:59 schreef rinardo het volgende:
jerrel: ik kan het zo wel 2 maanden hier vol houden hoor, moeten we alleen even alle mannen wegstemmen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom smeren ze dat dan niet op hun borsten? Dar moet dan weer ineens met silliconen.
Jezus, dat make-up is moeilijker dan je huis verbouwen man
Horror scenario, Djerrol volgende nog in het huisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Horror scenairo Jerrel alleen over met vrouwen
Heb je een fotoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:56 schreef TheRacingElf het volgende:
God de tering wat heeft ie Naomi toegetakeld zeg
Wat een gedoequote:
Heuj, dit neigt gewoon naar fraudequote:
FOK! berichten zou tof zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:05 schreef Kefke04 het volgende:
Ferrel is benieuwd naar de reacties, doe maar wat tweets and facebook berichten op het scherm
Ferret tutorial. mocht hij willen, die is voor zijn social media er in gegaan, reken maar van yesquote:
Das wel knap gedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:06 schreef suzi1 het volgende:
hier zie je t als je geen tieten hebt
[ afbeelding ]
Oh nice ook eens proberenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:06 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat idee had ik al. Die heeft nu een band met de vrouwen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij gaat volle bak op Michel
Ok. Ik probeerde dat, maar nu is mijn borsthaar gekleurd...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:06 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
als ik het goed heb begrepen weet ze dat wel. was live gisterenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
Jill weet nog niet dat ze huismeester wordt toch? Die gaat een zenuwinzinking krijgen als ze de huisregels moet verzinnen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok. Ik probeerde dat, maar nu is mijn borsthaar gekleurd...![]()
Ik had eerst een Patje moeten doen hè?
Dat vind ik wel knapquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:06 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
mag wel eens vertelt wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
Jill weet nog niet dat ze huismeester wordt toch? Die gaat een zenuwinzinking krijgen als ze de huisregels moet verzinnen.
En ook beseffen dat ze niet kan worden genomineerd.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
Peter vroeg alleen hoe ze het zou vinden om huismeester te zijn, maar zei niet (tegen haar) dat ze het ook echt wordt. Dat was alleen tegen ons.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als ik het goed heb begrepen weet ze dat wel. was live gisteren
Jill weet dit sinds gisterenavond toch ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
En dat is afkicken hoor....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat idee had ik al. Die heeft nu een band met de vrouwen.
Gooi die kwal er aub uit.
Nu al te veel aandacht.
Zelfs mijn dagelijkse doses Michel gemist door die ADHD smurf.
Oh. Ik kan wel mascara bij Jerrel! Da's die shit voor op je wimpers dat zo prikt in je ogen toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:11 schreef suzi1 het volgende:
echt zo slecht, hij kan geen mascara bij een ander
Pas op je tepels hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok. Ik probeerde dat, maar nu is mijn borsthaar gekleurd...![]()
Ik had eerst een Patje moeten doen hè?
Die lippenstift klopt niet bij haar oogschaduwquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:11 schreef suzi1 het volgende:
echt zo slecht, hij kan geen mascara bij een ander
Jawel, dat was voor de uitzending al bekent gemaakt door Naomi.....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:08 schreef Tourniquet het volgende:
jullie tv lopen voor op de van mijn hoe kan datquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:12 schreef Kefke04 het volgende:
De reactie van Naomi toen ze in de spiegel keek : Maar mannekes toch zo zie ik er nooit uit precies een madheader
Hoorde ik ook iddquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat zegt ie nou tegen Jill jee mag ook als man overkomen kom je toch al
Zoiets ja, klonk niet tof in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Naomi had het al gezegd.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Peter vroeg alleen hoe ze het zou vinden om huismeester te zijn, maar zei niet (tegen haar) dat ze het ook echt wordt. Dat was alleen tegen ons.
ik kijk stream via https://www.twitch.tv/hid(...)KnsfRTcXcT5dG6UBBllEquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jullie tv lopen voor op de van mijn hoe kan dat
hij kan het ook nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die lippenstift klopt niet bij haar oogschaduw
Wat slim van jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:14 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ik kijk stream via https://www.twitch.tv/hid(...)KnsfRTcXcT5dG6UBBllE
geen vpn meer nodig
Nee hij kan er niets vanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij kan het ook niet
Naomi je moet keer na NIkkie gaan
meen je?! zei hij dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
De mascara rol in de 123 lijm stoppen en dan bij Jerrel op doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh. Ik kan wel mascara bij Jerrel! Da's die shit voor op je wimpers dat zo prikt in je ogen toch?
Bring it ON!
nee in het huis weten ze het niet hoor naomi ook nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel, dat was voor de uitzending al bekent gemaakt door Naomi.....
Ferret wil een showtje gevenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cos
waarom heeft Bloemkool
tomaten puree op dr ogen ?
Raar niemand zegt er wat van Ik zou zeggen pas ff op je woorden zegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou Jill gaat hier niet mee kunnen lachen
Ja hij vroeg of hij Jill moest doen en dat wimpelde ze af en toen zei hij datquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zoiets ja, klonk niet tof in ieder geval.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel, dat was voor de uitzending al bekent gemaakt door Naomi.....
Oké, compleet gemist dan. Was dan zeker op de stream terwijl de uitzending bezig was?quote:
Ik dat ze wacht tot Thomas haar komt verdedigen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:15 schreef Lillfex het volgende:
Wanneer gaat Jill eigenlijk ontploffen Ik pikte dat niet van hem
Is er een foto vanquote:
Als Thomas in beast mode gaat tegen Jerrel, vliegt hij terug omhoog in mijn populariteitquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik dat ze wacht tot Thomas haar komt verdedigen.
Thomas BEAST MODE activated!
Ik ook , ik ben wegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:19 schreef BB-King het volgende:
De stream mag wel wat meer afwisseling tonen.
Al uren deze schminksessie. Ik ben er klaar mee.
ja dat hoorde ik dus ook, was dat tegen Jill ? lulquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zoiets ja, klonk niet tof in ieder geval.
Ja, maar het was ook al dik daarvoor. Toen Naomi iedereen bedankte voor het meedoen van de bewoners want ook niemand had een sanctie gekregen en aan het eind van haar speech zei ze en de nieuwe Huismeester is en keek iedereen aan en Jill schudde van neehe neehe en Naomi zei Jahe jahe en gaf haar een knuffel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee in het huis weten ze het niet hoor naomi ook niet
Geraldine zei het in de show
Ze keek om en toen vroeg hij of zij ook wou en dat wimpelde ze af en toen zei hij het denk ongeveer kwartiertje terigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik spoel terug, maar werd dat op afstand gezegt of zat ze even bij hun aan de tafel?
Toch raar dat niemand daar wat van zegt. Wat een huis leven we daar Ik had er echt wel wat van gezegdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik dus ook, was dat tegen Jill ? lul
Het was op streams maar dik voor de uitzending.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Oké, compleet gemist dan. Was dan zeker op de stream terwijl de uitzending bezig was?
Hoe reageerde ze erop? Zou graag een clipje daarvan zien.
Nick heeft zich al kandidaat gesteld. Patje daarentegen was niet enthousiast.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:21 schreef Joyce-43 het volgende:
denkt hij nou echt dat de mannen opgemaakt willen worden ?
Huh, dat stukje was in de uitzending en ging over het ochtenddansje. Niet over het huismeesterschap!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar het was ook al dik daarvoor. Toen Naomi iedereen bedankte voor het meedoen van de bewoners want ook niemand had een sanctie gekregen en aan het eind van haar speech zei ze en de nieuwe Huismeester is en keek iedereen aan en Jill schudde van neehe neehe en Naomi zei Jahe jahe en gaf haar een knuffel.
oh ok vaagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:22 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nick heeft zich al kandidaat gesteld. Patje daarentegen was niet enthousiast.
iedereen kan zich toch zo noemen, ik heb visitekaartjes met alleen maar DESKUNDIGE er op, die zijn leuk om te laten maken en kadoo te geven aan iemandquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:07 schreef Joyce-43 het volgende:
kan hij niet eens de mascara doen
en het is zijn beroep ???
ja denk dat ze door de drukte het niet horen of het nog niet echt opvaltquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:21 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Toch raar dat niemand daar wat van zegt. Wat een huis leven we daar Ik had er echt wel wat van gezegd
Heeft Jill dit gehoord?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:24 schreef suzi1 het volgende:
yooo dafuq ik hoorde het nu ja. echt dan mag ze hem nu ook mannelijk slaan
Ben ik nu gekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh, dat stukje was in de uitzending en ging over het ochtenddansje. Niet over het huismeesterschap!
Geef mij maar rummiekubquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus het is kiezen op de streams uit Rummikubben met Jill en de gebroeders Thomas of MakeUppen met Jerrel
Succes er mee dan. Jerrel zei net dat hij wil Rummikubbenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geef mij maar rummiekub
Het is dan ook het rummiekub toernooi
en is dat 1 stream?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:14 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ik kijk stream via https://www.twitch.tv/hid(...)KnsfRTcXcT5dG6UBBllE
geen vpn meer nodig
O je heb het gevonden ja belachelijk hequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:24 schreef suzi1 het volgende:
yooo dafuq ik hoorde het nu ja. echt dan mag ze hem nu ook mannelijk slaan
Heb jij enig idee wat voor geld hier in omgaat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok wacht, ik maak even een excelletje hoor.
Dus. Als ze/het/hij al borsten hééft en die moeten groter... dan siliconen.
Als hij/het geen borsten heeft, maar die wel wil hebben, dan contours.
Goed. Colom C. Stel dat een vrouw wel borsten heeft maar die moeten kleiner. Smeer ik daar dan siliconen of contour op
[..]
Hobby. Welke gek betaalt daar nou voor.
ja ik snap dus ook niet dat niemand hem een mep tegen zijn kop gaf. moet je echt niet flikken. daarbij is jill op en top vrouwelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
O je heb het gevonden ja belachelijk he
Ja ik denk dat je twee stukjes door elkaar haalt. Ze hadden het er volgens mij vanmorgen nog over dat ze benieuwd waren of er vandaag nog een spel kwam voor het huismeesterschap.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben ik nu gek![]()
![]()
![]()
Dacht nog, oh Naomi heeft haar mond voorbij gepraat toen BB ermee kwam.
Niet klagen, in België moeten we het met de Jerrel stream doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus het is kiezen op de streams uit Rummikubben met Jill en de gebroeders Thomas of MakeUppen met Jerrel
Wasd dit t?quote:
Ik ook niet Ik vind hem zo glad hequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel pakt alle dames in .. ik snap er echt niks van
Hoop dat Michel hem snel over het hek gooitquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:28 schreef aswesleep het volgende:
Jerell gaat van slaapkamer wisselen. Daar zijn we nog niet direct van af.
STREAM 2 heeft streamlock dus heel de BENELUX moet die mormel nu aanhorenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:29 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Niet klagen, in België moeten we het met de Jerrel stream doen.
Wat snak ik naar de Rummikubtafel.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat voor geld hier in omgaat?
Echt een vak, geen hobby.
Ik weet niet zeker of ie al klaar is. Er is nu een soep pauzequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wasd dit t?
Mwa.
Niet lelijk, niet onder de indruk.
Ik geloof je, maar was er zo van overtuigd....slaap tekort denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je twee stukjes door elkaar haalt. Ze hadden het er volgens mij vanmorgen nog over dat ze benieuwd waren of er vandaag nog een spel kwam voor het huismeesterschap.
volgens mij voor ons live, maar niet in het huis.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als ik het goed heb begrepen weet ze dat wel. was live gisteren
Big Brother... slightly smaller brother.... nearly equal brother.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
Jill heeft nu opeens 3 Thomassen
[ afbeelding ]
hahaah zelfde shirts, zelfde broekenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
dan heb ik het misverstaan, maar dacht dat er aan haar gevraagd werd wat ze ervan vond de niuewe hm te zijn. en dat vond ze leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens mij voor ons live, maar niet in het huis.
Ik hoop voor Jill op 8 duimpjes omhoogquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn wel the three stooges zo samen jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Kwartet in de hottub.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
GVD....Geen leuke gesprekken meer dus s'avonds. Ik haat die gozer harder dan die hele hottub club bij elkaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:28 schreef aswesleep het volgende:
Jerell gaat van slaapkamer wisselen. Daar zijn we nog niet direct van af.
Sorry, maar de koffie spoot uit mijn mond van het lachen toen ik je qoute lasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:36 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Aan het kijken waar de beste plaats is om Jerrel over de omheining te gooien vermoed ik.
daltons omdat ze wel in grootte en omvang schelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn wel the three stooges zo samen ja
Echt he.. het enige woord wat Jerrel kent is : 'IK'quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
GVD....Geen leuke gesprekken meer dus s'avonds. Ik haat die gozer harder dan die hele hottub club bij elkaar.
Nog een twijfelaar....zou dat ook het dansje kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan heb ik het misverstaan, maar dacht dat er aan haar gevraagd werd wat ze ervan vond de niuewe hm te zijn. en dat vond ze leuk
Dit dus, ik kon daar echt van genieten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
GVD....Geen leuke gesprekken meer dus s'avonds. Ik haat die gozer harder dan die hele hottub club bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |