Natuurlijk. Maar wat had je dan verwacht van iemand warabij al stond dat hij "make up artist" is?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:33 schreef aswesleep het volgende:
Dit doet Ferell zeker en vast om zieltjes te winnen.
ik vind de vorm lelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind overduidelijk getekende wenkbrauwen, of t nu bij man of vrouw is, bijna altijd verschrikkelijk.
Ik zeg het maar omdat Ferell zelf zei dat we het zo niet mochten zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wat had je dan verwacht van iemand warabij al stond dat hij "make up artist" is?
jij zegt het ik dacht het pfffffquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Nick! Hoevaak ga je nog t woord minihamburgertjes zeggen?!
Hij wou gister voor de liveshow al los gaan op zichzelf. Dat vond BB geen goed ideequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:34 schreef suzi1 het volgende:
dus bb had tegen die jerrel gezegt van begin niet gelijk met je opmaakkoffer, maar hij kan het dus toch niet laten?
Hij heeft er een nachtje over geslapenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:34 schreef suzi1 het volgende:
dus bb had tegen die jerrel gezegt van begin niet gelijk met je opmaakkoffer, maar hij kan het dus toch niet laten?
ja want het is zijn beroepquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat klonk overtuigend.
Jerrel: 'Ik doe dit niet om zieltjes te winnen he, ik vind het gewoon leuk'
Dat ging over gisterenavond tijdens de liveshow. Toen heeft BB gezegd, doe nog maar even niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:34 schreef suzi1 het volgende:
echt een gladjanusquote:
Dat vind ik dan eigenlijk stom van BB.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij wou gister voor de liveshow al los gaan op zichzelf. Dat vond BB geen goed idee
Ik ga boodschappen doen. Komt er een screenshot van t eindresultaat hier?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:35 schreef diditje64 het volgende:
Nou ik ga ook soep maken, geef maar een gil als alle dames in de plamuur zitten.
It's a gay thingquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
Begint ook al half Engels te lullen.
"It's a process, it takes time"
Hij geeft 'r dadelijk een dragname en klaar is ze!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef Whuzz het volgende:
Godver, zit ie nou Noompje te ver(sch)minken?
STEP AWAY FROM THE NOOM!
Ik had dan toch een marshmallow genomen als je niet met alles rekening kan houden. in plaats van zo'n poeder op je ogen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Het is niet vegan is dat erg"
Neeehhhh""
Kotsventje. Maar hij zorgt voor irritatie en dat is goed. Die misten we.quote:
Vanoomi.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij geeft 'r dadelijk een dragname en klaar is ze!
Vegan Veronica of zo
die kan al opmaken dus heeft de jerrel lessen niet nodigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef Blackprinces het volgende:
Die meiden vol adoratie toekijken.
Waar is zoey?
Hij is lelijkquote:
It's a process. Dat weten we dus nog niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef TheRacingElf het volgende:
Geluid staat uit maar wat moet Naomi voorstellen? Een tijger? Vlinder?
"It's a process"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef TheRacingElf het volgende:
Geluid staat uit maar wat moet Naomi voorstellen? Een tijger? Vlinder?
*mompelt iets met kiespijn*quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kotsventje. Maar hij zorgt voor irritatie en dat is goed. Die misten we.
Als make-up artist? Nee, dan is dat niet genoeg neequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lpracing het volgende:
Waarom hebben ze uberhaut toegestaan dat hij zijn hele make up koffer mee mocht pakken? Gewoon het normale make up wat een vrouw gebruikt is niet genoeg ofwat?
Mike heeft ook zijn bakkers oven en broodmes meequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lpracing het volgende:
Waarom hebben ze uberhaut toegestaan dat hij zijn hele make up koffer mee mocht pakken? Gewoon het normale make up wat een vrouw gebruikt is niet genoeg ofwat?
Ik vind t wel een leuke afwisseling en ik denk de dames ook. Qua wat hij doet dan he.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother wat heb je ons aangedaan
dekt ze eigen al in hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:40 schreef Blackprinces het volgende:
It's a process... misschien wordt t niet mooi.
Gewoon over het hek pleuren jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat die stomme tutten zich laten inpakken met een make-up koffer.
Mooie opdracht voor Michel!
Verstop die make-up koffer!
Alleen Zoey niet, wat dan weer verrassend is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vrouwen hangen als strontvliegen rond Jerrel
Ben hem nu al zat.....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Jerrel denkt volgens mij dat die er lang in blijft
"gewoon het normale"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lpracing het volgende:
Beter nog: eerst de eigenaar in zijn koffer opvouwen en zo goed verstoppen dat-ie niet meer wordt teruggevonden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja, waarom mocht Zoey haar artiesten kleding mee nemen. Lijkt me stug dat ze met die niemandalletjes naar familie toe gaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lpracing het volgende:
In de hottube bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Duidelijk nooit een Nikkie tutorial of zo gezien?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:44 schreef cobain1994 het volgende:
Dit is gewoon kleuren met vingerverf lijkt het wel..
[ afbeelding ]
nou nikkie maakt ook heel mooi op hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijk nooit een Nikkie tutorial of zo gezien?
Dit is nog niks!
Precies datquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:45 schreef RobjeGeus het volgende:
Hij maakt er een mooie drag queen van
Daar is hij bij lange na nog niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijk nooit een Nikkie tutorial of zo gezien?
Dit is nog niks!
Kunnen ze hem niet nog ruilen tegen een van die overgeblevenen ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Jerrel denkt volgens mij dat die er lang in blijft
wat zijn jullie snel zegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
Dit is pas 20% van de make up die erop gaat???!
Man man man
Duh. Er zijn nog geen nepwimpers, geen contouring, geen lippen, geen wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
Dit is pas 20% van de make up die erop gaat???!
Man man man
7 dagen bedenktijd toch? Nee, ik hoef geen tegoedbon. Doe maar gewoon geld terug.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet nog ruilen tegen een van die overgeblevenen ?
Ah!! dat staat dus nog niet vast?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Nu zijn de vrouwen aan de beurt.
Wacht maar tot Michel en Nick aan de beurt zijn.
Als ie er in blijft, wedden dat dat een x gebeurd?
no way zeker nietquote:
Graagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
7 dagen bedenktijd toch? Nee, ik hoef geen tegoedbon. Doe maar gewoon geld terug.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat zijn jullie snel zeg
maar 20% OMG wat moet dat worden
Hij kan er voor die tijd al uitgestemd zijn, dat bedoel ik meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah!! dat staat dus nog niet vast?
Eigenlijk maar goed ook....beter teveel dan te weinig je hebt maar 1 persoon nodig voor het stemmen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:47 schreef BB-King het volgende:
Zet de stream aan en de eerste die weer nadrukkelijk in beeld komt is Jerrel.
Nog amper wat gezien van Matt en Mike.
Ik gok dat ie homo is, dus geen paniekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Djerrol zit hele tijd aan mijn Naomi, ik ben ziedend.
Ohquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kan er voor die tijd al uitgestemd zijn, dat bedoel ik meer.
Wat zijn contourenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:50 schreef suzi1 het volgende:
zei hij nou dat hij niet van contouren houdt? haha dat doen er daar een paar altijd he
"Je hebt een gezicht voor de radio!"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef BB-King het volgende:
Jerrel zegt dat Naomi op zich wel een goed hoofd voor make-up heeft.
Is dat een compliment?
die strepen die ze eerst over de wangen, neus en kin smeren en dan uitfaden oidquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat zijn contouren![]()
(In de make-up zin dan he...)
Ja. Klopt. Dat is 't ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat lijkt Liese wel met dat ondertandje naar achtere.![]()
Die jongen wil beroemd worden..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef chufi het volgende:
Wat is het doel van deze kliederopdracht?
nou liese naturel al lange na niet meer ze heeft genoeg bruinsel op nuquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Heel naturel nog?
Zelfs Jill was minder oranje.
maar goed, dat vond Liese ook prima.
Tijd om wat anders te doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef chufi het volgende:
Wat is het doel van deze kliederopdracht?
Oooh, die oorlogsverf zegmaar?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die strepen die ze eerst over de wangen, neus en kin smeren en dan uitfaden oid
De nieuwe Nikkiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die jongen wil beroemd worden..
Mjaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou gelijk al zijn kruid verschoten,![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Klopt. Dat is 't ook.
Hbe al beelden gezien van vanavond, nadat Jerrel bezig is geweest.
Nee, t is Trixie Mattel.
zoals die oorlogstrepen gisteren van Juliequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die strepen die ze eerst over de wangen, neus en kin smeren en dan uitfaden oid
Moet ie wat anders gaan leren danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die jongen wil beroemd worden..
Volgens mij is dat juist om de vrouwtjes te imponerenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oooh, die oorlogsverf zegmaar?
Ik dacht dat bedoeld was om andere vrouwen af te schrikken... Zoals een pauw zijn veren opsteekt om gevaarlijker te lijken
fock wilde net overschakelenquote:
Dat is om de illusie van een andere contour (vorm) hoofd te krijgenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oooh, die oorlogsverf zegmaar?
Ik dacht dat bedoeld was om andere vrouwen af te schrikken... Zoals een pauw zijn veren opsteekt om gevaarlijker te lijken
Waarom smeren ze dat dan niet op hun borsten? Dar moet dan weer ineens met silliconen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is om de illusie van een andere contour (vorm) hoofd te krijgen
Smallere neus, betere jukbeenderen, smallere kaken etc.
Het is gewoon een LEUGEN allemaal!
Omdat de rest misschien ligt te slapen en dit een x iets anders is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom worden we doodgegooid met Jerrel door BB
nah dat word die zeer zeker nietquote:
Ja ik ken t bij dragqueens en die doen dat wel degelijk op hun "borsten"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom smeren ze dat dan niet op hun borsten? Dar moet dan weer ineens met silliconen.
Daarom is t ook een vak apart!quote:Jezus, dat make-up is moeilijker dan je huis verbouwen man
Ik ben ook nog niet echt onder de indruk.quote:
die is nog wel een uur bezig. zit nu op 25%quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, ik ga boodschappen doen.
Kan iemand me een screenshot maken van t eind resultaat?
O dat haal ik welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die is nog wel een uur bezig. zit nu op 25%
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Hij is vast nog lang niet klaar dus haast je vooral nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Hij gaat volle bak op Michelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:59 schreef rinardo het volgende:
jerrel: ik kan het zo wel 2 maanden hier vol houden hoor, moeten we alleen even alle mannen wegstemmen
Ok wacht, ik maak even een excelletje hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ken t bij dragqueens en die doen dat wel degelijk op hun "borsten"
Hobby. Welke gek betaalt daar nou voor.quote:Daarom is t ook een vak apart!
Horror scenairo Jerrel alleen over met vrouwenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:59 schreef rinardo het volgende:
jerrel: ik kan het zo wel 2 maanden hier vol houden hoor, moeten we alleen even alle mannen wegstemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |