Natuurlijk. Maar wat had je dan verwacht van iemand warabij al stond dat hij "make up artist" is?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:33 schreef aswesleep het volgende:
Dit doet Ferell zeker en vast om zieltjes te winnen.
ik vind de vorm lelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind overduidelijk getekende wenkbrauwen, of t nu bij man of vrouw is, bijna altijd verschrikkelijk.
Ik zeg het maar omdat Ferell zelf zei dat we het zo niet mochten zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wat had je dan verwacht van iemand warabij al stond dat hij "make up artist" is?
jij zegt het ik dacht het pfffffquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Nick! Hoevaak ga je nog t woord minihamburgertjes zeggen?!
Hij wou gister voor de liveshow al los gaan op zichzelf. Dat vond BB geen goed ideequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:34 schreef suzi1 het volgende:
dus bb had tegen die jerrel gezegt van begin niet gelijk met je opmaakkoffer, maar hij kan het dus toch niet laten?
Hij heeft er een nachtje over geslapenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:34 schreef suzi1 het volgende:
dus bb had tegen die jerrel gezegt van begin niet gelijk met je opmaakkoffer, maar hij kan het dus toch niet laten?
ja want het is zijn beroepquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat klonk overtuigend.
Jerrel: 'Ik doe dit niet om zieltjes te winnen he, ik vind het gewoon leuk'
Dat ging over gisterenavond tijdens de liveshow. Toen heeft BB gezegd, doe nog maar even niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:34 schreef suzi1 het volgende:
echt een gladjanusquote:
Dat vind ik dan eigenlijk stom van BB.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij wou gister voor de liveshow al los gaan op zichzelf. Dat vond BB geen goed idee
Ik ga boodschappen doen. Komt er een screenshot van t eindresultaat hier?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:35 schreef diditje64 het volgende:
Nou ik ga ook soep maken, geef maar een gil als alle dames in de plamuur zitten.
It's a gay thingquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
Begint ook al half Engels te lullen.
"It's a process, it takes time"
Hij geeft 'r dadelijk een dragname en klaar is ze!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef Whuzz het volgende:
Godver, zit ie nou Noompje te ver(sch)minken?
STEP AWAY FROM THE NOOM!
Ik had dan toch een marshmallow genomen als je niet met alles rekening kan houden. in plaats van zo'n poeder op je ogen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Het is niet vegan is dat erg"
Neeehhhh""
Kotsventje. Maar hij zorgt voor irritatie en dat is goed. Die misten we.quote:
Vanoomi.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij geeft 'r dadelijk een dragname en klaar is ze!
Vegan Veronica of zo
die kan al opmaken dus heeft de jerrel lessen niet nodigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef Blackprinces het volgende:
Die meiden vol adoratie toekijken.
Waar is zoey?
Hij is lelijkquote:
It's a process. Dat weten we dus nog niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef TheRacingElf het volgende:
Geluid staat uit maar wat moet Naomi voorstellen? Een tijger? Vlinder?
"It's a process"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef TheRacingElf het volgende:
Geluid staat uit maar wat moet Naomi voorstellen? Een tijger? Vlinder?
*mompelt iets met kiespijn*quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kotsventje. Maar hij zorgt voor irritatie en dat is goed. Die misten we.
Als make-up artist? Nee, dan is dat niet genoeg neequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lpracing het volgende:
Waarom hebben ze uberhaut toegestaan dat hij zijn hele make up koffer mee mocht pakken? Gewoon het normale make up wat een vrouw gebruikt is niet genoeg ofwat?
Mike heeft ook zijn bakkers oven en broodmes meequote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef Lpracing het volgende:
Waarom hebben ze uberhaut toegestaan dat hij zijn hele make up koffer mee mocht pakken? Gewoon het normale make up wat een vrouw gebruikt is niet genoeg ofwat?
Ik vind t wel een leuke afwisseling en ik denk de dames ook. Qua wat hij doet dan he.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother wat heb je ons aangedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |