SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik heb echt geen idee, ik heb het hem wel 1 keer horen vragen maar weet niet of ie antwoord heeft gehad want was nogal hectisch net he.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik meende wat geluiden op te hebben op gevangen maar goed .. Twas een Nederlander die gewonnen heeft
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:55 schreef waxmask het volgende:
cap even die cumstains van patje op zijn gezicht
Schandalig ditquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Euh Goa. Ik was bezig om een topic te openen. DIEF
asociaal zegt, zoiets zou ik nooooit doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik kan het nú zelf ook niet meer vindenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:47 schreef ChocoFan het volgende: [..] Insta zei iemand net. Nogmaals ben te lui nu om zelf te zoeken naar info.
Iets met foto van diploma op insta, misschien was het wel een certificaat dan, dat lijkt op een diploma. Ik zal maar eens gaan kijken of ik het kan vinden in haar topic of zo.
Hectisch ? Wat heb ik gemist ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik heb het hem wel 1 keer horen vragen maar weet niet of ie antwoord heeft gehad want was nogal hectisch net he.
Die anderen zijn toch niet achterlijk. Die weten toch ook wel dat hij gekeken heeftquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:55 schreef aswesleep het volgende:
Ferell nog even slim vragen hoe er genomineerd wordt. Dat doet hij wel goed.
ja terwijl die dat allang weetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:55 schreef aswesleep het volgende:
Ferell nog even slim vragen hoe er genomineerd wordt. Dat doet hij wel goed.
En de info in haar topic zegt nog student. Maakt verder ook niet uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op haar Facebook staan foto’s van diploma’s
https://www.facebook.com/jill.goede.5
We gaan hem hoekenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
asociaal zegt, zoiets zou ik nooooit doen
Je bent traag Bro.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Even corrigerende tik, moet kunnenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:56 schreef Fikkert2 het volgende:
Jill heeft een nieuw target
[ afbeelding ]
Facebook!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het nú zelf ook niet meer vinden
Kreeg niet eens de kans 2 minuten. Maar vergeef het je voor deze keer. Volgende keer hoek ik je.quote:
Ik wil niet weten hoeveel zoey schijtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, ik hoop zo dat Jill het koprol maken voordat je naar de wc mag als regel instelt.
Einde vorige topic en in haar eigen topic hier op fok.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het nú zelf ook niet meer vinden
Feedback ook niet te vergetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
op zijn minst een halve cos erover klagen
Over smaakt valt niet te twisten. Gelukkig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn meisjes:
[ afbeelding ]
Dan hoorde ik het toch goed. Poel is net wereldkampioen geworden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel maakt Nick en Patje wijs dat VDP gestopt is
Maar het is Dumoulin
Ah ok ... beetje overdreven dus ..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nieuwe bewoners, leek wel een kippenhok.
Zal wel een deelcertificaat zijn. Meestal krijg je daarna nog een interne opleiding bij een luchtvaartmaatschappij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En de info in haar topic zegt nog student. Maakt verder ook niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |