Facebook!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het nú zelf ook niet meer vinden
Kreeg niet eens de kans 2 minuten. Maar vergeef het je voor deze keer. Volgende keer hoek ik je.quote:
Ik wil niet weten hoeveel zoey schijtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, ik hoop zo dat Jill het koprol maken voordat je naar de wc mag als regel instelt.
Einde vorige topic en in haar eigen topic hier op fok.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het nú zelf ook niet meer vinden
Feedback ook niet te vergetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
op zijn minst een halve cos erover klagen
Over smaakt valt niet te twisten. Gelukkig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn meisjes:
[ afbeelding ]
Dan hoorde ik het toch goed. Poel is net wereldkampioen geworden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel maakt Nick en Patje wijs dat VDP gestopt is
Maar het is Dumoulin
Ah ok ... beetje overdreven dus ..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nieuwe bewoners, leek wel een kippenhok.
Zal wel een deelcertificaat zijn. Meestal krijg je daarna nog een interne opleiding bij een luchtvaartmaatschappij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En de info in haar topic zegt nog student. Maakt verder ook niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |