abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2021 @ 20:40:23 #1
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197821067
pi_197821105
@fietsie ik moest 3 x lezen maar ik begrijp wat je bedoeld :D Denk dat dekje dan uh, beter werkt. :D

@gcjoel ja, soort teckel. Poten te lang. Rug net iets te kort. Denk ik. Voor eckte teckel. Het lijkt wel ook een mollenjager net als een teckel :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197821130
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef Lonaa het volgende:
@:fietsie ik moest 3 x lezen maar ik begrijp wat je bedoeld :D Denk dat dekje dan uh, beter werkt. :D

@:gcjoel ja, soort teckel. Poten te lang. Rug net iets te kort. Denk ik. Voor eckte teckel. Het lijkt wel ook een mollenjager net als een teckel :o
Dit + het dekje

Dus fleece aan de onderkant, dekje aan de bovenkant, met alle dubbelgeslagen fleecestukjes eronder geklemd.
Soort hondenworstje van deken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197821156
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dit + het dekje

Dus fleece aan de onderkant, dekje aan de bovenkant, met alle dubbelgeslagen fleecestukjes eronder geklemd.
Hehehehehehhe.
pi_197821226
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dit + het dekje

Hmm ik keek op amazon of er leuke hondenjasjes waren.
Zoals: Pet Clothing for Dog Cat Puppy Hoodies Coat Cat Cute Clothes for Cats and Dogs Pet Princess Dress Pet Cat Winter Dress(XS) https://www.amazon.nl/dp/(...)C904VZX1ZD85AKBW2195

Maar ik zag ook een soort van setje dat je een broodje om je hond deed _O-
pi_197821304
Compelte regenpakken ook trouwens.
pi_197821347
Ik zou er dan wel 4 gaten in maken en dan twee linten doorheen rijgen ofzo, een lint meer naar de kop en een meer naar de kont gelegen . (Voor dit soort dingen zijn termen als craniaal en caudaal wel makkelijker en korter :D /even tussendoor) Dan valt het niet los.

Verder zou het best aardig kinderen werken als noodoplossing :D
pi_197821364
Met katten heb je dit soort dilemma’s gelukkig niet. Die doen gewoon niet aan Wit Buiten :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197821376
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:51 schreef Candaasje het volgende:
Ik zou er dan wel 4 gaten in maken en dan twee linten doorheen rijgen ofzo, een lint meer naar de kop en een meer naar de kont gelegen . (Voor dit soort dingen zijn termen als craniaal en caudaal wel makkelijker en korter :D /even tussendoor) Dan valt het niet los.

Verder zou het best aardig kinderen werken als noodoplossing :D
Kinderen laten werken als noodoplossing. Ik ben voor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 20:54:37 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197821414
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:34 schreef Myraela het volgende:
Doe van die onesies aan. O+
Ik vraag me altijd af of de baasjes dat nou leuk vind of het beest zelf ook :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197821422
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Met katten heb je dit soort dilemma’s gelukkig niet. Die doen gewoon niet aan Wit Buiten :{w
Ik wil ze wel even op het balkon laten als daar sneeuw ligt, even zien hoe ze reageren
We have far more in common than that which devides us..
pi_197821452
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zie mijn kater hier boven... die komt vanzelf melden als ie weer uit moet.
Maar komt ook zelf aanrennen the minute dat ik met die trui in mn handen sta.

Gevoel voor mode heeft ie niet denk ik.
Maar kennelijk zit zo’n trui echt lekker _O-

Ik vermoed wel dat dit meer uitzondering is dan regel.. mijn katers zijn echt raar soms :)
pi_197821496
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Kinderen laten werken als noodoplossing. Ik ben voor.
Dat sowieso, waar heb je ze anders voor? :Y
pi_197821500
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Honden zijn echt soms wel gebaat bij een extra laag/ meer warmte.

Er bestaat ook zoiets als een 'thundershirt', dat is voor angstige honden. Die voelen zich minder angstig/beter als ze omhuld worden door iets straks/warms.

Net als ik, trouwens.

Dus ja, ik denk dat er zeker situaties zijn waarbij honden baat hebben bij kleding.
pi_197821542
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik wil ze wel even op het balkon laten als daar sneeuw ligt, even zien hoe ze reageren
Ik doe altijd aan voetstapjes tracking in de tuin O+
Ben snel klaar :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 21:01:50 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197821565
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er bestaat ook zoiets als een 'thundershirt', dat is voor angstige honden. Die voelen zich minder angstig/beter als ze omhuld worden door iets straks/warms.

Net als ik, trouwens.

Dus ja, ik denk dat er zeker situaties zijn waarbij honden baat hebben bij kleding.
Aha.
Thundershirt... Dat klinkt als een verwarmde jas met kortsluiting :D
pi_197821635
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aha.
Thundershirt... Dat klinkt als een verwarmde jas met kortsluiting :D
Degene die dit op de markt gebracht heeft had/heeft een hond die enorm bang was voor bijvoorbeeld onweer ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 februari 2021 @ 21:15:04 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197821821
Net de laatste twee eps van Strijd om het Binnenhof teruggekeken. Fijne serie van de NTR. :Y
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197822149
Bastogne koek bij de koffie.

Dat was lang geleden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197822229
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef fietsie het volgende:
Bastogne koek bij de koffie.

Dat was lang geleden.
En lekker!
pi_197823126
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Net als ik, trouwens.

Beetje zelfde idee als verzwaarde kleding/dekens voor mensen denk ik.

Heb er eentje bij mijn lief.
Hijzelf heeft de zijne op bed... ik heb hem liever op de stoel want elke keer als ik snachts uit bed ga.. krijg ik die deken nooit meer goed over me heen. Dus dat irriteert meer dan dat het rust geeft.
Maar met deken in de stoel.. en ik kom er alleen nog uit als het echt moet.
pi_197823374
Bij sommige katten werkt het ook heel goed om ze op te rollen in een dekentje (gebruikte ik voor bloedprikken). Gelijk veel rustiger. Maar niet elke kat vindt het prettig.
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 22:35:16 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197823414
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 22:33 schreef Candaasje het volgende:
Bij sommige katten werkt het ook heel goed om ze op te rollen in een dekentje (gebruikte ik voor bloedprikken). Gelijk veel rustiger. Maar niet elke kat vindt het prettig.
Deed de dierenarts bij onze kat ook, maar dat was meer ter bescherming van zichzelf :7
pi_197823883
Een
quote:
van de diva’s zet de da op de hoek van de behandeltafel, pakt de tondeuse en daarna despuit om bloed te prikken, ze blijft zo zitten. Ander moet een roesje :D
pi_197824506
Piep wordt een soort zak hooi bij de dierenarts. Ik heb niet het idee dat ze doodsangsten uitstaat maar ze geeft het al bij voorbaat op ofzo.
Spoilers!
pi_197824727
Ziva is een bengaal dus dat is altijd kut, want nee = nee en anders ga je bloeden.
Abby is een beetje zoals Piep. 'Mja oke moet dan maar'.

Ze komen wel allebei altijd zelf het mandje uit wandelen enzo want wel debiel nieuwsgierig.
pi_197824813
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:25 schreef Lonaa het volgende:
Ziva is een bengaal dus dat is altijd kut, want nee = nee en anders ga je bloeden.
Abby is een beetje zoals Piep. 'Mja oke moet dan maar'.

Ze komen wel allebei altijd zelf het mandje uit wandelen enzo want wel debiel nieuwsgierig.
Hier stappen ze er wel zelf in. Zo makkelijk
pi_197824859
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier stappen ze er wel zelf in. Zo makkelijk
Oh ja, dat ook.

Als ik m thuis op tafel zet zit er binnen no time 1 kat in en 1 er boven op. Abby gaat altijd keihard mauwen zo gauw je buiten bent en het is over wanneer je weer naar binnen gaat (de auto kwalificeert als buiten). Ziva krijst gewoon de hele boel bij elkaar want 'ONEERLIJK LAAT ME ERUIT'

Bij de DA lopen ze allebei zo, hoppaa, het mandje uit over de behandeltafel en uiteindelijk door heel de ruimte. Abby is wat trager daarin dan Ziva.

Als ik dan weer naar huis wil zet ik ze gewoon voor het mandje en wandelen ze zo weer naar binnen. En dan begint het gekrijs weer. Sukkels. :')
pi_197824944
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh ja, dat ook.

Als ik m thuis op tafel zet zit er binnen no time 1 kat in en 1 er boven op. Abby gaat altijd keihard mauwen zo gauw je buiten bent en het is over wanneer je weer naar binnen gaat (de auto kwalificeert als buiten). Ziva krijst gewoon de hele boel bij elkaar want 'ONEERLIJK LAAT ME ERUIT'

Bij de DA lopen ze allebei zo, hoppaa, het mandje uit over de behandeltafel en uiteindelijk door heel de ruimte. Abby is wat trager daarin dan Ziva.

Als ik dan weer naar huis wil zet ik ze gewoon voor het mandje en wandelen ze zo weer naar binnen. En dan begint het gekrijs weer. Sukkels. :')
Ik had in mei/juni geen vervoer en een zieke Elin. Die dus in de dierenrugzak. Gelukkig was ze dus wat ziekig en rustig maar de medicatie werkte snel. Op de terugweg was het heel klote, zo’n bewegende kermende rugzak
pi_197825201
Drie keer raden wie er de hele dag in het Mandje van de Extreme Mishandeling en Eeuwige Ellende heeft gelegen.

:')
Spoilers!
pi_197826146
@Club_Soda (?) nou ja, waar die streepjes ook horen.
Kwam deze ook nog tegen over vergelijken autoverzekeringen.
Als je geen lid bent, ben ik het wel.😎

https://www.consumentenbo(...)eTZR2HXfpLK63E3aczQA
pi_197826771
Mogge! Ik zal zo eens kijken wat voor weer het is. Eerst koffie.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197826864
Het is in elk geval nu zes graden en droog op het industrieterrein tussen het idyllische Alblasserdam en het saaie Papendrecht :W
Hoe is het bij jou tussen de schaapies? O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_197826872
*leest terug*
Ik wil ook wel een dekje met fleece als het straks zo koud wordt!
Let me see you stripped down to the bone
pi_197826875
quote:
Een van de kittens van vorig jaar pikte dat inderdaad echt niet. Overal poten en nagels en piepjes _O- ;(
Dus omdat meneer geen 2 minuten stil wilde zitten moest hij een nachtje blijven en moest er een roesje in :')
pi_197826878
Diagnose tot dusver: donker buiten.

Dadelijk maar eens kijken hoe het temperatuursgewijs is.
pi_197826990
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 06:21 schreef minilot het volgende:
Het is in elk geval nu zes graden en droog op het industrieterrein tussen het idyllische Alblasserdam en het saaie Papendrecht :W
Hoe is het bij jou tussen de schaapies? O+
Donker inderdaad. Droog, grijs, beetje wind. Thermometer zegt dat het 2 graden is.
Prima weer voor een wandelingetje door de velden

De kudde is rustig, als ik ze zo vroeg hooi kom brengen dan komen ze langzaam in beweging. De lammeren grijpen dan hun kans voor even een snel warm slokje.

De ganzen zijn wel wat lawaaiig deze ochtend, dus straks bij daglicht maar eens kijken of ik een aanleiding zie.
pi_197827275
Zo, de dag is begonnen, ik heb bier besteld.
pi_197827293
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197827406
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:06 schreef sigme het volgende:
Zo, de dag is begonnen, ik heb bier besteld.
Ik werd wakker en zag inderdaad een bestelling O+ *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 februari 2021 @ 08:30:54 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197827499

FB popte deze op van tien jaar geleden. De AH actie van toen om zelf voetbalplaatjes te maken. :+

Bellefleur is inmiddels ook al een jaar of 8 muizen aan het vangen in een andere dimensie.
pi_197827617
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik werd wakker en zag inderdaad een bestelling O+ *O*
Ben je al uitverkocht? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197827675
Fuck. Ik word wakker, zie mail van de hovenier. 'we komen straks materialen leveren, je ziet de vrachtwagen wel verschijnen'.
Volgens mij zijn dat de materialen waarvan ik maandag nog tegen diezelfde hovenier zei dat J en ik er dit weekend plaats voor moeten maken omdat die hovenier zei dat ze na het weekend zouden komen :{ Mijn lijf pikt heel veel actie in de ochtend niet. Zucht. Geen keuze.
Ik ga er maar rustig een uur voor normaal uit en hopen dat ik heel kalm aan de boel een beetje georganiseerd krijg.

Waarom kan je met 80% van het Brabantse werkvolk geen fatsoenlijke afspraken maken :?
Spoilers!
pi_197827729
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ben je al uitverkocht? :P
Als we de oude oplage zoals bij de Rocketmango hadden dan wel :D nu hebben we gelukkig wat voorraad. Dus je kan nog extra bestellen ;) voor vrienden en collega's.
pi_197827773
Oh, die materialen zijn dus 12 pallets. Dus dat is best wat ruimte die ik moet maken :D
Spoilers!
pi_197827806
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, die materialen zijn dus 12 pallets. Dus dat is best wat ruimte die ik moet maken :D
Oeh, en ze mogen wel buiten blijven?
pi_197827849
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oeh, en ze mogen wel buiten blijven?
Gelukkig wel :D Maar onze tuin ligt nogal overhoop, die pallets moeten wel op verharding staan. En zoveel verharding hebben we niet meer. Vooral niet omdat de hovenier ook 70 van onze tegels gast gebruiken om een fundering van te maken.

Ok, elektrocutiemoment afgelopen. Ik ga buiten eens puzzelen. Hmpf.
Spoilers!
pi_197827952
quote:
Das niet niks....

Succes
pi_197828061
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als we de oude oplage zoals bij de Rocketmango hadden dan wel :D nu hebben we gelukkig wat voorraad. Dus je kan nog extra bestellen ;) voor vrienden en collega's.
Ik denk dat ik aan die 6 wel genoeg heb :P Ik hou er zelf eentje om te proberen of misschien neem ik een slokje bij vrienden :+ Geen bierfan tenslotte. En dit is een mooi bedankje voor vrienden voor het helpen klussen over een paar weken. Ze hebben drie dagen vrij genomen voor ons O+
pi_197828067
quote:
Sterkte :o Daarna kun je de pallets wel gebruiken om coole meubels van te maken 8-) Fietsie schijnt ervaring te hebben met houtbewerking 8-)
pi_197828395
hier vorige keer een kater die de hele boel bij elkaar krijste in de auto..
en ik heb zo'n vreselijke rugzak met kijkraam

Raampje op raamhoogte van de auto gezet... stil.

weer wat geleerd dus _O-

mijn oude poes.. ging gewoon op schoot in de auto.
(of in mn jas.. op de fiets... kopje eruit en doortrappen maar. gelukkig een dierenarts die gek was op abbessijnen.. want meeste dierenartsen trekken dat toch heel slecht heb ik gemerkt)
pi_197828405
Oei succes LS :{ Die hovenier helpt je anders vast wel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 5 februari 2021 @ 09:38:38 #53
63722 z80
I fink you freaky
pi_197828430
In verband met de naderende sneeuwstorm met een sneeuw dek met fok hoogte mijn gevederde vrienden een beetje aan het bijvoeren. Waar ze in een echte winter het eten ongeveer uit de hand kwamen halen doen ze nu 24 uur over een mezenbol. Blijkbaar nog ruim voldoende voer te vinden wat beter smaakt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197828462
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:35 schreef Uhmmpie het volgende:
hier vorige keer een kater die de hele boel bij elkaar krijste in de auto..
en ik heb zo'n vreselijke rugzak met kijkraam

Raampje op raamhoogte van de auto gezet... stil.

weer wat geleerd dus _O-

mijn oude poes.. ging gewoon op schoot in de auto.
(of in mn jas.. op de fiets... kopje eruit en doortrappen maar. gelukkig een dierenarts die gek was op abbessijnen.. want meeste dierenartsen trekken dat toch heel slecht heb ik gemerkt)
Niet elke eigenaar kan z'n kat goed inschatten kan ik je vertellen. Zeker niet als er soms onverwachte situaties ontstaan in de wachtkamer. Dus het is vaak slechte ervaring waardoor DA's het niet zo prettig vinden :)

En er waren ook wel mensen die (ernstig) gewonde dieren zo vervoerden; begrijpelijk enerzijds, maar een mandje is vaak wat stabieler en bij o.a. breuken daarom beter geschikt. (Tenzij je het dier er echt met geweld moet in proppen dan hè). Een tuigje heb ik ooit wel gebruikt voor onze kat thuis, dat kan ook wel een hoop ellende voorkomen qua wegvluchten (of onder het gaspedaal terechtkomen).
pi_197828463
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sterkte :o Daarna kun je de pallets wel gebruiken om coole meubels van te maken 8-) Fietsie schijnt ervaring te hebben met houtbewerking 8-)
We kunnen onderhand een pallethandel beginnen :D

We hebben vorig jaar drie plantenbakken gemaakt. En ook een bank, en er zijn wat pallets uit elkaar gehaald om een tafeltje van te maken. Maar we zijn nooit aan het schuren en verven toegekomen.

Ik zit weer inmiddels. Ik heb alles voorbereid wat ik kan. Dat was niet heel veel want het is vooral sterkemannenwerk. Maar ze kunnen hun gang gaan nu.
Spoilers!
pi_197828467
Oef, succes Lucky! Fijn zo, van die onverwachte (zware?) spoedklussen.
pi_197828495
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Niet elke eigenaar kan z'n kat goed inschatten kan ik je vertellen. Zeker niet als er soms onverwachte situaties ontstaan in de wachtkamer. Dus het is vaak slechte ervaring waardoor DA's het niet zo prettig vinden :)

En er waren ook wel mensen die (ernstig) gewonde dieren zo vervoerden; begrijpelijk enerzijds, maar een mandje is vaak wat stabieler en bij o.a. breuken daarom beter geschikt. (Tenzij je het dier er echt met geweld moet in proppen dan hè). Een tuigje heb ik ooit wel gebruikt voor onze kat thuis, dat kan ook wel een hoop ellende voorkomen qua wegvluchten (of onder het gaspedaal terechtkomen).
Op de fiets ook een tuigje hoor... abbessijnen zijn spekglad
en mijn heren net als de oude dame.. zijn gewend los vervoerd te worden.

ik doe ze eigenlijk vooral in die rugzak omdat zowel mijn lief als de meeste dierenartsen dat op prijs stellen
maar mijn oude dame ging rondjes rennen in de mand.. en dat is op de fiets een heel stuk gevaarlijker dan in mn jas of op mn rug.
pi_197828512
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:38 schreef z80 het volgende:
In verband met de naderende sneeuwstorm met een sneeuw dek met fok hoogte mijn gevederde vrienden een beetje aan het bijvoeren. Waar ze in een echte winter het eten ongeveer uit de hand kwamen halen doen ze nu 24 uur over een mezenbol. Blijkbaar nog ruim voldoende voer te vinden wat beter smaakt.
Dit doet me er aan herinneren dat ik nog even ene pot vogelpindakaas moet halen of maken.
En vanmiddag ga ik denk ik even naar de Lek hier, er schijnt elke middag een show van een enorme zwerm spreeuwen te zijn O+

mijn moeder appte me o.a. deze foto :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197828522
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Op de fiets ook een tuigje hoor... abbessijnen zijn spekglad
en mijn heren net als de oude dame.. zijn gewend los vervoerd te worden.

ik doe ze eigenlijk vooral in die rugzak omdat zowel mijn lief als de meeste dierenartsen dat op prijs stellen
maar mijn oude dame ging rondjes rennen in de mand.. en dat is op de fiets een heel stuk gevaarlijker dan in mn jas of op mn rug.
Oh lekker ja, dat verplaatsende gewicht. Cas kan daar ook wat van.
pi_197828558
Overigens in het kader van tuigjes...
die vind ik wel superhandig... en die hebben ze allebei.
en mijn oude dame had die ook

houdt toch net even makkelijker vast soms :)

en dochterlief heeft ze geleerd om op commando ergens p te springen en/of te gaan liggen.
en is nu druk bezig met "volg"
dat laatste kost wat meer moeite.. maar gezien OP en LIG ook gelukt zijn.. houdt ze gewoon dapper vol.

dat is pas handig bij de dierenarts _O-

maar goed.. beide mannen zijn meestal veel te druk met de dierenarts kroelen om dingen een probleem te vinden.
onderzoek is hooguit lastig omdat ze het liefst in zn nek kruipen.

maar het vervoer in mand of speciale kattenrugzak.. is niet ideaal.
dan blijkt al snel dat abbesijnen misschien niet enorm veel praten.. maar dat ze wel een behoorlijk stemvolume hebben als ze wel dat snuitje open doen :)
pi_197828615
Een medewerker van de hovenier is er. En doet iets anders dan afgesproken. Ik heb geloof ik voor niets ruimte gemaakt. Het zal wel. Ik ga aan mijn normale dag beginnen. Ik geloof het wel verder met die lui.
Spoilers!
pi_197828681
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens in het kader van tuigjes...
die vind ik wel superhandig... en die hebben ze allebei.
en mijn oude dame had die ook

houdt toch net even makkelijker vast soms :)

en dochterlief heeft ze geleerd om op commando ergens p te springen en/of te gaan liggen.
en is nu druk bezig met "volg"
dat laatste kost wat meer moeite.. maar gezien OP en LIG ook gelukt zijn.. houdt ze gewoon dapper vol.

dat is pas handig bij de dierenarts _O-

maar goed.. beide mannen zijn meestal veel te druk met de dierenarts kroelen om dingen een probleem te vinden.
onderzoek is hooguit lastig omdat ze het liefst in zn nek kruipen.

maar het vervoer in mand of speciale kattenrugzak.. is niet ideaal.
dan blijkt al snel dat abbesijnen misschien niet enorm veel praten.. maar dat ze wel een behoorlijk stemvolume hebben als ze wel dat snuitje open doen :)

Niet alleen abbesijnen kan ik je vertellen. Ik had een HTK die echt alles bij elkaar schreeuwde. De rugzak op de fiets was de eerste 100 meter imponerend genoeg om stil te zijn, ik blij. Maar toen begon het! 2 km fietsen met een kat die schreeuwde alsof ze levend gevild werd. En niemand op straat die doorhad dat het beest in mijn rugzak zat _O-
pi_197828684
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik denk dat ik aan die 6 wel genoeg heb :P Ik hou er zelf eentje om te proberen of misschien neem ik een slokje bij vrienden :+ Geen bierfan tenslotte. En dit is een mooi bedankje voor vrienden voor het helpen klussen over een paar weken. Ze hebben drie dagen vrij genomen voor ons O+
Wat super dat ze ook echt vrij nemen om te helpen O+
pi_197829012
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Niet alleen abbesijnen kan ik je vertellen. Ik had een HTK die echt alles bij elkaar schreeuwde. De rugzak op de fiets was de eerste 100 meter imponerend genoeg om stil te zijn, ik blij. Maar toen begon het! 2 km fietsen met een kat die schreeuwde alsof ze levend gevild werd. En niemand op straat die doorhad dat het beest in mijn rugzak zat _O-
Stuekem moest ik hier heel hard om lachen... zie het al helemaal voor me _O-
pi_197829074
Mensen, nog precies 4 weken tot sleuteloverdracht *O*
pi_197829087
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat super dat ze ook echt vrij nemen om te helpen O+
:Y O+
pi_197829152
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Het komt in de buurt P! *O*
pi_197829165
quote:
*O*

Super dat je vrienden komen helpen, weer een zorg minder. Moet je verder nog veel doen of voorbereiden?
Spoilers!
pi_197829225
quote:
*O* yeah. wat moet er allemaal gebeuren?
pi_197829249
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

*O* yeah. wat moet er allemaal gebeuren?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

*O*

Super dat je vrienden komen helpen, weer een zorg minder. Moet je verder nog veel doen of voorbereiden?
Als we geen gekke dingen tegenkomen, is het een weekje verven en een paar dagen IKEA meubels in elkaar schroeven :Y) En schoonmaken :+

Edit: en de BBQ bestellen natuurlijk 8-)
pi_197829278
We willen flyers laten drukken, heeft iemand hier misschien tips of goede ervaringen met een bedrijf dat dat doet?
pi_197829306
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef Sarabi het volgende:
We willen flyers laten drukken, heeft iemand hier misschien tips of goede ervaringen met een bedrijf dat dat doet?
Zakelijk wel, maar geen idee of het duur is. Ze zijn wel goed. De Communicatieregiseurs heten ze tegenwoordig
pi_197829321
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zakelijk wel, maar geen idee of het duur is. Ze zijn wel goed. De Communicatieregiseurs heten ze tegenwoordig
Thanks ^O^ ik zal eens gaan kijken
  vrijdag 5 februari 2021 @ 10:49:18 #74
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197829441
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een medewerker van de hovenier is er. En doet iets anders dan afgesproken. Ik heb geloof ik voor niets ruimte gemaakt. Het zal wel. Ik ga aan mijn normale dag beginnen. Ik geloof het wel verder met die lui.
Dat komt omdat de materialen hier in de straat bezorgd zijn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197829517
Zo werden wij gister gebeld, de zonnepanelenboer had een plaats over, of ze vandaag de panelen konden leggen. Nu hebben we straks 21 glinsterende panelen op het dak liggen....Maakt wel veel lawaai.....
pi_197829541
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Als we geen gekke dingen tegenkomen, is het een weekje verven en een paar dagen IKEA meubels in elkaar schroeven :Y) En schoonmaken :+

Edit: en de BBQ bestellen natuurlijk 8-)
Ik bedoel eigenlijk of je thuis nog iets moet doen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Dat komt omdat de materialen hier in de straat bezorgd zijn:
SPOILER
Wat doen jullie met onze stapelblokken? :o
Spoilers!
pi_197829551
30 geworden, binnen 3 maand uitnodiging gekregen voor bevolkingsonderzoek.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 11:02:19 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197829644
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:56 schreef Lonaa het volgende:
30 geworden, binnen 3 maand uitnodiging gekregen voor bevolkingsonderzoek.
Weet je wel dat je goed geadministreerd staat overal.
pi_197829808
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk of je thuis nog iets moet doen.
[..]

Aaaaaaah. Ja. Het huis moet verder worden ingepakt :P En een berg zooi op marktplaats gezet :+ Maar internet is al aangevraagd O+ Een nette 100/100 verbinding. Moet genoeg zijn :+ Energie verhuizen we mee en bepalen we later wel of dat aangepast moet worden.

En de komende tijd goed de gamma in de gaten houden voor de aanbiedingen zodat ik niet zonder verf zit in die weken _O- Leuk zo'n lockdown, maar even naar de Gamma zit er natuurlijk niet in :+ Dat vergt ook enige planning.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 11:25:56 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197830207
Ik heb toch ff met Click en Collect 2 pakken tempexplaten besteld bij Karwei. Hopelijk vanmiddag af te halen.

Laatste beetjes enkelglas en twee tochtige plekjes duw ik er toch maar even mee dicht aan de oostkant van het huis.
pi_197830269
Click en collect werkt bij Praxis in ieder geval goed. Bestellen en 2u later ophalen.
pi_197830275
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Aaaaaaah. Ja. Het huis moet verder worden ingepakt :P En een berg zooi op marktplaats gezet :+ Maar internet is al aangevraagd O+ Een nette 100/100 verbinding. Moet genoeg zijn :+ Energie verhuizen we mee en bepalen we later wel of dat aangepast moet worden.

En de komende tijd goed de gamma in de gaten houden voor de aanbiedingen zodat ik niet zonder verf zit in die weken _O- Leuk zo'n lockdown, maar even naar de Gamma zit er natuurlijk niet in :+ Dat vergt ook enige planning.
Alles onder controle dus.

Ik zag een eekhoorn! Die heb ik hier nooit eerder gezien. Gezellig O+ Ik voel me nu nog schuldiger dat we volgende week weer meer bomen weg gaan halen -O-
De hovenier was er weer en heeft nu wel volgens plan gewerkt. De pallets staan netjes op zijn plaats. Alles ligt op schema.
Spoilers!
  vrijdag 5 februari 2021 @ 11:32:28 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197830360
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zag een eekhoorn! Die heb ik hier nooit eerder gezien. Gezellig O+ Ik voel me nu nog schuldiger dat we volgende week weer meer bomen weg gaan halen -O-
De hovenier was er weer en heeft nu wel volgens plan gewerkt. De pallets staan netjes op zijn plaats. Alles ligt op schema.
Wellicht gaat ie er van uit dat ie zijn personeel volgende week bij de voorspelde temperaturen niet (veilig) kan / mag / wil laten werken.
pi_197830448
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wellicht gaat ie er van uit dat ie zijn personeel volgende week bij de voorspelde temperaturen niet (veilig) kan / mag / wil laten werken.
We zullen zien. Als het lekker vriest is de grond ook niet zo zompig als ze gaan graven, dat heeft ook weer voordelen. We kijken er in elk geval naar uit om weer 3000 euro uit te geven aan iets dat we nooit zullen zien ;(

Ik hoop dat ze het af krijgen volgende week. Dan kunnen we mannen inschakelen voor het zichtwerk. Daar heb ik enorm veel zin in.
Spoilers!
pi_197830579
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We zullen zien. Als het lekker vriest is de grond ook niet zo zompig als ze gaan graven, dat heeft ook weer voordelen. We kijken er in elk geval naar uit om weer 3000 euro uit te geven aan iets dat we nooit zullen zien ;(

Ik hoop dat ze het af krijgen volgende week. Dan kunnen we mannen inschakelen voor het zichtwerk. Daar heb ik enorm veel zin in.
Au... :*
  vrijdag 5 februari 2021 @ 11:42:36 #86
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197830610
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ken het, ik was ook groot "fan" van het beschoeiing project hier..
pi_197830788
Ik ben ook heel benieuwd, we vragen met onze directe buren een offerte aan voor het plaatsen van een hekwerk om de tuin, en afvoeren van bouwgrond en aanbrengen van teelaarde. Ben benieuwd wat dat gaat kosten...
pi_197830994
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd, we vragen met onze directe buren een offerte aan voor het plaatsen van een hekwerk om de tuin, en afvoeren van bouwgrond en aanbrengen van teelaarde. Ben benieuwd wat dat gaat kosten...
Dat zijn kosten die echt moeilijk te begroten zijn. Ik zal blij zijn als dit hier over is, dan kan ik ook stoppen met zeuren er over.

Heb je leuke buren?
Spoilers!
pi_197831033
God.Ver.Domme

Wat kan therapie therapieïg zijn
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197831152
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:05 schreef Vanyel het volgende:
God.Ver.Domme

Wat kan therapie therapieïg zijn
Wat doet dit nou met je?
Spoilers!
pi_197831243
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat doet dit nou met je?
Zo'n therapeut heb ik niet :D Ik bedoelde niet karikaturaal, maar meer :o :'( :o :{ ;(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197831251
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Voorlopig nog wel. De stress zal wel komen :P Boven is al heel veel ingepakt. De kledingkast bijv :P Er is een beperkt assortiment op het moment. Toch nog ergens goed voor, dat thuiswerken :P
pi_197831320
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat zijn kosten die echt moeilijk te begroten zijn. Ik zal blij zijn als dit hier over is, dan kan ik ook stoppen met zeuren er over.

Heb je leuke buren?
Ze zijn vooral jong. Wel heel enthousiast, zeker in de whatsappgroep van de buurt. :o ..Maar voor de rest nog weinig contact met de buurt. Wie we gesproken hebben lijkt vriendelijk...
pi_197831419
quote:
Wat doet dit nou met je?
Ik moest gnorken.

Vanyel :* soms heb je een klote moment nodig om verder te komen. De enige sessie van mijn therapie die ik me herinner was toen ik heel erg gefrustreerd was door wat de psychotherapeut zei.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197831433
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:18 schreef Jagärtrut het volgende:

Ze zijn vooral jong. Wel heel enthousiast, zeker in de whatsappgroep van de buurt. :o ..Maar voor de rest nog weinig contact met de buurt. Wie we gesproken hebben lijkt vriendelijk...
Ik zie jou ook nog steeds als 'heel jong' :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197831627
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef Sarabi het volgende:
Kan vriendin met startend bedrijfje wel vragen..
Ze is tekstschrijver dus wie weet kunnen jullie elkaar helpen.
pi_197831630
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat dus :D

Pheww of ik vanochtend na de ene call nog even mee wilde doen met een andere. Tuurlijk, heb wel even tijd. Komt me daar toch een puist werk uit! Wel heel leuk gepuzzel, maar ik moet nu toch wel even kijken wat meer voorrang heeft.
pi_197831688
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kan vriendin met startend bedrijfje wel vragen..
Ze is tekstschrijver dus wie weet kunnen jullie elkaar helpen.
De flyers zelf willen we zelf ontwerpen :) het gaat vooral om het drukken.
Liefst zo goedkoop mogelijk :+ maar wel goede kwaliteit.
pi_197831697
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben ik ook! *O* *O* Maar zij zijn nog jonger!
  vrijdag 5 februari 2021 @ 12:43:04 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197831774
Ik zit ondertussen marktplaatsjes in de regio af te snorren naar langlaufski's.
Maar ik heb ff geen goed beeld / typebeschrijving van de bindingen die mijn schoenen hebben..
pi_197831786
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef fietsie het volgende:
Maar ik heb ff geen goed beeld / typebeschrijving van de bindingen die mijn schoenen hebben..
foto maken en opsturen naar decathlon?
pi_197831934
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:43 schreef fietsie het volgende:
foto maken en even google lens inschakelen?

maar zo hard gaat het als het goed is niet sneeuwen hoor..
  vrijdag 5 februari 2021 @ 12:52:38 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197831977
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

foto maken en even google lens inschakelen?

maar zo hard gaat het als het goed is niet sneeuwen hoor..
Neuh centimeter of 20 hier, maar t is meer dan mn oude setje 1 gescheurde ski had, en ik dus wel een setje wilde hebben staan. Maar mensen denken "sneeuw! prijs omhoog!" ofzo.
En nul crosscountry latten te vinden nu
pi_197832001
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:52 schreef fietsie het volgende:

[..]

Neuh centimeter of 20 hier, maar t is meer dan mn oude setje 1 gescheurde ski had, en ik dus wel een setje wilde hebben staan. Maar mensen denken "sneeuw! prijs omhoog!" ofzo.
En nul crosscountry latten te vinden nu
mja.. ik zou even wachten nog...
nu rond shoppen of iemand per ongeluk geïrriteerd door corona zn ski's in de wilgen hangt
en verder.. het nog even uitstellen
voordeel is dat niemand nu gaat langlaufen.. dus wellicht valt HET moment om ze te kopen dit jaar wel wat vroeger.
pi_197832032
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja.. ik zou even wachten nog...
nu rond shoppen of iemand per ongeluk geïrriteerd door corona zn ski's in de wilgen hangt
en verder.. het nog even uitstellen
voordeel is dat niemand nu gaat langlaufen.. dus wellicht valt HET moment om ze te kopen dit jaar wel wat vroeger.
Ik heb een oud collega die nu aan het juichen is. Zij komt uit Finland en heeft bijna vanaf haar geboorte op langlaufski's gestaan. Die ging ook, wanneer er maar een beetje sneeuw lag, langlaufend naar het werk
  vrijdag 5 februari 2021 @ 12:57:11 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197832047
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb een oud collega die nu aan het juichen is. Zij komt uit Finland en heeft bijna vanaf haar geboorte op langlaufski's gestaan. Die ging ook, wanneer er maar een beetje sneeuw lag, langlaufend naar het werk
Het is ook een ideale manier van je verplaatsen als er meer dan 10cm ligt, cc-ski's zijn ook iets breder waardoor je makkelijker -op- de sneeuw blijft.
pi_197832096
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

wat ik in Finland altijd echt geniaal vond om te zien..
rollators met skies

die oudjes gingen als een speer.. zowel berg op als af :)
pi_197832128
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

wat ik in Finland altijd echt geniaal vond om te zien..
rollators met skies

die oudjes gingen als een speer.. zowel berg op als af :)
Oh dat lijkt met leuk om zien ja. Deze dame moest ook echt wel de meeste heuvels op (en af) hier in de omgeving. maar ze vond het heerlijk
pi_197832148
Ja, dat was in Zweden in de zomer ook, de roller ski's, en in de winter de echte ski's. Ik zou zo graag weer de Zweedse winters willen. Ik mis het land sowieso wel...
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:05:19 #110
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197832179
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, dat was in Zweden in de zomer ook, de roller ski's, en in de winter de echte ski's. Ik zou zo graag weer de Zweedse winters willen. Ik mis het land sowieso wel...
Wij zijn voorzichtig een 2022 vakantieplan aan het maken... voor een late zomervakantie daarheen, in 1 ruk naar Falun, en dan van daaraf een aantal stops..
pi_197832226
Hier ook Zweden plannen *O* We zouden vorig jaar gaan :')
pi_197832255
En ik heb wel ski's, maar daar kan je vast niet op langlaufen.

Enorm veel zin in sneeuw trouwens 8-)
Maar ook blij dat ik nergens heen hoef.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:13:46 #113
63722 z80
I fink you freaky
pi_197832320
Het idee dat ik had voor als de vakanties weer kunnen, kan ook de prullenbak in. Rondje noorden Thailand en even de grens over. Staatsgreep in Myanmar nu. Dus dat gaat het niet worden.
Wel zeer spijtig van wat er nu in Myanmar gebeurd. Net nu het land een beetje in opbouw was.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:16:05 #114
63722 z80
I fink you freaky
pi_197832364
Klopt.
pi_197832395
hier Schotland en Scandinavie boven aan het verlanglijstje

mijn J liet vandeweek in de auto heel subtiel vallen dat we best naar zweden konden verhuizen
precies dat ENE land waar ik nu 3x korte tijd ben geweest en eigenlijk niks mee had.

maar goed.. ik snap zijn gedachten wel
kennelijk had een goede vriendin geopperd dat we daar best OOK naar toe konden verhuizen
Dan had ze wat meer aanspraak _O-

maar goed.. meer fan van noorwegen/finland

en ik denk dat als je in zweden woont.. het vanzelf ook leuker word als je mensen leert kennen en dergelijke.
Dat is toch anders dan vakantie

maar voorlopig.. blijf ik nog even in NL denk ik
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:20:26 #116
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197832458
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:17 schreef Uhmmpie het volgende:
hier Schotland en Scandinavie boven aan het verlanglijstje

mijn J liet vandeweek in de auto heel subtiel vallen dat we best naar zweden konden verhuizen
precies dat ENE land waar ik nu 3x korte tijd ben geweest en eigenlijk niks mee had.

maar goed.. ik snap zijn gedachten wel
kennelijk had een goede vriendin geopperd dat we daar best OOK naar toe konden verhuizen
Dan had ze wat meer aanspraak _O-

maar goed.. meer fan van noorwegen/finland

en ik denk dat als je in zweden woont.. het vanzelf ook leuker word als je mensen leert kennen en dergelijke.
Dat is toch anders dan vakantie

maar voorlopig.. blijf ik nog even in NL denk ik
Ergens tussen Malung en Stollet ofzo een plek zoeken; ben je zo in Noorwegen (Lillehammer e.o.)
Zitten kleine enclaves nederlandse vrachtrijders daar die het aan allerlei regeltjes onderhavige vrachtverkeer oost-west doen daar.
pi_197832668
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zo'n therapeut heb ik niet :D Ik bedoelde niet karikaturaal, maar meer :o :'( :o :{ ;(
:*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197832669
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wij zijn voorzichtig een 2022 vakantieplan aan het maken... voor een late zomervakantie daarheen, in 1 ruk naar Falun, en dan van daaraf een aantal stops..
In 1 ruk naar Falun? Pfff, dat is een heel eind. Wij hebben een aantal keer in 1x naar Uppsala gedaan, maar dat vond ik al niet echt leuk...
pi_197832685
quote:

[..]

Wat doet dit nou met je?
:@ :D
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:34:26 #120
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197832755
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

In 1 ruk naar Falun? Pfff, dat is een heel eind. Wij hebben een aantal keer in 1x naar Uppsala gedaan, maar dat vond ik al niet echt leuk...
Wij hebben familie wonen in de buurt van Orebro, en in voorgaande bezoeken ben ik toen hier laat in de avond vertrokken, en dan met alleen plas-en-tank stops zo in 1x daarheen.
Als we met z'n tweeën om en om sturen is Falun wel te doen op die manier.
Let wel: ik vind autorijden, auto besturen, echt heel erg leuk. Een van de leukste dingen die er bestaan.
Dus het is dan ook op geen manier een beproeving, enige is dat je op een gegeven moment of veel-en-vaak-plassers krijgt, of anderszinds mensen stuk gaan aan het zitten.

De laatste keer dat we samen daar vakantie deden reden we de terugweg vanaf Oland ook in 1x, en toen sochtends vertrokken dus "met verkeer".
pi_197832783
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ergens tussen Malung en Stollet ofzo een plek zoeken; ben je zo in Noorwegen (Lillehammer e.o.)
Zitten kleine enclaves nederlandse vrachtrijders daar die het aan allerlei regeltjes onderhavige vrachtverkeer oost-west doen daar.
vriendin in kwestie wil graag terug naar Stockholm...
en precies Stockholm vond ik dus niet heel bijzonder :)
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:37:29 #122
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197832814
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

vriendin in kwestie wil graag terug naar Stockholm...
en precies Stockholm vond ik dus niet heel bijzonder :)
Ja dat snap ik wel; de Groenlinks-juppy achtige manier van leven met winterzwembaden-in-een-boot enzo is wel geinig, de weekens rondsneupend over de bergen eilandjes ook, maar net buiten het centrum beginnen toch aardig betonnen flat-vlaktes..
pi_197832861
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel; de Groenlinks-juppy achtige manier van leven met winterzwembaden-in-een-boot enzo is wel geinig, de weekens rondsneupend over de bergen eilandjes ook, maar net buiten het centrum beginnen toch aardig betonnen flat-vlaktes..
als je in het centrum bent is het ook behoorlijk betonnig vond ik
je moet echt specifiek precies het oude centrum inlopen.. dat was wel echt heel leuk
maar de rest van stad, ook het centrum, is vooral heel erg beton en hoogbouw.

althans zo ver als ik ben geweest dus :)
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:42:01 #124
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197832886
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

als je in het centrum bent is het ook behoorlijk betonnig vond ik
je moet echt specifiek precies het oude centrum inlopen.. dat was wel echt heel leuk
maar de rest van stad, ook het centrum, is vooral heel erg beton en hoogbouw.

althans zo ver als ik ben geweest dus :)
Ja het is lang niet allemaal zo idyllisch als rond het SintJorisEnDeDraak-beeld; daar waan je je wel even in andere tijden, en zo langs het paleis naar het water met springende zalmen is ook wel even spectaculair. Maar sleet wel snel :P
pi_197832898
Stockholm is juist geweldig en helemaal niet betonnig! Zoveel water, zoveel ruimte, zoveel karakter.

Wel een hoog juppengehalte, trouwens...
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:46:54 #126
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197832992
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Stockholm is juist geweldig en helemaal niet betonnig! Zoveel water, zoveel ruimte, zoveel karakter.

Wel een hoog juppengehalte, trouwens...
Denk dat het aardig uitmaakt welke kant van de stad je bezoekt; wij waren toen gehuisvest in Hagersten - Liljeholmen en dat vond ik toch... OK, het is niet de binnenstad van Rotterdam, maar zeker niet het idyllische Zweden-plaatje..
pi_197833050
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

:@ :D
Ja ff voor de helderheid, dat heeft mijne nog nooit tegen me gezegd. Gelukkig.
pi_197833166
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Denk dat het aardig uitmaakt welke kant van de stad je bezoekt; wij waren toen gehuisvest in Hagersten - Liljeholmen en dat vond ik toch... OK, het is niet de binnenstad van Rotterdam, maar zeker niet het idyllische Zweden-plaatje..
Ja, maar daar kom je niet als gemiddelde toerist. De binnenstad is zo heerlijk open tussen de verschillende wijken, met zoveel water.

Ik hoop toch redeljik snel eens terug te kunnen naar Zweden...
pi_197833182
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mandjesfan hier, ook als er gepropt moet worden.
Alleen bij hele bange moederpoezen kan ik beter een mandje ophalen voor verwilderde katten. De mijne hebben wat veel gaatjes om nagels in te hangen als je er echt niet uit wil :X :@

Één keer gewoon mandje bij asiel geleend toen ik onverwacht een aanstaand moedertje moest ophalen: halverwege begaf het deurtje het, uiteraard op de snelweg :o
Gelukkig was dit een heel gezellige moederpoes die uiteindelijk bij mij op schoot, met de pootjes op het stuur, mee zat te rijden O+ _O_
pi_197833259
Fijn dat het met de hovenier toch nog goed kwam Lucky!

En Scandinavië O+ Mijn tijdlijn laat nu alle gave foto’s zien van onze reis drie jaar geleden. Ik wil in de zomer terug ;( Maar dat zal volgend jaar worden denk ik.
pi_197833457
Ik ben een Too Good to Go-soep aan het brouwen. Knolselderij, champignon, broccoli, bloemkool, prei en wortel.
Spoilers!
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:48:48 #132
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197834185
Net maar weer die heerlijke chai gemaakt O+
Echt alleen dat al was die hele workshop waard :D

En nu moet ik ragu voor de workshop morgen voorbereiden maar er moet rode wijn in en vriendje heeft hele middag meeting. ;(
We hebben dus zat wijn maar ik wil niet per ongeluk een dure pakken voor zoiets _O-
pi_197834318
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:48 schreef gcjoel het volgende:

En nu moet ik ragu voor de workshop morgen voorbereiden maar er moet rode wijn in en vriendje heeft hele middag meeting. ;(
We hebben dus zat wijn maar ik wil niet per ongeluk een dure pakken voor zoiets _O-
Op google zoeken?
pi_197834328
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:48 schreef gcjoel het volgende:

Whatsapp hem een foto. :D Whatsappen kan prima tijdens overleg.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 15:00:10 #135
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197834405
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is nog wel een goed idee ja :D
pi_197834421
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Moet je niet mijn vriend hebben, die kijkt nooit op zijn mobiel :{

Grappig, ik zat even bij Saltro wat testuitslagen terug te kijken. Ik zag dat mijn actief B12 vóór ik vegan werd (en eigenlijk ook niet echt volledig vegetariër was) en begon met supplementen, de waarde op 23 pmol/L zat. 20 pmol/L is in NL de ondergrens voor actief B12 en stichting B12tekort (oid) stelt zelfs dat waarden onder de 36 pmol/L met symptomen eigenlijk al op een tekort kunnen duiden.
Laatste bloedtest (vorig jaar rond deze tijd): 76 pmol/L 8-) Ik slik die pilletjes dus niet voor niks. (En ik denk dat ik nu zelfs hoger zit, want ik ben iets trouwer m'n dagelijkse pilletje gaan nemen.)
pi_197834818
Ik raak vandaag echt van alles gefrustreerd. :') Echt zin om even wat mensen uit te schelden ofzo.
pi_197835157
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:19 schreef Myraela het volgende:
Ik raak vandaag echt van alles gefrustreerd. :') Echt zin om even wat mensen uit te schelden ofzo.
Doe mij.
Kan ik terugschelden O+
pi_197835302
quote:
Kom dannnnn O+ O+ O+

Mijn frustratie: deze week is een nieuwe collega gestart... zelfde voor- en achternaam. En dan krijg je een mailadres met voornaam.achternaam.cijfer@organisatie

Ik had al een mailadres met cijfer en word dus alsnog ongewenst aan groepen toegevoegd en krijg ongewenste mailtjes *O* Met cliënt info die niet voor mij is ^O^ Terwijl mijn nieuwe (mij onbekende) collega ze allemaal mist :')

Ook wel fijn dat ons interne communicatiesysteem (soort messenger) alleen werkt op voor- en achternaam. Geen cijfer of ander onderscheid mogelijk. Bij een eerste bericht moet een collega dus maar gokken welke van de drie (of inmiddels vier?) identieke namen de gewenste ontvanger is :s)

Soms zou ik willen dat mijn ouders iets meer fantasie hadden gehad _O-
pi_197835318
Maar jullie hebben niets fout gedaan. ;( Ik ben misschien gefrustreerd, maar ook weer geen rotwijf. Niet meer dan normaal, tenminste.
pi_197835345
Bitches.
pi_197835349
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kom dannnnn O+ O+ O+

Mijn frustratie: deze week is een nieuwe collega gestart... zelfde voor- en achternaam. En dan krijg je een mailadres met voornaam.achternaam.cijfer@organisatie

Ik had al een mailadres met cijfer en word dus alsnog ongewenst aan groepen toegevoegd en krijg ongewenste mailtjes *O* Met cliënt info die niet voor mij is ^O^ Terwijl mijn nieuwe (mij onbekende) collega ze allemaal mist :')

Ook wel fijn dat ons interne communicatiesysteem (soort messenger) alleen werkt op voor- en achternaam. Geen cijfer of ander onderscheid mogelijk. Bij een eerste bericht moet een collega dus maar gokken welke van de drie (of inmiddels vier?) identieke namen de gewenste ontvanger is :s)

Ideaal wel, handig. :D
  vrijdag 5 februari 2021 @ 16:00:04 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197835490
quote:
Nou schrijf even een paar pittige PMmetjes :)
pi_197835550
Schrijven werkt niet. Ik ga zo wel even tegen m'n vriend schreeuwen. Dat is dan al de tweede keer vandaag.
pi_197835565
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:51 schreef Myraela het volgende:
Bitches.
Kutje
  vrijdag 5 februari 2021 @ 16:05:36 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197835597
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:03 schreef Myraela het volgende:
Schrijven werkt niet. Ik ga zo wel even tegen m'n vriend schreeuwen. Dat is dan al de tweede keer vandaag.
"Klootzak!!! Moest je me zo nodig een Appeltje geven he, moest je dat zo nodig!!!"

Zoiets?
pi_197835639
quote:
Bitches.
Trut
pi_197835651
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:05 schreef fietsie het volgende:
"Klootzak!!! Moest je me zo nodig een Appeltje geven he, moest je dat zo nodig!!!"

Zoiets?
Nee, ik schreeuw wel over m'n werk. Die jongen kan ook maar niets fout doen. ;( Overigens helemaal niet van m'n laptop kunnen genieten. Ik kan alleen maar blij als ik hem weer dicht kan klappen. :')
pi_197835662
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:03 schreef Myraela het volgende:
Is er geen actueel reltopic op FOK! ? Dat is altijd zo fijn O+
  vrijdag 5 februari 2021 @ 16:09:11 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197835666
quote:
Bitches.
Heetgebakerde Hittepetit
pi_197835672
Potjandriedubbeltjesnogaantoe.
pi_197835697
Je mag plaatsvervangend schelden op mijn kat?

Die meent dat ze NUNUNUUUUUUU!!!!!! eten moet hebben of anders deaud gaat.
Zeer irritant aanwezig is ze :')

Edit: nu komt de andere er ook bij zitten met De Staar Des Doods :')
pi_197835876
No spang, ik heb zelf een kat die zijn dagelijkse 'janken in de tuin' momentje heeft.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 16:26:24 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197835922
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:22 schreef Myraela het volgende:
No spang, ik heb zelf een kat die zijn dagelijkse 'janken in de tuin' momentje heeft.
Zit er wat siamees in?
pi_197835983
Allememaggies Myra, ik ken nog wel een liedje waar je nog chagrijniger van wordt als je dat al bent :P

Ik ga vanavond zoiets slechts eten en heb er zoveel zin in. Snackbar maakt een bak twister friet met soort gehaktprutje met verdwaalde slingertjes prei, gebakken champignons, kaas en knoflooksaus. Met een laagje twister friet erbovenop.
Vriend heeft een grote variant besteld en de mijne wordt waarschijnlijk al flink (ze zijn heel gul).
Kan niet wachten :9~
Werk sinds gisteren 8 jaar bij bedrijf en krijg er niks voor, dus moet ik mezelf maar trakteren.
pi_197836106
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:22 schreef Myraela het volgende:
-O-

Inmiddels heb ik er eten in geduwd. De wereld klopt weer.

Tevens is mijn Oostenrijkse uitverkoopLush gearriveerd dus morgen ga ik liggen in een vers bruisbalbad *O* Nu nog kiezen welke :9
En er is zure room in huis dus vanavond pierogi en daarna wellicht nog een onschuldig ogende en dus gevaarlijke cocktail :9 :9
pi_197836127
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Allememaggies Myra, ik ken nog wel een liedje waar je nog chagrijniger van wordt als je dat al bent :P

Ik ga vanavond zoiets slechts eten en heb er zoveel zin in. Snackbar maakt een bak twister friet met soort gehaktprutje met verdwaalde slingertjes prei, gebakken champignons, kaas en knoflooksaus. Met een laagje twister friet erbovenop.
Vriend heeft een grote variant besteld en de mijne wordt waarschijnlijk al flink (ze zijn heel gul).
Werk sinds gisteren 8 jaar bij bedrijf en krijg er niks voor, dus moet ik mezelf maar trakteren.
Het klinkt echt heel erg :D O+

Ik werk ruim 11 jaar bij twee werkgevers, nooit iets gehad en inmiddels verwacht ik het ook niet meer. Nu zou ik er met 8 jaar eigenlijk ook niet op rekenen :@ Maar een aardigheidje bij een 10 jarig dienstjubileum had lollig gewezen.
pi_197836141
Ik had ook geen boodschappen moeten bestellen toen ik nog een goed humeur had vol met energie. Nu heb ik alles avonden achter elkaar Ottolenghi te eten, terwijl ik gewoon een bak kant en klare lasagne wil. Of een kapsalon.
pi_197836213
Hmm even zo tussendoor...
ik viste net dit uit de amazing oriental doos

dat is me toch stiekem verrassend eetbaar O+ O+
yumyum

en helaas voor mijn lief... bestelde ik per ongeluk de enige variant waar chili in zit..
dus helaaaaaaaas moet ik alles alleen op eten :s)
pi_197836260
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik werk ruim 11 jaar bij twee werkgevers, nooit iets gehad en inmiddels verwacht ik het ook niet meer. Nu zou ik er met 8 jaar eigenlijk ook niet op rekenen :@ Maar een aardigheidje bij een 10 jarig dienstjubileum had lollig gewezen.
Wanneer je bij ons 5 of 10 etc werkt krijg je per jaar 10 euro cadeaubonnen, bloemen en gebak met de afdeling . De leidinggevende had dat mailtje genegeerd want “bij ons is dat niet zo” (ze was toen 1,5 maand in. Nederland).
Die bloemen en gebak had ik geen interesse in, maar 100 euro bonnen wilde ik wel hebben, dus voorzichtig bij collega gedropt, en eind mei “surprise party “ Bij de speech (die ook niet nodig was) kwam er nog wel “bij ons doen we dat niet.
pi_197836523
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee hoor, reken er ook niet op. Moet een reden verzinnen om dit te eten. Of nou ja, eigenlijk niet :P
Ben zo benieuwd. Ik moet aan de lieve dame laten weten hoe het smaakt want heb zelf om kaas en champignons gevraagd. Ben bang dat dit een wekelijks item gaat worden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:39 schreef Myraela het volgende:
Ik had ook geen boodschappen moeten bestellen toen ik nog een goed humeur had vol met energie. Nu heb ik alles avonden achter elkaar Ottolenghi te eten, terwijl ik gewoon een bak kant en klare lasagne wil. Of een kapsalon.
Ik voel je :{ Na het avondeten dan maar wat troostchocola, koek of chips.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm even zo tussendoor...
ik viste net dit uit de amazing oriental doos

dat is me toch stiekem verrassend eetbaar O+ O+
yumyum

en helaas voor mijn lief... bestelde ik per ongeluk de enige variant waar chili in zit..
dus helaaaaaaaas moet ik alles alleen op eten :s)
Ik zie niks maar ben benieuwd!
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:14:07 #162
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197836704
Pfftt.. ik moet morgen weer ongesteld worden en heb al sinds gister middag last van mn schouder .. iedere maand hetzelfde liedje.. zo weird.
pi_197836743
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja ff voor de helderheid, dat heeft mijne nog nooit tegen me gezegd. Gelukkig.
Ja nee, dat snapte ik wel, ik kan alleen niet garanderen dat ik zelf nooit zoiets zeg ;(
pi_197836764
Ik ging in de middagpauze hardlopen. Dat was het meest falerige rondje hardlopen ooit :') Ik had beter thuis kunnen blijven }:|

Nu nog even de administratie doen en dan is het weekend *O*
pi_197836861
Mijn lief is vandaag uit werken, en niet al te vroeg thuis, dat was afgelopen weken vaak anders. Veel werkdagen die helemaal uitvielen, en waar er wel gewerkt werd dan vaak maar een half dagje. Wel gezellig, maar dan heb ik geen tijd voor huishoudelijkheden.

Maar vandaag mijn kantoordag braaf gethuiswerkt en tussendoor en er na wc gepoetst, kachel schoongemaakt, bed verschoond, gestofzuigd, gedweild, wat voorraden opgeruimd (rotte appeltjes eruit enzo) en nu nog een 2e afwas en dan vind ik het wel mooi voor vandaag.
pi_197837108
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nee hoor, reken er ook niet op. Moet een reden verzinnen om dit te eten. Of nou ja, eigenlijk niet :P
Ben zo benieuwd. Ik moet aan de lieve dame laten weten hoe het smaakt want heb zelf om kaas en champignons gevraagd. Ben bang dat dit een wekelijks item gaat worden.
[..]

Ik voel je :{ Na het avondeten dan maar wat troostchocola, koek of chips.
[..]

Ik zie niks maar ben benieuwd!
Woops... linkfail!!

https://www.orientalwebsh(...)hi-flav-300g-300g-20

net chips maar dan van kleine stukjes noodles
lief was enthousiast want geen aardappel... maar eh.. wel peper bleek
volgende keer ander smaakje bestellen.
pi_197837155
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:16 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja nee, dat snapte ik wel, ik kan alleen niet garanderen dat ik zelf nooit zoiets zeg ;(
Ik was er al bang voor. Leer het snel af! Zoek andere woorden.
pi_197837246
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wanneer je bij ons 5 of 10 etc werkt krijg je per jaar 10 euro cadeaubonnen, bloemen en gebak met de afdeling . De leidinggevende had dat mailtje genegeerd want “bij ons is dat niet zo” (ze was toen 1,5 maand in. Nederland).
Die bloemen en gebak had ik geen interesse in, maar 100 euro bonnen wilde ik wel hebben, dus voorzichtig bij collega gedropt, en eind mei “surprise party “ Bij de speech (die ook niet nodig was) kwam er nog wel “bij ons doen we dat niet.
Goed gedaan ^O^

Ik was zo blij dat ik mezelf ken en daarom in mijn agenda heb gezet wanneer de collega jarig is die altijd een kaartje en bloemetje verzorgt. Deze week daar kaartje + bloemetje laten bezorgen. Wat ik anders vast vergeten. En niets is vervelender als dat degene die altijd voor anderen zorgt zelf niks krijgt.
pi_197837252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik was er al bang voor. Leer het snel af! Zoek andere woorden.
Dank voor het vertrouwen ^O^
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:47:45 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197837365
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik zie jou helemaal niet voor me als iemand die dat zegt :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197837372
quote:

[..]

Hoe voel je je daar bij? :+ :P
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:52:11 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197837433
Wat zijn Brabantse dorpjes toch tof O+
Kneuterig en gezellig, zo lekker aan de borrel in onze boshut :9
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:52:26 #173
63722 z80
I fink you freaky
pi_197837439
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kom dannnnn O+ O+ O+

Nu is zij de zoveelste?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:58:23 #174
63722 z80
I fink you freaky
pi_197837532
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:

Binnen de overheid is het pas bij 12.5 jaar in overheidsdienst. Daarvoor hoor of zie je niets als je zoveel jaar in dienst bent.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 18:02:46 #175
63722 z80
I fink you freaky
pi_197837596
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:52 schreef Molo het volgende:
Wa zitte gij?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 18:06:09 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197837645
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:02 schreef z80 het volgende:

[..]

Wa zitte gij?
Bij Tilburg in de buurt

Nu even de hut vinden :+

Bij Fransje in de buurt
  vrijdag 5 februari 2021 @ 18:08:20 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197837667
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:58 schreef z80 het volgende:

[..]

Binnen de overheid is het pas bij 12.5 jaar in overheidsdienst. Daarvoor hoor of zie je niets als je zoveel jaar in dienst bent.
Ik heb ooit ergens gewerkt met mijn beste vriend samen, waar je bij vijf jaar een verzilverde theelepel kreeg

Wij hebben dat lilleke ding nog steeds, mooi verhaal dat

Waar ik nu werk krijg je cadeaubonnen als je jarig bent. Vind ik zoiets geks. Maar ik zeg geen nee natuurlijk :+
pi_197837707
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Mja, ik vind gesprekken soms best moeilijk en dan ben ik al blij als ik kan luisteren en de hoofdlijn kan bewaken en een nuttig(e) vraag of antwoord kan bedenken, dat de exacte formulering wel eens te wensen overlaat, vermoed ik.

Ik doe trouwens ook 1 therapie in het Duits. Dát is buffelen. En dan stamel ik helemaal een boel onplezierige formuleringen.
pi_197837727
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:48 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Hoe voel je je daar bij? :+ :P
Alsof ik toe ben aan relaxipants, dom bankhangen, vega kapsalon en bier :P
  vrijdag 5 februari 2021 @ 18:16:42 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197837774
Wij zitten elkaar hier alledrie aan te kijken: "kook jij?"
pi_197837885
Nog de helft over van butterchicken gister - die jumbo pakken zijn voor 4 eters - nu met rijst erbij.
MnX belt als hij naar huis komt van de studio, dan eten op tafel en daarna klaar voor de
Disco Bingo avond met de lokale omroep. Bingo :{w
pi_197837889
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:16 schreef fietsie het volgende:
mja dan heeft de grote stad wel voordelen... bezorgvoeder is snel geregeld.
pi_197837895
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:52 schreef z80 het volgende:

[..]

Nu is zij de zoveelste?
Daar wel.
pi_197837911
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:52 schreef Molo het volgende:
Borrel maakt alles beter. Zelfs Brabant :P
pi_197837913
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:24 schreef AnneX het volgende:
Nog de helft over van butterchicken gister - die jumbo pakken zijn voor 4 eters - nu met rijst erbij.
MnX belt als hij naar huis komt van de studio, dan eten op tafel en daarna klaar voor de
Disco Bingo avond met de lokale omroep. Bingo :{w
Ah dat at ik ook gisteren
en als lunch

Alleen niet van de jumbo.. het is zelf makkelijk gemaakt bleek ooit uit een zekere mailinglist
sinds die tijd maak ik het eigenlijk altijd zelf
(alleen de yoghurt/kookroom heb ik doorgaans niet in huis.. de rest is standaard aanwezig hier.)
pi_197837947
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hey o|O
pi_197837953
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

en als lunch

Alleen niet van de jumbo.. het is zelf makkelijk gemaakt bleek ooit uit een zekere mailinglist
(alleen de yoghurt/kookroom heb ik doorgaans niet in huis.. de rest is standaard aanwezig hier.)
Ik ben wel benieuwd naar je recept!
pi_197837960
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hey o|O
Zelf jij komt naar Limburg voor je borrel :6
  vrijdag 5 februari 2021 @ 18:29:07 #189
63722 z80
I fink you freaky
pi_197837963
Hier waren het pannenkoeken met 50% korting. Morgen pizza met 50% korting (Azië stijl uit de reclame van vorige week) En in de loop van de week zuurkoolstamppot met ree, ook dit vlees met 50% korting.

Ik moet blijkbaar vaker op vrijdag in de middag boodschappen doen. Veel korting en eten moet ik toch.
pi_197837975
Pierogi goedgekeurd.
Wel ingewikkeld :D De drie soorten die ik gekocht had bleken allemaal een andere bereidingstijd te hebben.
Ingewikkeld!
pi_197837976
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:16 schreef fietsie het volgende:
Hier komt er pizza. *O*
pi_197837995
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar je recept!
https://www.chilipeppermadness.com/recipes/butter-chicken/

sowieso fan van chilipepper madness
heb veel goede recepten
en niet perse allemaal superheer ook :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Uhmmpie op 05-02-2021 18:43:18 ]
pi_197838359
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

en als lunch

Het recept van Kayotic heb ik geprint en maak ik 1/2 x per jaar.
Gister kwam ik dit pak tegen.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 18:53:18 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197838364
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mja, ik vind gesprekken soms best moeilijk en dan ben ik al blij als ik kan luisteren en de hoofdlijn kan bewaken en een nuttig(e) vraag of antwoord kan bedenken, dat de exacte formulering wel eens te wensen overlaat, vermoed ik.

Ik doe trouwens ook 1 therapie in het Duits. Dát is buffelen. En dan stamel ik helemaal een boel onplezierige formuleringen.
Als de intentie prima en oprecht/echt is is de vorm ook minder bepalend denk ik ;)

Duits, damn! Ik werkte een tijd met expats en vond Engels al zo ingewikkeld :o
pi_197838366
Gaap. Ik moet nog 1 keukenkastje en dan zijn alle binnenkanten (behalve ovens en koelkasten) schoon. Daar heb ik dan 7 weken over gedaan.
Spoilers!
pi_197838376
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:29 schreef z80 het volgende:
Hier waren het pannenkoeken met 50% korting. Morgen pizza met 50% korting (Azië stijl uit de reclame van vorige week) En in de loop van de week zuurkoolstamppot met ree, ook dit vlees met 50% korting.

Ik moet blijkbaar vaker op vrijdag in de middag boodschappen doen. Veel korting en eten moet ik toch.
Ha, deed Steer ook...35% einde van de dag. w/
  vrijdag 5 februari 2021 @ 18:55:21 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197838394
Bra
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Brabant is heerlijk joh :D

Kind vindt de pokebowl te lang duren dus zit toastjes rilettes te knagen. Ik aan de wijn

Good life O+
  vrijdag 5 februari 2021 @ 18:57:22 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197838421
Bert Bever spelen nu hier *;
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 18:58:23 #199
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197838434
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gaap. Ik moet nog 1 keukenkastje en dan zijn alle binnenkanten (behalve ovens en koelkasten) schoon. Daar heb ik dan 7 weken over gedaan.
Als de oven en koelkast schoon zijn kun je weer met de kastjes beginnen? :+
pi_197838478
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zelf jij komt naar Limburg voor je borrel :6
Hahaha das waar O+ en denk niet dat we er snel weg gaan
pi_197838518
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het recept van Kayotic heb ik geprint en maak ik 1/2 x per jaar.
Gister kwam ik dit pak tegen.
hoe smaakte het? :)
pi_197838542
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Als de intentie prima en oprecht/echt is is de vorm ook minder bepalend denk ik ;)

Duits, damn! Ik werkte een tijd met expats en vond Engels al zo ingewikkeld :o
Ik doe mijn best :Y Ik spreek thuis veel Duits hè, dat maakt het iets makkelijker. Maar blijft een uitdaging, wel een leuke.
pi_197838574
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 19:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hoe smaakte het? :)
Jumbo Pak was prima!
Kayotic is different cook.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 19:05:52 #204
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197838592
pi_197838634
quote:

[..]

:D :*
Anders niet zo'n post mopje.
Maar je bent wel lief hoor :Y
pi_197838647
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Heb ik dan meer mensenkennis? *)
pi_197838836
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als de oven en koelkast schoon zijn kun je weer met de kastjes beginnen? :+
Hell no! Op zijn vroegst over een jaar als het echt nodig is.
Spoilers!
pi_197838985
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 19:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hell no! Op zijn vroegst over een jaar als het echt nodig is.
Staat het genoteerd in de agenda? Of in de excel sheet? B-)
pi_197839134
De radio uitzending ging over ‘schoenen’.
En doet mij denken aan het schoen probleem van Zet.

Hoe is het daarmee?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 19:44:42 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197839398
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 19:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Heb ik dan meer mensenkennis? *)
Dan ik? Uiteraard
  vrijdag 5 februari 2021 @ 19:47:31 #211
63722 z80
I fink you freaky
pi_197839469
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 19:33 schreef AnneX het volgende:
De radio uitzending ging over ‘schoenen’.
En doet mij denken aan het schoen probleem van Zet.

Hoe is het daarmee?
Ergens een KvK nummer geleend. Daarmee naar een professioneel bouwcenter. Die zijn namelijk wel open. Daar een paar S3 stappers gehaald.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 februari 2021 @ 20:07:31 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197839905
Weekend *O*
Morgen voor de sneeuw toch nog aan de wandel. :+.

Ik zou ook nog wel graag naar een schoenenboer gaan. Ivm zooltjes ga ik niet 100 paar kopen om er 99 terug te sturen. Bij VanHaren kan ik mijn huidige schoenen niet vinden.
pi_197840118
Ik heb Langres, Epoisse en een chocolade-stroopwafel-brownie.
Die eerste twee kocht ik doelbewust, de laatste zat ineens in m'n tas nadat ik die bij de kassa nog tegen kwam :? :7
Ik twijfelde wat te eten, kaas of brownie.
Toen at ik het maar allebei. Wel na elkaar, niet tegelijkertijd.
Nu ben ik een beetje misselijk.
En ik heb zin in meer kaas.

Tot zover mijn vrijdagavond struggles.
pi_197840134
Ik eet nu een... vingernagel tompouce :?
pi_197840147
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb Langres, Epoisse en een chocolade-stroopwafel-brownie.
Die eerste twee kocht ik doelbewust, de laatste zat ineens in m'n tas nadat ik die bij de kassa nog tegen kwam :? :7
Ik twijfelde wat te eten, kaas of brownie.
Toen at ik het maar allebei. Wel na elkaar, niet tegelijkertijd.
Nu ben ik een beetje misselijk.
En ik heb zin in meer kaas.

Tot zover mijn vrijdagavond struggles.
Ware struggels!

Ik kreeg juist een compliment over mijn uitstekende kaaskado keuze _O-
pi_197840261
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ware struggels!

Ik kreeg juist een compliment over mijn uitstekende kaaskado keuze _O-
Was je gister nog op tijd thuis?

Vanmiddag bij t wandelen 2 bosjes tulpen gekocht, beetje kleur in huis. 9 euro !!
En voor weekend lekkers, morgen een syrische maaltijd van Moushmoush enik zag bij het bestellen bij AH dat ze ook vocking leverworst hadden endaar is @Blues helemaal lyrisch over, dus die maar eens proberen
pi_197840342
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vanmiddag bij t wandelen 2 bosjes tulpen gekocht, beetje kleur in huis. 9 euro !!
En voor weekend lekkers, morgen een syrische maaltijd van Moushmoush enik zag bij het bestellen bij AH dat ze ook vocking leverworst hadden endaar is @:Blues helemaal lyrisch over, dus die maar eens proberen
Tulpen O+

Kleur in huis *O*
Laten de diva’s die met rust?

Ik was rond 20.00 uur al thuis. Werd vanaf de trap uitgescholden door poes. Die vond het blijkbaar maar niks dat ik in de avond weg was. Is ze niet meer gewend _O-
pi_197840393
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Woops... linkfail!!

https://www.orientalwebsh(...)hi-flav-300g-300g-20

net chips maar dan van kleine stukjes noodles
lief was enthousiast want geen aardappel... maar eh.. wel peper bleek
volgende keer ander smaakje bestellen.
Denk dat jullie Chitato mi goreng chips heel lekker zullen vinden :Y
pi_197840413
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 19:27 schreef AnneX het volgende:

[..]

Staat het genoteerd in de agenda? Of in de excel sheet? B-)
Haha nee. Dit zijn gewoon klussen voor buiten het tuinseizoen. Ik moet deze winter alleen het hele huis doen omdat ik het drie jaar heb laten versloffen.
Spoilers!
pi_197840447
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tulpen O+

Kleur in huis *O*
Laten de diva’s die met rust?

Ik was rond 20.00 uur al thuis. Werd vanaf de trap uitgescholden door poes. Die vond het blijkbaar maar niks dat ik in de avond weg was. Is ze niet meer gewend _O-
Haha, heerlijk.
Die van mij doen ook zo dramatisch als ik even weg ben. Ga ik even in de tuin een vuilniszak in de kliko gooien, staan ze miauwend tegen de achterdeur tot ik weer binnen ben en dan volgen ze me op de voet naar de kapstok als ik m'n schoenen daar weer neer zet en weer terug naar de bank :') :')

En ik had woensdag een symposium waar ik moest presenteren, dus was even in m'n werkkamer gaan zitten met de deur dicht. Hoor ik ze door m'n oortjes heen voor de deur staan miauwen, want HALLO ZE PRAAT EN WIJ MOGEN NIET VOOR HET SCHERM LANGSLOPEN EN KOPJES IN HAAR GEZICHT GEVEN...
pi_197840459
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik eet nu een... vingernagel tompouce :?
Is dat een minitompouce?
pi_197840477
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:33 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Haha, heerlijk.
Die van mij doen ook zo dramatisch als ik even weg ben. Ga ik even in de tuin een vuilniszak in de kliko gooien, staan ze miauwend tegen de achterdeur tot ik weer binnen ben en dan volgen ze me op de voet naar de kapstok als ik m'n schoenen daar weer neer zet en weer terug naar de bank :') :')
Jij vieze vuile verraaier :') _O-

Je edit : herkenbaar! 16.00 uur is hier als voedertijd verklaard. Dus toen ik een meeting had om die tijd... heb ik ze maar eerder eten gegeven. Geen zin in irritante kat die door beeld loopt te klagen of mijn toetsenbord gaat verbouwen :{w
pi_197840514
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Is dat een minitompouce?
Nee, was het maar zo’n feest(je) X

Kijk dannnn!!!

Natuurlijk is hij wel lekker dus ik kijk er maar niet teveel naar en eet me er doorheen.
pi_197840524
Ja tulpen zijn duur these days. Maar wel fijn om in huis te hebben.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_197840547
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kijk dannnn!!!
[ afbeelding ]
Natuurlijk is hij wel lekker dus ik kijk er maar niet teveel naar en eet me er doorheen.
Iew! Onsmakelijk
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_197840560
Haha gadver @Cat-astrophe wie heeft dit bedacht ook :D
pi_197840584
Echt zo slecht he _O- Ze konden geen hageltjes maken of zo :')
pi_197840591
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:33 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Haha, heerlijk.

En ik had woensdag een symposium waar ik moest presenteren, dus was even in m'n werkkamer gaan zitten met de deur dicht. Hoor ik ze door m'n oortjes heen voor de deur staan miauwen, want HALLO ZE PRAAT EN WIJ MOGEN NIET VOOR HET SCHERM LANGSLOPEN EN KOPJES IN HAAR GEZICHT GEVEN...
Oh heerlijk. Ik heb hier 2 inspecteurs van de arbeidsinspectie, de een zit achter de laptop te kijken de ander zit naast het grote scherm naar me te kijken.
pi_197840854
Haha ja hier voelen ze het aan als ik ga videobellen. Kunnen hele ochtend op de bank liggen, maar zodra ik m'n oortjes pak is dat het teken om rondjes om de laptop heen te gaan cirkelen blijkbaar :+

Vanmiddag lag ik even te slapen met deur open en toen ik wakker werd zaten beide heren naast elkaar met hun kop mijn kant op op bed naar me te staren :') :D
pi_197841156
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Denk dat jullie Chitato mi goreng chips heel lekker zullen vinden :Y
opgeschreven voor de volgende keer.

Oh en deze liggen op tafel: https://www.orientalwebsh(...)spicy-flavour-60g-60

De fruit mochi zijn niet geleverd.
Matcha mochi... geen aanrader.
Rode bonen pasta matcha.. yum
Al voelen ze wel echt een beetje raar.
En de cheesecake kitkats ook niet... heb ik daar 2 uur over zit twijfelen ivm wel genoeg snaai.... :X

[ Bericht 31% gewijzigd door Uhmmpie op 05-02-2021 21:12:03 ]
pi_197841181
Oh bah, die tompouche :D

Het zijn wel vrolijk gekleurde nagelrestjes!
pi_197841196
quote:

[..]

Kijk dannnn!!!
[ afbeelding ]
oh my.... :X
pi_197841649
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:00 schreef Candaasje het volgende:
Oh bah, die tompouche :D

Het zijn wel vrolijk gekleurde nagelrestjes!
Het zijn ALAAF gekleurde nagelrestjes *G*
pi_197841744
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het zijn ALAAF gekleurde nagelrestjes *G*
Ik heb bij roed geel en greun toch iets heftiger kleuren in gedachten.
pi_197841825
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Echt zo slecht he _O- Ze konden geen hageltjes maken of zo :')
Lijkt ook een beetje op ongekookte gekleurde past
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:24:23 #236
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197841882
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:36 schreef Lot_1 het volgende:
Ja tulpen zijn duur these days. Maar wel fijn om in huis te hebben.
Jumbo heeft altijd leuke tulpen aanbieding in dit seizoen en die staan echt wel 2 weken. *O*
pi_197841928
Ik ging vandaag spreeuwen kijken. Zal even een filmpje uploaden, want echt heel indrukwekkend. (Ik heb het al eens eerder gezien vanuit de auto hoor, maar ze verzamelen zich nu al een week rond 17 uur en het is echt massaal. Er was vandaag ook een roofvogel, dan is het helemaal gaaf te zien hoe zo'n zwerm samenwerkt, uitelkaar valt, kolkt en draait.... en ondertussen regent het wel vogelpoep :') )

In de tussentijd nog meer dierennieuws; Cas en Nox geven dus 's ochtends vroeg als ik nog slaap (en het huis nog gestofzuigd moet worden :@ ) graag ook een showtje weg O+

https://vimeo.com/508999843

(Ze komt op 30 sec. los)

Cas kan het ook, hetzij ietwat iets rustiger (hij is dan ook A) bejaard en B) heeft een niet helemaal 100% functionerende achterpoot)

https://vimeo.com/509001128

O+
pi_197841968
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lijkt ook een beetje op ongekookte gekleurde past
Jij hebt het mondgevoel niet meegemaakt. O... het mondgevoel ;(

En intussen ben ik zo druk bezing in R&P dat ik nog steeds geen cocktail heb klaargemaakt :(
Nu geen zin om te prutsen, gelukkig is er nog limoncello. Goed slapen zullen we :+
pi_197842043
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:26 schreef Candaasje het volgende:
Ik ging vandaag spreeuwen kijken. Zal even een filmpje uploaden, want echt heel indrukwekkend. (Ik heb het al eens eerder gezien vanuit de auto hoor, maar ze verzamelen zich nu al een week rond 17 uur en het is echt massaal. Er was vandaag ook een roofvogel, dan is het helemaal gaaf te zien hoe zo'n zwerm samenwerkt, uitelkaar valt, kolkt en draait.... en ondertussen regent het wel vogelpoep :') )

In de tussentijd nog meer dierennieuws; Cas en Nox geven dus 's ochtends vroeg als ik nog slaap (en het huis nog gestofzuigd moet worden :@ ) graag ook een showtje weg O+

(Ze komt op 30 sec. los)

Cas kan het ook, hetzij ietwat iets rustiger (hij is dan ook A) bejaard en B) heeft een niet helemaal 100% functionerende achterpoot)

O+
De gekke 5 seconden, hebben de katten hier ook wel
pi_197842182
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:26 schreef Candaasje het volgende:

(Ze komt op 30 sec. los)

O+
Poingpoingpoing O+
pi_197842247
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 19:47 schreef z80 het volgende:

[..]

Ergens een KvK nummer geleend. Daarmee naar een professioneel bouwcenter. Die zijn namelijk wel open. Daar een paar S3 stappers gehaald.
Opgelost.👍🏼
pi_197842377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En voor weekend lekkers, morgen een syrische maaltijd van Moushmoush enik zag bij het bestellen bij AH dat ze ook vocking leverworst hadden endaar is @:Blues helemaal lyrisch over, dus die maar eens proberen
gekkie...twee bossen tulpen - wèl 9 stuks per bos - voor ¤ 5,- bij de jumbo hier.
Bij Blues speelt ook nostalgie een rol, vermoed ik. Let op de datum!

Disco Bingo was hilarisch en wij wonnen ook nog een prijsje. B-)
pi_197842501
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:41 schreef AnneX het volgende:

[..]

gekkie...twee bossen tulpen - wèl 9 stuks per bos - voor ¤ 5,- bij de jumbo hier.
Bij Blues speelt ook nostalgie een rol, vermoed ik. Let op de datum!

Disco Bingo was hilarisch en wij wonnen ook nog een prijsje. B-)
De jumbo is, voor mij, niet op wandelafstand.
De worst is een paar weken goed. En als ik t niet lekker vind lust een vriend hier in de flat vast wel.

Wat hebben jullie gewonnen?
pi_197842721
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat hebben jullie gewonnen?
Wij wonnen een mondkapje 😷 met logo van de omroep.😅
Het is een wonder, want er waren 25 fout van 57 gestelde vragen.
pi_197843568
quote:

[..]

Kijk dannnn!!!
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn die nageltjes kleurrijk. Die schoteltjes hebben m'n ouders ook, jarenlang van gegeten.
pi_197843644
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

opgeschreven voor de volgende keer.

Oh en deze liggen op tafel: https://www.orientalwebsh(...)spicy-flavour-60g-60

De fruit mochi zijn niet geleverd.
Matcha mochi... geen aanrader.
Rode bonen pasta matcha.. yum
Al voelen ze wel echt een beetje raar.
En de cheesecake kitkats ook niet... heb ik daar 2 uur over zit twijfelen ivm wel genoeg snaai.... :X
Leuk dat je zoveel probeert :)
Matcha is bitter. Ok maar niet mijn favo. Kitkats veels te duur en niet bijzonder de smaken van de toko.
pi_197843855
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Gelukkig zijn die nageltjes kleurrijk. Die schoteltjes hebben m'n ouders ook, jarenlang van gegeten.
Lol! Ik heb ze ooit van mijn vader (nieuw) kado gekregen. Met surprise of zo. Blijkbaar een generatiedingetje.
Gelukkig vond en vind ik ze leuk.

En ze kleuren mooi bij de nageltompoucen :+
pi_197843926
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lol! Ik heb ze ooit van mijn vader (nieuw) kado gekregen. Met surprise of zo. Blijkbaar een generatiedingetje.
Gelukkig vond en vind ik ze leuk.

En ze kleuren mooi bij de nageltompoucen :+
Mijn broer en schoonzus heeft het ook, een blokker servies
pi_197843984
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn broer en schoonzus heeft het ook, een blokker servies
Klinkt wel als een winkel die mijn vader zou bezoeken op serviesmissie ^O^
pi_197844466
Ik geloof niet eens dat ik de associatie met geknipte nageltjes zou hebben bij die tompouce :+ gewoon een apart vormpje sprinkles.

Ik heb spicy chocolate stout. Best lekker :Y Ik heb totaal geen idee hoe je smaakjes in bier kan stoppen, dus ik vind het reuze knap @Sarabi
pi_197845136
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet eens dat ik de associatie met geknipte nageltjes zou hebben bij die tompouce :+ gewoon een apart vormpje sprinkles.

Ik heb spicy chocolate stout. Best lekker :Y Ik heb totaal geen idee hoe je smaakjes in bier kan stoppen, dus ik vind het reuze knap @:sarabi
Pepertjes en cacao nibs aan het eind mee koken :)
  zaterdag 6 februari 2021 @ 06:21:29 #252
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197846269
Goeiemorgen! Is er al sneeuw? :+
pi_197846358
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Leuk dat je zoveel probeert :)
Matcha is bitter. Ok maar niet mijn favo. Kitkats veels te duur en niet bijzonder de smaken van de toko.
Sowieso geen enorme fan van kitkat... wel van cheesecake.
Maar waren in de aanbieding want bijna op de houdbaarheidsdatum. Denk kan dat best eens proberen. Toch niet.

En tja.. als je niks probeert.. :)
Daarom heb ik jullie nodig... niet te veel fails kopen en met lekkere dingen eindigen.

Bedacht me later dat ik ook zakje durian snoepjes heb.. durf ze alleen nog niet open te maken.
Bewaar ik wel tot het laatst of tot de fokkers van mn katten langskomen. Die vinden dat superlekker en als ik het dan minder lekker vind... zit ik niet met stinksnoepjes _O-
  zaterdag 6 februari 2021 @ 07:23:36 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197846434
Gaap
Goedemorgen
Vroeg op vanwege weekboodschappen doen en hopen dat het niet al heel druk is nu
Koffie en dan de auto uit z’n winterslaap halen
pi_197846572
Goedemorgen! Al een uur wakker met werk in mijn hoofd. Leuk, uitslapen.
pi_197846604
Ik hoef helemaal niks vandaag!
pi_197846622
Jaloers! Ik moet voor 12 uur mijn boodschappen bestelling afmaken, en heb nog een lijstje met werk-dingen. Daarna doe ik niks meer.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2021 @ 08:28:00 #258
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197846671
Op weg naar Kortenhoef voor een wandeling naar Breukelen via de Loosdrechtse Plassen en Loenen vd Vecht.

Voor de sneeuw weer thuis. :+
pi_197846681
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 08:18 schreef Tuindier het volgende:
Jaloers! Ik moet voor 12 uur mijn boodschappen bestelling afmaken, en heb nog een lijstje met werk-dingen. Daarna doe ik niks meer.
Ik ga wel wat doen, natuurlijk, beetje prutsen, waarschijnlijk tomaat zaaien, misschien nog wat moestuinspul bestellen, hond uitlaten, misschien loop ik wel naar de markt, misschien wat kleding kopen on the interwebz.

Maar geen afspraken, dingen die vandaag af moeten of andere verplichtingen.
pi_197846838
Mogge!
Ik hoef vandaag ook niet veel, maar heb best wel een "wil ik nog doen" lijstje.
Heb al een tijd met KPN aan de lijn gehangen want geen wifi. Zelf dingen gedaan en toen iets met de wifi versterker gedaan wat de kpn meneer vroeg en nu doet alles het weer. Wel handig dat alles meteen naar de hotspot springt. Zal ik zelf wel aangezet hebben tijdens de vorige enorme storing.
Vandaag de kattenbak maar eens goed schoonmaken. Officieel hoeft dat niet met dit grit, maar ik vind het zelf wel prettiger. En een jurk afmaken en misschien muhammara maken voor de dips van cul koken.
pi_197847081
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 08:28 schreef borisz het volgende:
Op weg naar Kortenhoef voor een wandeling naar Breukelen via de Loosdrechtse Plassen en Loenen vd Vecht.

Mooie route
pi_197847094
Goedemorgen *O* eerste bezorgdag.
En ondertussen aan het nadenken of we de bezorgdag morgen misschien moeten verzetten.
pi_197847155
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 09:27 schreef Sarabi het volgende:
En ondertussen aan het nadenken of we de bezorgdag morgen misschien moeten verzetten.
Ik zou daar niet eens over nadenken maar gewoon verzetten. Kreeg vanochtend al mailtjes van een 1 winkel in de binnenstad dat ze morgen niet opgegaan
pi_197847203
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zou daar niet eens over nadenken maar gewoon verzetten. Kreeg vanochtend al mailtjes van een 1 winkel in de binnenstad dat ze morgen niet opgegaan
Ja he.....
Je hebt gelijk ^O^
pi_197847214
Na het eerste ochtendprogramma (rondje lopen, honden & schapen voeren) gelijk maar de vervelendste klus van de dag gedaan: de slager gebeld.
Ik kom binnenkort informeren wie er lamsvlees wil. Vanaf begin maart & begin april heeft de slager de porties klaar.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 09:40:04 #266
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197847243
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 09:37 schreef sigme het volgende:
Na het eerste ochtendprogramma (rondje lopen, honden & schapen voeren) gelijk maar de vervelendste klus van de dag gedaan: de slager gebeld.
Ik kom binnenkort informeren wie er lamsvlees wil. Vanaf begin maart & begin april heeft de slager de porties klaar.
Oh, dat zou ik wel willen :).
pi_197847281
quote:
Oh ja ik wil ook sigmelamsvlees :9
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 09:49:08 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197847324
quote:
Jow
pi_197847378
Wij hebben weinig verplichtingen vandaag. Ik oogst nog even een pastinaak en knolselderij, de vogels krijgen wat voer. Misschien beginnen we aan alles rond het nieuwe Ziggo-kastje. Of aan de buitenlamp. Project bijgebouwen opruimen is altijd een optie.

En natuurlijk willen we vlees. Maar dat zeggen we bij de inventarisatie nog wel een keer.
Spoilers!
pi_197847391
quote:
We moeten nog het 1e stuk opeten maar sowieso wel interesse in meer.
pi_197847425
Lonaa wil mogelijk ook wel wat Sigme-lam.
pi_197847431
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben weinig verplichtingen vandaag. Ik oogst nog even een pastinaak en knolselderij, de vogels krijgen wat voer. Misschien beginnen we aan alles rond het nieuwe Ziggo-kastje. Of aan de buitenlamp. Project bijgebouwen opruimen is altijd een optie.

En natuurlijk willen we vlees. Maar dat zeggen we bij de inventarisatie nog wel een keer.
Oh ja, er zit hier ook nog wat pastinaak in de grond maar ik heb er nog geen doel voor. En al wel een weekplanning-ish.
pi_197847542
Wij gaan vandaag maar eens rotzooi uitzoeken en weggooien en een inpakplan maken. Volgende week komen de dozen ^O^ Verder moet er ergens een kind gehaald worden en eten bij de toko, ik hoop dat de sneeuw niet teveel in de weg zit.
pi_197847546
Ik hoef vandaag niks.
Maar ga wel weer even online zingen en daarna bloemetje halen op de markt. En in bad met verse Lush. En vanavond cocktail maken.

En hoef geen sigmelam. Die smaak is nooit zo aan me besteed.
pi_197847586
Ik moet sowieso eerst inventariseren hoeveel lam al direct geclaimd wordt door vrienden & familie, en dan eens tellen hoeveel ik nog overhoud voor vrije verkoop. Duurt allemaal nog wel even dus! Tegen die tijd gooi ik het wel eens serieus in de groep, met ook opties en prijzen etc :)
pi_197847654
Hmm van eerste nieuwe salaris... kocht ik schoenen.
Ik word nog eens echt een vrouw _O-
pi_197847769
Ik bedacht vanochtend het doel om 20.000 stappen te lopen. 11.000 kunnen we er alvast afstrepen. :9
pi_197847785
En de gnocchi gaat morgen toch nog door. :9
pi_197847820
Ik zou gaan wandelen met nicht vandaag, maar werd vanochtend wakker met keelpijn en spierpijn in m'n nek dus net maar even een bezoekje aan de teststraat gebracht. Hopelijk de uitslag op tijd binnen om alsnog te gaan wandelen..

Was test nr 6 in 11 weken tijd. Er kan niet gezegd worden dat ik niet m'n best doe om het percentage positieve testen naar beneden te brengen.. :{w
pi_197847910
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 10:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zou gaan wandelen met nicht vandaag, maar werd vanochtend wakker met keelpijn en spierpijn in m'n nek dus net maar even een bezoekje aan de teststraat gebracht. Hopelijk de uitslag op tijd binnen om alsnog te gaan wandelen..

Was test nr 6 in 11 weken tijd. Er kan niet gezegd worden dat ik niet m'n best doe om het percentage positieve testen naar beneden te brengen.. :{w
Je doet het beter dan ik in ieder geval ^O^
Mijn score positieve testen vs negatief is nog steeds 100% positief :')
pi_197847963
Ik kocht een regenjas met uitneembare bodywarmer. Dus ik denk dat ook een winterjas kan zijn? En misschien een tussenjas?

In mijn hoofd zijn regenjassen altijd plakkerig en dat is vet kut. Dan word ik liever nat.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 10:49:14 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197848047
Klinkt als zo'n jas als die ik vanmorgen aan had: van binnen natter dan buitenom.
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 10:49:18 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197848049
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 10:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht een regenjas met uitneembare bodywarmer. Dus ik denk dat ook een winterjas kan zijn? En misschien een tussenjas?

In mijn hoofd zijn regenjassen altijd plakkerig en dat is vet kut. Dan word ik liever nat.
Nou dat dus, liever nat van regen dan nat van zweet.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 10:50:59 #284
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197848083
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 10:30 schreef Myraela het volgende:
En de gnocchi gaat morgen toch nog door. :9
Oeh leuk! Ik heb inmiddels de ragu klaar en zit te wachten tot het half 3 is _O-
  zaterdag 6 februari 2021 @ 10:52:37 #285
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197848104
quote:

Enig idee hoe het komt dat je zo vaak niet lekker bent? Lijkt me echt kut, en al helemaal als je dan steeds een test moet ook.
Ik heb nog 0 testen gehad en maar goed ook want ik durf niet echt :')
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 10:54:20 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197848134
quote:

Was test nr 6 in 11 weken tijd.
Ben je normaal gesproken 's winters ook zo vaak ziek/verkouden?

Ik ben normaal gesproken een periode per jaar wel goed verkouden soms gepaard met een paar week stevig hoesten (waar anderen meer last van hebben als ik zelf - als in behalve het hoesten geen pijn/lamlendig of wat dan ook) maar nu dus al een jaar nergens last van *klopt af*
pi_197848241
Opstaan of nog even omrollen? Keuzes Keuzes in de leef...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197848273
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 08:28 schreef borisz het volgende:

Mooi om te wandelen daar.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Bezorgse!

Vanmiddag ook wandelen en hopelijk blijft het droog. Morgen zal t er niet in zitten.
pi_197848279
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 10:49 schreef fietsie het volgende:
Klinkt als zo'n jas als die ik vanmorgen aan had: van binnen natter dan buitenom.
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 10:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nou dat dus, liever nat van regen dan nat van zweet.
Hij komt volgende week. Ben benieuwd. Het schijnt dat er tegenwoordig wel minder kutte regenjassen gemaakt worden.

Ik kon weinig informatie vinden over de jas, ondanks wel bekend merk enzo. Dus kon niks vinden over ademend vermogen, maar kan me niet voorstellen dat ze nog jassen maken zonder ademend vermogen, eigenlijk.
pi_197848293
@gcjoel @derLudolf ik ben altijd een groot deel van het jaar neusverkouden, ja. Ik ben zelfs sinds eind september extra allergiepillen gaan slikken naast de allergieneusspray die ik altijd al gebruik om minder vaak verkouden te zijn, en toen heb ik twee hele maanden niet hoeven testen :o maar toen werd het herfst/winter en helpt dat niet meer afdoende. En ik heb ook al jaren dat ik zo'n beetje elk virus mee pak wat er rondgaat. Ik heb vanaf eind september ook een tijdje weer astma medicatie gebruikt, normaal gebruik ik dat een weekje per jaar of zo als ik een keer echt stevig verkouden ben en last van m'n longen heb. Misschien moet ik daar ook weer eens mee beginnen. Maar ik wil ook wel een keer weer eens met m'n huisarts overleggen, want lijkt me ook niet echt normaal dat ik met allergieneusspray én allergiepil nog steeds zo vaak neusverkouden ben.

En ik ben ook gewoon voorzichtig. Ik laat me ook testen als ik twee keer op een dag een keer moet hoesten, of als ik negatief heb getest maar anderhalve week later nog steeds verkouden ben en ik ga een paar dagen later naar m'n ouders. Anderen zouden misschien denken 'zelfde verkoudheid als waar ik negatief voor was getest', ik denk 'genoeg plekken waar ik in die anderhalve week alsnog corona opgepikt kan hebben' en mijn vader is 71 dus dat risico wil ik gewoon echt niet lopen.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 11:04:31 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197848301
Ik was dus (voor mijn doen op zaterdag) heel vroeg bij de Lidl; vrijwel alle Aziatische producten op, wcpapier e.d. compleet uitgewiped, groot deel van de frisdranksectie zo goed als leeg.

Daarna bij de AH: daar leek de hongerwinter ook toegeslagen te hebben; nog maar 1 maat eieren, melk op, bakkerij was al heel gat in de voorraad geslagen.
pi_197848339
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:03 schreef vlindertje89 het volgende:
@:gcjoel @:DerLudolf ik ben altijd een groot deel van het jaar neusverkouden, ja. Ik ben zelfs sinds eind september extra allergiepillen gaan slikken naast de allergieneusspray die ik altijd al gebruik om minder vaak verkouden te zijn, en toen heb ik twee hele maanden niet hoeven testen :o maar toen werd het herfst/winter en helpt dat niet meer afdoende. En ik heb ook al jaren dat ik zo'n beetje elk virus mee pak wat er rondgaat. Ik heb vanaf eind september ook een tijdje weer astma medicatie gebruikt, normaal gebruik ik dat een weekje per jaar of zo als ik een keer echt stevig verkouden ben en last van m'n longen heb. Misschien moet ik daar ook weer eens mee beginnen. Maar ik wil ook wel een keer weer eens met m'n huisarts overleggen, want lijkt me ook niet echt normaal dat ik met allergieneusspray én allergiepil nog steeds zo vaak neusverkouden ben.

En ik ben ook gewoon voorzichtig. Ik laat me ook testen als ik twee keer op een dag een keer moet hoesten, of als ik negatief heb getest maar anderhalve week later nog steeds verkouden ben en ik ga een paar dagen later naar m'n ouders. Anderen zouden misschien denken 'zelfde verkoudheid als waar ik negatief voor was getest', ik denk 'genoeg plekken waar ik in die anderhalve week alsnog corona opgepikt kan hebben' en mijn vader is 71 dus dat risico wil ik gewoon echt niet lopen.
Vind dat je het heel goed doet. Hoop dat de (negatieve) uitslag op tijd binnen is voor je wandeling.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:04 schreef fietsie het volgende:
Ik was dus (voor mijn doen op zaterdag) heel vroeg bij de Lidl; vrijwel alle Aziatische producten op, wcpapier e.d. compleet uitgewiped, groot deel van de frisdranksectie zo goed als leeg.

Daarna bij de AH: daar leek de hongerwinter ook toegeslagen te hebben; nog maar 1 maat eieren, melk op, bakkerij was al heel gat in de voorraad geslagen.
Hongerwinter!!
  zaterdag 6 februari 2021 @ 11:14:39 #293
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197848464
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:03 schreef vlindertje89 het volgende:
@:gcjoel @:DerLudolf ik ben altijd een groot deel van het jaar neusverkouden, ja. Ik ben zelfs sinds eind september extra allergiepillen gaan slikken naast de allergieneusspray die ik altijd al gebruik om minder vaak verkouden te zijn, en toen heb ik twee hele maanden niet hoeven testen :o maar toen werd het herfst/winter en helpt dat niet meer afdoende. En ik heb ook al jaren dat ik zo'n beetje elk virus mee pak wat er rondgaat. Ik heb vanaf eind september ook een tijdje weer astma medicatie gebruikt, normaal gebruik ik dat een weekje per jaar of zo als ik een keer echt stevig verkouden ben en last van m'n longen heb. Misschien moet ik daar ook weer eens mee beginnen. Maar ik wil ook wel een keer weer eens met m'n huisarts overleggen, want lijkt me ook niet echt normaal dat ik met allergieneusspray én allergiepil nog steeds zo vaak neusverkouden ben.

Sowieso goed dat je steeds test hoor. Zouden veel mensen zeker niet doen inderdaad!
pi_197848477
quote:
Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

-O- oh je zei binnenkort O-)

Vrouw zegt we kopen wel een extra vriezer :D
  zaterdag 6 februari 2021 @ 11:18:35 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197848517
quote:
Lieve mensen, niet schrikken. Maar het sneeuwt. Het sneeuwde natuurlijk al eerder dit jaar, maar dat was gewoon een beetje witte neerslag. De sneeuw die nu valt is onderdeel van de SNEEUW DES DOODS dus het voelt opeens een stuk sneeuweriger allemaal. Mocht u nu uit het raam kijken en denken 'hee maar het sneeuwt hier nog helemaal niet' dan kan dat kloppen want voorlopig sneeuwt het alleen nog op Ameland (en volgens Buienhatertje een klein beetje in Oost-Groningen en in de kop van Overijssel). Maar zoals u weet, alles wat op Ameland gebeurt, gebeurt vroeg of laat ook in de rest van Nederland. Zo had je op Ameland al in de jaren '70 al mobiele telefoons, werd het eerste homohuwelijk van Nederland in 1992 op Ameland gesloten en was de eerste keer dat iemand zijn petje verkeerd om op deed in 1892 bij een strandkeet op Ameland. Okee dat is allemaal niet waar, maar het gaat echt nog wel sneeuwen bij u in de buurt. Let maar op.
pi_197848537
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:04 schreef fietsie het volgende:

Sneeuwstorm des doods op komst :)
pi_197848546
Ik heb het vooral koud. Eigenlijk.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 11:22:56 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197848572
Ik zal eens tempex op t enkelglas gaan zetten.
pi_197848645
Ik heb de houten blokjes op de grond onder mijn elektrische rolluiken gezet (één keer vastvriezen waarbij het rolluik echtecht omhoog wil en dus stuk trekt was voldoende). Ik ben klaar voor de winter.

Sneeuwvoorspellingen komen ook steeds meer mijn kant uit *O* Wordt leuk als ik dinsdagochtend de wijk in mag :+ Misschien kan ik dinsdagmiddag bij de jaarlijkse beurt mijn auto meteen laten uitdeuken.
pi_197848666
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het vooral koud. Eigenlijk.
Hier geen plannen om naar buiten te gaan zolang er geen sneeuw ligt :)
pi_197848719
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 11:20 schreef Uhmmpie het volgende:

Sneeuwstorm des doods op komst :)
Ik geloof er niks van :') Het gaat gewoon even sneeuwen. Net zoals het al heel vaak heeft gedaan, alleen niet de afgelopen jaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')