Klopt maar die houden ook geen 3 daagse festivals vol denk ik of je moet ze opzetten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De Rolling Stones treden nog wel op toch?
Oh, daar heb ik wel een prikje voor over. Om die te zien spelen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:20 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Festivals alleen voor gevaccineerde mensen. Dan mogen ze Jimmy Hendrix, Janis Joplin en Jim Morisson wel weer gaan opgraven.
Ik ook ben alleen bang dat het in hun staat een behoorlijke luguber beeld gaat zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik wel een prikje voor over. Om die te zien spelen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:24 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik ook ben alleen bang dat het in hun staat een behoorlijke luguber beeld gaat zijn.
Ik gok dat ze er een beetje uit zien als Keith Richards.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:24 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik ook ben alleen bang dat het in hun staat een behoorlijke luguber beeld gaat zijn.
Never underestimate the power van mensen die je dwars willen zitten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Top, goed nieuws dus.
Ik heb een buurvrouw met hele erge coronavrees die er niet vies van is om buren te verklikken. Denk dat ze mij zou vragen hoe ik het in mijn hoofd haal om een klein feestje te bouwen met 2 vrienden en dreigen met de politie.
Dan kan ik iig zeggen dat ze mij niets kan maken zolang we geen geluidsoverlast veroorzaken (dit komt wel goed, zal hier streng op letten). Da's fijn
Ja, een uurtje later waren die naalden er alsnog. Aangevoerd vanaf de dichtstbijzijnde andere vaccinatielocatie. Beetje suf, meer niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfoeh, maarliefst 15 opgewarmde lijken die geen spuitje kregen
COMPLEET IN DE SOEP
Juist wel. Keith Richards kennende...quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:21 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt maar die houden ook geen 3 daagse festivals vol denk ik of je moet ze opzetten.
En als ie niet had geluisterd:'De Jonge slaat advies Gezondheidsraad in de wind'quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:21 schreef MoreDakka het volgende:
Dus Hugo luistert naar de Gezondheidsraad, doet iets dat direct positief effect gaat hebben op de ziekenhuisbezetting maar de NOS vindt het vooral belangrijk dat de vaccinatiestrategie WEER wijzigt
Ja Hugo kan weinig goeds meer doen. Er gaat ook heel veel fout hoor. Maar zowel de media als de burger vindt het ook wel heerlijk tijdverdrijf om lekker te bashen op Hugo de Jonge.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:21 schreef MoreDakka het volgende:
Dus Hugo luistert naar de Gezondheidsraad, doet iets dat direct positief effect gaat hebben op de ziekenhuisbezetting maar de NOS vindt het vooral belangrijk dat de vaccinatiestrategie WEER wijzigt
Exact. Het constante geschreeuw dat ontstaat door één plaatje op twitter zonder context ben ik ook helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:31 schreef freako het volgende:
[..]
En als ie niet had geluisterd:'De Jonge slaat advies Gezondheidsraad in de wind'
I do know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills, skills I have acquired over a very long career, skills that make me a nightmare for people like you. If you let my small birthday party go now, that'll be the end of it. I will not look for you. I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Never underestimate the power van mensen die je dwars willen zitten.
Just saying
Dat-ie het nooit goed kan doen, geeft goed aan dat-ie voorbij z'n houdbaarheidsdatum is. Niemand heeft nog geduld met die man.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:31 schreef freako het volgende:
[..]
En als ie niet had geluisterd:'De Jonge slaat advies Gezondheidsraad in de wind'
Dat kun je over iedereen zeggen die met crisismanagement bezig is. Dat Hugo hulp nodig heeft staat vast maar niet om die reden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat-ie het nooit goed kan doen, geeft goed aan dat-ie voorbij z'n houdbaarheidsdatum is. Niemand heeft nog geduld met die man.
Ik denk dat het grootste probleem is dat het waarschijnlijk ook lastig is om een vervanger te vinden zonder dat dat weer extra tegenslagen gaat geven voor de exit-strategie en virusbestrijding. Op dit punt is het beter om hem gewoon wat meer hulp te geven of iets dergelijks. Even los van mijn persoonlijke mening over zijn aanpak/beleid.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat-ie het nooit goed kan doen, geeft goed aan dat-ie voorbij z'n houdbaarheidsdatum is. Niemand heeft nog geduld met die man.
En meteen al weer fout.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:57 schreef Haags het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)klaslokaal~aad5c975/
Maar leuk dat het wordt jongens, vanaf maandag. Echt super dat ze weer mogen hoorrrrrrr![]()
![]()
![]()
De scholen moeten open, niet mogen. En behalve de quarantaine-regel zijn het allemaal richtlijnen en aanbevelingen. Godverdomme zeg, dit is gewoon nepnieuws op deze manierquote:De nieuwe strenge coronaregels waaronder de 6000 basisscholen maandag weer open mogen
De huisarts...quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:58 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bijzonder. Alsof ze ergens een lijst hebben met mensen die te dik zijn?
Gebeurt toch niet. Als RIVM iets beweerd moet je exact het omgekeerde inbeelden en dat komt uit. Dat is niet eens een grap, elke keer raak.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:01 schreef Breekfast het volgende:
De scenario's voor de komende weken/maanden die Jaap van Dissel vanochtend in zijn presentatie had staan zijn trouwens wel echt bijzonder slecht en bieden weinig hoop.
https://www.tweedekamer.n(...)ie_jaap_v_dissel.pdf
Als we verder niet versoepelen en dus ook de avondklok in stand houden, en de vaccinaties over een paar weken al wel effect hebben op het voorkomen van symptomen maar geen effect hebben op de transmissie, dan zitten we op de piek iets onder de 1500 bezette IC bedden.
In hetzelfde scenario, waarbij vaccins wel transmissie voorkomen, is dit nog steeds iets onder de 1000.
Als we besluiten om de avondklok af te schaffen of zelfs de middelbare scholen te openen, en/of als de vaccinaties in april nog geen effect sorteren, dan zijn de gevolgen niet te overzien![]()
Maart/april gaan echt rampmaanden worden als dit uitkomt
Dat bepalen scholen toch zelf? Er waren voor de landelijke schoolsluiting ook vaak individuele scholen dicht, omdat er bijvoorbeeld teveel coronagevallen waren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De scholen moeten open, niet mogen.
Zolang scholen alternatieven aangeven (digitaal onderwijs), of een goede reden hebben voor een tijdelijke sluiting (veel besmettingen etc) dan doen ze volgens mij niks verkeerd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat bepalen scholen toch zelf? Er waren voor de landelijke schoolsluiting ook vaak individuele scholen dicht, omdat er bijvoorbeeld teveel coronagevallen waren.
Ik denk dat 'mogen' wel het juiste woord is, formeel gezien. En dat de regels onwerkbare situaties opleveren is echt geen nepnieuws. Niet dat dat overigens een excuus zou mogen zijn om dan maar dicht te blijven, maar dat dit soort protocollen verzonnen worden door mensen die vanuit hun kantoor denken te beoordelen hoe de praktijk van een school eruit ziet is wel echt een terugkerend fenomeen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En meteen al weer fout.
[..]
De scholen moeten open, niet mogen. En behalve de quarantaine-regel zijn het allemaal richtlijnen en aanbevelingen. Godverdomme zeg, dit is gewoon nepnieuws op deze manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |