abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:10:11 #226
14505 OProg
A Life in Music
pi_197817147
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dit zijn allemaal zelfstandig wonende ouderen?
Ja. Die zijn nu aan de beurt. De groep 90+. Net als mijn oma.

Maar ondanks geestelijk en lichamelijk nog gezond is dit nog steeds stressen, niet slapen, weet ik het allemaal. Het is dat me moeder het allemaal regelt anders had die van de zenuwen ook een avond van te voren met de verkeerde papieren op de verkeerde plek gestaan. :')

Zelfs als ze nog goed zijn is het allemaal wat moeizaam vaak op die leeftijd.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_197817153
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Dat dit soort nieuwtjes gelekt worden is op zich wel positief eigenlijk. Het betekent dat er heftige discussies woeden. Net als met Wopke, Wiebes en de D66-bewindslieden hier die over het algemeen wel pushen om te versoepelen waar mogelijk. Zo heb je daar dus ook de minister van financiën die zijn frustratie over een te eenzijdige virologische aanpak laat uitlekken. Dat betekent dat er overal mensen bezig zijn met hoe we ons weer uit die fuik van steeds strengere maatregelen kunnen losmaken.

Boris Johnson heeft de pandemie natuurlijk heel slecht gemanaged (met uitzondering van de vaccins), maar ik moet hem wel nageven dat hij in principe altijd heeft geprobeerd zoveel mogelijk normaliteit na te streven. Dat het niet gelukt is en dat het VK zoveel doden te betreuren heeft gehad, zal er wel voor zorgen dat hij gewipt wordt als het even wat rustiger is, maar dan is baas Rishi de gedoodverfde opvolger.
[..]

Ik mis hier nog de EO-Jongerendag. Kom je gegarandeerd binnen zonder vaccinatie. :D
Ik vind get zorgwekkend dat het nodig is, hier zijn onze omt leden en experts het hier zelf mee eens...

Maar hoe sneller die experts terug in hun kooi worden geplaatst hoe beter ja.

En nogmaals, hebben de tories ook niet meerderheid in parlement daar nu? Dan komt het misschien toch nog goed 😄
#WeesGeenWhales
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:10:35 #228
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_197817154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dit zijn allemaal zelfstandig wonende ouderen?
Veel wel. In ieder geval mobiel. In de praktijk zullen ze vaak niet zelf rijden, maar begeleid worden door bv een van hun kinderen.
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:10:58 #229
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197817164
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:46 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat is vrij begrijpelijk. Je weet dat er steeds nieuwe mensen zullen bijkomen, hoe lang blijf je dan in de auto zitten, tot 's avonds?
Zoals iemand reeds zei, ze hadden gewoon iedereen een nummertje moeten geven, dan konden ze terug naar hun auto gaan en daar wachten, zonder hun beurt te verspelen.
Precies. Je bent er op de afgesproken tijd en toen hield het plan van de organisatie op.
pi_197817174
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lekker allerlei onzin testjes vlak voor het moment dat alles, als het volgens plan gaat, weer los gelaten kan worden. Dit soort initiatieven hadden vorige zomer gedaan moeten worden, dan had je er nog wat aan.
Dat dacht ik ook.

Maar goed, lees dat soort berichten uit het UK en je huivert toch wel. Wat als de anti-vrijheidsgroep dat debat wint?? Zitten we er nog 1.5 jaar aan vast 😬😭
#WeesGeenWhales
pi_197817188
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:03 schreef galantis het volgende:

[..]

[..]

Mondkapjes :') Op een festival :')
Voor en na getest maar wel mondkapje op. :') Hoop dat de bezoekers er een beetje schijt aan hebben. Gezeik.
pi_197817190
Hoe willen ze er 1 miljoen per week gaan vaccineren als het nu al compleet in de soep loopt met zulke kleine aantallen ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:12:31 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197817202
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef Predator40 het volgende:
Hoe willen ze er 1 miljoen per week gaan vaccineren als het nu al compleet in de soep loopt met zulke kleine aantallen ?
Compleet in de soep, waar dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:13:32 #234
14505 OProg
A Life in Music
pi_197817214
quote:
Misschien moet je dat op Fok.co.uk vragen waar er ook een paar van dat soort foto's opdoken de eerste dagen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_197817218
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Compleet in de soep, waar dan?
uh volg je dit topic niet ?
er is net zat gepost over het vaccineren
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:15:00 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197817238
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:13 schreef Predator40 het volgende:

[..]

uh volg je dit topic niet ?
er is net zat gepost over het vaccineren
Nou meid het is wat. Paar bejaarden die in de rij staan

COMPLEET IN DE SOEP
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197817242
quote:
Ze willen het zorgvuldig doen. Komt allemaal goed dus.

Laten we hopen dat ze leren van de dingen die nu misgaan. Zodat het op grotere schaal wel goed gaat.
pi_197817250
Dus volgens Hugo zijn de meest kwetsbaren op het randje van de lente gevaccineerd. Dat is volgens mij de 2e helft van maart. Dan zou de druk op ziekenhuizen ook wel klaar moeten zijn en lijken me er behalve het handhaven van basisregels geen zwaarwegende belangen meer om alles op slot te houden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197817255
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:15 schreef Caland het volgende:

[..]

COMPLEET IN DE SOEP
geen naalden op 1 locatie _O- , gister buiten in de regen wachten, vandaag in een veel te drukke hal
etc etc
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:16:40 #240
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197817260
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:15 schreef Caland het volgende:

[..]

COMPLEET IN DE SOEP
Precies, volgens de redenatie van de ouderen zelf: In de oorlog stonden ze in de rij met voedselbonnen, dus nu mogen ze niet klagen hoor!
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:17:01 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197817265
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef Predator40 het volgende:

[..]

geen naalden op 1 locatie _O-
Pfoeh, maarliefst 15 opgewarmde lijken die geen spuitje kregen

COMPLEET IN DE SOEP
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:18:07 #242
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197817282
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:15 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze willen het zorgvuldig doen. Komt allemaal goed dus.

Laten we hopen dat ze leren van de dingen die nu misgaan. Zodat het op grotere schaal wel goed gaat.
Tegen de tijd dat jij en ik aan de beurt zijn heeft Hugo alsnog Sputnik aangekocht, komt allemaal goed

:P
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:18:12 #243
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197817285
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Dus volgens Hugo zijn de meest kwetsbaren op het randje van de lente gevaccineerd. Dat is volgens mij de 2e helft van maart. Dan zou de druk op ziekenhuizen ook wel klaar moeten zijn en lijken me er behalve het handhaven van basisregels geen zwaarwegende belangen meer om alles op slot te houden.
Tegen die tijd mogen de mensen met een vaccinatiebewijs inderdaad gewoon weer naar restaurants, bibliotheken, winkels en pretparken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197817286
quote:
Het goede nieuws is dat ze inmiddels een grotere ambitie hebben van 2 miljoen prikken per week. Als de vaccins beschikbaar zijn dan is er ook geen enkele reden waarom dat niet zou kunnen.

https://www.parool.nl/ned(...)n-per-week~b3b9c80b/

quote:
Vaccinatie krijgt hoger tempo, tot 2 miljoen prikken per week
Het kabinet hoopt de komende weken bijna de hele voorraad coronavaccins op te prikken. Begin maart moeten er in totaal 2 miljoen inentingen zijn toegediend en in het tweede kwartaal wordt uitgegaan van pieken tot 2 miljoen vaccinaties per wéék. Ook heeft ons land 8 miljoen extra Modernavaccins ingekocht, valt te lezen in de nieuwste Kamerbrief van demissionair minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid.
pi_197817288
Wat me overigens zo bezorgd maakt over experts als die Hunter is dat ze over algemeen niet wereldvreemd zijn.

Hij zei eerder nog (vorig jaar) dat het virus ook zonder vaccins binnen een jaar zou uitdoven.

En dat die niet kon wachten om collega's weer te zien en z'n kleinkinderen weer te kunnen knuffelen etc.

Hij zij wel dat hij verwachtte dat we deze zomer misschien nog wat maatregelen zouden hebben, maar dat we er wel veel beter voor zouden staan dan vorig najaar.

Als zou iemand dan nu zegt dat afstand houden stoppen pas veilig kan na 2022, dan ga ik me zorgen maken.

Duimen dat de meerderheid in het parlement en Johnson en de minister van financiën het winnen daar, en onze vrijheidskrachten hier! (Hoewel ons omt gelukkig normaler van geest is zowieso)
#WeesGeenWhales
pi_197817309
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef TheVulture het volgende:
dat kan nooit aangezien er heel veel kwetsbaren met AZ worden gevaccineerd vanaf half feb en daar zit 12 weken tussen het eerste en het tweede shot dus dat zou betekenen dat alle kwetsbaren eind mei pas echt volledig gevaccineerd zijn.
pi_197817323
quote:
9s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Tegen die tijd mogen de mensen met een vaccinatiebewijs inderdaad gewoon weer naar restaurants, bibliotheken, winkels en pretparken.
Festivals alleen voor gevaccineerde mensen. Dan mogen ze Jimmy Hendrix, Janis Joplin en Jim Morisson wel weer gaan opgraven.
pi_197817330
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Pfoeh, maarliefst 15 opgewarmde lijken die geen spuitje kregen

COMPLEET IN DE SOEP
opgewarmde lijken ? serieus ?

wat een kneus ben je ook he ;(
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:20:48 #249
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197817331
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:20 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Festivals alleen voor gevaccineerde mensen. Dan mogen ze Jimmy Hendrix, Janis Joplin en Jim Morisson wel weer gaan opgraven.
De Rolling Stones treden nog wel op toch?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197817336
Dus Hugo luistert naar de Gezondheidsraad, doet iets dat direct positief effect gaat hebben op de ziekenhuisbezetting maar de NOS vindt het vooral belangrijk dat de vaccinatiestrategie WEER wijzigt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')