Ja. Die zijn nu aan de beurt. De groep 90+. Net als mijn oma.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dit zijn allemaal zelfstandig wonende ouderen?
Ik vind get zorgwekkend dat het nodig is, hier zijn onze omt leden en experts het hier zelf mee eens...quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat dit soort nieuwtjes gelekt worden is op zich wel positief eigenlijk. Het betekent dat er heftige discussies woeden. Net als met Wopke, Wiebes en de D66-bewindslieden hier die over het algemeen wel pushen om te versoepelen waar mogelijk. Zo heb je daar dus ook de minister van financiën die zijn frustratie over een te eenzijdige virologische aanpak laat uitlekken. Dat betekent dat er overal mensen bezig zijn met hoe we ons weer uit die fuik van steeds strengere maatregelen kunnen losmaken.
Boris Johnson heeft de pandemie natuurlijk heel slecht gemanaged (met uitzondering van de vaccins), maar ik moet hem wel nageven dat hij in principe altijd heeft geprobeerd zoveel mogelijk normaliteit na te streven. Dat het niet gelukt is en dat het VK zoveel doden te betreuren heeft gehad, zal er wel voor zorgen dat hij gewipt wordt als het even wat rustiger is, maar dan is baas Rishi de gedoodverfde opvolger.
[..]
Ik mis hier nog de EO-Jongerendag. Kom je gegarandeerd binnen zonder vaccinatie.
Veel wel. In ieder geval mobiel. In de praktijk zullen ze vaak niet zelf rijden, maar begeleid worden door bv een van hun kinderen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dit zijn allemaal zelfstandig wonende ouderen?
Precies. Je bent er op de afgesproken tijd en toen hield het plan van de organisatie op.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat is vrij begrijpelijk. Je weet dat er steeds nieuwe mensen zullen bijkomen, hoe lang blijf je dan in de auto zitten, tot 's avonds?
Zoals iemand reeds zei, ze hadden gewoon iedereen een nummertje moeten geven, dan konden ze terug naar hun auto gaan en daar wachten, zonder hun beurt te verspelen.
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker allerlei onzin testjes vlak voor het moment dat alles, als het volgens plan gaat, weer los gelaten kan worden. Dit soort initiatieven hadden vorige zomer gedaan moeten worden, dan had je er nog wat aan.
Voor en na getest maar wel mondkapje op.quote:
Compleet in de soep, waar dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef Predator40 het volgende:
Hoe willen ze er 1 miljoen per week gaan vaccineren als het nu al compleet in de soep loopt met zulke kleine aantallen ?
Misschien moet je dat op Fok.co.uk vragen waar er ook een paar van dat soort foto's opdoken de eerste dagen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef Predator40 het volgende:
Hoe willen ze er 1 miljoen per week gaan vaccineren als het nu al compleet in de soep loopt met zulke kleine aantallen ?
uh volg je dit topic niet ?quote:
Nou meid het is wat. Paar bejaarden die in de rij staanquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
uh volg je dit topic niet ?
er is net zat gepost over het vaccineren
Ze willen het zorgvuldig doen. Komt allemaal goed dus.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef Predator40 het volgende:
geen naalden op 1 locatiequote:Op donderdag 4 februari 2021 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou meid het is wat. Paar bejaarden die in de rij staan
COMPLEET IN DE SOEP
Precies, volgens de redenatie van de ouderen zelf: In de oorlog stonden ze in de rij met voedselbonnen, dus nu mogen ze niet klagen hoor!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou meid het is wat. Paar bejaarden die in de rij staan
COMPLEET IN DE SOEP
Pfoeh, maarliefst 15 opgewarmde lijken die geen spuitje kregenquote:
Tegen de tijd dat jij en ik aan de beurt zijn heeft Hugo alsnog Sputnik aangekocht, komt allemaal goedquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze willen het zorgvuldig doen. Komt allemaal goed dus.
Laten we hopen dat ze leren van de dingen die nu misgaan. Zodat het op grotere schaal wel goed gaat.
Tegen die tijd mogen de mensen met een vaccinatiebewijs inderdaad gewoon weer naar restaurants, bibliotheken, winkels en pretparken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Dus volgens Hugo zijn de meest kwetsbaren op het randje van de lente gevaccineerd. Dat is volgens mij de 2e helft van maart. Dan zou de druk op ziekenhuizen ook wel klaar moeten zijn en lijken me er behalve het handhaven van basisregels geen zwaarwegende belangen meer om alles op slot te houden.
Het goede nieuws is dat ze inmiddels een grotere ambitie hebben van 2 miljoen prikken per week. Als de vaccins beschikbaar zijn dan is er ook geen enkele reden waarom dat niet zou kunnen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef Predator40 het volgende:
quote:Vaccinatie krijgt hoger tempo, tot 2 miljoen prikken per week
Het kabinet hoopt de komende weken bijna de hele voorraad coronavaccins op te prikken. Begin maart moeten er in totaal 2 miljoen inentingen zijn toegediend en in het tweede kwartaal wordt uitgegaan van pieken tot 2 miljoen vaccinaties per wéék. Ook heeft ons land 8 miljoen extra Modernavaccins ingekocht, valt te lezen in de nieuwste Kamerbrief van demissionair minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid.
dat kan nooit aangezien er heel veel kwetsbaren met AZ worden gevaccineerd vanaf half feb en daar zit 12 weken tussen het eerste en het tweede shot dus dat zou betekenen dat alle kwetsbaren eind mei pas echt volledig gevaccineerd zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Dus volgens Hugo zijn de meest kwetsbaren op het randje van de lente gevaccineerd. Dat is volgens mij de 2e helft van maart. Dan zou de druk op ziekenhuizen ook wel klaar moeten zijn en lijken me er behalve het handhaven van basisregels geen zwaarwegende belangen meer om alles op slot te houden.
Festivals alleen voor gevaccineerde mensen. Dan mogen ze Jimmy Hendrix, Janis Joplin en Jim Morisson wel weer gaan opgraven.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tegen die tijd mogen de mensen met een vaccinatiebewijs inderdaad gewoon weer naar restaurants, bibliotheken, winkels en pretparken.
opgewarmde lijken ? serieus ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfoeh, maarliefst 15 opgewarmde lijken die geen spuitje kregen
COMPLEET IN DE SOEP
De Rolling Stones treden nog wel op toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:20 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Festivals alleen voor gevaccineerde mensen. Dan mogen ze Jimmy Hendrix, Janis Joplin en Jim Morisson wel weer gaan opgraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |