SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Inkopper: had een jaar geleden gezegd dat we zonder morren zouden smeken om een gemuilkorfde avondklok en maximaal één bezoeker per dag; en je had kunnen rekenen op een meewarige blik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die serieus denken dat je straks geen boodschappen mag doen![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Inkopper: had een jaar geleden gezegd dat we zonder morren zouden smeken om een gemuilkorfde avondklok en maximaal één bezoeker per dag; en je had kunnen rekenen op een meewarige blik.
Behalve dat het niet waar is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Inkopper: had een jaar geleden gezegd dat we zonder morren zouden smeken om een gemuilkorfde avondklok en maximaal één bezoeker per dag; en je had kunnen rekenen op een meewarige blik.
Je hoeft het niet te delen...quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger, ik hoop van ganse harte dat deze prognose niet uitkomt. Ik hoop vanaf nu enkel zicht op versoepelingen (per 2 maart).
Dat duurt dan nog best langquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Over +/- 10-14 dagen zouden we dan een stijging moeten gaan zien. Niet te hopen natuurlijk!
Goed nieuws, opnames hoeven nog maar 300% lager voordat we een treedje terug gaan op de ladderquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:30 schreef Nober het volgende:
Positief getest: 4.246
Totaal: 993.430 (+4.193 ivm -53 corr.)
Perc. positief 30 jan - 01 feb: 11,9%
Opgenomen: 186
Huidig: 1.519 (-82)
Opgenomen op IC: 29
Huidig: 602 (-11)
Overleden: 67
Totaal: 14.234
Vaccins geprikt: 330.494
Vaccins geprikt (geschat): 454.998
Klopt, maar dat bepaal ik zelf omdat ik het de discussie wel waard vind.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te delen...
Altijd maar die 2 weken! Ik ruik een complot.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:31 schreef Noek het volgende:
Ja, 10-14 dagen is altijd een mooie marge.
Dan gaan we iets zien. IETS!
En als we dan alsnog weinig zien moet het over 2 weken wel gebeuren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:31 schreef Noek het volgende:
Oss heeft al jaren geen ziekenhuis meer, Uden is dat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Bernhoven is toch gewoon dat ziekenhuis van Oss, daar was het begin 2020 nogal erg.
Maar ja, dat zeiden ze 10-14 dagen geleden ook. En de 10-14 dagen daarvoor ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:31 schreef Noek het volgende:
Morgen gratis bier staat er in het cafe!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar ja, dat zeiden ze 10-14 dagen geleden ook. En de 10-14 dagen daarvoor ook.
Ja of niet omdat de rest van de maatregelen beter werken dan gemodelleerd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:31 schreef Noek het volgende:
Op naar de groepsimmuniteit, ik denk dat het tijd word om: OPNAARDEKROEG.GIF te plaatsenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:32 schreef LTVDK het volgende:
Met het tempo qua besmettingen zullen we waarschijnlijk zaterdag wel de 1.000.000 grens passeren qua besmettingen. Ook een soort 'jubileum'.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Morgen gratis bier staat er in het cafe!
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]![]()
[insert 'kroegen open' gif here]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |