Die heeft een boodschap van haar broer gekregen en dat was belangrijk voor haar of die nog achter haar stond. Of zit ik helemaal fout.quote:
Denk ik ook, sjonge als ze dr kindjes weer zou zien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
Wel een dappere keuze van Julie.
Al denk ik dat ze helemaal ontdaan was als ze wel voor het filmpje had gekozen
Hoezo moeilijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef Kefke04 het volgende:
Julie stijgt wat in mijn lijstje, zeer moeilijke keuze gemaakt.
Haar broer is oud profvoetballer Jerome vanderzyl en die is dan weer verloofd met de belgische tenisster Yanina wickmeyerquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft een boodschap van haar broer gekregen en dat was belangrijk voor haar of die nog achter haar stond. Of zit ik helemaal fout.
Dat mag toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julie schijnheilige trut. maar ben wel 100% zeker dat "Jill" het eerst uit haar mond komt bij de nominaties.
Dank je voor openen, had het niet doorquote:
Maar dat wil niet zeggen dat ze haar vanwege deze keuze nomineert?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julie schijnheilige trut. maar ben wel 100% zeker dat "Jill" het eerst uit haar mond komt bij de nominaties.
je hebt duidelijk nog nooit je kinderen voor lange tijd moeten achterlaten, voor een moeder is dat een zeer moeilijke keuzequote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk![]()
Ze kiest er zelf voor om dat huis in te gaan
Wat een bullshitquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
je hebt duidelijk nog nooit je kinderen voor lange tijd moeten achterlaten, voor een moeder is dat een zeer moeilijke keuze
uh kiest ze zelf voor. om erin te gaan wat ik wel vind is dat het knap is dat ze nu deze keuze maaktquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
je hebt duidelijk nog nooit je kinderen voor lange tijd moeten achterlaten, voor een moeder is dat een zeer moeilijke keuze
Nee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
En nu die puzzel op grond pleuren
Dat doet ze toch echt zelf. Niemand verplicht haar dat te doen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Moet BB eigenijk zeggen tegen haar . Ik snap je keuze maar het is wel sneu voor jou kindjesquote:
Hebben ze nog maar 8x gedaan ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weer dezelfde puzzel?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom . dat is iemand een mega kut gevoel aan praten en is niet zon programmaquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Moet BB eigenijk zeggen tegen haar . Ik snap je keuze maar het is wel sneu voor jou kindjes
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Moet BB eigenijk zeggen tegen haar . Ik snap je keuze maar het is wel sneu voor jou kindjes
Een echte baas.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef Flory het volgende:
Patje weer terug, hij laat zich niet uit z'n concentratie trekken voor den petanque
Echt hoor,mijn broertje is een jaar naar Australië geweest en een andere op uitzending.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doet ze toch echt zelf. Niemand verplicht haar dat te doen.
zure tiksloten weten ut altijd beterquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Niet om haar keuze maar krijg een beetje genoeg van die Jillshow de hele dag.quote:
Daar gaat zijn vriend niet blij mee zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:43 schreef Flory het volgende:
Patje heeft een leuk uitziende blonde vriendin en ze komt uit Belarus.
Hij heeft volgens mij nooit gezegd dat ze miss Belarus was, wel zei hij trots dat ze mooi was en best miss kon zijn (ofzoiets) toen iemand dat vroeg.
Ze werkt in zijn winkel en ze wonen nog niet lang samen vertelde hij.
Beiden hebben ze 2 zoons.
Hopelijk nu iets duidelijker.
Is hier op tvquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:44 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Waarom loopt jouw stream 2min voor??
bb doet weder deze psychischen spelequote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef viseenoptie het volgende:
Dr gaan toch niet meer lui vrijwillig weg?
ik snap sws niet dat ze zolang dr kindjes wil missen. de jongste is 4quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Eindelijk nog een telenet kijkerquote:
Dat idd ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik snap sws niet dat ze zolang dr kindjes wil missen. de jongste is 4
Nee tv loopt wel wat voor zo te zienquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik loop achter![]()
Althans mijn streams
Het valt me op dat ze wel wat met de feedback doen die ze hier en daar krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
In ieder geval is er actie in BB ,ik vind mooi.
Dat zie je goed Mario.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
bb doet weder deze psychischen spele
met dingen van thuis, en ze moeten keuze
maken
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee tv loopt wel wat voor zo te zien
Is niet verkeerd idd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze wel wat met de feedback doen die ze hier en daar krijgen
Dat zijn nogal wat andere dingen dan dit, dit kies je vrijwillig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,mijn broertje is een jaar naar Australië geweest en een andere op uitzending.
bb doet weder deze psychischen spelequote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef viseenoptie het volgende:
Dr gaan toch niet meer lui vrijwillig weg?
hoezo? ik denk thomas,zij praat bijna nooit met thomasquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet je aan een paard (liese) overlaten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn nogal wat andere dingen dan dit, dit kies je vrijwillig.
SNap die keuzes nooit. Maar goed hoef ik ook niet te snappen
Vannes dan die zei dat haar zoon maar moest wachten met puberen omdat zij in Utopia wilde blijven.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn nogal wat andere dingen dan dit, dit kies je vrijwillig.
SNap die keuzes nooit. Maar goed hoef ik ook niet te snappen
Ja ook zoiets.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vannes dan die zei dat haar zoon maar moest wachten met puberen omdat zij in Utopia wilde blijven.
Klopt , dit heeft hij 2 avonden terug in de 1 op 1 gesprekken verteld , ik hoorde exact zelfdequote:Op donderdag 4 februari 2021 13:43 schreef Flory het volgende:
Patje heeft een leuk uitziende blonde vriendin en ze komt uit Belarus.
Hij heeft volgens mij nooit gezegd dat ze miss Belarus was, wel zei hij trots dat ze mooi was en best miss kon zijn (ofzoiets) toen iemand dat vroeg.
Ze werkt in zijn winkel en ze wonen nog niet lang samen vertelde hij.
Beiden hebben ze 2 zoons.
Hopelijk nu iets duidelijker.
hoezo? mag je als hetero man met vriendin, geen vriend hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daar gaat zijn vriend niet blij mee zijn
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daar gaat zijn vriend niet blij mee zijn
Van mij wel hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
hoezo? mag je als hetero man met vriendin, geen vriend hebben?
Hoe op zeg.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is vandaag de huilclub precies , janker bijna zelf van
yep is bestimmt ergquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:53 schreef MissyZ het volgende:
Ben ik weer even weg....flikt BB gewoon weer een uitdaging!!!
Ik snap Liese, Jill, Julie
Volgens iemand die ik ken en daar 2 weken zatis het heel heftig als je binnen zit.
Je hebt totaal geen info van buiten af, en alles is uitvergroot. Zoals hij zei, je staat de hele dag AAN.
En elke boodschap pak je met beide handen aan.
Dus.
Wat heimwee betreft hebben zelfs de coolste gasten dat snel daar.
Oh....en ik ben nog steeds #TeamJill
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:56 schreef chufi het volgende:
En dan nu de stem : De pot is nu -1500 Euro. Dank voor jullie keuzes.
Hoe kan dat dan. Jill 250 en Liese 100.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:56 schreef chufi het volgende:
Daarom snap ik dat emo gezever ook nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:57 schreef DKUp het volgende:
Sommige mensen zitten er niet eens twee weken
Die was mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
huh ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:59 schreef mario390 het volgende:
en weet je wat de produkties houden
sogar achter wanneer jemand overled
en dat komt dann op tv![]()
![]()
dat gaat wel te ver
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:59 schreef Sestra666 het volgende:
Rare naam ook.. zoef tis net of ze t over een knuffeltje heeft
Aan een kant niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarom snap ik dat emo gezever ook niet
Wie zegt dat danquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:59 schreef Blackprinces het volgende:
Ik vind het echt oprecht sneu voor Juli.
Geen fan van dr. Maar kom op zeg.
Ze is natasia niet.
Eigen keuze om dat huis in te gaan,quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Aan een kant niet.
Aan de andere kant.....met mijn moederhartje wel.
Je gaat blanco een groep idioten die in een onbekend huis zitten, die afgesloten is. 125 camera's houden je in de gaten, en geen een medebewoner houdt van je, je laat achter mensen die wel van je houden. En daar hoor je helemaal niks van, zelfs niet een ; He je doet het goed.
Na 24 u verlang je dan al naar borstvoeding.
in utopia was dat 2 keer,en dann was het op tvquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
huh ?
een overlijden achter houden
das nog in geen enkele rls gebeurd
nah buiten de twintowers aanslag.. toen kregen ze de krant
Een aantal dagen geleden was er een gesprek tussen bewoners waarbij ze zeiden dat ze hadden moeten opgeven wanneer ze iets wel wilden weten, en van wie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
huh ?
was een ander concept ..quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:59 schreef Blackprinces het volgende:
Ik vind het echt oprecht sneu voor Juli.
Geen fan van dr. Maar kom op zeg.
Ze is natasia niet.
In Utopia bij Christel haar vader,maar dat was zijn beslissing.Hij wilde haar niet niet bij de uitvaart.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
huh ?
Keiharde ben je.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eigen keuze om dat huis in te gaan,
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een aantal dagen geleden was er een gesprek tussen bewoners waarbij ze zeiden dat ze hadden moeten opgeven wanneer ze iets wel wilden weten, en van wie.
Bv overlijden / ernstige ziekte .. en welke familieleden.
in utopia was dat niet zoquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een aantal dagen geleden was er een gesprek tussen bewoners waarbij ze zeiden dat ze hadden moeten opgeven wanneer ze iets wel wilden weten, en van wie.
Bv overlijden / ernstige ziekte .. en welke familieleden.
Ik geef haar geen ongelijkquote:
Klopt hoor Mario.quote:
kloptquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Utopia bij Christel haar vader,maar dat was zijn beslissing.Hij wilde haar niet niet bij de uitvaart.
En de rest heeft gelogen ....quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ho
[..]
Hoe kan dat dan. Jill 250 en Liese 100.
Nou nee....als ik aan mijn kleindochter denk word ik ook emo , maar je kiest er wel voor om een paar maanden dat huis in te gaan . Dat is een bewuste keus .quote:
Ja das ook wel weer zo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
was een ander concept ..
zat geen eind data aan
en die kleine mocht ook op visite komen
Ik vond haar excuus ook erg slapquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik dump bij deze Djill uit mijn top 4.
Liese is alleen Liese en Zoefquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill probeert Liese te vertellen over haar instagram volgers. Het interesseert Liese niet veel.
Huilt ze nu nogquote:
2 duimpjes omhoog.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:05 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
En BB, gooit het script van Miesjel en Zoey weer over de schutting en grijpt naar de mogelijkheid Miesjel en Julie.......
Vooral het gezeik achteraf en ook over haar instagram, weg ermeequote:Op donderdag 4 februari 2021 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond haar excuus ook erg slap![]()
Dit is absoluut niet waarquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
huh ?
Ikke ikke ikke zoef en dan weer ikkequote:
Eensquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vooral het gezeik achteraf en ook over haar instagram, weg ermee.
100% een leugen dat i in een BB nog nooit gebeurdquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:59 schreef mario390 het volgende:
en weet je wat de produkties houden
sogar achter wanneer jemand overled
en dat komt dann op tv![]()
![]()
dat gaat wel te ver
Mario komt uit Oostenrijk Benny.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Sneeuw? Nee, dat komt zaterdag pas
Weet nog steeds niet of hij echt een bewoner is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel wel echt de psych van de groep.
sneeuquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Ooooh dat gevoel heb ik ook al vanaf het begin!!!!!!!Fijn, nu hebben we een clubje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet of hij echt een bewoner is.
Als hij ff vrijwillig voor de finale weg gaat weten we het zeker.
Hij bedoeld sneuquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Toen ging de stream naar een andere wenerquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies kreegt een speelding van zn beste vriendin
een oliefantie en toe eh
"niemand luisterd "
heeft zij nog niet doorquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario komt uit Oostenrijk Benny.
Moeke en moekequote:Op donderdag 4 februari 2021 14:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Wel mooi op te zien hoe Djill en Naomi steeds een betere band krijgen.
zijn naam is Soufyan, gewoon een afkortingquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:59 schreef Sestra666 het volgende:
Rare naam ook.. zoef tis net of ze t over een knuffeltje heeft
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus .. op donderdagmiddag een ontzettende emo opdracht, waarbij de groep heel erg naar elkaar toe zal groeien. En dan gooien we er 's avonds 2 of 3 nieuwen in.
Nou, succes voor die nieuwen.
Ik vind Michel ook niet zo heel boeiendquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:09 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ooooh dat gevoel heb ik ook al vanaf het begin!!!!!!!Fijn, nu hebben we een clubje.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:11 schreef MissyZ het volgende:
Ik moest ook boodschappen inspreken voor René.
En foto's maken.
Jullie moesten eens weten.
16x opnieuw, kleedjes aan, make up doen, betere camerawerk......en dan kwam ik in de studio en dan hoorde ik;'Nee, de kwaliteit van Teams is niet goed....we zenden het niet uit zo".
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
waarom jankt die gewonde bLoemkool ?
Tja...........tja......quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind Michel ook niet zo heel boeiend
Zonnebloem mensen is ook niets mis mee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook echt dat het ouderen zijn.....
U bent de moeder van René? Leuk dat u hier meepost.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:11 schreef MissyZ het volgende:
En foto's maken.
16x opnieuw, kleedjes aan, make up doen, betere camerawerk......en dan kwam ik in de studio en dan hoorde ik;'Nee, de kwaliteit van Teams is niet goed....we zenden het niet uit zo".
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:11 schreef MissyZ het volgende:
En foto's maken.
doe maar in een DMquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:11 schreef MissyZ het volgende:
En foto's maken.
jij vor rene? ben je verwandt?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:11 schreef MissyZ het volgende:
En foto's maken.
Oh, dacht dat ik hier al beroemd was......quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U bent de moeder van René? Leuk dat u hier meepost.
zie je ook op zijn insta, die weet dat het goed is tussen liese en hem.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:08 schreef MissyZ het volgende:
Soefian is een aardige vent trouwens.
Elke nominatie rijd die wel naar Amsterdam, slaapt in het hotel, en rijd weer terug.
Hij kwam op mij over als een rustige aardige dude.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:14 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ik hier al beroemd was......
Nou *checkt instagram.....100 volgers)
Ze is een oldbiequote:Op donderdag 4 februari 2021 14:14 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ze post hier al een tijdje mee. is de moeder van René.
Ik wist het echt niet,had wel wat geruchten gehoord.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:14 schreef MissyZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:14 schreef MissyZ het volgende:
[..]
ja ik geloof alles,ook dat sneeuw rot isquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:14 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ze post hier al een tijdje mee. is de moeder van René.
Els en Nat waren in de hottub gaan zitten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:15 schreef Kefke04 het volgende:
dit groepsgesprek zo eerlijk was nooit mogelijk geweest met Els, Naat en Daan.
Ugly cry.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
liese heeft vreselijk huilie gedaan in db
de brief van Sjoeff ..
dikke tranen waren er
Juist daarom ben ik gefocust op hem hoe hij zich in de groep gedraagt. Bijna perfect.....quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind Michel ook niet zo heel boeiend
Dan moet je er niet ingaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:18 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet dat somige zich grappig maken
over private personlijke dingen van de bw
privatleven zoll privat blijven
Zeker niet, maar denk dat Jill op iets anders hoopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zonnebloem mensen is ook niets mis mee.
Moet stinken in Oostenrijk dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik geloof alles,ook dat sneeuw rot is
Kippen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker niet, maar denk dat Jill op iets anders hoopt.
1500 - voor deze keer? Toch niet de grote pot?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:56 schreef chufi het volgende:
Ah U heeft een hele lieve schoondochter! Heb bij B*******e in de klas gezetenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:14 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee,en ze wisten waar ze aan begonnen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
als bb nu al nach 4 weken zo beginnt will ik niet
weten wat dann bij de halbfinale ofzo komt
De allerliefste!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:21 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ah U heeft een hele lieve schoondochter! Heb bij B*******e in de klas gezeten
Dat vind ik eigenlijk niet eens een slecht ideequote:Op donderdag 4 februari 2021 14:21 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Het leven in Big Brother senioren editie.....
We weten het niequote:Op donderdag 4 februari 2021 14:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
1500 - voor deze keer? Toch niet de grote pot?
Nee, er is een beetje geld afgesnoept. 1500 was een grapje.quote:
Dat verklaart het een en anderquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb geen balgevoel zegt Naomi
Ja dat dus ...quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:22 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Nee, er is een beetje geld afgesnoept. 1500 was een grapje.
Dan hadden ze allemaal gelogen dat ze geen boodschap hadden genomen.
Wel een inkoppertje deze.quote:
Vind het een goeierd. Heeft ook nog wat te vertellen. Hoop dat hij nog een poosje blijft.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist daarom ben ik gefocust op hem hoe hij zich in de groep gedraagt. Bijna perfect.....
En als hij echt een bewoner is dan is hij voor mij de winnaar.
Denk je echt dat er gelogen is?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Liese en Jill niet, maar de rest... de uitzending zal misschien de waarheid onthullen
julie ook nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Liese en Jill niet, maar de rest... de uitzending zal misschien de waarheid onthullen
Nee.. maar het zou kunnenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk je echt dat er gelogen is?
Wijze opa.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Opa Jill heeft gezegd: 'Ga niet mee in het roddelen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |