Die heeft een boodschap van haar broer gekregen en dat was belangrijk voor haar of die nog achter haar stond. Of zit ik helemaal fout.quote:
Denk ik ook, sjonge als ze dr kindjes weer zou zien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
Wel een dappere keuze van Julie.
Al denk ik dat ze helemaal ontdaan was als ze wel voor het filmpje had gekozen
Hoezo moeilijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef Kefke04 het volgende:
Julie stijgt wat in mijn lijstje, zeer moeilijke keuze gemaakt.
Haar broer is oud profvoetballer Jerome vanderzyl en die is dan weer verloofd met de belgische tenisster Yanina wickmeyerquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft een boodschap van haar broer gekregen en dat was belangrijk voor haar of die nog achter haar stond. Of zit ik helemaal fout.
Dat mag toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julie schijnheilige trut. maar ben wel 100% zeker dat "Jill" het eerst uit haar mond komt bij de nominaties.
Dank je voor openen, had het niet doorquote:
Maar dat wil niet zeggen dat ze haar vanwege deze keuze nomineert?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julie schijnheilige trut. maar ben wel 100% zeker dat "Jill" het eerst uit haar mond komt bij de nominaties.
je hebt duidelijk nog nooit je kinderen voor lange tijd moeten achterlaten, voor een moeder is dat een zeer moeilijke keuzequote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk![]()
Ze kiest er zelf voor om dat huis in te gaan
Wat een bullshitquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
je hebt duidelijk nog nooit je kinderen voor lange tijd moeten achterlaten, voor een moeder is dat een zeer moeilijke keuze
uh kiest ze zelf voor. om erin te gaan wat ik wel vind is dat het knap is dat ze nu deze keuze maaktquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
je hebt duidelijk nog nooit je kinderen voor lange tijd moeten achterlaten, voor een moeder is dat een zeer moeilijke keuze
Nee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
En nu die puzzel op grond pleuren
Dat doet ze toch echt zelf. Niemand verplicht haar dat te doen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Moet BB eigenijk zeggen tegen haar . Ik snap je keuze maar het is wel sneu voor jou kindjesquote:
Hebben ze nog maar 8x gedaan ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weer dezelfde puzzel?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom . dat is iemand een mega kut gevoel aan praten en is niet zon programmaquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Moet BB eigenijk zeggen tegen haar . Ik snap je keuze maar het is wel sneu voor jou kindjes
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Moet BB eigenijk zeggen tegen haar . Ik snap je keuze maar het is wel sneu voor jou kindjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |