Begrijpelijk. Liese is ook een raspaardje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik een paard zou hebben noemde ik haar Liese.
Zoals altijd heb je het scharen nét gemist.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben er weer lieverds. Heb ik nog wat gemist vanmorgen?
Dit is wel een echt dagblad:quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:57 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
niet echt een betrouwbare bron showbizsite maar laat ons hopen dat ze voor 1 keer de waarheid spreken.
Is in vorig topic al besproken btw.quote:Maar donderdag, tijdens de liveshow, vindt een speciale nominatie plaats. De bewoners stemmen niemand weg, maar moeten uit vier Nederlandse mannen en één Nederlandse vrouw twee nieuwe bewoners kiezen. En na afloop van de uitzending, is het aan u, de kijker. Tijdens en na de show mag u zelf de laatste nieuwe bewoner kiezen. Die zal het huis vrijdag betreden.
Geen probleem.quote:
Ik dacht dat ze wel single was? Gescheiden moeder van 3??quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ook omdat Julie niet single is..Dan ga je als fatsoenlijk mens, niks proberen..Hij vind dat zeker jammer dat zie ik ook
Op Gran Canaria zou ze idd niet misstaan als drag queenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Liese is ook een raspaardje.![]()
![]()
Heerlijk, die wapperende manen.
[ afbeelding ]
Geen sorry kerel, wilde niet openenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry 2.0 .Het duurde wel heul lang.
Ze heeft een vriend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel single was? Gescheiden moeder van 3??
Tijdens en na de show mag u zelf de laatste nieuwe bewoner kiezen. Die zal het huis vrijdag betreden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef magnaal het volgende:
Waarom mogen wij geen nieuwe bewoners kiezen??
Dat kan geen kwaad hoor. Het Arabisch volbloed is vaak gebruikt om andere rassen te versterken. Elk paard van om het even welk ras is een afstammeling van het Arabisch volbloed.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:24 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
als ik paardenFOKker was zou ik mijn arabieren nooit kruisen met belgische trekpaarden
23.000 op insta.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick denkt dat Zoey er niet uitgespeeld kan worden omdat ze veel volgers heeft.
Dat is een flinke domperquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoals altijd heb je het scharen nét gemist.
Julie heeft een vriend..Ze vertelde ook, dat ze seks mist, want ze doen het elke dagquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is zilvershampoo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:03 schreef Kefke04 het volgende:
Wat heeft jill in godsnaam met haar haar gedaan
Komt mij bekend voorquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Julie heeft een vriend..Ze vertelde ook, dat ze seks mist, want ze doen het elke dag
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je mij nog éénmaal mept jonguh
Dank je wel, dat is topquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:03 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Tijdens en na de show mag u zelf de laatste nieuwe bewoner kiezen. Die zal het huis vrijdag betreden.
Jij hebt ook een vriend?quote:
Dat was toch ook zo. Hij heeft die opdracht gesaboteerd met zijn nieuwsgierige gedoe.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick vraagt Liese of ze nog steeds met iemand geen klik heeft in het huis. Liese zegt Thomas. Ze heeft het echt geprobeerd, maar met hem lukt het niet. Ze vertelt weer het verhaal dat ze het heeft proberen uit te praten met Thomas en dat hij toen zei dat hij het haar kwalijk nam over de kist, en dat hij vond dat zij de schuld op hem probeerde af te schuiven.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:05 schreef Kefke04 het volgende:
els bij rumag
https://fb.watch/3rw838fZgy/
Dank voor het linkje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:05 schreef Kefke04 het volgende:
els bij rumag
https://fb.watch/3rw838fZgy/
Ah die had ik dus niet meegekregenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Julie heeft een vriend..Ze vertelde ook, dat ze seks mist, want ze doen het elke dag
Weet ik toch.quote:
Met nieuwe vriend dacht ik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
nee ze heeft het al meerdere keren over haar vriend gehadquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Theo je mag er nog een keer overheen!"quote:
Tarzan toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee ze heeft het al meerdere keren over haar vriend gehad
Ik heb geen hekel aan Thomas, maar ik waardeer bepaalde acties ook niet van hem hoor. Dat nieuwsgierige gedoe is er 1 van. Bovendien is hij niet echt sociaal. Behalve als het Jill betreft.. Voor de rest hoeven de andere mensen voor hem niet. Als hij ze knuffelt ofzo, is dat zo onecht..quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat was toch ook zo. Hij heeft die opdracht gesaboteerd met zijn nieuwsgierige gedoe.
Nu val ik dus door de mand.. Ik versta dat kind zo slecht dat ik er amper naar luisterquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee ze heeft het al meerdere keren over haar vriend gehad
awkward ende cringequote:Op donderdag 4 februari 2021 11:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Theo je mag er nog een keer overheen!"
"Nee achterom!"
ik ben een beelddenker!
Hahaha, dat heb ik ook bij de andere Belgen, behalve Naomiquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nu val ik dus door de mand.. Ik versta dat kind zo slecht dat ik er amper naar luister
Livestreams terugkijken? Goed verhaal van Els hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:12 schreef Whuzz het volgende:
Ze heeft de livestreams terug gekeken en ze is wel geschrokken. Ik verwachtte een verhaal over haar eigen geroddel met Nat en Daan, maar ze vond dat Naomi roddelde
Uh nu over Nathalie: Jullie hebben je ECHT vergist in haar, ze is heel lief echt een fantastische meid.
Nee Els. Dan zou ik toch alle livestreams nog een keer terugkijken....
Ja, Els claimde dat ze de livestreams heeft teruggekeken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:15 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Livestreams terugkijken? Goed verhaal van Els hoor.
Ze heeft dus uitzendingen teruggekeken. Ik geloof dat we het er allemaal over eens waren dat die wel erg positief ge-edit waren voor de hottub mob. Ze zou de CoS topics eens moeten teruglezen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:15 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Livestreams terugkijken? Goed verhaal van Els hoor.
Slidings zekerquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:16 schreef Sestra666 het volgende:
Als Els terugkomt wordt het oorlog zegt ze
Verbaasd? Dit soort mensen heeft nu eenmaal nul zelfreflectie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:12 schreef Whuzz het volgende:
Ze heeft de livestreams terug gekeken en ze is wel geschrokken. Ik verwachtte een verhaal over haar eigen geroddel met Nat en Daan, maar ze vond dat Naomi roddelde
Uh nu over Nathalie: Jullie hebben je ECHT vergist in haar, ze is heel lief echt een fantastische meid.
Ik zou bijna zeggen: bring it on!quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:16 schreef Sestra666 het volgende:
Dan moet Els snel terugkomenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:16 schreef Sestra666 het volgende:
Moa, niet heel verbaasd, omdat ze waarschijnlijk geen livestreams, maar TV shows heeft terug gekeken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verbaasd? Dit soort mensen heeft nu eenmaal nul zelfreflectie.
Nee, ze is niet zoals Naat en Daan... or wait...quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:22 schreef magnaal het volgende:
Els is ook niet bepaald iemand die ruiterlijk haar ongelijk zal toegeven hoor..
Waar horen/lezen jullie dit van Els?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:12 schreef Whuzz het volgende:
Rumag facebookquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar horen/lezen jullie dit van Els?
Rumag, stukje terug scrollen voor link.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar horen/lezen jullie dit van Els?
Komt 'ie nou mee... heb net al mijn persoonlijke data aan Facebook weggegeven om naar Els te kunnen kijken. Dat had ik dus ook gewoon aan Google kunnen geven!quote:
Voor Zjoelie neem ik aan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:29 schreef zodeju het volgende:
Oef, nu zag ik toch echt dat Michel wel meer voor haar voelt. Hij is gek op haar, maar misschien wel gek op haar in vriendschap.
quote:
Wat is het nou?quote:
En dat ligt aan die mensen,niet aan Els.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:32 schreef aswesleep het volgende:
De conclusie is vrij simpel, Els heeft nooit contact gehad met de mensen waarvan ze nu verschiet dat ze zo anders zijn.
Er komt zoveel onzin uit dat ik toch wat anders concludeer. Els is zich gewoon gaan bezatten sinds ze eruit ligt, en daar is ze niet meer mee gestopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:32 schreef aswesleep het volgende:
De conclusie is vrij simpel, Els heeft nooit contact gehad met de mensen waarvan ze nu verschiet dat ze zo anders zijn.
Dat zou lachen zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Normaal gesproken hebben ze op de donderdag om 12:00 een opdracht
Dat lag 100% aan Els zelf. Ze zocht alleen contact maar haar clubje en zat alleen in de hottub.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat ligt aan die mensen,niet aan Els.
Tje, hoe groter het gat naar je ideale werkelijkheid, hoe meer plamuur je er in moet stortenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
We zitten 10 uur voor het begin van de liveshow en de grote opmaak show is nu al begonnen.
ik ook nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:34 schreef Tourniquet het volgende:
Wat doet Julie dramatisch over dat haar? Ik zie niets bijzonders?
Ik zie wel een flinke pukkel op haar neusquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:34 schreef Tourniquet het volgende:
AH JAWEL jonguh. Dat ies toch helmoal péérs! Ziedegijdanie!?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:34 schreef Tourniquet het volgende:
Vrouwen he...quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:34 schreef Tourniquet het volgende:
Oequote:Op donderdag 4 februari 2021 11:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tje, hoe groter het gat naar je ideale werkelijkheid, hoe meer plamuur je er in moet storten
Ik trek straks ook een leuk kleedje aan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
We zitten 10 uur voor het begin van de liveshow en de grote opmaak show is nu al begonnen.
https://www.tegeltjes.com/tegeltjemakenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oedie zou eigenlijk op een tegeltje moeten!
quote:
Nou ja, dat compenseert ze wel door de rest van de dag hyper en vrolijk te zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat kijkt Djill toch altijd chagrijnig/ernstig tijdens het douchen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:37 schreef Kefke04 het volgende:
gaan ze dan zo dadelijk op hun paasbest het jeu de boule/petanque toernooi spelen
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oedie zou eigenlijk op een tegeltje moeten!
Tafelkleedquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik trek straks ook een leuk kleedje aan.
Zoey dacht ik?quote:
Ze had met Nick nog nooit een geprek gehad....als ze mocht blijven zou ze dat doen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:34 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Dat lag 100% aan Els zelf. Ze zocht alleen contact maar haar clubje en zat alleen in de hottub.
Dan hebben ze nog 19 minquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Normaal gesproken hebben ze op de donderdag om 12:00 een opdracht
Ik vind haar een moeke beetje oudbollig.quote:
Zo zie je, hij denkt aan alles....zelfs aan het verwen momentje voor die vrouwen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:35 schreef spapaars het volgende:
IJdeltuit Michel zoekt ook zijn momentjes uit met zich ontbloten op momenten dat daar de dames aanwezig zijn.
Voor het verkleedfeestje?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Bewoners 1 voor 1 naar de gameroom om te shoppen begrijp ik
Kijk Liese over de wand naar Michel kijken. Zo snel haar ogen .floets floetsquote:
Was me ook al opgevallen als die niet lacht heeft ze een heel ontevreden gezicht....er zit niks tussen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat kijkt Djill toch altijd chagrijnig/ernstig tijdens het douchen.
Dat is vast niet door jou geadviseerdquote:
Echt hequote:
Ja hallo, ze is nog steeds zwaargewond, dan kun je er nu eenmaal niet altijd toppie bijlopen he!quote:
Klaar met Patnickquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:49 schreef suzi1 het volgende:
ik ben nu ook wel klaar met pat en nick
kwam door het gezeur van die ander dat ze nu paars in dr haar hadquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was me ook al opgevallen als die niet lacht heeft ze een heel ontevreden gezicht....er zit niks tussen.
Waarom?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:49 schreef suzi1 het volgende:
ik ben nu ook wel klaar met pat en nick
gewoon. dat heb ik vaker hoor bij mensen, ben ik er ineens klaar mee. mss ook door het dialect, ondanks ik t verstaquote:
Is het toch ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind haar een moeke beetje oudbollig.
Dan stapt Zoey nog op voordat de show begint denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Hopelijk mogen/moeten ze verkleed in de liveshow
Niks mis mee hoor. Was gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gewoon. dat heb ik vaker hoor bij mensen, ben ik er ineens klaar mee. mss ook door het dialect, ondanks ik t versta
Bij figuren als Els ligt alles altijd aan anderen. Ontberen elk vermogen tot zelfreflectie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat ligt aan die mensen,niet aan Els.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:53 schreef suzi1 het volgende:
als ik t zo bekijk vind ik weinig bewoners leuk. naat vond ik wel ok. raar he
Nee, nu misschien wel maar ook als ze gewoon zit .quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kwam door het gezeur van die ander dat ze nu paars in dr haar had
ah ik zal beter op gaan letten. dan raak ik jill mss ook nog wel beuquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, nu misschien wel maar ook als ze gewoon zit .
Dat slakkenspoor van julie mogen ze anders ook wel voor oplettenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:54 schreef WAvanBuren het volgende:
De grond kletsnat van het slijm van Miesjel.
Die blik was voor Jill in de cabine ernaast.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kijk Liese over de wand naar Michel kijken. Zo snel haar ogen .floets floets
Nee, straks blijft er niemand over.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ah ik zal beter op gaan letten. dan raak ik jill mss ook nog wel beu
Jemig, kan genieten daarvan. Maar ik ben ook niet jaloers op dat gevoel. Vindt het fantastisch leuk om te zien als het echt is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat slakkenspoor van julie mogen ze anders ook wel voor opletten
Ik heb echt niks met die Michel maar dat hij zo opzichtig met Julie gaat flirten vind ik wel leukquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig, kan genieten daarvan. Maar ik ben ook niet jaloers op dat gevoel. Vindt het fantastisch leuk om te zien als het echt is.
Naomi is een stuk leuker en relaxter geworden sinds die tokkies zijn vertrokken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:58 schreef rinardo het volgende:
Naomi is terug dbk maar zegt met een grijns dat ze niets mag zeggen
Het is fijn als je niet meer op eieren hoeft te lopenquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naomi is een stuk leuker en relaxter geworden sinds die tokkies zijn vertrokken.
dat doen wel meer vrouwen, vooral met kroezelhaar is echt niet raarquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:58 schreef engine het volgende:
lol zoey weer met de tandenborstel in het haar
Nee, was voor iedereen, maar is veganshit dus niet te zuipen.quote:
ze nam 1 omdat ze emotioneel was, ze kwam emotioneel uit de dagboekkamer ze zei het was geen funshoppenquote:
Is Red Bull niet vegan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, was voor iedereen, maar is veganshit dus niet te zuipen.
is echt niet zo slecht hoor, heb dat al vaker gedronken, niet omdat iets met natuurlijke producten gemaakt is dat het daarom slecht is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, was voor iedereen, maar is veganshit dus niet te zuipen.
Ik had haar dit eerder zien drinken, maar nog niemand andersquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze nam 1 omdat ze emotioneel was, ze kwam emotioneel uit de dagboekkamer ze zei het was geen funshoppen
Alle energy-drankjes zijn goor, dus misschien ben ik niet de juiste referentiequote:Op donderdag 4 februari 2021 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Is Red Bull niet vegan?
Nalu is lekkerder dan Red Bull
Ja, Red Bull is vegan:quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Is Red Bull niet vegan?
Nalu is lekkerder dan Red Bull
Helemaal eens.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alle energy-drankjes zijn goor, dus misschien ben ik niet de juiste referentie
Het ging me ook niet om jouw mening, maar waarom alleen Naomi het lijkt te drinkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alle energy-drankjes zijn goor, dus misschien ben ik niet de juiste referentie
Preciesquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is fijn als je niet meer op eieren hoeft te lopen
Die is vegan, dus smaak ik kennelijk niet belangrijk voor haarquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging me ook niet om jouw mening, maar waarom alleen Naomi het lijkt te drinken
Dan vraag ik me het nog steeds af waar de Nalu (voor Naomi) ineens vandaan komtquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, Red Bull is vegan:
https://veganwiki.nl/archive/a/Energiedrank
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die blik was voor Jill in de cabine ernaast.
Jill vertelde dat het Spaanse woord voor vingeren 'porre-van-voren' zou zijn en het kwartje viel bij Liese pas wat later. Je ziet ook nog haar gulle lach op het einde.
Wel jammer dat dat heerlijke geluid niet op een gifje te vangen is.
Lief momentquote:
ZO jammer dat je niet mee mag kijken. Nu weer afwachten wat voor keuze ze nu moeten maken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:11 schreef rinardo het volgende:
oh das erg emotioneel zeg die dbk, thomas komt terug en Naomi sluit hem in zn armen, thomas zei je maakt je eigen keuze, je mag je eigen keuze maken
Maar ze mogen niets zeggen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:11 schreef rinardo het volgende:
oh das erg emotioneel zeg die dbk, thomas komt terug en Naomi sluit hem in zn armen, thomas zei je maakt je eigen keuze, je mag je eigen keuze maken
Nog even een het lijken twins.quote:
Ze luistert naar het geluid in haar hoofd, maar er is niemand thuis.quote:
gameroom, maar verder klopt het.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:11 schreef rinardo het volgende:
Liese is niet veel slimmer hoor, alleen wat ouderquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze luistert naar het geluid in haar hoofd, maar er is niemand thuis.![]()
Ik zei het al eerder: bij Jill ziet het er binnen in het hoofdje uit als een kraakpand na de ontruiming.
Scheelt maar een jaartje of 6 hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Liese is niet veel slimmer hoor, alleen wat ouder
Da's behoorlijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Scheelt maar een jaartje of 6 hoor.
Zijn ze er allemaal emo uitgekomen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:17 schreef engine het volgende:
Benieuwd of Liese het droog gaat houden
idd... heb niet meegekregen wat er aan de hand is... waarom is hij verdrietig/sjacherijnig?quote:
*kijkt naar oksels van Patjequote:Op donderdag 4 februari 2021 12:17 schreef engine het volgende:
Benieuwd of Liese het droog gaat houden
Naomi moest huilen en Thomas is ook wel beetje emotioneel maar houdt het voorlopig droog. Liese is nu de 3e dus we zullen zienquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zijn ze er allemaal emo uitgekomen?
Hottub waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:18 schreef brasta het volgende:
Waar is Els? Tijdje geleden dat ik die nog in beeld zag
Misschien krijgen ze te horen dat Naat en Daan terug komenquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:18 schreef engine het volgende:
[..]
Naomi moest huilen en Thomas is ook wel beetje emotioneel maar houdt het voorlopig droog. Liese is nu de 3e dus we zullen zien
Sinds hij uit de gameroom is. Meer weten we niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
idd... heb niet meegekregen wat er aan de hand is... waarom is hij verdrietig/sjacherijnig?
ahhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeeee !quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze te horen dat Naat en Daan terug komen
Thomas doet een prima imitatiequote:
bb kwam met de boodschap dat ze 1 voor 1 moesten komen naar de gameroom om te shoppen...quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:19 schreef Joyce-43 het volgende:
wat heb ik allemaal gemist
blikjes verstopt---- weten we al door wie ?
waarom sport zoey niet met Michel--- wanneer heeft hij der gekwetst ofzo ?
En hoezo komen ze zo emo uit de gameroom?
verders nog wat gebeurd ?![]()
Die vragen hebben we allemaal dus nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:19 schreef Joyce-43 het volgende:
over wie hadden ze het danquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:22 schreef dorkie94 het volgende:
hahaha de regie vind het te ver gaan deze gesprekken.
Van wie?quote:
Vandaag waren ze niet zo actief. Vooral bank- en zetelhangen, en praten. Mogelijk na de middag nog wat puzzelen of zoiets.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Snickers.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:25 schreef dorkie94 het volgende:
[..]
Rapper Sjors en zijn sekstapes.
ah die ken ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:25 schreef dorkie94 het volgende:
[..]
Rapper Sjors en zijn sekstapes.
quote:
Ten opzichte van gisteren is het één en al actie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vandaag waren ze niet zo actief. Vooral bank- en zetelhangen, en praten. Mogelijk na de middag nog wat puzzelen of zoiets.
aha dus misschien michel nou afwachten dan maar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
bb kwam met de boodschap dat ze 1 voor 1 moesten komen naar de gameroom om te shoppen...
blikjes zijn verstopt waarschijnlijk door michel, die heeft erg verdacht gedragen vannacht en op de heenweg naar de keuken naar de wc geweest en op de terugweg ook, dit verzon hij omdat liese zei je was op de heenweg ook al naar de wc geweest. hij zei rondje keuken gelopen klok gekeken en weer naar bed.
zoey vond het buiten te koud
quote:
Mijn persoonlijk advies: Houden zo. Ik wou dat ik het ook niet kende. Maar what has been seen....quote:
Beter die gast is knettergekquote:
quote:
Je ligt 2 minuten voorquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:30 schreef engine het volgende:
Liese is terug en loopt direct door naar buiten en geeft Michel een knuffel.
Geen geluid helaas.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Beter die gast is knettergek
quote:
Dat overkomt iedereen weleensquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]die spoort niet. Had sex met zijn sokken aan
Was op stream 2. Die loopt dus voor maar heeft geen geluid.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je ligt 2 minuten voor
Maar ik had wel geluid
Ze mogen kleding uitzoeken waarom huilen ze dan. Ik ben blij als ik shopquote:
Stiekem toch nominaties?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:31 schreef Blackprinces het volgende:
Uhmm wat gebeurt daar allemaal zeg!
Kiezen voor bericht van thuis of .....quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese : 'een groot gemis. Ik heb daar staan janken, ugly crying'
Heimwee dusquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze mogen kleding uitzoeken waarom huilen ze dan. Ik ben blij als ik shop
ja dat dus maar ik typ niet zo snel dus ik heb het beknoptquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:32 schreef rinardo het volgende:
omg liese komt uit de gameroom Naomi zegt moet je een knuffel, liese zegt nee ik wil even alleen zijn, ze loopt naar de woonkamer vol met mensen ipv naar de slaapkamer waar ze alleen kan zijn, loopt daarna naar buiten, zegt michel moet je een knuffel, zegt ze ja, en gaat kletsen met michel.
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:33 schreef D. het volgende:
Ow, BB chanteert de bewoners met berichtjes van thuis?
quote:
Dus Liese zei "vuile sloerie" over haar moeder ;-)quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese heeft bericht van haar moeder gezien lijkt het op. Er ging een keuze aan vooraf
Vrouwen kosten altijd geld.quote:
Zit in de familie?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus Liese zei "vuile sloerie" over haar moeder ;-)
Misschien moeten ze kiezen tussen iets voor het huis of brieven van thuis?!quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Moeten ze wel stemmen dan of wat moeten ze doen in de GR ?
Ik wilde haar bijna een suikerklontje geven.quote:
Denk het jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:38 schreef Sangha het volgende:
[..]
Misschien moeten ze kiezen tussen iets voor het huis of brieven van thuis?!
dat zei ik toch ? dus over liesequote:Op donderdag 4 februari 2021 12:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus Liese zei "vuile sloerie" over haar moeder ;-)
Niks gemist,ik heb er ook zin in.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:40 schreef Sangha het volgende:
Heb wel echt zin in vanavond, nieuwe bewoners zo goed als zeker en vast weer een feestje erna! het verkleedfeestje of heb ik die gemist?
Ok, top! Weer een beetje actie hopelijk!quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks gemist,ik heb er ook zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |