abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2021 @ 10:27:18 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197809786
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nog niet. Heb je nou echt niet in de gaten dat langzaam aan alle deuren worden opengezet om dit mogelijk te maken?
De kwestie naar je werk gaan is een andere dan naar een evenement gaan

Lees de documenten van de Gezondheidsraad maar

Echter... Ja, glijdende schaal, dat zeker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197809787
3,3 miljoen Israëli's zijn voor eerste keer ingeënt en 1,9 miljoen twee keer. Dat wil zeggen, 20,69% van de Israëli's zijn 2x gevaccineerd, waarvan 90 jaar en ouder 78,1%, 80 - 90 jaar 76,8%, 70 tot 79 jaar 83,8% van 60 tot 69 jaar 65,3%.

twitter

Gidsland Israël
*O* *O* *O* *O*
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197809788
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

En ook niet aan bezoekers of wie dan ook
Maar bezoekers mogen ze wellicht wel weigeren als die niet kunnen aantonen geen besmettingsgevaar te vormen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_197809792
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:26 schreef Molo het volgende:

[..]

De uitwerking hiervan gaat fantastisch worden

Bizarrrrrr

Hadden we natuurlijk compleet zien aankomen maar alsnog, bizarrrrrrr
Als het überhaupt al valt uit te werken.
Wat een berg moeite voor fucking niks.
I'll give you something to do
  donderdag 4 februari 2021 @ 10:27:40 #105
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_197809793
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:04 schreef BeriBeri het volgende:
Deze shit gaat dus nog maanden duren
Weer een verloren jaar
[..]

Goodbye 2021... hoe komt het dat ze toch altijd zo'n mineur weten te schetsen? Houden ze geen rekening met seizoenseffect dat vanaf begin maart een rol gaat spelen?

En over die avondklok ook weer... het explodeert als we de avondklok loslaten... we weten het effect nog niet eens wat het nu doet!! Dat is zo'n speculatie.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  donderdag 4 februari 2021 @ 10:28:28 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197809804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:27 schreef galantis het volgende:

[..]

Als het überhaupt al valt uit te werken.
Wat een berg moeite voor fucking niks.
De belangen zijn groot dus dat gaat wel gebeuren

Handhaving erop echter.................
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 10:28:37 #107
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197809807
Ok, dus die 3e golf komt hoe dan ook, maar het is een beetje aan ons hoe "zwart" dat scenario gaat worden kwa naleving vd maatregelen?

Tof. Beetje als een arts die zegt, nou ... binnen enkele maanden verlies je sowieso een ledemaat, alleen als je echt hard je best doet blijft het bij een hand. Doe je minder je best dan worden het je beide benen!

Succes! :)
  donderdag 4 februari 2021 @ 10:29:15 #108
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197809820
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:28 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, dus die 3e golf komt hoe dan ook, maar het is een beetje aan ons hoe "zwart" dat scenario gaat worden kwa naleving vd maatregelen?

Tof. Beetje als een arts die zegt, nou ... binnen enkele maanden verlies je sowieso een ledemaat, alleen als je echt hard je best doet blijft het bij een hand. Doe je minder je best dan worden het je beide benen!

Altijd blijven lachen.
pi_197809823
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:27 schreef popje het volgende:

[..]

Goodbye 2021... hoe komt het dat ze toch altijd zo'n mineur weten te schetsen? Houden ze geen rekening met seizoenseffect dat vanaf begin maart een rol gaat spelen?

En over die avondklok ook weer... het explodeert als we de avondklok loslaten... we weten het effect nog niet eens wat het nu doet!! Dat is zo'n speculatie.
Ik blijf zeggen dat men dit puur doet om mensen nu bewust te maken, we moeten nog 2/3 maanden zien te rekken, het zijn leugentjes om bestwil, ik zou als overheid nu het zelfde doen, dit is de eerste keer dat ik eindelijk een stukje leiderschap zie bij Rutte.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197809825
Ik hoor nog maar weinig van het Sputnik-vaccin op het moment (heb ik een apart topic over geopend), terwijl dat effectief blijkt te zijn en Rusland ons wil helpen met vaccins. Rusland wil het Sputnik-vaccin ook in Duitsland gaan produceren.

Als ook dit vaccin gebruikt mag worden en op korte termijn beschikbaar is, dan zou het vaccineren veel sneller kunnen gaan.

Ik vind dat de Nederlandse overheid vroegtijdig, dus nu, moet zorgen om dit vaccin zo snel als mogelijk beschikbaar te krijgen voor Nederland
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_197809826
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hate to say I told you so.
Het is ook zo ontzettend doorzichtig hè. Natuurlijk ging dit komen.
pi_197809831
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:27 schreef popje het volgende:

[..]

avondklok weten we nog niet maar de scholen open zorgt zeker voor meer besmettingen.
en alleen daarom willen ze de avondklok houden.

gewoon ruilhandel
  donderdag 4 februari 2021 @ 10:30:01 #113
3778 popje
pi_197809835
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hate to say I told you so.
Betekent dat ik voorlopig nergens binnen mag want het duurt nog wel even voor ik word opgeroepen. En de boomers mogen lekker overal heen??
  donderdag 4 februari 2021 @ 10:30:07 #114
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197809840
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar bezoekers mogen ze wellicht wel weigeren als die niet kunnen aantonen geen besmettingsgevaar te vormen.
Zolang vaccinaties niet 100 procent besmettelijkheid voorkomen hebben 'bewijzen' helemaal geen nut.
pi_197809843
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:48 schreef Predator40 het volgende:

[..]

De kwetsbaren onder de 60 krijgen AZ, wij zullen in het begin zeker nog wel voorzichtig zijn.
niks mis mee lijkt me, we doen er niemand kwaad mee.
Natuurlijk is daar niets mis mee (ook met AZ hoefde niemand naar het ziekenhuis/werd ernstig ziek btw).

Maar je bent loco als overheid als je daar beleid op gaat maken. Heel veel, het zijn net mensen, zullen gewoon blij zijn dat alles weer mag en vol in het leven springen.

Dat moet uiteraard ook gewoon mogen.

Dus maak daar niet je beleid op bedoel ik.

Hoewel het feit dat je er incompetent en geschift voor moet zijn... oh. Oh nee. Ik zie huge het al aankondigen 😬
#WeesGeenWhales
pi_197809856
quote:

Of erger, als de rest van de samenleving zijn best doet blijft het bij een hand.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197809861
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee, zie het net als een eis dat een werkgever je zou verplichten een congres in Iran bij te wonen, dat kun je ook niet verplichten, maar hij kan dan bijvoorbeeld wel eisen dat je het congres per Video bij woont. Vergeet niet dat dit niet iets nieuws is, er zijn genoeg mensen die bepaalde werkzaamheden niet willen/kunnen uitvoeren omdat ze bezwaard zijn, in de praktijk is dit ook helemaal geen probleem.

Ik heb zelf in een ontwikkelteam gezeten met mensen waar hun Christelijke geloof dermate belangrijk is daat ze pertinent niet op zondag beschikbaar zijn, dus ook niet in geval van calamiteiten, nou dat lossen we gewoon op door dat ik dat geen probleem vind, net zoals dat ik dan met kerst werk, en dat zij het geen probleem vinden om met oud en nieuw of Koningsweek te werken :)
Ik hen vaak genoeg meegemaakt dat mensen niet werken op feestdagen en zondagen ivm geloof, ook niet bij calamiteiten. Ze weigeren gewoon en dat is nooit eenn probleem geweest.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197809866
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:53 schreef zalkc het volgende:

[..]

De griep wordt als maatschappij ook geaccepteerd. En daar gaan er ook heel veel aan dood elk jaar.
Exact. Zodra regels weg zijn gaat iedereen weer los.

Kan niet wachten.
#WeesGeenWhales
pi_197809869
quote:

Stel je voor, er staat een sterke stroming in zee, en je weet dat er best wel wat mensen kunnen verzuipen, dan kun je hard roepen: Mensen ga niet te ver in zee!! Je kunt ook lekken naar de Telegraaf: Witte Haai gespot voor de kust voor Zandvoort, grote zorgen om veiligheid! Vervolgens toon je een burgemeester in beeld die nog eens benadrukt dat het ABSOLUUT veilig is.

Echt die lui zouden mij moeten inhuren, zijn allemaal veuuuuuuuuuuuuuuuul te braaf.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197809873
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:30 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Natuurlijk is daar niets mis mee (ook met AZ hoefde niemand naar het ziekenhuis/werd ernstig ziek btw).

Maar je bent loco als overheid als je daar beleid op gaat maken. Heel veel, het zijn net mensen, zullen gewoon blij zijn dat alles weer mag en vol in het leven springen.

Dat moet uiteraard ook gewoon mogen.

Dus maak daar niet je beleid op bedoel ik.

Hoewel het feit dat je er incompetent en geschift voor moet zijn... oh. Oh nee. Ik zie huge het al aankondigen 😬
Ik zeg toch ook, alles open gooien en de kwetsbaren moeten zelf maar weten wat ze doen ( zolang de ziekenhuizen leeg blijven )

WIJ zijn nog wel even voorzichtig met extreme druktes en gelijk jan en alleman bezoeken.
pi_197809878
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:23 schreef Lurf het volgende:

[..]

Dokters kunnen niet rekenen, dat is het échte probleem. Ik ben er oprecht van overtuigd dat Kuipers niet zoveel begrijpt van epidemiologische modellen, ook in het licht van zijn eerdere uitspraken.
Eens, maar dat zal hij toch niet zelf bedenken/doen? Heeft hij toch wel een expert voor?
Sowieso denk ik te vaak in deze crisis: schoenmaker blijf bij je leest. Ga je inderdaad niet wagen aan voorspellingen als dat niet je vak is.

Eventjes mijn laatste post hier voor vandaag, anders blijf ik bezig met dit forum en kan ik niets anders meer gedaan krijgen. :'(
  donderdag 4 februari 2021 @ 10:33:17 #122
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197809880
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:05 schreef Noordzijde het volgende:
Die modellen zijn zo'n bullshit. We hebben vorige zomer het terug kunnen halen naar 50-100 besmettingen per dag. Ik zie oprecht niet in waarom het weer zo 'los' zou gaan na april.

Vaccins, hele hoop mensen is al besmet geweest, kwetsbaarste groep is al overleden of krijgt vaccins.
Seizoenseffect komt er nog, beter weer etc.

Echt complete bangmakerij. Echt awar.
100% waar. Houdt het RIVM daar echt geen rekening mee? ongelovelijk.
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 4 februari 2021 @ 10:33:20 #123
3778 popje
pi_197809881
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:08 schreef Oidipous het volgende:

[..]

We gaan het zien. Het is D-week (ipv d-day) voor RIVM/kabinet. Als de besmettingen niet op grote schaal gaan toenemen de komende tijd dan staan ze volledig in hun hemd.
Dus als het de komende week niet fiks gaat stijgen kloppen de modellen niet?
pi_197809885
twitter

:D
pi_197809886
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is andersom. De werkgever moet dit aantonen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')