Ik heb niets besteld.. Zo maar ff een soepje doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bestelling is er eindelijk ja?

Heeft ie niet!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er afgelopen vrijdag al 1 doorgegeven .. weet alleen niet of @:D. dat had opgemerkt

Sneeuw heeft invloed op de tijdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:36 schreef chufi het volgende:
Tis maar een kort maandje en met al die sneeuw straks .. gaat ie snel voorbij

Gaan we weer bieren?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:28 schreef D. het volgende:
Graag even nomineren via een DM of PM
Verder nog van niemand iets ontvangen, maar het is nog vroeg dag natuurlijk

Wat zetten we koud voor vanavond?quote:

Maar bij chuf gaat het sneller, bij het bezorgen vast nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel op bezorgtijden, let maar op

Verse jusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat zetten we koud voor vanavond?

Voor over de aardappelsquote:

De tijd lijkt toch wel veel sneller te gaan bij het ouder worden....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Maar bij chuf gaat het sneller, bij het bezorgen vast niet

Ik denk dat ie langer leek te duren toen je jong wasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De tijd lijkt toch wel veel sneller te gaan bij het ouder worden....

Ook goed, effect is hetzelfdequote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie langer leek te duren toen je jong was

Ik ga boycotten indien Jopenquote:

Leffequote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat zetten we koud voor vanavond?

Mijn reactie op jouw post was:quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ook al zoiets bedacht, maar als jullie geen Jopen nomineren hoeft die keuze niet bij mij te liggen

quote:

Ik vertrouw nu gewoon op jouw filterkwaliteitenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als nu iemand Jopen nomineert, dan zou ik dat persoonlijk nemen als ik jou was

Komt goedquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vertrouw nu gewoon op jouw filterkwaliteiten

Lezen ze hier mee of zo .. Ik zei het toch alquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, daar is de alternatieve dienstregeling van de ns al

Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Lezen ze hier mee of zo .. Ik zei het toch al

Hoop in quarantaine dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meestal pakt het positief uit.

Dat weet je toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Lezen ze hier mee of zo .. Ik zei het toch al

Maar goed dat ik geen noodzakelijke reizen hoef te maken ... Of zal ik weer eens de FoK!-stok gaan zoekenquote:

Veel nuttelozer ga je niet snel vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen noodzakelijke reizen hoef te maken ... Of zal ik weer eens de FoK!-stok gaan zoeken

Ik moet dinsdag weer met het OV, of ik daar nou echt zin in hebquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen noodzakelijke reizen hoef te maken ... Of zal ik weer eens de FoK!-stok gaan zoeken

Ga er maar vanuit dat dat vertraagd is ivm sneeuwquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag weer met het OV, of ik daar nou echt zin in heb

Op bijna alle trajecten blijven er twee treinen per uur rijden, en soms vier per uur. Reizen is dus gewoon mogelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]

ja ik ga er niet aan beginnenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Veel nuttelozer ga je niet snel vinden.

Yep, al zou het vooral zondag en maandag vallen, dus hoop dat ze het dinsdag iets beter onder controle hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat dat vertraagd is ivm sneeuw

Zoals de planning nu is, wordt dan de normale dienstregeling weer gereden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, al zou het vooral zondag en maandag vallen, dus hoop dat ze het dinsdag iets beter onder controle hebben.

Ik blijf in de bus, hoop dat die dat ook snappenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zoals de planning nu is, wordt dan de normale dienstregeling weer gereden.

Hopelijk valt het mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik blijf in de bus, hoop dat die dat ook snappen

Meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:05 schreef chufi het volgende:
Trouwens 60 jaar Golden Earring ... en meer niet dus

Kan ik weer met mijn Tonka-auto in de sneeuw spelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:02 schreef chufi het volgende:
Zou wel sensatie zijn als we 1979 doen herleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |