Ben bang van niet. Les geven op locatie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 06:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat een weekje thuis blijven worden denk ik
pauze zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Les geven op locatie.
hier nog nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier ziet het er vooralsnog een beetje vochtig uit buiten....
Zit nu online les te geven in Teams vanuit huis. Volgende week weer met de simulatoren aan de gang.quote:
Dit is niet mijn idee, dit komt grotendeels van Musk zelf. Ik combineer alleen zijn hobbies nu even:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:14 schreef chufi het volgende:
Jij krijgt ook steeds bizardere ideeën...
Testen met sneeuw... kom op NS .. de rest van Europa kan er ook mee overwegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit nu online les te geven in Teams vanuit huis. Volgende week weer met de simulatoren aan de gang.
Gemeenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn idee, dit komt grotendeels van Musk zelf. Ik combineer alleen zijn hobbies nu even:
https://www.ad.nl/auto/el(...)vend-aapje~adcd4628/
Ah okquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn idee, dit komt grotendeels van Musk zelf. Ik combineer alleen zijn hobbies nu even:
https://www.ad.nl/auto/el(...)vend-aapje~adcd4628/
Die snap ik even niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Testen met sneeuw... kom op NS .. de rest van Europa kan er ook mee overweg
Zouden eens moeten doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gaat NS testen dan? Weet ik niks van.
Precies, we hebben deze week met die raketjes kunnen zien hoe je dat moet doenquote:
Men neme een paar diesel locs ...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, we hebben deze week met die raketjes kunnen zien hoe je dat moet doen
Gaan ze rijden dan als er meer dan 7mm sneeuw ligt?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gaat NS testen dan? Weet ik niks van.
Aangepast schema .. let maar opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan ze rijden dan als er meer dan 7mm sneeuw ligt?
Dat kwam vaak neer op 1 trein per 3 uur. En die ene trein ging dan niet omdat het haar van de machinist in de war zat oid.quote:
Daar heeft Sode niet zo'n probleem mee volgens mijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kwam vaak neer op 1 trein per 3 uur. En die ene trein ging dan niet omdat het haar van de machinist in de war zat oid.
Je bestelling is er eindelijk ja?quote:
Goede week dit inderdaadquote:
Train jij eigenlijk gewoon door de komende dagen, met sneeuw? (En zonder ijs natuurlijk).quote:
Ze zullen het een beetje zelf moeten doen. We hebben een boel spul can de vereniging naar roeiers thuis gebracht. Club gebouw is dicht voor binnen sporten en ijs.... tsjaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Train jij eigenlijk gewoon door de komende dagen, met sneeuw? (En zonder ijs natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |