Ben bang van niet. Les geven op locatie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 06:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat een weekje thuis blijven worden denk ik
pauze zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Les geven op locatie.
hier nog nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier ziet het er vooralsnog een beetje vochtig uit buiten....
Zit nu online les te geven in Teams vanuit huis. Volgende week weer met de simulatoren aan de gang.quote:
Dit is niet mijn idee, dit komt grotendeels van Musk zelf. Ik combineer alleen zijn hobbies nu even:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:14 schreef chufi het volgende:
Jij krijgt ook steeds bizardere ideeën...
Testen met sneeuw... kom op NS .. de rest van Europa kan er ook mee overwegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zit nu online les te geven in Teams vanuit huis. Volgende week weer met de simulatoren aan de gang.
Gemeenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn idee, dit komt grotendeels van Musk zelf. Ik combineer alleen zijn hobbies nu even:
https://www.ad.nl/auto/el(...)vend-aapje~adcd4628/
Ah okquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn idee, dit komt grotendeels van Musk zelf. Ik combineer alleen zijn hobbies nu even:
https://www.ad.nl/auto/el(...)vend-aapje~adcd4628/
Die snap ik even niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Testen met sneeuw... kom op NS .. de rest van Europa kan er ook mee overweg
Zouden eens moeten doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gaat NS testen dan? Weet ik niks van.
Precies, we hebben deze week met die raketjes kunnen zien hoe je dat moet doenquote:
Men neme een paar diesel locs ...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, we hebben deze week met die raketjes kunnen zien hoe je dat moet doen
Gaan ze rijden dan als er meer dan 7mm sneeuw ligt?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gaat NS testen dan? Weet ik niks van.
Aangepast schema .. let maar opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan ze rijden dan als er meer dan 7mm sneeuw ligt?
Dat kwam vaak neer op 1 trein per 3 uur. En die ene trein ging dan niet omdat het haar van de machinist in de war zat oid.quote:
Daar heeft Sode niet zo'n probleem mee volgens mijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kwam vaak neer op 1 trein per 3 uur. En die ene trein ging dan niet omdat het haar van de machinist in de war zat oid.
Train jij eigenlijk gewoon door de komende dagen, met sneeuw? (En zonder ijs natuurlijk).quote:
Ze zullen het een beetje zelf moeten doen. We hebben een boel spul can de vereniging naar roeiers thuis gebracht. Club gebouw is dicht voor binnen sporten en ijs.... tsjaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Train jij eigenlijk gewoon door de komende dagen, met sneeuw? (En zonder ijs natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |