Ik vertrouw nu gewoon op jouw filterkwaliteitenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als nu iemand Jopen nomineert, dan zou ik dat persoonlijk nemen als ik jou was
Komt goedquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vertrouw nu gewoon op jouw filterkwaliteiten
Lezen ze hier mee of zo .. Ik zei het toch alquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, daar is de alternatieve dienstregeling van de ns al
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Lezen ze hier mee of zo .. Ik zei het toch al
Hoop in quarantaine dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meestal pakt het positief uit.
Dat weet je toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Lezen ze hier mee of zo .. Ik zei het toch al
Maar goed dat ik geen noodzakelijke reizen hoef te maken ... Of zal ik weer eens de FoK!-stok gaan zoekenquote:
Veel nuttelozer ga je niet snel vinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen noodzakelijke reizen hoef te maken ... Of zal ik weer eens de FoK!-stok gaan zoeken
Ik moet dinsdag weer met het OV, of ik daar nou echt zin in hebquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen noodzakelijke reizen hoef te maken ... Of zal ik weer eens de FoK!-stok gaan zoeken
Ga er maar vanuit dat dat vertraagd is ivm sneeuwquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag weer met het OV, of ik daar nou echt zin in heb
Op bijna alle trajecten blijven er twee treinen per uur rijden, en soms vier per uur. Reizen is dus gewoon mogelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ik ga er niet aan beginnenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Veel nuttelozer ga je niet snel vinden.
Yep, al zou het vooral zondag en maandag vallen, dus hoop dat ze het dinsdag iets beter onder controle hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat dat vertraagd is ivm sneeuw
Zoals de planning nu is, wordt dan de normale dienstregeling weer gereden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, al zou het vooral zondag en maandag vallen, dus hoop dat ze het dinsdag iets beter onder controle hebben.
Ik blijf in de bus, hoop dat die dat ook snappenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zoals de planning nu is, wordt dan de normale dienstregeling weer gereden.
Hopelijk valt het mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik blijf in de bus, hoop dat die dat ook snappen
Meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:05 schreef chufi het volgende:
Trouwens 60 jaar Golden Earring ... en meer niet dus
Kan ik weer met mijn Tonka-auto in de sneeuw spelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:02 schreef chufi het volgende:
Zou wel sensatie zijn als we 1979 doen herleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |