Ik heb niets besteld.. Zo maar ff een soepje doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bestelling is er eindelijk ja?
Heeft ie niet!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er afgelopen vrijdag al 1 doorgegeven .. weet alleen niet of @:D. dat had opgemerkt
Sneeuw heeft invloed op de tijdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:36 schreef chufi het volgende:
Tis maar een kort maandje en met al die sneeuw straks .. gaat ie snel voorbij
Gaan we weer bieren?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:28 schreef D. het volgende:
Graag even nomineren via een DM of PM
Verder nog van niemand iets ontvangen, maar het is nog vroeg dag natuurlijk
Wat zetten we koud voor vanavond?quote:
Maar bij chuf gaat het sneller, bij het bezorgen vast nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel op bezorgtijden, let maar op
Verse jusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat zetten we koud voor vanavond?
Voor over de aardappelsquote:
De tijd lijkt toch wel veel sneller te gaan bij het ouder worden....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Maar bij chuf gaat het sneller, bij het bezorgen vast niet
Ik denk dat ie langer leek te duren toen je jong wasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De tijd lijkt toch wel veel sneller te gaan bij het ouder worden....
Ook goed, effect is hetzelfdequote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie langer leek te duren toen je jong was
Ik ga boycotten indien Jopenquote:
Leffequote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat zetten we koud voor vanavond?
Mijn reactie op jouw post was:quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ook al zoiets bedacht, maar als jullie geen Jopen nomineren hoeft die keuze niet bij mij te liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |