Rauwe mosselen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rauw, gekookt, gebakken, tempura?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:37 schreef Deisyy het volgende:
La Chouffe, groentes en een teentje knoflook
Schikt morgen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Jawel hoorquote:
Mosselmeetquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mosselmeet![]()
En het laat zo'n lekkere geur achter ook.
Lekker, een Chouffequote:Op donderdag 4 februari 2021 21:37 schreef Deisyy het volgende:
lekker getokkelquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef tonja het volgende:
Ik MOET deze even spammen. Ik ben hier eigenlijk best wel trots op![]()
Mooi.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef tonja het volgende:
Ik MOET deze even spammen. Ik ben hier eigenlijk best wel trots op![]()
Ik kan het nog steeds niet ...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Thanks10 maanden geleden kon ik dit echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet ...Er zitten aardig wat uurtjes inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Ben heel blij dat mijn buren er geen last van hebben. En het zijn productieve nachten. Tenminste dat vind ikquote:
Je speelt redelijk zacht .. tenminste op je streamsquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt. Ben heel blij dat mijn buren er geen last van hebben. En het zijn productieve nachten. Tenminste dat vind ik
Ik heb een cheap ass usb microfoontje...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je speelt redelijk zacht .. tenminste op je streams
En een sound canceeling koptelefoon natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een cheap ass usb microfoontje...
Noise cancelling jah, maar ik heb wel 1 oor nodig zonder noise cancelling, dus ik schuif 1 ehm hoe noem je dat.. van die oordingen van mijn oor af. Ik neem het op met het progje van mijn mic. Ik speel het af met VLC met wat reverb en gebruik OBS om vanaf mijn desktop geluid op te nemen. Voor het beeld zoek ik dan een YT op.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En een sound canceeling koptelefoon natuurlijk
Schelp?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
dus ik schuif 1 ehm hoe noem je dat.. van die oordingen van mijn oor af
Precies optijd voor de horrorwinter begint en we massaal ingesneeuwd rakenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:25 schreef chufi het volgende:
Yeah mn voorraadoverlevings pakket is eindelijk in handen van de besorgdienst .. Morgen dus ..
Ja datm TT nog steeds actueel ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Precies optijd voor de horrorwinter begint en we massaal ingesneeuwd raken
Morgen 'the day after tomorrow' maar weer eens kijkenquote:
dat is zaterdagquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen 'the day after tomorrow' maar weer eens kijken
Sommige dingen zijn toch ook zo op?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef chufi het volgende:
even de volgende dingen niet meer kopen dus de komende 12 maand of zo
https://streekselecties.nl/twaalfprovinciespakket/
misschien de kaas .. en het sapquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn toch ook zo op?
Wat een leuk conceptquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef chufi het volgende:
even de volgende dingen niet meer kopen dus de komende 12 maand of zo
https://streekselecties.nl/twaalfprovinciespakket/
Je kan er ook vast wel anderen blij mee maken als het echt niets voor jou isquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
oh ja de soep ... koekjes ben ik niet zo van ..
we zien wel .. begin gewoon aan pakket 1
Ik hoorde Soury alquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan er ook vast wel anderen blij mee maken als het echt niets voor jou is
Zijn de producten ook los verkrijgbaar in de winkels?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:55 schreef Fogel het volgende:
Ligt het aan mij of ontbreekt de bestelknop?
Zou dat wel naar mijn ouders willen sturen.
Geen idee... ff doorklikken op de producten en je komt op de lokale website..quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn de producten ook los verkrijgbaar in de winkels?
De producten zijn speciaal ontwikkeld voor het Twaalf Provincies Pakket van de Postcode Loterij. Deze zijn niet beschikbaar in de winkels.
Komt zo van de site waar jouw producten op staan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... ff doorklikken op de producten en je komt op de lokale website..
Sommige hebben nog een eigen website ... en of een info email adres ..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt zo van de site waar jouw producten op staan.
Ik niet, Fogel in allesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige hebben nog een eigen website ... en of een info email adres ..
Heb je interresse in iets?
Normaal heet ik gewoon Bas, maar vanwege Bassie en Adriaan heb ik daar BasEnAad van gemaaktquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey B&A
hoe heet je eigenlijk normaal ?
OK .. dan weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Normaal heet ik gewoon Bas, maar vanwege Bassie en Adriaan heb ik daar BasEnAad van gemaakt
Ja wel jammer, was toch wel leuk om te doen. Maar wie weet in maart.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:37 schreef chufi het volgende:
Bassie klinkt ook wel gezellig .. helaas morgen geen proefavond
maandje bijkomen met wat wijn dan maarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja wel jammer, was toch wel leuk om te doen. Maar wie weet in maart.
Goed plan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
maandje bijkomen met wat wijn dan maar
Ja morgen ff niet, maar vorig jaar waren de proefavonden er nog niet eens. Die proefavonden blijven wel. Ik heb al wel nagedacht over een nieuw biertje en jij?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:37 schreef chufi het volgende:
Bassie klinkt ook wel gezellig .. helaas morgen geen proefavond
Ik had er afgelopen vrijdag al 1 doorgegeven .. weet alleen niet of @D. dat had opgemerktquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja morgen ff niet, maar vorig jaar waren de proefavonden er nog niet eens. Die proefavonden blijven wel. Ik heb al wel nagedacht over een nieuw biertje en jij?
Zeker!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar lekker zo te zien?
Ja wij moeten het hier mee doen choef:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:54 schreef chufi het volgende:
Aii er is weer zo'n Spaans muziek programma op TVE... 80's 90's ...
Doet ie prima toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:17 schreef chufi het volgende:
Ja die Rolf probeert het hier een beetje op te vroijken
Vind jij Nederlands een lelijke taal?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klinkt ok .. Alleen zn voornaam misschien ff aanpassen
Nee hoor ..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vind jij Nederlands een lelijke taal?
Wat vind jij wel een lelijke taal? Ik vind Spaans, Duits, Frans en ook Nederlands prachtig. Ik spreek alleen Nederlands vloeiend en de rest een beetje.quote:
lelijk ? pff lastig, niet te begrijpen zoals .. Nee ik vind dit lastig .. een taal is een taal . als ik het niet begrijp wil niet zeggen dat het lelijk is ... Maar in Azie zijn er wel een paar ..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat vind jij wel een lelijke taal? Ik vind Spaans, Duits, Frans en ook Nederlands prachtig. Ik spreek alleen Nederlands vloeiend en de rest een beetje.
Dat is netjes, dat kun je van de komende generaties niet verwachten...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:08 schreef chufi het volgende:
Ik spreek redelijk vloeiend Spaans, Duits en Engels .. naast Nederlands natuurlijk.. Verder Frans wat minder .. Italiaans en Portugees begrijp ik soms/redelijk, maar spreek het niet..
Nee echt niet ... zeker met het huidig onderwijs .quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is netjes, dat kun je van de komende generaties niet verwachten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gemeen , maar alles voorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zit je me nou hier te taggen, 3 topics is wat veel zo laat op de avond.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee echt niet ... zeker met het huidig onderwijs .Jawel, onderwijs nu slaat nergens meer op. Ik wilde graag Duits leren, maar kreeg de kans niet. En Frans was ook belabberd. Ik wilde graag Spaans leren, dat ik heb ik zelf een beetje gedaan. In één generatie wordt alles waar Nederlanders goed in waren weggegooid. Volslagen debiel dat onderwijs zich enkel op Engels concentreert, daar ga je het niet mee winnen. Het grootste deel van de wereld spreekt iets anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leerde Duits omdat ik 2-3 Duitse TV zenders had, Frans op school , net als Engels maar dat ook van TV en liedjes en zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 02:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jawel, onderwijs nu slaat nergens meer op. Ik wilde graag Duits leren, maar kreeg de kans niet. En Frans was ook belabberd. Ik wilde graag Spaans leren, dat ik heb ik zelf een beetje gedaan. In één generatie wordt alles waar Nederlanders goed in waren weggegooid. Volslagen debiel dat onderwijs zich enkel op Engels concentreert, daar ga je het niet mee winnen. Het grootste deel van de wereld spreekt iets anders.
Zie je wel, er zit toch een kern van waarheid in die oude zeemansverhalen.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zie je wel, er zit toch een kern van waarheid in die oude zeemansverhalen.
En goedemorgen ☕️
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |