Ik heb een cheap ass usb microfoontje...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je speelt redelijk zacht .. tenminste op je streams
En een sound canceeling koptelefoon natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een cheap ass usb microfoontje...
Noise cancelling jah, maar ik heb wel 1 oor nodig zonder noise cancelling, dus ik schuif 1 ehm hoe noem je dat.. van die oordingen van mijn oor af. Ik neem het op met het progje van mijn mic. Ik speel het af met VLC met wat reverb en gebruik OBS om vanaf mijn desktop geluid op te nemen. Voor het beeld zoek ik dan een YT op.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En een sound canceeling koptelefoon natuurlijk
Schelp?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
dus ik schuif 1 ehm hoe noem je dat.. van die oordingen van mijn oor af
Precies optijd voor de horrorwinter begint en we massaal ingesneeuwd rakenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:25 schreef chufi het volgende:
Yeah mn voorraadoverlevings pakket is eindelijk in handen van de besorgdienst .. Morgen dus ..
Ja datm TT nog steeds actueel ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Precies optijd voor de horrorwinter begint en we massaal ingesneeuwd raken
Morgen 'the day after tomorrow' maar weer eens kijkenquote:
dat is zaterdagquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen 'the day after tomorrow' maar weer eens kijken
Sommige dingen zijn toch ook zo op?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef chufi het volgende:
even de volgende dingen niet meer kopen dus de komende 12 maand of zo
https://streekselecties.nl/twaalfprovinciespakket/
misschien de kaas .. en het sapquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn toch ook zo op?
Wat een leuk conceptquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef chufi het volgende:
even de volgende dingen niet meer kopen dus de komende 12 maand of zo
https://streekselecties.nl/twaalfprovinciespakket/
Je kan er ook vast wel anderen blij mee maken als het echt niets voor jou isquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
oh ja de soep ... koekjes ben ik niet zo van ..
we zien wel .. begin gewoon aan pakket 1
Ik hoorde Soury alquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan er ook vast wel anderen blij mee maken als het echt niets voor jou is
Zijn de producten ook los verkrijgbaar in de winkels?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:55 schreef Fogel het volgende:
Ligt het aan mij of ontbreekt de bestelknop?
Zou dat wel naar mijn ouders willen sturen.
Geen idee... ff doorklikken op de producten en je komt op de lokale website..quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn de producten ook los verkrijgbaar in de winkels?
De producten zijn speciaal ontwikkeld voor het Twaalf Provincies Pakket van de Postcode Loterij. Deze zijn niet beschikbaar in de winkels.
Komt zo van de site waar jouw producten op staan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... ff doorklikken op de producten en je komt op de lokale website..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |