Rauwe mosselen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rauw, gekookt, gebakken, tempura?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:37 schreef Deisyy het volgende:
La Chouffe, groentes en een teentje knoflook
Schikt morgen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Jawel hoorquote:
Mosselmeetquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mosselmeet![]()
En het laat zo'n lekkere geur achter ook.
Lekker, een Chouffequote:Op donderdag 4 februari 2021 21:37 schreef Deisyy het volgende:
lekker getokkelquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef tonja het volgende:
Ik MOET deze even spammen. Ik ben hier eigenlijk best wel trots op![]()
Mooi.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef tonja het volgende:
Ik MOET deze even spammen. Ik ben hier eigenlijk best wel trots op![]()
Ik kan het nog steeds niet ...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Thanks10 maanden geleden kon ik dit echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet ...Er zitten aardig wat uurtjes inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. Ben heel blij dat mijn buren er geen last van hebben. En het zijn productieve nachten. Tenminste dat vind ikquote:
Je speelt redelijk zacht .. tenminste op je streamsquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt. Ben heel blij dat mijn buren er geen last van hebben. En het zijn productieve nachten. Tenminste dat vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |