.. Ahh het artikel is van 13 januari, het is wel uitkomen. Zal het nu later deze maand uitkomen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:58 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Heb je wel snel groepsimmuniteit en was dit niet al voorspeld? Een besmettelijke en dodelijkere variant dan we nu kennen.
Ja, maar het ging erom of tijdens de volgende "deadline" eindelijk wel de lockdown opgeheven kan gaan worden. Kleine kans lijkt me, met de derde golf in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, maar van Dissel had toch gezegd dat de huidige maatregelen niet afgebouwd konden worden omdat dan een code zwart moment zou komen. Dat houdt in dat met de huidige maatregelen dat code zwart moment voorkomen kan worden.
Waarom niet? Is volgens mij een effectieve maatregel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
Er zijn toch niet serieus mensen die max 1 persoon op visite laten komen?
liefst zelfs 0 personen op het moment....ik zit echt niet te wachten op jan en alleman die nu koffie komen doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
Daar wordt niet meer op gehamerd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk horen over thuiswerken dan? Is toch duidelijk dat dat nog steeds de norm is?
Oh sorry, half gelezen danquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar het ging erom of tijdens de volgende "deadline" eindelijk wel de lockdown opgeheven kan gaan worden. Kleine kans lijkt me, met de derde golf in het vooruitzicht.
VMBO zeker? Of heeft jullie lerarenteam geen gezag?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:58 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Klopt. In het VO moeten de leerlingen nu 1,5m afstand tot elkaar houden. Eerste dag ging iedereen (personeel) heel krampachtig de leerlingen uit elkaar houden. Dag 2 was het normaal (als in die afstand houden is kansloos)
170.000 per dag? Misschien 10% daarvan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:59 schreef mir1986 het volgende:
[..]
.. Ahh het artikel is van 13 januari, het is wel uitkomen. Zal het nu later deze maand uitkomen?
Er wordt ook niet meer gezegd dat je niet moet handen schudden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar wordt niet meer op gehamerd.
Ja, ik hoop het. Maar mocht het onverhoopt dus niet zo lekker gaan, valt het denk ik een hoop mensen vies tegen dat ze nog langer met die maatregelen opgescheept zitten, aangezien je nu al merkt dat mensen het meer dan beu zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk wel dat sommige maatregelen afgebouwd kunnen worden als we de komende 2 weken geen fikse stijging gaan krijgen.
Waar ik eigenlijk op doel is dat de zogenaamde experts vanalles de wereld in kunnen slingeren zonder gevolgen en dat de Jonge voor iedere scheet op het matje moet komen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Aha. Morgen 167K nieuwe besmettingen dus!
Ik zorg dat de popcorn klaar staat
Voor de kwetsbaren is het goed dat er vaccins zijn, voor de rest zou dit IDEAAL zijn. Kunnen we eindelijk weer normaal doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Was ideaal geweest, heb je geen vaccins meer nodig.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:03 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
VMBO zeker? Of heeft jullie lerarenteam geen gezag?
17K besmettingen per dag? Is niet te hopen...quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:04 schreef halfway het volgende:
[..]
170.000 per dag? Misschien 10% daarvan.
.. Fijn iedereen opsluiten, terwijl 98% nergens last van heeft, zie de presentaties van het rivm.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het. Maar mocht het onverhoopt dus niet zo lekker gaan, valt het denk ik een hoop mensen vies tegen dat ze nog langer met die maatregelen opgescheept zitten, aangezien je nu al merkt dat mensen het meer dan beu zijn.
Vandaar mijn stelling dat het voor het moreel beter was geweest als ze in december hadden gezegd: hou er rekening mee dat deze lockdown nog wel tot april gaat duren.
We zitten al een jaar in deze shit met 0 perspectief. Er lijkt vrij weinig effectief te zijn. No way dat ik mezelf dan ook nog ga isoleren. En dan bedoel ik geen complete familiefeesten maar max 3 mensen tegelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Waarom niet? Is volgens mij een effectieve maatregel.
en de volgendequote:Op woensdag 3 februari 2021 21:08 schreef ZarB het volgende:
[..]
We zitten al een jaar in deze shit met 0 perspectief. Er lijkt vrij weinig effectief te zijn. No way dat ik mezelf dan ook nog ga isoleren. En dan bedoel ik geen complete familiefeesten maar max 3 mensen tegelijk.
Het is hier zo'n shitshow dat ik direct geloofde dat ik dit echt was...quote:
En het AD ziet alle clicks op dit linkje en denkt 'dit soort berichten moeten we meer plaatsen'.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:53 schreef halfway het volgende:
Dit is morgen dus.
https://www.ad.nl/politie(...)overspoelt~af4ba9b3/
Paniekzaaierij!
Het is hier zo'n shitshow dat ik direct geloofde dat ik dit echt was...quote:
Oh die ene die zei dat we jaloers moesten zijn op Urk, want zij hadden iets wat belangrijker was dan corona? Die garnaal?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde Rosanne Hertzberger die wilde dat er een bezoekverbod kwam omdat zij zich er anders niet aan kon houden, dat ze dan toch op bezoek ging? Die Rosanne Hertzberger?
Ja true. Dat zei ik in december ook idd. Dat het beter is om door die zure appel heen te bijten en te zeggen: Gasten, het gaat nu zeker 3 maanden duren, dus bereid je daar op voor. Indien het sneller kan zullen we het sneller doen, maar daar lijkt het op dit moment niet op. Dus, koop een tondeuse, sla toiletpapier in en we zien jullie dan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het. Maar mocht het onverhoopt dus niet zo lekker gaan, valt het denk ik een hoop mensen vies tegen dat ze nog langer met die maatregelen opgescheept zitten, aangezien je nu al merkt dat mensen het meer dan beu zijn.
Vandaar mijn stelling dat het voor het moreel beter was geweest als ze in december hadden gezegd: hou er rekening mee dat deze lockdown nog wel tot april gaat duren.
Jawelquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:57 schreef ZarB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |