Dan pas? Mijn haar zit nu al vast in mijn oksels somsquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik steel het grapje van ik geloof @:Dick_Laurent (hierbij credit), maar dit is NL over een paar weekjes:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het niet slim is geweest van de regering om steeds de maatregelen voor een aantal weken af te roepen. Daardoor voelt het nu alsof het tegenvalt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Het sentiment is aan het veranderen. Dat voelt iedereen.
Ze mogen heel snel opschieten met vaccineren van de kwetsbaren.
Wat is dan het verschil? In maart kan dat gewoon dan weer opgeschoven worden naar mei/juni. Ik denk dat het geen reet uit maakt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet slim is geweest van de regering om steeds de maatregelen voor een aantal weken af te roepen. Daardoor voelt het nu alsof het tegenvalt.
In Duitsland zei Merkel in december dat mensen er rekening mee moeten houden dat de lockdown tot april duurt. Dat is even zuur, maar gaat de burger niet steeds hopen dat het eind in zicht is. Ik denk dat dat uiteindelijk voor het moreel beter is.
'Allemaal onzin' zijn je woorden toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee want dat zeg ik niet. Verder moet je beter opletten, die bronnen zijn al meerdere malen gegeven.
https://edition.cnn.com/2(...)-preprint/index.html
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)4#coral_talk_wrapper
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)n-lansingerland.html
[..]
Mijn man doet dat nooit een spijkerbroek en geen hemd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik steel het grapje van ik geloof @:Dick_Laurent (hierbij credit), maar dit is NL over een paar weekjes:
[ afbeelding ]
Yes, mijn tijdquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/url(...)zu4CFQAAAAAdAAAAABAEquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje ondernemersrisicoquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Halve maand wel kunnen werken. Geen rekening houdend met juist eind dec als de drukste periode.
Nu hopen dat ze van januari iets meer krijgt anders hangt haar strot aan de kapstok en nobody cares want ze is geen jongere, geen oudere en ze werkt ook niet in de zorg dus dan doe je er niet zo heel erg toe, lijkt het.
Even doorbijten nog, dan wordt alles beter.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:42 schreef Noek het volgende:
Die hele scholendiscussie leidt wel lekker af als het gaat om de rest van de problematiek.
Zoals sectoren die 0 euro krijgen. Een vriendin van me (kapster) kreeg gisteren 500 euro voor december. Dat is nog niet eens de huur.
Alleenstaand is ze. Zij trekt het gewoon niet meer. We laten ze gewoon verrotten of we geven ze aan als het lijkt alsof ze aan het werk is.
Echt, wat een triestigheid. Ik snap wel dat er kappers zijn die wel underground gaan. Net als dat je brood jat als je een gezin te voeden hebt. Als niemand je helpt, ga je jezelf maar helpen.
Mijne niet, maar die heeft dan ook een familiezaak van meer dan 100 jaar oud, die wil dat risico niet lopen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Doet niet bijna elke kapper dat?
Mijn kapper knipt gewoon door tegen een gunstig BTW tarief.
Mijn haar wel, van man toch nog nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het verschil is dat:quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil? In maart kan dat gewoon dan weer opgeschoven worden naar mei/juni. Ik denk dat het geen reet uit maakt.
Toen wellicht, ik durf het niet te zeggen. Wellicht was het dan al wel eerder geknapt bij mensen vanwege de uitzichtloosheid. Durf ik echt niet te zeggen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet slim is geweest van de regering om steeds de maatregelen voor een aantal weken af te roepen. Daardoor voelt het nu alsof het tegenvalt.
In Duitsland zei Merkel in december dat mensen er rekening mee moeten houden dat de lockdown tot april duurt. Dat is even zuur, maar gaat de burger niet steeds hopen dat het eind in zicht is. Ik denk dat dat uiteindelijk voor het moreel beter is.
Dan kunnen we weer leuke dingen doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Even doorbijten nog, dan wordt alles beter.
Groetjes uit Den Haag.
Gisteren was je nog pessimistischer XDquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nog een maand of 4 a 5, cijfers laag, ouderen/kwetsbaren gevaccineerd dan en dan is het wel klaar.
onhoudbaar om dit zo vol te houden.
de geplande festivals in september gaan ook gewoon door
Tot nu toe nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:33 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Gisteren was je nog pessimistischer XD
Maar ik hoop heel hard dat je gelijk hebt ja. Helemaal klaar met al dit gezeik. En het klopt dat dat steeds breder wordt
Dat is toch dezelfde Rosanne Hertzberger die wilde dat er een bezoekverbod kwam omdat zij zich er anders niet aan kon houden, dat ze dan toch op bezoek ging? Die Rosanne Hertzberger?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Rosanne Hertzberger zit er ook. Je weet wel, Rosanne Hertzberger die wil dat je alleen nog maar buiten mag komen als je je vaccin gaat halen of naar het ziekenhuis moet.
Maar die uiteraard niet weet hoe snel ze moet rennen als ze weer naar een TV studio mag. Omdat ze er waarschijnlijk zelf in is gaan geloven dat haar mening er echt heel erg toe doet.
ik bedoel dat men er dan klaar mee is......waarschijnlijk zullen er nog wel regels zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:33 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Gisteren was je nog pessimistischer XD
Maar ik hoop heel hard dat je gelijk hebt ja. Helemaal klaar met al dit gezeik. En het klopt dat dat steeds breder wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |