Nee, je kunt je kinderen toch gewoon in het KDV dumpen? Waarom heb je dan een au pair nodig?quote:
Dat hoop je maar.. Ik geloof er weinig van dat de overheid dat wil.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:20 schreef halfway het volgende:
Nogmaals, als alle risicogevallen zijn gevaccineerd dan kan alles weer open en zijn de ziekenhuizen leeg.
De routekaart is ook voor een deel gebaseerd op besmettingsaantallen. Die kunnen zelfs nog wel eens hoger worden als de vaccinatiegraad onder ouderen en kwetsbaren verder oploopt, omdat de rest van de mensheid dan wat onvoorzichtiger wordt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:20 schreef halfway het volgende:
Nogmaals, als alle risicogevallen zijn gevaccineerd dan kan alles weer open en zijn de ziekenhuizen leeg.
Omdat?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:21 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Dat hoop je maar.. Ik geloof er weinig van dat de overheid dat wil.
Of Jaap Goudsmit. We zien hem nooit meer op televisie. Hem vond ik een top kerel. Heb een hekel aan bijna iedereen, behalve Jaap Goudsmit.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:18 schreef alpeko het volgende:
Kunnen we Kuipers niet ruilen voor Levi? Stuk minder apocalyptisch bij M.
Ik inmiddels ook niet meer, daarvoor zijn de doelpalen inmiddels al te vaak verschoven.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:21 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Zeker met twee kinderen is een au pair echt ideaal.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nee, je kunt je kinderen toch gewoon in het KDV dumpen? Waarom heb je dan een au pair nodig?
waarom zou de overheid dit niet willen dan ?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:21 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Zo'n 14,5 miljoen mensen dus.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kortom:
Q1 + Q2 = 26,1 M vaccins
Dat is genoeg om 14,55 M mensen in te enten*
* 23,1 M vaccins voor 11,55 M mensen (two-shot) en 3 M J&J.
En dat is nou precies de reden waarom scholen niet opeens veiliger worden door wat ''adviezen''. Het is te vrijblijvend. Ze moeten gewoon met harde regels komen die ook te handhaven zijn. Of de scholen gewoon nog niet openen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:27 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Precies, dus dat soort zinloze adviezen lappen we aan de laars.
Rosanne Hertzberger zit er ook. Je weet wel, Rosanne Hertzberger die wil dat je alleen nog maar buiten mag komen als je je vaccin gaat halen of naar het ziekenhuis moet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:18 schreef alpeko het volgende:
Kunnen we Kuipers niet ruilen voor Levi? Stuk minder apocalyptisch bij M.
Eigenlijk heeft een au pair dus gewoon als voordeel dat je je kinderen nooit hoeft te zien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zeker met twee kinderen is een au pair echt ideaal.
Sowieso veel goedkoper dan dagopvang plus alle zaken in en rond huis worden ook geregeld. Daarnaast heb je ook geen losse oppas nodig voor als je een avondje weg bent. Of een weekendje.
Nooit is een beetje overdreven he.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft een au pair dus gewoon als voordeel dat je je kinderen nooit hoeft te zien.
Ik sprak net van het begin van de sluiting.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:26 schreef Elan het volgende:
Een behoorlijk aantal scholen in Brabant besluiten om maandag dicht te blijven.
Kan nog wel eens navolging gaan krijgen in de rest van het land wat jullie?
of op hoeft te voedenquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft een au pair dus gewoon als voordeel dat je je kinderen nooit hoeft te zien.
Ik ben blij dat scholen hun eigen verantwoordelijkheid nemen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:26 schreef Elan het volgende:
hou gewoon alles dicht tot na de vakantie, beter voor iedereen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:26 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon met harde regels komen die ook te handhaven zijn.
Zwemles.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar ze mogen dus gewoon sporten en naar school, dus wat is precies je punt? Wat voor extra versoepelingen moeten er voor jonge kinderen nog komen dan?
Ronduit schandalig. Stuur de onderwijsinspectie er op af.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:26 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |