Waarom moeten die oude mensen dan buiten in weer en wind staan als deze hallen groot genoeg zijn om mensen binnen te ontvangen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:35 schreef diedrick het volgende:
[..]
Dit was bij de Brabanthallen in Den Bosch, wil je het nog groter? Probleem is vaak zoals hier al gesteld dat die bejaarden vaak afhankelijk zijn van regiotaxi e.d. en die rijden niet echt op tijd. (lees: heeeeel ruim op tijd)
Maar hetzelfde geldt toch voor de analyses of het de Britse variant is? Die testen/analyses worden ook gedaan op mensen die X dagen geleden eigenlijk zijn besmet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:47 schreef archito het volgende:
[..]
Doordat er wel 10 dagen tussen besmet worden en een testuitslag kan zitten. De huidige aantallen zijn dus van mensen die een week tot anderhalve week geleden besmet zijn, toen was de Britse variant nog niet dominant.
Komende week zou er volgens die logica een stijging moeten komen.
Er is natuurlijk een reden waarom ze daar alle protocollen opzij moeten zetten om maar die prikken erin te jassen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het grappige is dat Boris Johnson alsnog in (een gedeelte van) de pers volledig afgeslacht wordt. Daar is ons gezeik op Hugo niets bij
Omdat ze zoals ware boomers betaamt met zijn allen uren te vroeg komen aankakken. Vermoedelijk om lekker met elkaar te keuvelen in de Brabanthallen met een advocaatje+slagroomquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:41 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Waarom moeten die oude mensen dan buiten in weer en wind staan als deze hallen groot genoeg zijn om mensen binnen te ontvangen?
Om nog ff wat extra weerstand op te bouwen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:41 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Waarom moeten die oude mensen dan buiten in weer en wind staan als deze hallen groot genoeg zijn om mensen binnen te ontvangen?
Hier ook.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:23 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Haha, maandag breng ik ze weg, zonder mondkapje kan ik je verzekeren, moet niet gekker worden.
Godverquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze zoals ware boomers betaamt met zijn allen uren te vroeg komen aankakken. Vermoedelijk om lekker met elkaar te keuvelen in de Brabanthallen met een advocaatje+slagroom
School zonder hek wtf? Weet ik veel man. Wellicht dit soort prangende vragen ff stellen aan de persoon die al de onnozele regels bedenkt is makkelijkerquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank je Elan. Gewoon bij het hek. Waar alle ouders hun kind afzetten.
Er is geen hek.
Er is niet één afzetpunt, want alle klassen gingen al via een eigen ingang en op een eigen tijd naar binnen en buiten. Zoals het advies al was.
Van kou word je niet ziek @Dvenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Om nog ff wat extra weerstand op te bouwen.
Ik vroeg me laatst af wat hij en Rutte nou daadwerkelijk van de lockdown merken, zelf. Rutte geen gezin, die werkt alleen maar, dus ja, die merkt eik niks, even heel zwart/wit gezegd.quote:
Dus gewoon de school vragen. Je bent nu echt alleen maar interessant aan het doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank je Elan. Gewoon bij het hek. Waar alle ouders hun kind afzetten.
Er is geen hek.
Er is niet één afzetpunt, want alle klassen gingen al via een eigen ingang en op een eigen tijd naar binnen en buiten. Zoals het advies al was.
Uiteindelijk doet het er natuurlijk niet toe natuurlijk, ouders horen dit gewoon zelf op te lossen en niet ondanks alles hun kind daar te droppen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad niet heel erg oké. Toch weet je natuurlijk niet, of in ieder geval haal ik dat niet uit je bericht, wat voor werk de ouders doen en hoe moeilijk het voor ze is om beiden niet te gaan. Dat gezegd hebbend, ik heb mijn kind nooit ziek weggebracht, dan moest er maar iets wijken. Niet alleen niet voor de leidsters en de andere kinderen, maar ook voor het zieke kind. Een ziek kind, koortsig, hoort lekker thuis te zijn.
Ja. Dat is wsl iemand die zo'n echte klassieke school voor ogen heeft gehad. Zoals jij.. een school met een schoolplein en een hek.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
School zonder hek wtf? Weet ik veel man. Wellicht dit soort prangende vragen ff stellen aan de persoon die al de onnozele regels bedenkt is makkelijker
Mooi superspread-evenement.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Mmm.. dat kan ook wel beter zou je denken. Kunnen ze die mensen geen kleine tijdsvakken geven bijvoorbeeld?
Er zitten hier genoeg ouders die wellicht wel info hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dus gewoon de school vragen. Je bent nu echt alleen maar interessant aan het doen.
Spierballen vertoonquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:33 schreef Predator40 het volgende:
Britten bereiken 10 miljoenste vaccinatie
Over jouw school?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg ouders die wellicht wel info hebben.
Zeer onzorgvuldig allemaal.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Spierballen vertoon
Gr gr Hugo
Maar wat is het probleem nu? Tot hoever je wel niet een mondkapje moet dragen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg ouders die wellicht wel info hebben.
Zucht. Nee. Over hoe andere scholen dit oplossen. Wellicht hebben ouders info.quote:
Maar ze mogen dus gewoon sporten en naar school, dus wat is precies je punt? Wat voor extra versoepelingen moeten er voor jonge kinderen nog komen dan?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Met de klassieke variant speelden ze ook minder een rol in de besmettingsgevallen plus dat het kinderen zijn en in veel gevallen geen reet begrijpen waarom ze niet naar school mogen en niet mogen sporten, en daarbij midden in hun ontwikkeling zijn en waar jij nog iets leuks kan bedenken om te doen zij eigenlijk altijd volwassenen, of in elk geval toestemming nodig hebben om überhaupt iets te kunnen ondernemen.
Ja, en dan zeg je 'We hebben geen hek/plein/whatever'.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Zucht. Nee. Over hoe andere scholen dit oplossen. Wellicht hebben ouders info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |