Zero fucks were given.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:01 schreef tesssssssss het volgende:
Heuj. het songfestival gaat door.
Volgens het NOS Journaal.
Die ijdeltuiterij en mediageilheid van al die zorghotemetoten en -logen begint toch ook wel aardig irritant te worden, je zou inmiddels toch mogen verwachten dat die hun five minutes of fame al lang gehad hebben...quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
En uiteraard weer fysiek aanwezig. Heeft ie geen werk te doen verder?
Vandaag een mailtje gehad dat we ons geld terugkrijgen, want ze denken niet dat het met publiek kanquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:01 schreef tesssssssss het volgende:
Heuj. het songfestival gaat door.
Volgens het NOS Journaal.
ach, ik word ook al gehaat om zulke uitspraken over ouders en kinderenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:15 schreef dick_laurent het volgende:
Vrouwlief mag dus morgen naar de noodopvang BSO opdraven voor één kind, dat momenteel koorts heeft.
Echter, het kind is getest enkele dagen geleden en was negatief.
Maar ouders hebben vanavond gebeld met de BSO en zeiden letterlijk:
"Ja hij is nog wel wat koortsig maar we denken dat het wel goed komt dus we brengen hem morgen gewoon".Ok, dus je brengt je half zieke kind alsnog naar de noodopvang, ook al is het koortsig en kan het dus een griep/verkoudheid - want dat bestaat ook nog gewoon he - overbrengen op anderen... Not to mention dat het sws beter voor het kind zou zijn om gewoon lekker warm thuis te blijven.
Echt, ik ga het gewoon zeggen, haat me maar, maar sommige mensen zouden beter gewoon geen kinderen moeten nemen denk ik dan
jaaaa eindelijkquote:
Same, nog een kleine kans dat we opnieuw een kans krijgen voor een scenario B met publiek op 1,5m maar dat zal heel lastig zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vandaag een mailtje gehad dat we ons geld terugkrijgen, want ze denken niet dat het met publiek kan
Nou volgens het NOS Journaal was het het -als het al met publiek zou zijn- met heel weinig publiek.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vandaag een mailtje gehad dat we ons geld terugkrijgen, want ze denken niet dat het met publiek kan
Haha, maandag breng ik ze weg, zonder mondkapje kan ik je verzekeren, moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat buiten afscheid nemen was al zo.
Maar nu dus in de buitenlucht op openbaar terrein een mondkapje verplicht?
Het is geen verplichting, het is een advies.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:23 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Haha, maandag breng ik ze weg, zonder mondkapje kan ik je verzekeren, moet niet gekker worden.
Wat ontzettend slecht. Zorg dan voor een zeer brede tunneltent.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Mmm.. dat kan ook wel beter zou je denken. Kunnen ze die mensen geen kleine tijdsvakken geven bijvoorbeeld?
Gewoon bij het hek lijkt me, waar je gezamenlijk met andere ouders de kinderen af zet en het potentieel wat drukker kan zijn en/of afstand houden wat lastiger is?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet helemaal voor me. Geloof ik.
Tot hoe ver buiten de school geldt dat mondkapjesadvies dan?
Precies, dus dat soort zinloze adviezen lappen we aan de laars.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het is geen verplichting, het is een advies.
Al die voorbeelden zijn een potentiële mogelijkheid ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:28 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)enten-in-quarantaine
Ben benieuwd waar ze het precies opgelopen hebben tijdens rellen buiten met schreeuwen of tijdens aanhoudingen, in de busjes enzo.
Dit was bij de Brabanthallen in Den Bosch, wil je het nog groter? Probleem is vaak zoals hier al gesteld dat die bejaarden vaak afhankelijk zijn van regiotaxi e.d. en die rijden niet echt op tijd. (lees: heeeeel ruim op tijd)quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:25 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wat ontzettend slecht. Zorg dan voor een zeer brede tunneltent.
Er zijn ook talloze grote gebouwen, zoals kerken, die momenteel niet worden gebruikt. Ook die kunnen hiervoor tijdelijk worden ingericht.
Het klinkt inderdaad niet heel erg oké. Toch weet je natuurlijk niet, of in ieder geval haal ik dat niet uit je bericht, wat voor werk de ouders doen en hoe moeilijk het voor ze is om beiden niet te gaan. Dat gezegd hebbend, ik heb mijn kind nooit ziek weggebracht, dan moest er maar iets wijken. Niet alleen niet voor de leidsters en de andere kinderen, maar ook voor het zieke kind. Een ziek kind, koortsig, hoort lekker thuis te zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:15 schreef dick_laurent het volgende:
Vrouwlief mag dus morgen naar de noodopvang BSO opdraven voor één kind, dat momenteel koorts heeft.
Echter, het kind is getest enkele dagen geleden en was negatief.
Maar ouders hebben vanavond gebeld met de BSO en zeiden letterlijk:
"Ja hij is nog wel wat koortsig maar we denken dat het wel goed komt dus we brengen hem morgen gewoon".Ok, dus je brengt je half zieke kind alsnog naar de noodopvang, ook al is het koortsig en kan het dus een griep/verkoudheid - want dat bestaat ook nog gewoon he - overbrengen op anderen... Not to mention dat het sws beter voor het kind zou zijn om gewoon lekker warm thuis te blijven.
Echt, ik ga het gewoon zeggen, haat me maar, maar sommige mensen zouden beter gewoon geen kinderen moeten nemen denk ik dan
HUGO ARE YOU WATCHINGquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:33 schreef Predator40 het volgende:
Britten bereiken 10 miljoenste vaccinatie
pre-Corona ook al.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:35 schreef miss_sly het volgende:
Een ziek kind, koortsig, hoort lekker thuis te zijn.
Het grappige is dat Boris Johnson alsnog in (een gedeelte van) de pers volledig afgeslacht wordt. Daar is ons gezeik op Hugo niets bijquote:
Ongetwijfeld maar niet vanwege trage vaccinaties.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het grappige is dat Boris Johnson alsnog in (een gedeelte van) de pers volledig afgeslacht wordt. Daar is ons gezeik op Hugo niets bij
Dank je Elan. Gewoon bij het hek. Waar alle ouders hun kind afzetten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon bij het hek lijkt me, waar je gezamenlijk met andere ouders de kinderen af zet en het potentieel wat drukker kan zijn en/of afstand houden wat lastiger is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |