Als de voorspelde toename in maart een feit wordt, kun je die versoepelingen in maart natuurlijk wel vergeten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat ik wel weet is dat het nu echt geen optie meer is om met een lange verlenging te komen. Dan breekt de pleuris uit.
Als die voorspelde toename in maart geen feit wordt, dan schuiven we de voorspelling door naar april en kun je die versoepelingen natuurlijk alsnog vergeten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de voorspelde toename in maart een feit wordt, kun je die versoepelingen in maart natuurlijk wel vergeten.
Eens ja. Maar dat kon allemaal niet volgens de onderwijsmensen. Gevolgen zijn bekend.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet maanden
En men wilde in de zomer niet kijken naar zaken als mondkapjes, afstand of gecombineerd lesgeven bedoel ik. In België wel.
De maatregelen die er nu zijn zijn om de voorspelde toename te voorkomen, dus als die toename er nu komt is ie niet verwacht.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de voorspelde toename in maart een feit wordt, kun je die versoepelingen in maart natuurlijk wel vergeten.
Dat is niet eens een vraag, maar dat gaat sowieso gebeuren. In maart komen er opeens veel besmettingen bij, omdat nu echt iedereen zich mag laten testen, zelfs jonge kinderen. En dan kunnen de verkiezingen ook nog eens uitgesteld worden of mag men per post stemmen. Lekker fraude gevoelig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wijs u op de 17e. Maar los daar van. Als je dat nu aankondigt staat het Museumplein zondag weer vol...quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat je iets kan invoeren als regel, betekent nog niet dat het in de praktijk ook kan. En wat de gevolgen zijn is maar de vraag. We hebben in elk geval vier maanden volwaardig onderwijs kunnen geven. Ten opzichte van knip- en plakoplossingen is dat hoe dan ook winst.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eens ja. Maar dat kon allemaal niet volgens de onderwijsmensen. Gevolgen zijn bekend.
Dat is nu al het geval maar komt nog niet echt massaal aan de oppervlakte omdat het simpelweg pleurisweer is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
De maatregelen die er nu zijn zijn om de voorspelde toename te voorkomen, dus als die toename er nu komt is ie niet verwacht.
Denk wel dat tegen die tijd de enige manier om mensen nog binnen te houden wordt om 24/7 te gaan prikken en richting de miljoen per week te gaan, denk dat mensen het niet heel lang gaan accepteren.
Ze gaan er toch vanuit dat de "derde golf" sowieso nog komt? Dat is dus met de huidige maatregelen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
De maatregelen die er nu zijn zijn om de voorspelde toename te voorkomen, dus als die toename er nu komt is ie niet verwacht.
Dat slome vaccineren helpt het moreel ook zeker niet, nee.quote:Denk wel dat tegen die tijd de enige manier om mensen nog binnen te houden wordt om 24/7 te gaan prikken en richting de miljoen per week te gaan, denk dat mensen het niet heel lang gaan accepteren.
Wie niet?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:37 schreef DonDruiper het volgende:
Geen woord in de media over thuis werken en het beperken van bezoek aan kwetsbaren.
Er is geen maatwerk. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen binnen en buiten.
Vaccinaties gaan kut.
Word er een beetje moedeloos van eigenlijk..
Dit was niet mijn grapje dus ik kan de credits niet aannemenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik steel het grapje van ik geloof @:Dick_Laurent (hierbij credit), maar dit is NL over een paar weekjes:
[ afbeelding ]
Ja, maar van Dissel had toch gezegd dat de huidige maatregelen niet afgebouwd konden worden omdat dan een code zwart moment zou komen. Dat houdt in dat met de huidige maatregelen dat code zwart moment voorkomen kan worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze gaan er toch vanuit dat de "derde golf" sowieso nog komt? Dat is dus met de huidige maatregelen.
Ik hoop dat we daar in gaan versnellen als alle partijen tegelijk aan het prikken zijn.quote:Dat slome vaccineren helpt het moreel ook zeker niet, nee.
Wat wil je eigenlijk horen over thuiswerken dan? Is toch duidelijk dat dat nog steeds de norm is?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:37 schreef DonDruiper het volgende:
Geen woord in de media over thuis werken en het beperken van bezoek aan kwetsbaren.
Er is geen maatwerk. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen binnen en buiten.
Vaccinaties gaan kut.
Word er een beetje moedeloos van eigenlijk..
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:53 schreef halfway het volgende:
Dit is morgen dus.
https://www.ad.nl/politie(...)overspoelt~af4ba9b3/
Paniekzaaierij!
Het is nog geen 4 februari hè.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:53 schreef halfway het volgende:
Dit is morgen dus.
Paniekzaaierij!
Er zijn toch niet serieus mensen die max 1 persoon op visite laten komen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:54 schreef DonDruiper het volgende:
Vrijdag komt de kapper een bakje koffie drinken. Schoonmoeder komt ook even langs. Dit is niet om stoer te doen, maar dit wordt gewoon in de hand gewerkt door dit kabinet.
Was ideaal geweest, heb je geen vaccins meer nodig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:53 schreef halfway het volgende:
Dit is morgen dus.
Paniekzaaierij!
Klopt. In het VO moeten de leerlingen nu 1,5m afstand tot elkaar houden. Eerste dag ging iedereen (personeel) heel krampachtig de leerlingen uit elkaar houden. Dag 2 was het normaal (als in die afstand houden is kansloos)quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:38 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mijn vrouw is juf en die zei, "de eerste dagen wordt een hoop krampachtig gedoe, daarna ist business as usual"
Heb je wel snel groepsimmuniteit en was dit niet al voorspeld? Een besmettelijke en dodelijkere variant dan we nu kennen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:53 schreef halfway het volgende:
Dit is morgen dus.
Paniekzaaierij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |