abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197804641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:22 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Ik zal het even opzoeken. Minder dan 700 corona ic patiënten.
Coronacijfers van 2 mei: IC-bezetting onder 700, verschil tussen regio's
Het aantal coronapatiënten op intensivecareafdelingen in Nederland is voor het eerst sinds de piek van begin april weer onder de 700 gekomen, namelijk op 680 patiënten. In totaal liggen er nog 708 Nederlandse coronapatiënten op de intensive care, van wie 28 in Duitsland. Er liggen 27 patiënten minder op de IC dan gisteren, het aantal in Duitsland is gelijk gebleven.

De grens van 700 bedden is vaak genoemd als een belangrijke kritieke grens waar het aantal coronapatiënten onder moet komen en blijven. Zo zouden versoepelingen pas kunnen plaatsvinden als het aantal IC-patiënten met corona onder die grens daalt, en kan de reguliere zorg dan pas weer echt goed worden opgestart. Op het hoogtepunt lagen 1424 coronapatiënten op de IC, twee keer zoveel als nu.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 21:23:35 #152
236264 crew  capricia
pi_197804652
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:17 schreef mir1986 het volgende:
En dat er 629 mensen op de ic liggen, 700 was de grens toch voor versoepelingen? Is het nu gewoon 0?, daar komen we dus nooit op en dus altijd maatregelen?
Minder dan 20, minder dan 10 of 3. Opnamen op de IC per dag.
Dat zijn de signaal waarden.

https://www.rijksoverheid(...)estuurdersversie.pdf
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197804657
quote:
5s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:22 schreef Tijn het volgende:
Het is toch 3 IC-opnames per 1 miljoen inwoners trouwens?
Nee, totaal.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197804664
quote:
5s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:22 schreef Tijn het volgende:
Het is toch 3 IC-opnames per 1 miljoen inwoners trouwens?
Hey, doelpalen terugzetten doen we hier niet aan.
I'll give you something to do
pi_197804699
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Minder dan 20, minder dan 10 of 3. Opnamen op de IC per dag.
Dat zijn de signaal waarden.
Voor waakzaam is 't minder dan 4 opnames per week, zowel IC als verpleeg, per 1 miljoen inwoners. Dus minder dan 68 opnames per week, IC en verpleeg bij elkaar.
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:26:42 #156
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_197804701
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:08 schreef ZarB het volgende:

[..]

We zitten al een jaar in deze shit met 0 perspectief. Er lijkt vrij weinig effectief te zijn. No way dat ik mezelf dan ook nog ga isoleren. En dan bedoel ik geen complete familiefeesten maar max 3 mensen tegelijk.
Hoe kan het dan dat we in december omhoog gingen en inmiddels al een tijd weer omlaag?

Maar goed, iedereen redeneert vanuit zijn eigen situatie. Ik weet niet hoe jij erbij zit. Voor mij, en mijn gezin, is het allemaal vrij prima te doen. Thuiswerken kan makkelijk. Kinderen opvangen samen met de buren geregeld.

Ben wel erg blij dat maandag de school en de kinderopvang weer opengaan.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_197804702
Dus ja 3 ic-opnames kunnen de ziekenhuizen dus blijkbaar niet aan. Het virus moet gewoon volledig weg zijn willen we weer normaal kunnen leven. Gaat dat ooit gebeuren?
pi_197804718
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:26 schreef chratnox het volgende:

[..]

Voor waakzaam is 't minder dan 4 opnames per week, zowel IC als verpleeg, per 1 miljoen inwoners. Dus minder dan 68 opnames per week, IC en verpleeg bij elkaar.
Niet te doen dus.. Onmogelijk om te halen
pi_197804722
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:36 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
8-) 8-)
Het is hier zo'n shitshow dat ik direct geloofde dat ik dit echt was...

ik wilde al reageren met GA PRIKKEN GVD!!

:/
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:39 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat is toch dezelfde Rosanne Hertzberger die wilde dat er een bezoekverbod kwam omdat zij zich er anders niet aan kon houden, dat ze dan toch op bezoek ging? Die Rosanne Hertzberger? :+
Oh die ene die zei dat we jaloers moesten zijn op Urk, want zij hadden iets wat belangrijker was dan corona? Die garnaal?
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:41 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik bedoel dat men er dan klaar mee is......waarschijnlijk zullen er nog wel regels zijn.
Met regels als 1,5m kunnen die festivals niet doorgaan. Die zijn gepland op de normale manier. ;)

Daarnaast, dan zou iedereen gevaccineerd moeten zijn. Of misschien met sneltests, zoals Bonten verwacht voor lowlands dit jaar.
#WeesGeenWhales
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:28:50 #160
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197804746
Ondertussen in Brabant: https://nos.nl/artikel/23(...)ingen-onderwijs.html

quote:
Tientallen Brabantse basisscholen blijven dicht ondanks versoepelingen onderwijs

Een groot deel van de basisscholen in de regio Bergen op Zoom blijft komende week dicht, meldt Omroep Brabant. De 31 basisscholen van de Lowys Porquinstichting (LPS) willen nog niet open omdat niet duidelijk is of en hoeveel medewerkers en leerlingen gevaar lopen, schrijft de stichting in een brief aan de ouders.

De stichting vindt dat de scholen niet veilig en verantwoord open kunnen, omdat er nog veel onduidelijk is over de Britse, Braziliaanse en Zuid-Afrikaanse coronavariant.

"Hoe besmettelijk zijn deze varianten? Hoe besmettelijk zijn de kinderen hierdoor? We krijgen niet duidelijk of en hoeveel gevaar onze medewerkers en leerlingen lopen", staat in de brief.
pi_197804750
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:27 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Niet te doen dus.. Onmogelijk om te halen
Mwah ligt eraan. Indien alle vormen van acute longaandoeningen tellen niet, maar indien acute longaandoening + positieve test telt denk ik dat het wel te doen is hoor als genoeg mensen gevaccineerd zijn.

Dat is eigenlijk wat ze zeggen denk ik. Als het virus geen risico meer vormt gaan we naar waakzaam. Wanneer we daarna naar 'normaal' gaan staat er niet op, ik denk wanneer de ziekte geen A-ziekte meer is.
pi_197804773
Maar wat als de vaccins niet blijken te werken?
pi_197804784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:26 schreef mir1986 het volgende:
Dus ja 3 ic-opnames kunnen de ziekenhuizen dus blijkbaar niet aan. Het virus moet gewoon volledig weg zijn willen we weer normaal kunnen leven. Gaat dat ooit gebeuren?
Nee, iemand van Pfizer voorspelde dat het iedere winter weer terugkomt en het muteert als een malle. Jaarlijks terugkerende lockdowns dus in de winter.

twitter

twitter
pi_197804785
quote:
Ik snap echt dat er onduidelijkheid is, maar net als wij als burgers ons aan alle maatregelen moeten houden stoor ik me hier wel aan hoor. Er is gezegd dat het veilig kan, juist om scholen open te laten gaan zijn er extra maatregelen.

Maargoed, bedankt hè, Marc Bonten. Stap alsjeblieft uit het OMT, ouwe paniekzaaier die je bent.
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:32:34 #165
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197804820
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:31 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik snap echt dat er onduidelijkheid is, maar net als wij als burgers ons aan alle maatregelen moeten houden stoor ik me hier wel aan hoor. Er is gezegd dat het veilig kan, juist om scholen open te laten gaan zijn er extra maatregelen.
Ik ben vooral benieuwd of het hierbij blijft, of dat er meer scholen gaan volgen. Zou toch wat zijn dat straks de scholen open mogen, maar dat ze het niet doen.
pi_197804829
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:26 schreef mir1986 het volgende:
minder dan 3 IC opnames zaten we begin juni op vorig jaar.
tot ergens in september.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197804838
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:22 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Ik zal het even opzoeken. Minder dan 700 corona ic patiënten.
Al gevonden?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:33:42 #168
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_197804850
quote:
Hoop toch niet dat andere scholen dit gaan overnemen.
Gaan scholen zelf weer de expert lopen uithangen. :(
pi_197804868
Hoe lang kunnen we dan een beetje normaal leven? 4 maanden en dan houdt het alweer op? Leuk leven heb je dan..
pi_197804876
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd of het hierbij blijft, of dat er meer scholen gaan volgen. Zou toch wat zijn dat straks de scholen open mogen, maar dat ze het niet doen.
Dan ga ik (vreedzaam) protesteren en zijn voor mij op dat moment alle maatregelen afgelopen. Dan is 't voor mij #ikdoenietmeermee

Tegen die tijd is 't een jaar lang maar geven en geven, en juist het extra geven zodat een sector (veilig) open kan zegt de sector: "Ja dikke doei, we doen 't lekker toch niet. Houden jullie lekker maar je avondklok, wij hebben als bond de eis neergelegd dat we eerder gevaccineerd worden, maar aangezien dat niet mag, gaan we lekker niet open."

Nee, dat zou voor mij de grens zijn, dan is het klaar.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2021 21:35:54 ]
pi_197804884
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Nee, iemand van Pfizer voorspelde dat het iedere winter weer terugkomt en het muteert als een malle. Jaarlijks terugkerende lockdowns dus in de winter.

[ twitter ]

[ twitter ]
Bewonderenswaardig hoe jij stelselmatig verkeerde conclusies ergens uit kunt trekken.
In Southern Sun
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:35:50 #172
338319 ZarB
Piña colada
pi_197804900
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:26 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat we in december omhoog gingen en inmiddels al een tijd weer omlaag?

Maar goed, iedereen redeneert vanuit zijn eigen situatie. Ik weet niet hoe jij erbij zit. Voor mij, en mijn gezin, is het allemaal vrij prima te doen. Thuiswerken kan makkelijk. Kinderen opvangen samen met de buren geregeld.

Ben wel erg blij dat maandag de school en de kinderopvang weer opengaan.
Voor mij is er meer in het leven dan werken en kinderen ;) zo ongeveer alles waar ik wat lol en ontspanning uithaalde kan niet meer. Het hele leven volgens de regeltjes is bloedirritant. Niks is spontaan of sociaal. Dus ik vind het behoorlijk klote.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:36:55 #173
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_197804925
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Bewonderenswaardig hoe jij stelselmatig verkeerde conclusies ergens uit kunt trekken.
Nou inderdaad. Er staat niets over lockdowns in die tweets, en bovendien heeft Pfizer daar niets over te vertellen.
pi_197804926
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:31 schreef chratnox het volgende:
Maargoed, bedankt hè, Marc Bonten. Stap alsjeblieft uit het OMT, ouwe paniekzaaier die je bent.
Over Marc Bonten gesproken:

twitter
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:37:16 #175
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197804931
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:34 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dan ga ik (vreedzaam) protesteren en zijn voor mij op dat moment alle maatregelen afgelopen. Dan is 't voor mij #ikdoenietmeermee

Tegen die tijd is 't een jaar lang maar geven en geven, en juist het extra geven zodat een sector (veilig) open kan zegt de sector: "Ja dikke doei, we doen 't lekker toch niet. Houden jullie lekker maar je avondklok, wij hebben als bond de eis neergelegd dat we eerder gevaccineerd worden, maar aangezien dat niet mag, gaan we lekker niet open."

Wat mij betreft dwingen ze heropening af.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 21:38:00 #176
5428 crew  miss_sly
pi_197804941
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

[ twitter ]

[ twitter ]
Maar dat staat er allemaal helemaal niet. Jij haalt er een heel andere boodschap uit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197804945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wat staat hier dan wel? Dit staat gelijk aan lockdowns en beperkingen. Je kan er vanuit gaan dat er dan weer allerlei zaken ingeperkt gaan worden. Max. Aantal bezoekers, mondkapjes, dat soort zaken. Basisregels komen zelfs voor het thuiswerken.
pi_197804946
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:34 schreef mir1986 het volgende:
Hoe lang kunnen we dan een beetje normaal leven? 4 maanden en dan houdt het alweer op? Leuk leven heb je dan..
maar dit jaar is iedereen gevaccineerd
pi_197804955
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Al gevonden?
Zie hierboven bij de verzamelaar
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 21:40:00 #180
5428 crew  miss_sly
pi_197804980
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:34 schreef chratnox het volgende:

[..]

Hoezo is het dan voor jou klaar? Ik snap op zich hest dat er scholen zijn die vinden dat er nog te veel onduidelijkheden zijn en daarom dichtblijven. Waarom wil jij daar consequenties aan hangen die daar dan weer niets mee te maken hebben?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197804986
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:36 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

[ twitter ]
Tja. Hij moet echt eens leren wat het inhoudt om onderdeel van een adviesorgaan te zijn. Die hele discussie van de AOb over wel/niet veilig openen en onduidelijkheid over het lekken komt vanwege die 'goed' geplaatste Tweet van Marc Bonten, dat het OMT het advies ook nog niet gezien had.
pi_197804987
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar dat staat er allemaal helemaal niet. Jij haalt er een heel andere boodschap uit.
Elkaar minder zien zegt genoeg toch. Sluiting van restaurants, minder bezoekers, minder samenkomsten. Alles weer op remote.

Jullie willen het niet zien, dat is heel wat anders.
pi_197805041
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:38 schreef Predator40 het volgende:

[..]

maar dit jaar is iedereen gevaccineerd
Wat als de vaccins niet blijken te werken?
pi_197805053
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoezo is het dan voor jou klaar? Ik snap op zich hest dat er scholen zijn die vinden dat er nog te veel onduidelijkheden zijn en daarom dichtblijven. Waarom wil jij daar consequenties aan hangen die daar dan weer niets mee te maken hebben?
Vorige maand riep de onderwijsbond dat leraren met voorrang gevaccineerd moesten worden. Er wordt nu gezegd dat scholen op een veilige manier open kunnen, en er is een pad om (indien er risico is) dat te beperken.

De scholen die nu roepen dat ze niet veilig open kunnen verbind ik in mijn hoofd aan de eis dat leraren met voorrang gevaccineerd moesten worden.

In mijn hoofd klinkt dat als: Jouw opa, die 83 is en doodgaat als hij deze ziekte oploopt moet maar even wachten, want wij voelen ons belangrijker.

Dat is hetgene waardoor ik denk: Die solidariteit is dus echt één richting op, ik ga 't ook niet krijgen als ik 't nodig heb. Dus waarom dan nog mn best doen?

PS: Uiteraard totaal niet rationeel gezien, maar dit soort ongein kan ik me echt ontzettend kwaad over maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2021 21:46:33 ]
pi_197805070
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Deze waanzin moet gewoon stoppen. WTF is er nu anders dan 6 weken geleden, behalve dat er veel minder besmettingen zijn....de tering zeg..d
pi_197805073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:37 schreef Elan het volgende:
M'n zus heeft een mail van school ze gaan nog evalueren "ze staan in overleg met de actuele protocollen van de PO-raad". Uitsluitsel volgt uiterlijk zondag. Whatever the fuck dat ook precies moge betekenen geloof ik nooit dat ze open gaan :X
*Mompelt iets van werkschuw tuig*

--
*Uitzonderingen daargelaten.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197805102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:36 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

[ twitter ]
Tja, en Ron Fouchier of die moleculair bioloog (ben z'n naam kwijt) zeggen weer wat anders. Er is echt geen consensus in de wetenschap dus die tweet is een beetje zinloos. We gaan het pas over een jaar weten denk ik, wanneer artikelen kapot gepeer-reviewed zijn en wanneer er veel onderzoek is gedaan naar de verschillende varianten.

Bovendien maken ze zich ook niet zo druk in het VK over hun eigen mutatie verneem ik van vrienden die daar wonen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197805125
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:45 schreef _serial_ het volgende:

[..]

*Mompelt iets van werkschuw tuig*

--
*Uitzonderingen daargelaten.
Haha inderdaad ja. En maar roepen dat ze het zo druk hebben met het online les geven, maar stiekem vinden ze het toch wel jammer dat ze weer open gaan volgens mij.
pi_197805138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:45 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

Deze waanzin moet gewoon stoppen. WTF is er nu anders dan 6 weken geleden, behalve dat er veel minder besmettingen zijn....de tering zeg..d
De lakmoesproef voor de Britse variant is deze week (of volgende week er nog bij), dan weten we of het een grote vergissing is geweest.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197805149
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:38 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Zie hierboven bij de verzamelaar
Huh waar precies, kun je dat even aanwijzen?
In Southern Sun
pi_197805156
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:45 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

Varianten zijn hip. Op de radio horen we "het virus past zich aan". De overheid past zich ook aan als het ene niet meer werkt en begint dan te draaikonten om de lockdownmaatregelen maar niet op te hoeven heffen.
pi_197805176
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:10 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het AD heeft vermoedelijk "aantal besmette mensen" verwisseld met "aantal nieuwe besmettingen".

edit:

Ah, ze hebben gewoon het uitzonderlijk extreme scenario genomen dat gebracht als 'nieuws'.... :')

[ afbeelding ]
4 feb zaten we al lager dan het R=0.9 variant. Gaat nog interessant worden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197805204
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wat staat hier dan wel? Dit staat gelijk aan lockdowns en beperkingen. Je kan er vanuit gaan dat er dan weer allerlei zaken ingeperkt gaan worden. Max. Aantal bezoekers, mondkapjes, dat soort zaken. Basisregels komen zelfs voor het thuiswerken.
In ieder geval komt het woord lockdown er al niet in voor. De rest kun je prima zelf verzinnen.
In Southern Sun
pi_197805212
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Wat als de vaccins niet blijken te werken?
die blijken wel te werken en
dan moeten de kwetsbare mensen maar wat voorzichtiger worden......zolang de ziekenhuizen niet vol raken gewoon gaan leven vanaf deze zomer.
pi_197805225
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

In ieder geval komt het woord lockdown er al niet in voor. De rest kun je prima zelf verzinnen.
Wat versta jij onder elkaar minder zien? Niet naar het stadion, niet naar school, niet naar de kroeg, niet naar de efteling. Je ziet daar allemaal mensen, alles moet weer op remote en on hold dus. Een semi-lockdown zou je dus wel degelijk kunnen zeggen.
pi_197805233
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

De lakmoesproef voor de Britse variant is deze week (of volgende week er nog bij), dan weten we of het een grote vergissing is geweest.
Ja en anders de week daarna of anders daarna. Kijk naar de cijfers in de UK, zelfs als de besmettingen hier gaan stijgen door de Brits variant (wat niet gaat gebeuren) kunnen we dan de maatregelen weer aanscherpen.
pi_197805249
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wat versta jij onder elkaar minder zien? Niet naar het stadion, niet naar school, niet naar de kroeg, niet naar de efteling. Je ziet daar allemaal mensen, alles moet weer op remote en on hold dus. Een semi-lockdown zou je dus wel degelijk kunnen zeggen.
Dat staat daar toch allemaal niet :').
In Southern Sun
pi_197805265
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar het staat er ook niet niet.

Zonder gekheid, dat is waar 't vaak mis gaat. Doordat er bijvoorbeeld niet staat dat bioscopen weer open zijn, is de conclusie dat bioscopen dicht zijn. Of doordat er geen niveau onder waakzaam is houdt het nooit op.

Dat is hoe al die discussies lopen :-)
pi_197805272
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:51 schreef Predator40 het volgende:

[..]

die blijken wel te werken en
dan moeten de kwetsbare mensen maar wat voorzichtiger worden......zolang de ziekenhuizen niet vol raken gewoon gaan leven vanaf deze zomer.
Waaruit blijkt dat? Zie je de besmettingen in Israël echt omlaag gaan?
pi_197805277
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Moet het er letterlijk tot in de puntjes staan voor je, om het te begrijpen? Misschien dat jij wel even kan uitleggen wat er wel staat, i.p.v. te strooien met oneliners, je weet het toch zo goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')