Ja en dat gele doekje is wat bekendquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:45 schreef waxmask het volgende:
noemde ze vroeger toch duizenddingendoekje?
ja las al wat ze ermee dedenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dat gele doekje is wat bekend
ik zou mijn stem op haar willen ontdoen, ik had haar gekozen omdat ze op dezelfde school waar daan lesgaf zat. maar ik twijfel of het idd niet ook een naat is.........quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:16 schreef suzi1 het volgende:
even een vraag, waarom is mona zo popie hier? is het een naat (dat zou ik heerlijk vinden en het begrijpen)
daan heeft denk weinig les kunnen geven, en als ze het al heeft gedaan dan via de webcamquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:47 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zou mijn stem op haar willen ontdoen, ik had haar gekozen omdat ze op dezelfde school waar daan lesgaf zat. maar ik twijfel of het idd niet ook een naat is.........
Er staat me iets van bij idd dat ze ze inval juf was.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daan heeft denk weinig les kunnen geven, en als ze het al heeft gedaan dan via de webcam
Ik begrijp geen zak van je postquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:47 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zou mijn stem op haar willen ontdoen, ik had haar gekozen omdat ze op dezelfde school waar daan lesgaf zat. maar ik twijfel of het idd niet ook een naat is.........
Wie wel?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Jill doet weer eens niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik wel. En ik ben het er helemaal mee eens. Ik gaf haar ook mijn voorkeur, tot ik las dat ze zo'n woke-wappie schijnt te zijn.quote:
Liesje lult wel meerquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wel bijzonder dat Liese geslapen heeft. Eerder zei ze iets over dat ze echt niet smiddags zou gaan slapen. Hoe moe ze ook was.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wel. En ik ben het er helemaal mee eens. Ik gaf haar ook mijn voorkeur, tot ik las dat ze zo'n woke-wappie schijnt te zijn.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
Weet iemand het merk van Nick zijn joggingspak?Under armour.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Liese ziet het alleen vanuit Liese oogpunt. Zal er wel een Liese verklaring voor hebbenquote:
Black Bananas.quote:
Okequote:
en Nick weer vertrouwd onder z'n dekentjequote:
Ja jezus ze vond het zelf wat overdreven maar ze loopt er al een dag mee. Een pleister doet hetquote:
was toch maar een schaafwondje?? of heeft ze iets anders? zo'n heel verband eromquote:
Precies ik vindt ze ook allemaal niks.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:05 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, net die nieuwe bewoners-topics bekeken.... Op die sportschool-gast na heeft het nogal een hoog tokkie- en "influencer" gehalte. Ik ben benieuwd hoe dat gaat mengen/botsen met de huidge groep.
Hopen dat ze hen in elk geval van de bank krijgen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
Weet iemand het merk van Nick zijn joggingspak?Hoe doe je dat? SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
Aandachts hoerquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:09 schreef cheanny het volgende:
[..]
was toch maar een schaafwondje?? of heeft ze iets anders? zo'n heel verband erom
tis zo'n gewond konijntje gevoel wat ik krijgquote:
Laat maar binnen komen liefst vanavond nogquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:05 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, net die nieuwe bewoners-topics bekeken.... Op die sportschool-gast na heeft het nogal een hoog tokkie- en "influencer" gehalte. Ik ben benieuwd hoe dat gaat mengen/botsen met de huidge groep.
Hopen dat ze hen in elk geval van de bank krijgen.
Die draai je zijn kop omquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef cheanny het volgende:
[..]
tis zo'n gewond konijntje gevoel wat ik krijg
Ik zie ook een hele grote voetquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:09 schreef cheanny het volgende:
[..]
was toch maar een schaafwondje?? of heeft ze iets anders? zo'n heel verband erom
booehoooooquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft er gelijk iets omheen laten wikkelen en toen kwam er pus en nou heb ze wee
Naomi toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft er gelijk iets omheen laten wikkelen en toen kwam er pus en nou heb ze wee
preciessss.. hoef ze bij mij niet thuis te hebben maar daar kan ik me weer beetje ergeren. Lijkt nu soms dat ik naar een gezapige family kerst film zit te kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Laat maar binnen komen liefst vanavond nog
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:15 schreef odie22 het volgende:
Naomi mag wel wat extra's krijgen van BB omddat ze zo gewond is
met een beetje mazzel rot dr poot erafquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
Wat dat haar poot eraf rot ?quote:
Ooit van spoilers gehoord?quote:
tsssssquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
met een beetje mazzel rot dr poot eraf
snotpreislet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moet dat?quote:
Vraag het Soul.quote:
ja lieflijk..quote:
Wat een kutopmerking.quote:
Is dat zo? je weet toch wel wat spoilers zijnquote:
deze uitdaging komt nooit meerquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:21 schreef cheanny het volgende:
[..]
ja lieflijk..
Michel heeft jarenlang keiharde training gehad... en zie hem nu lief puzzelen!!
krijgt zo geen kans om in te drogen...quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
Nu zit dat deuntje in mijn hoofd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
deze uitdaging komt nooit meer
soort
"beleef de tijd van je leven in de Flevohof ""
wegknippen ..quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
krijgt zo geen kans om in te drogen...
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:19 schreef FOKoffieleut het volgende:
liefde is
samen puzzelenVindt deze puzzels zo leuk van hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lukt je niet zo goed he knul?quote:
Ik moet nog even wennen,doe wel mijn best.quote:
zij heeft erder vals verbonden gehad, gelukkig verzorgd nu liesequote:Op woensdag 3 februari 2021 19:09 schreef cheanny het volgende:
[..]
Een pleister had al goed geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft erder vals verbonden gehad, gelukkig verzorgd nu liese
elke dag haar wond en de verband komt nieuw
Morgen is donderdag dus live en dan is er meer bekendquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef zodeju het volgende:
Hebben ze nu al gekozen wie ze er in willen hebben??
Beter sterilon er op flikkeren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dus je verwacht nog niks vanavond.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen is donderdag dus live en dan is er meer bekend
uit dr bed kwam zij om 18 00quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
net uit bed en ziet er gelijk lekker uit
Nee lijkt me nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus je verwacht nog niks vanavond.
De hele middag heeft ze daar leggen stinken.quote:
liese magg wel ff nascholing doen mbt wond verzorgingquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat de pleister pflaster op de wondquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hele middag heeft ze daar leggen stinken.
Liese moet een pleister op haar smoelquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat de pleister pflaster op de wond
geglebt is gewezen,en liese heeft dat haar entfernt
dat heeft haar pijn gedaan
liese heeft wel en salbe opgedaanquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter sterilon er op flikkeren.
Morgen een gipsverband gok ik.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
liese magg wel ff nascholing doen mbt wond verzorging
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo? zij kann het tochquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
liese magg wel ff nascholing doen mbt wond verzorging
Ze veegt billen, dat zal je vast aansprekenquote:
jij ookquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Liese moet een pleister op haar smoel
Snap ik, maar nu blijft het nat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het is nu aan het ontsteken schoonmaken en laten indrogen. Niets erop doenquote:
Goffer.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef engine het volgende:
Misschien moet Naomi er wat van uit het cupje opsmeren
Het is een fukcing schaaf wond.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het is nu aan het ontsteken schoonmaken en laten indrogen. Niets erop doen
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze veegt billen, dat zal je vast aanspreken
Ze is wel een luie doos .quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef engine het volgende:
Ja en? Ga je niet dood aan hoor. Schoonmaken en indrongen.quote:
daar heeft liese dat nog niet gezienquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zie jij die witte zooi niet in die wond? veel te vochtig geworden vanaf dag 1
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef engine het volgende:
Hé jakkesquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef engine het volgende:
Ja en? Dat bedoel ik. Wat een onzinquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja en? Ga je niet dood aan hoor. Schoonmaken en indrongen.
Dome luie Liese.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar heeft liese dat nog niet gezien
nooit,maar nach 12 uren dansen hebben somige pijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze is wel een luie doos .
ze is bejaarden verzorgster geen vpkquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
verpleeger moeten somiges doen hoor
nee en daarom verbond ze het nogmaals...quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vind ik een top ideequote:Op woensdag 3 februari 2021 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
De mannen denken dat misschien de bewoners met de 2 minste stemmen het huis ingaan
Dat ziet toch iedereen ik ben een leek en weet dat een wond moet indrogen en niets erop doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja johquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat ziet toch iedereen ik ben een leek en weet dat een wond moet indrogen en niets erop doen.
Watje . Je kan toch wel een paar uurtjes dansen ? De jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nooit,maar nach 12 uren dansen hebben somige pijn
nee hoor zij is verpleger staat in de topicquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze is bejaarden verzorgster geen vpk
noemie stelt zich aan
slap gelul allemaal met dat verband
Auw !!!!!!quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:39 schreef cheanny het volgende:
hoelang kun je het over een schaafwondje hebben?wordt echt tijd voor nieuw bloed in 't huus
Netjes ook dat ze haar plicht ontvlucht in deze Corona tijd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor zij is verpleger staat in de topic
nee hoor niet droog,dat pikkte gisteren avond an dr wond vastquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat ziet toch iedereen ik ben een leek en weet dat een wond moet indrogen en niets erop doen.
ligt niet aan ons.. ligt aan BB!! moet opschieten met nwe bewoners en some action!quote:
veelplegerquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, dit gaat nergens over. Pleister op de wondquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
ligt niet aan ons.. ligt aan BB!! moet opschieten met nwe bewoners en some action!
Nieuwe opdracht 24 uur in de sauna blijvenquote:
iedereen ziet wat ie wil zien, het was een mooi momentjequote:Op woensdag 3 februari 2021 19:41 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ze zoekt een puzzelstukje
quote:
Doet me denken aan een horror filmquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nieuwe opdracht 24 uur in de sauna blijven
zzper ze wordt overal ingezet...quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ze waren niet zo slim ze hadden grote pauzes kunnen hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze moesten 10 uur dansen waarbij er minstens 2 bewoners op de dansvloer moet staan. Met een goede dosering had iedereen maar 2,5 uurtjes moeten dansen ofzo
Team 1: Nick en Patje en Michel
Team 2: Liese en Naomi
Team 3: Zoey en Julie
Team 4: Thomas en Jill
Zelf als +size model.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:44 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
zzper ze wordt overal ingezet...
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef mario390 het volgende:
ik gaa met jullie niet vechten hier om de doel van liese
het verplegen is en harde werk en punt uit
of ze nu verschuurte plegt of behaarden is egal
oke SWansquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef mario390 het volgende:
Lastig scharenquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:48 schreef Whuzz het volgende:
Nieuwe opdracht: Amputeer Noami's been.
rustig maar.. en geniet van Liese in de saunaquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef mario390 het volgende:
Noem je Naomi nu behaard?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef mario390 het volgende:
Tief dan lekker op naar Brasilquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:49 schreef mario390 het volgende:
nu werd ik
[..]
wwerd wel nu meer bb nl kijken ,in
brasil is de leukste kerline naar huisgestuurt
Het was volgens mij een grapje om een schaaf wondje zo in te pakken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben daar een gediplomeerde verpleegster, en een ander is medic special force geweest en toch slagen ze erin om zo slect naomi haar wond te verzorgen
Ga lekker meequote:
Ach,Jill heeft haar examen Frans gehaald voor een Snicker.Ik kijk nergens meer van op.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben daar een gediplomeerde verpleegster, en een ander is medic special force geweest en toch slagen ze erin om zo slect naomi haar wond te verzorgen
dr zat in Uto een pilootquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee sorry wat is jou probleem?quote:
Omg, goed punt. Dat is geen optie dus. Snel, hoe kunnen we Naomi redden?quote:
Kop erafquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omg, goed punt. Dat is geen optie dus. Snel, hoe kunnen we Naomi redden?
Dat je altijd ruzie maakt met verschillende mensen hier. Dat is mijn probleemquote:
Die loopt wel een bloedvergiftiging op zo.quote:
sorry videoland werkt echt schlecht,is dat nu stream 2?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar. Meende toch dat ik haar even geleden in de sauna zag en ze is ook niet op stream te zien nu.
Stream 1quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry videoland werkt echt schlecht,is dat nu stream 2?
Waar dan, jij probeert me meerdere malen uit te dagen. Gaat je niet lukken sukkelquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat je altijd ruzie maakt met verschillende mensen hier. Dat is mijn probleem
Maar goed, nu kijken we terug verder naar de stream
Voor zo een kleine wonde is geen zalf nodig. Gewoon aan de lucht blootstellen (zei Michel ook als vanuit zijn opleiding Medic Special Forces, maar niemand luistert natuurlijk), en de dag er na geen probleem meer. Zij houden de wonde dus gewoon "intact" met die kwakzalverij.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
liese heeft wel en salbe opgedaan
Oh dat kan ook via dmquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:54 schreef danilel het volgende:
[..]
hoef jij ook niet, ik had het tegen iemand anders.
ach maak je niet druk joh.. gun ze maar even hun Liese ligt lekker in de sauna momentjequote:Op woensdag 3 februari 2021 19:54 schreef Soury het volgende:
Waar dan, jij probeert me meerdere malen uit te dagen. Gaat je niet lukken sukkel
lies heeft dat gelert,zij werd het wel kunnenquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor zo een kleine wonde is geen zalf nodig. Gewoon aan de lucht blootstellen (zei Michel ook als vanuit zijn opleiding Medic Special Forces, maar niemand luistert natuurlijk), en de dag er na geen probleem meer. Zij houden de wonde dus gewoon "intact" met die kwakzalverij.
Jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:56 schreef cheanny het volgende:
[..]
ach maak je niet druk joh.. gun ze maar even hun Liese ligt lekker in de sauna momentje
sprek geen mistquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:57 schreef Jockari het volgende:
Liese begint de kilo's van Thomas over te nemen.
Ik las spek.quote:
Hmm, ik weet niet of dat een geheel positief effect zal hebben op eventuele schaar-sessies... Maar hey, levert vast actie optie op, dus let's go!quote:
stalpootjes ....quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:57 schreef Jockari het volgende:
Liese begint de kilo's van Thomas over te nemen.
sexyquote:
Ik heb prachtig beeld op stream 2quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry videoland werkt echt schlecht,is dat nu stream 2?
Ik zie het zit ze aan haar kalknagels te punnikenquote:
geniet er van jongen! Ik ben lekker ballen met Naomi en de mannenquote:
Lol neequote:
Denk het niet freund.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:01 schreef cheanny het volgende:
[..]
geniet er van jongen! Ik ben lekker ballen met Naomi en de mannen
Hoe groot is ze?quote:
Heb de zin twee keer moeten lezen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:02 schreef Jockari het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Jill en Liese efkes klikken.
Jij zag wat anders staan dan klikkenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heb de zin twee keer moeten lezen.
Vind ik ook tofquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:02 schreef Jockari het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Jill en Liese efkes klikken.
Ah okayquote:
Jill is echt wel langerquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay
Dan is 80 kilo echt wel genoeg
dan kunnen al jouw posts ook in een dm (naar jezelf dan wel), ik denk dat er dan heel veel blij zijnquote:
nu is weer puzzelen op 1quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay
ze zijn gisteren redelijk actief geweest met de dans opdracht dus is ze wel gegund voor een dagjequote:Op woensdag 3 februari 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
Dus als ik het goed begrijpzijn ze de hele dag al aan het puzzelen en niksen..
ahhquote:
Nee 2quote:
liese is zo 1,76 cmquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay
Yup, de batterijtjes worden weer opgeladen na de zware dans opdracht van gister. En dan zijn ze weer fit voor de nieuwe bewoners. (Fit voor fitties)quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
lkkr tukkies gedaanquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
Ja heb ik gevolgd.. dat ze dan smorgens wat langer liggen, snap ik.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:09 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze zijn gisteren redelijk actief geweest met de dans opdracht dus is ze wel gegund voor een dagje
Je gokt ook maar wat.quote:
Thnx struisquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr tukkies gedaan
Jill en Thomas niet ..die hoorde geluid
achter de geheime spiegel. en speelde gitaart
Niek. en Mies hebben een pot geschaakt
Jullie puzzelen
rest int bedje
Liese is volgens mij wel langer dan 1.80.. of ik moet me heel erg vergissenquote:
Ik ga wel even zoeken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liese is volgens mij wel langer dan 1.80.. of ik moet me heel erg vergissen
hoezo is het saai danquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr tukkies gedaan
Jill en Thomas niet ..die hoorde geluid
achter de geheime spiegel. en speelde gitaart
Niek. en Mies hebben een pot geschaakt
Jullie puzzelen
rest int bedje
Jij doet minder op een dag?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoezo is het saai danik vind dit nog al wat
Niet akkoord. Voor 100.000 euro mag er wel iets meer gebeuren. Remember BB 2000 in Belgiëquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:09 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze zijn gisteren redelijk actief geweest met de dans opdracht dus is ze wel gegund voor een dagje
lolquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wachten tot ze is gesmolten
Mee eens.. ze mogen er best wat meer moeite voor doenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet akkoord. Voor 100.000 euro mag er wel iets meer gebeuren. Remember BB 2000 in België
serieusquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wachten tot ze is gesmolten
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij zag wat anders staan dan klikken
Jill zit nog in de sauna volgens mij.quote:
oh nee we zagen wat er met Samuel is gebeurd! Jongens laat die ballen even liggen en red ons Jilly!quote:
zonst was zij niet plus size modelquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ferme billen om het netjes te houden.
jeu de boule?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Jill zit nog in de sauna volgens mij.
Ik zie haar achter het deurtje zitten op de jeu de boules stream![]()
![]()
![]()
Liese douchen denk ik.
mss kan thomas er een duik op makenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:17 schreef cheanny het volgende:
[..]
oh nee we zagen wat er met Samuel is gebeurd! Jongens laat die ballen even liggen en red ons Jilly!
24 uur sauna nieuwe opdracht.quote:
quote:
Ze nam die opdrachten wel aan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
zonst was zij niet plus size model
Nu snap ik waarom ik hem zo interessant vind. Hier nog zo'n kreeftje.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:18 schreef FOKoffieleut het volgende:
17 juli
18 juli
michel en zijn maat heel gevoelige kreeftjes
vanmiddag wegmijmeren
hoe gaat het met hem, zijn moeder
nu bonden met julie
Kluts klutsquote:
Toernooitje kegelstotenquote:
vandaar misschien die 4 / 5 x in de DBKquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:19 schreef zodeju het volgende:
Mooi gesprek tussen Juli en Michel.....ze staat klaar voor hem als hij haar nodig heeft net zoals andersom. Vanmiddag moest hij zijn zorgen van de buitenwereld even op een rijtje zetten. Juli was het opgevallen.
Vind haar absoluut geen plus Size. Maar dat is wat de wereld er van maakt tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze nam die opdrachten wel aan.
1,80 schat ik.quote:
quote:
Zou kunnen daarvoor heeft hij een hele tijd buiten gezeten in zijn uppie.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:21 schreef cheanny het volgende:
[..]
vandaar misschien die 4 / 5 x in de DBK
liese is echt wel langer hoorquote:
is toch geen opdracht,willt zij wel selfsquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze nam die opdrachten wel aan.
Of de Regiequote:Op woensdag 3 februari 2021 20:22 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Bewoners zouden eens wat creatiever moeten zijn
Ik heb helemaal geen zin om het netjes te houden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ferme billen om het netjes te houden.
een schorpioen heeft die jongen nodigquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik hem zo interessant vind. Hier nog zo'n kreeftje.
Die sowieso ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |