Ja en dat gele doekje is wat bekendquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:45 schreef waxmask het volgende:
noemde ze vroeger toch duizenddingendoekje?
ja las al wat ze ermee dedenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dat gele doekje is wat bekend
ik zou mijn stem op haar willen ontdoen, ik had haar gekozen omdat ze op dezelfde school waar daan lesgaf zat. maar ik twijfel of het idd niet ook een naat is.........quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:16 schreef suzi1 het volgende:
even een vraag, waarom is mona zo popie hier? is het een naat (dat zou ik heerlijk vinden en het begrijpen)
daan heeft denk weinig les kunnen geven, en als ze het al heeft gedaan dan via de webcamquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:47 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zou mijn stem op haar willen ontdoen, ik had haar gekozen omdat ze op dezelfde school waar daan lesgaf zat. maar ik twijfel of het idd niet ook een naat is.........
Er staat me iets van bij idd dat ze ze inval juf was.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daan heeft denk weinig les kunnen geven, en als ze het al heeft gedaan dan via de webcam
Ik begrijp geen zak van je postquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:47 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zou mijn stem op haar willen ontdoen, ik had haar gekozen omdat ze op dezelfde school waar daan lesgaf zat. maar ik twijfel of het idd niet ook een naat is.........
Wie wel?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Jill doet weer eens niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik wel. En ik ben het er helemaal mee eens. Ik gaf haar ook mijn voorkeur, tot ik las dat ze zo'n woke-wappie schijnt te zijn.quote:
Liesje lult wel meerquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wel bijzonder dat Liese geslapen heeft. Eerder zei ze iets over dat ze echt niet smiddags zou gaan slapen. Hoe moe ze ook was.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wel. En ik ben het er helemaal mee eens. Ik gaf haar ook mijn voorkeur, tot ik las dat ze zo'n woke-wappie schijnt te zijn.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
Weet iemand het merk van Nick zijn joggingspak?Under armour.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Liese ziet het alleen vanuit Liese oogpunt. Zal er wel een Liese verklaring voor hebbenquote:
Black Bananas.quote:
Okequote:
en Nick weer vertrouwd onder z'n dekentjequote:
Ja jezus ze vond het zelf wat overdreven maar ze loopt er al een dag mee. Een pleister doet hetquote:
was toch maar een schaafwondje?? of heeft ze iets anders? zo'n heel verband eromquote:
Precies ik vindt ze ook allemaal niks.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:05 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, net die nieuwe bewoners-topics bekeken.... Op die sportschool-gast na heeft het nogal een hoog tokkie- en "influencer" gehalte. Ik ben benieuwd hoe dat gaat mengen/botsen met de huidge groep.
Hopen dat ze hen in elk geval van de bank krijgen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
Weet iemand het merk van Nick zijn joggingspak?Hoe doe je dat? SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
Aandachts hoerquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:09 schreef cheanny het volgende:
[..]
was toch maar een schaafwondje?? of heeft ze iets anders? zo'n heel verband erom
tis zo'n gewond konijntje gevoel wat ik krijgquote:
Laat maar binnen komen liefst vanavond nogquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:05 schreef Whuzz het volgende:
Mijn god, net die nieuwe bewoners-topics bekeken.... Op die sportschool-gast na heeft het nogal een hoog tokkie- en "influencer" gehalte. Ik ben benieuwd hoe dat gaat mengen/botsen met de huidge groep.
Hopen dat ze hen in elk geval van de bank krijgen.
Die draai je zijn kop omquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef cheanny het volgende:
[..]
tis zo'n gewond konijntje gevoel wat ik krijg
Ik zie ook een hele grote voetquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:09 schreef cheanny het volgende:
[..]
was toch maar een schaafwondje?? of heeft ze iets anders? zo'n heel verband erom
booehoooooquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft er gelijk iets omheen laten wikkelen en toen kwam er pus en nou heb ze wee
Naomi toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft er gelijk iets omheen laten wikkelen en toen kwam er pus en nou heb ze wee
preciessss.. hoef ze bij mij niet thuis te hebben maar daar kan ik me weer beetje ergeren. Lijkt nu soms dat ik naar een gezapige family kerst film zit te kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Laat maar binnen komen liefst vanavond nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |