Ik ben aan het afkicken,wil ook nog steeds bolken.quote:
Hier is dat BBolkquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken,wil ook nog steeds bolken.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk het ook, je ziet soms gewoon zijn ergernis, maar ook dat hij het niet leuk vind dat ze de gitaar zo 'verkracht'.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik vermoed dat Thomas af en toe wel moe wordt van Jill . Thomas is zelf wel een rustig type dan kan Jill soms wel te veel zijn .
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:12 schreef cheanny het volgende:
Vindt Jill op dit moment nog steeds wel leuk. Ondanks haar over-acting gedrag. Soms denk ik wel...oefff Jill moet dat nou. Zou haar niet hele dag om me heen willen hebben hahaha.. maar bij gebrek aan andere leukere kandidaten moeten we het maar even met haar en haar rare fratsen doen.
Alles voor de roem.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:03 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat een deel gespeeld is
Dan moet hij dat zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik denk het ook, je ziet soms gewoon zijn ergernis, maar ook dat hij het niet leuk vind dat ze de gitaar zo 'verkracht'.
Precies, niks aan de hand. Al zou hij gevoelens hebben, dan moet hij maar de knop omzetten dat het toch niets wordt, op romantisch vlak. Volgens mij lukt dat redelijk. Wel denk ik dat ze nu te veel op elkaar zijn aangewezen, hopelijk klikt het met de nieuwkomers (vast wel).quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze zingt en speelt of probeert gitaar te spelen . Hoezo dan verliefd of spelen met gevoelens?
Komen ze vandaag?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas denkt dat Jeroen acteur is.
Scherp.
Een date durft ze niet zei ze vandaag.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef D. het volgende:
Even voor de niet-kenner, is een Tindermatch iemand waarmee je matcht, of iemand waarmee je date?
NIET MIJ BOLJENquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zuurkoolstamppot, met spekjes, en rookworstquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef Benny het volgende:
Koken met Nick
Met de vaste gast.... Michel
Wat eten we vandaag?
Ja, niet gewoon ergens gezien heeft, maar een thindermatch .....zoiets weet je toch zeker. Of heeft ze er zoveel gehad.?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill denkt dat ze er met eentje een tindermatch heeft gehad
Waarmee je matchtquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef D. het volgende:
Even voor de niet-kenner, is een Tindermatch iemand waarmee je matcht, of iemand waarmee je date?
Dat bolk gezeik mag in onzin blijvenquote:
Inderdaad, het is een grote jongen. (no pun intended)quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dan moet hij dat zeggen
Ja inderdaad, maar dat durft hij niet zo denk ik, en ergens is het ook weer lollig, dus lastig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dan moet hij dat zeggen
Tindermatch: Jullie vinden elkaar leuk via Tinderquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef D. het volgende:
Okee.quote:
Ben ik even blij dat mijn gevoel voor humor zich over andere akkers uitrolt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:04 schreef Yolk het volgende:
Jill laat mij per dag vaker lachen dan Liese in een maand
Dus ze kwamen elkaar online tegen en vonden elkaar leukquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een date durft ze niet zei ze vandaag.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bolk gezeik mag in onzin blijven
je laten noicken achter de Bar welquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je laten noicken achter de Bar wel
Als beide op thinder elkaar leuk vinden spreken ze af om elkaar beter te leren kennen. Vaak blijft het bij een keer.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef D. het volgende:
Ze lijkt me niet heel kieskeurigquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, niet gewoon ergens gezien heeft, maar een thindermatch .....zoiets weet je toch zeker. Of heeft ze er zoveel gehad.?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je laten noicken achter de Bar wel
ja dan moet die hem terug vragenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dan moet hij dat zeggen
Ah dat zou de reden kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:09 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik bemerk een kleine kentering bij mij, maar ik vind haar nog wel de tofste, beter dan die saailingen.Ik denk alleen dat Thomas soms een beetje klaar met haar is en dat hij zich ergert aan haar.
Jullie.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill is wel heel vrolijk en open zij zal wel snel een klik hebben met de nieuwe bewoners . En Thomas trekt zich an Jill op dus dat kan wel goed gaan. Dat andere clubje zal eerder even de kat uit de boom kijken . Met op de achtergrond een jaloerse Zoëy en die met dat grijze haar ( weet even haar naam niet)
Thomas weet zich ook prima te redden zonder Jill. Andersom had ik mijn vraagtekens bij, maar gister is wel gebleken dat Jill ook prima met de K3/K4 kan vindenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill is wel heel vrolijk en open zij zal wel snel een klik hebben met de nieuwe bewoners . En Thomas trekt zich an Jill op dus dat kan wel goed gaan. Dat andere clubje zal eerder even de kat uit de boom kijken . Met op de achtergrond een jaloerse Zoëy en die met dat grijze haar ( weet even haar naam niet)
Linda toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
ze zei vanmiddag dat ze tinderen helemaal niet durfdequote:Op woensdag 3 februari 2021 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, als je al met je exames zo kan liegen wie weet waar toe ze nog meer instaat is. Maar dan moet ze wel bij haar verhaal blijven en dat wordt moeilijk 3maanden lang.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thomas is geen beginnend gitarist, eerder een autodidact die zich zijn beperkte tokkelkunst eigen heeft gemaakt ten koste van de nachtrust van zijn buren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar hij is nog best beginnend gitarist. Kan het wel beter dan ik, maar ik stem een compleet ongestemde gitaar niet op gehoor denk ik. Misschien wel... je hoort wel of iets goed klinkt of niet .. maar ik vind het wel moeilijk.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:21 schreef danilel het volgende:
[..]
ze zei vanmiddag dat ze tinderen helemaal niet durfde
Ik vond Jill irritant in de uitzending.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas weet zich ook prima te redden zonder Jill. Andersom had ik mijn vraagtekens bij, maar gister is wel gebleken dat Jill ook prima met de K3/K4 kan vinden
Hij is beginnend, nog niet begonnenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Thomas is geen beginnend gitarist, eerder een autodidact die zich zijn beperkte tokkelkunst eigen heeft gemaakt ten koste van de nachtrust van zijn buren.
Ik doe het hem niet na en het maakt hem gelukkigquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Thomas is geen beginnend gitarist, eerder een autodidact die zich zijn beperkte tokkelkunst eigen heeft gemaakt ten koste van de nachtrust van zijn buren.
Laatst bloemkool.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:23 schreef spapaars het volgende:
hebben ze wel eens een bord met groenten en gekookte aardappels daar gegeten?
Gisteren nogquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:23 schreef spapaars het volgende:
Ik zag bakken groeten daar. Ja dusquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:23 schreef spapaars het volgende:
Puree telt niet?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:23 schreef spapaars het volgende:
Die heeft volgens mij al meer vriendjes gehad dan de paus kamerheren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jij ook de groeten.quote:
Maar de Paus was geen slet, toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij al meer vriendjes gehad dan de paus kamerheren.
Opa en Oma kijken he?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij al meer vriendjes gehad dan de paus kamerheren.
Ik lach me rotquote:
Ik verwacht dat Jill een slakkenspoor gaat trekken als die andere gasten er zijn en dat dat voor spanningen met Thomas gaat zorgen. In elk geval weer een beetje reuring.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
ja zaf het nu net dat die we; heel is, raar ik heb de bewoners er niet over gehoord toen ze weer terug kwamen in de kamerquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:22 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Nee, gisteren vervangen..
De winnaarquote:
Dat hij dan maar nooit mag beginnen met beginnen.quote:
Gisteren toen ze uit de gameroom kwam na het dansen hadden ze het binnen no-time doorquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zaf het nu net dat die we; heel is, raar ik heb de bewoners er niet over gehoord toen ze weer terug kwamen in de kamer
Een Django R zal-ie met zekerheid nooit worden, hooguit een Brian K.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het hem niet na en het maakt hem gelukkig
ohh okquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:31 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Gisteren toen ze uit de gameroom kwam na het dansen hadden ze het binnen no-time door
Dacht ik ook te zien, met 350 gram gehakt en 7 in stukjes gesneden champignons.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gister was er een mega pan met bettonmix
macaronie witte sausz
Durf jij daar garant voor te staan?quote:
Geen idéé, gelukkig pingelt hij niet vaakquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Django R zal-ie met zekerheid nooit worden, hooguit een Brian K.
Wordt volgens mij morgen gemaakt.quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé, gelukkig pingelt hij niet vaak
Ze zit te kaarten? UNOquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:34 schreef mario390 het volgende:
kijk nu ook dat
verschrikkelige jill katzengejank![]()
soort Fanflessaquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:34 schreef duyvisoke het volgende:
ik vind t een beetje vies als michel aan t koken is likt ie steeds al zn vingers af en pakt dan gewoon met die vingers alles weer vast brrrrr
Dat je de beveiliging wil neerschieten en die gitaar op iemands hoofd wil rammenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Met DGK en Utopia nog vers in het geheugen ben ik sowieso mordicus tegen de aanwezigheid van gitaren in reallifesoaps.
Laat dan Jimmy Rosenberg maar bewoner worden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:34 schreef cheanny het volgende:
Hoop dat er iemand in komt die echt gitaar kan spelen. Hou dr van als ze goed spelen maarehhh..die pogingen van Thomas wordt ik ook niet altijd heel blij van.. Steeds dezelfde deuntjes en ook nog eens niet vloeiend!
groenteburgers .oa bonenquote:
Niets wat een mens meer Pieter Baan-rijp maakt dan een beroerde gitarist.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je de beveiliging wil neerschieten en die gitaar op iemands hoofd wil rammen
Lekker hoor !!!quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
groenteburgers .oa bonen
kip stukjes .. soort gebakken spons
bietenkloot.. das typissch hollands
Het dorp met die zangleraresquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Met DGK en Utopia nog vers in het geheugen ben ik sowieso mordicus tegen de aanwezigheid van gitaren in reallifesoaps.
Ik sla even over! Doe mij maar een Michelburgertjequote:
Ja dat was toenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het dorp met die zanglerares
Bietenklootquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
groenteburgers .oa bonen
kip stukjes .. soort gebakken spons
bietenkloot.. das typissch hollands
Cees ook.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Andrea wrd verguist toen
mbt vingers aflikken pan vreetsels aken
wat is dat?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bietenkloothoe kom je er op
Cees is dood dus BB is nuquote:
Juf Judithquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het dorp met die zanglerares
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juf Judith
Epische momenten
Er is ergens een topic voor je tranenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
echt he! Die spleet heeft al bijna z'n eigen spin off gekregen! Zie 'm elke dag voorbij komen!quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:41 schreef Ebinas het volgende:
Wordt echt tijd voor nieuwe broeken of een riem voor Thomas
Te pas en te onpas zo'n spleet in beeld hoeft van mij niet
Of een paar sjorbanden als bretelsquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:41 schreef Ebinas het volgende:
Nee inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:41 schreef Ebinas het volgende:
Vast wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is ergens een topic voor je tranen
Ja dat mens is vervelend.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:46 schreef freaky40 het volgende:
Jill wordt bloedvervelend als ze zich verveeld, dat is toch wel de moraal van vandaag...
It takes one to know one.quote:
Ja prima,quote:
Het is vega vleesquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:48 schreef mario390 het volgende:
linsjes,gehaktburger,kartoffel zie ik
Erin dan !!!quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Komt op mij over als een (bitchy)combi van Naomi en Nathalie
De hamburgers liggen in de oven,zijn al caps van geplaatst.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:53 schreef mario390 het volgende:
als vleeseter zeg
ik veganburger is denk ik mist
vlees zall vlees zijn en vlees blijven
meisje is 19quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Een echte sloury.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij wist niet dat ze vega warenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hamburgers liggen in de oven,zijn al caps van geplaatst.
Nice !!!quote:
Die vegan ligt in de pan.quote:
Ik vind die gozer helemaal niks.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:56 schreef cheanny het volgende:
Michel was ons kijk- en stemgedrag aan het analyseren. Ik maak zelf wel uit wie ik stem Mich! of hij nou 1 dag of 40 dagen al erin zit!
Kunnen we ook stemmen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:59 schreef cheanny het volgende:
Ik stem ook voor die meid dr in. Mag voor mij die BE meiden wel beetje opschudden. Hoop wel dat ze dan met Jilly klikt.
volgens mij is ze leuker buiten t BB huis dan erin. kreeg zowaar een follow en een reactie terug!quote:
weet niet, hoop 't wel! BB als je hier meegluurt: WIJ WILLEN STEMMEN!!quote:
Naat was echt niet zo verkeerd, eerder Els die de boel op zat te naaien en maar bleef door gaanquote:
Ik lik wel de lepels als ik kookquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:02 schreef duyvisoke het volgende:
mensen aub let op michel met zn vingers likken brrrrr
Nee maar ze waren wel wat spicy voor het programmaquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef bb-fan-1999 het volgende:
moet zeggen Michel doet goed werk in de keuken
[..]
Naat was echt niet zo verkeerd, eerder Els die de boel op zat te naaien en maar bleef door gaan
quote:
vindt er wel meer niet zo hygiënisch daar maar ik sluit me er voor afquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:02 schreef duyvisoke het volgende:
mensen aub let op michel met zn vingers likken brrrrr
Patje zeker?quote:
Het zou me daar ook geen reet uitmakenquote:
Hear Hear !!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef mario390 het volgende:
vegan booeit me niet,we eten niet elke
dag vlees maar gaa me weg met vervangvlees
Ook teenslippers met sokken?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou me daar ook geen reet uitmaken
dacht dat ik de enige was die dat zou vindenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:03 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Naat was echt niet zo verkeerd, eerder Els die de boel op zat te naaien en maar bleef door gaan
Nou nee maar ik zie hier ook dat mensen de zelfde trui aan hebben, tja hoeveel neem je mee voor 100 dagen. En dan draag ik wat ik wilquote:
Mij boeit het ook niet hoor,maar je zal mij niet op slippers zien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee maar ik zie hier ook dat mensen de zelfde trui aan hebben, tja hoeveel neem je mee voor 100 dagen. En dan draag ik wat ik wil
Neequote:Op woensdag 3 februari 2021 18:11 schreef mario390 het volgende:
moeten nu de vleeseters daar
ook vegan eten?
Jij zit ook niet in BB dus doe wat je wilquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet hoor,maar je zal mij niet op slippers zien.
Neehee.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:11 schreef mario390 het volgende:
ook vegan eten?
Lees je mijn posts niet meer?quote:
Nee nep gehakt van een domme koequote:
wetten dat thomas niet bemerkt als hij veganvlees kregt?quote:
Allemaal vegetarisch. Dat eet Naomi niet. Ze vinden het zonde om weg te gooien, dus eten ze het maar op.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:11 schreef mario390 het volgende:
ook vegan eten?
Nou prijs je gelukkigquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
wetten dat thomas niet bemerkt als hij veganvlees kregt?
ik was en betje gelikt nachmiddag heb niks gekijkt
Er stonden echte hamburgers im ofen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
wetten dat thomas niet bemerkt als hij veganvlees kregt?
ik was en betje gelikt nachmiddag heb niks gekijkt
Is ze populair dan?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:16 schreef suzi1 het volgende:
even een vraag, waarom is mona zo popie hier? is het een naat (dat zou ik heerlijk vinden en het begrijpen)
niet nur heb ik hier gelezenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er stonden echte hamburgers im ofen.
Ohquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de meeste stemmen in de poll die ik voorbij zag komen
In het vorige topic staat zelfs een cap.quote:
Ik kijk nooit naar de pollsquote:
kan alleen voor mijzelf spreken.. ik wil wel beetje opschudding daar tegen de BE ladiezzz! Die mannen palmen ze nl. zo in denk ik. Beetje met die konten draaien enzo en zo mak als lammetjes... Behalve die eerste misschien, die is meer van Michels billenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:16 schreef suzi1 het volgende:
even een vraag, waarom is mona zo popie hier? is het een naat (dat zou ik heerlijk vinden en het begrijpen)
Wie is nou weer Monaquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:16 schreef suzi1 het volgende:
ja dat kann beides zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het vorige topic staat zelfs een cap.
Toetje van...quote:
Ik laat me meer verrassen door nieuwe bewoners, die polls doen er niet zo veel toe mits je zelf kan stemmen.quote:
dat zou wel mooi zijn dan. en hopelijk aansluiting voor jillquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:20 schreef cheanny het volgende:
[..]
kan alleen voor mijzelf spreken.. ik wil wel beetje opschudding daar tegen de BE ladiezzz! Die mannen palmen ze nl. zo in denk ik. Beetje met die konten draaien enzo en zo mak als lammetjes... Behalve die eerste misschien, die is meer van Michels billen
Ik verwacht eigenlijk een scenario dat de bewoners er 1 of 2 kiezen en dat wij morgen in de liveshow nr 3 mogen kiezen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat me meer verrassen door nieuwe bewoners, die polls doen er niet zo veel toe mits je zelf kan stemmen.
Ja, de groeten.quote:
snap ik, maar dacht mss heb ik iets gemist nou ik net weer even in leven was buiten huisquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat me meer verrassen door nieuwe bewoners, die polls doen er niet zo veel toe mits je zelf kan stemmen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:22 schreef suzi1 het volgende:
dat zou wel mooi zijn dan. en hopelijk aansluiting voor jill
hoop dat ze pittig is zonder blad voor dr mond en geen korte jurk net boven dr kond
Thx!quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toetje van...
Een potentieel nieuwe inwoonster.
kijk jij gewoon streams als je in cos zitquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, de groeten.
Flikker op met die achterlijke bijnamen. Of dacht je dat ik al die pleuriszooi teruglees.
En nogmaals thx.quote:
Zoals hierboven staat lijkt het een combinatie van de pittigheid van Nathalie en het idealisme van Naomi. Wel een leuke toevoeging denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat zou wel mooi zijn dan. en hopelijk aansluiting voor jill
hoop dat ze pittig is zonder blad voor dr mond en geen korte jurk net boven dr kond
Uhh wat?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, de groeten.
Flikker op met die achterlijke bijnamen. Of dacht je dat ik al die pleuriszooi teruglees.
Nee, ik ga uit van jullie kwaliteiten als cossers.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kijk jij gewoon streams als je in cos zit
omdat de overhand mannen is hierquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:16 schreef suzi1 het volgende:
Meer is beterquote:
Zeg t eens?quote:
Ja je gaat uit je plaat voor jan lul. Herkenbaarquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee, ik ga uit van jullie kwaliteiten als cossers.
helemaal niet, of ze moeten veel ruzie maken dan welquote:
moet je bij Els zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:25 schreef Kefke04 het volgende:
Wanneer komt die rumag met Els online, ik ben benieuwd of mijn vraag gesteld is.
Dat is hetquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
klopt eigenlijk wel, die spelen denk smeriger
Yup.. ik had een goede leermeester(es).quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je gaat uit je plaat voor jan lul. Herkenbaar
En dat is natuurlijk een nieuwtje dat de nieuwe bewoners mee naar binnen kunnen brengen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:20 schreef Kefke04 het volgende:
Thomas heeft vooral in Belgie een imago probleem, als ik op facebook kijk wil eigenlijk bijna iedereen hem eruit. als hij genomineerd wordt heeft hij een probleem tenzij hij tegen Julie of een nieuwe komt.
je schatje heeft een schoonheidsslaapje gedaan. Speciaal voor jou en haar andere fansquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:27 schreef mario390 het volgende:
ik zie lies om 18 00 op 1 uit de bed komen? voelt zich niet goed?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Yup.. ik had een goede leermeester(es).
Ik heb haar geen moment gemist.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
je schatje heeft een schoonheidsslaapje gedaan. Speciaal voor jou en haar andere fans
Nice Facebook weer.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk een nieuwtje dat de nieuwe bewoners mee naar binnen kunnen brengen.
Welke bewoner zou je wel missen dan?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb haar geen moment gemist.
ja uit eigenbelang zou ik dat natuurlijk niet vertellen en thomas met julie nomineren mocht ik de nieuwe bewoner zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk een nieuwtje dat de nieuwe bewoners mee naar binnen kunnen brengen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
misschien pijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
je schatje heeft een schoonheidsslaapje gedaan. Speciaal voor jou en haar andere fans
Jill.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke bewoner zou je wel missen dan?
Ik wel. Ik had zelfs het nummer van mijn shrink al opgezocht.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wel. Ik had zelfs het nummer van mijn shrink al opgezocht.
wat?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wel. Ik had zelfs het nummer van mijn shrink al opgezocht.
Hangt van het ras af.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:32 schreef Jockari het volgende:
Als Jill eindwinnaar is, en de 100.000 zou winnen: "daar kan ik veel kippen voor kopen denk ik". "Iemand een idee wat een kip kost"....
Goedkoper dan bij de Appie, want al het werk moet je zelf nog doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:32 schreef Jockari het volgende:
Als Jill eindwinnaar is, en de 100.000 zou winnen: "daar kan ik veel kippen voor kopen denk ik". "Iemand een idee wat een kip kost"....
geen idee.. koop alleen kfc en AH plofkippen in de bonus (sorry Naomi...)quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:32 schreef Jockari het volgende:
Dit is nog steeds Jowi zijn werk....alleen heeft ze het nu stijl en nu zie je hoe hij knipt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:33 schreef Jockari het volgende:
Zonde van Naomi der haar. Ge zou denken dat Jowie terug in huis is.
Ja die moet snel het huis uit. Kan ernstig zijn. Dr. Mouse speakingquote:
ze mist d'r Souffie.. van elke dag naar nu al weken niets!! Is zwaar afzien voor Liese!!quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:35 schreef Soury het volgende:
Ja die moet snel het huis uit. Kan ernstig zijn. Dr. Mouse speaking
Beter, liever geen dieren daarquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
Jill krijgt nu geen kippen,want ophokplicht.
spierpijn hoor conjaquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die moet snel het huis uit. Kan ernstig zijn. Dr. Mouse speaking
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
Jill krijgt nu geen kippen,want ophokplicht.
Stel je dan niet zo aan Conjoquote:
Als de worst ruikt is het niet goed denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:36 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog en betje ruikworst van mandaag
betje brot bij eten en bressot
lekker hoorquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:36 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog en betje ruikworst van mandaag
betje brot bij eten en bressot
selcher,selchwurstquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als de worst ruikt is het niet goed denk ik.
Ja NL worst die stinkt is niet goedquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn eigen hoop ik nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het boeitquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:39 schreef zodeju het volgende:
Hoelang moet Thomas het eigenlijk volhouden met die klok verzetten....
Een geel doekje?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:40 schreef Angel79 het volgende:
Gadver eerst met het doekje over de wc bril en dan over de deurklink
Zag je ook dat het zelfde was?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:40 schreef Angel79 het volgende:
Omdat ze misschien ook wel denken dat het een opdracht is....Als hij het zelf doet wordt het een beetje flauw.quote:
nope! tenzij het een geheime opdracht is maar dat betwijfel ik omdat hij het al tegen meerdere heeft verteld dat hij dat doet. Dus beetje zinloos mijns inziensquote:
Ik zag het niet, en heb terug gespoeldquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:40 schreef Angel79 het volgende:
Ohh er zitten meer op de rolquote:
dat bedoel ik dus met die hygiëne soms daarquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:40 schreef Angel79 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |