Ik ben aan het afkicken,wil ook nog steeds bolken.quote:
Hier is dat BBolkquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken,wil ook nog steeds bolken.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk het ook, je ziet soms gewoon zijn ergernis, maar ook dat hij het niet leuk vind dat ze de gitaar zo 'verkracht'.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik vermoed dat Thomas af en toe wel moe wordt van Jill . Thomas is zelf wel een rustig type dan kan Jill soms wel te veel zijn .
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:12 schreef cheanny het volgende:
Vindt Jill op dit moment nog steeds wel leuk. Ondanks haar over-acting gedrag. Soms denk ik wel...oefff Jill moet dat nou. Zou haar niet hele dag om me heen willen hebben hahaha.. maar bij gebrek aan andere leukere kandidaten moeten we het maar even met haar en haar rare fratsen doen.
Alles voor de roem.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:03 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat een deel gespeeld is
Dan moet hij dat zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik denk het ook, je ziet soms gewoon zijn ergernis, maar ook dat hij het niet leuk vind dat ze de gitaar zo 'verkracht'.
Precies, niks aan de hand. Al zou hij gevoelens hebben, dan moet hij maar de knop omzetten dat het toch niets wordt, op romantisch vlak. Volgens mij lukt dat redelijk. Wel denk ik dat ze nu te veel op elkaar zijn aangewezen, hopelijk klikt het met de nieuwkomers (vast wel).quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze zingt en speelt of probeert gitaar te spelen . Hoezo dan verliefd of spelen met gevoelens?
Komen ze vandaag?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas denkt dat Jeroen acteur is.
Scherp.
Een date durft ze niet zei ze vandaag.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef D. het volgende:
Even voor de niet-kenner, is een Tindermatch iemand waarmee je matcht, of iemand waarmee je date?
NIET MIJ BOLJENquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zuurkoolstamppot, met spekjes, en rookworstquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef Benny het volgende:
Koken met Nick
Met de vaste gast.... Michel
Wat eten we vandaag?
Ja, niet gewoon ergens gezien heeft, maar een thindermatch .....zoiets weet je toch zeker. Of heeft ze er zoveel gehad.?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill denkt dat ze er met eentje een tindermatch heeft gehad
Waarmee je matchtquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef D. het volgende:
Even voor de niet-kenner, is een Tindermatch iemand waarmee je matcht, of iemand waarmee je date?
Dat bolk gezeik mag in onzin blijvenquote:
Inderdaad, het is een grote jongen. (no pun intended)quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dan moet hij dat zeggen
Ja inderdaad, maar dat durft hij niet zo denk ik, en ergens is het ook weer lollig, dus lastig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dan moet hij dat zeggen
Tindermatch: Jullie vinden elkaar leuk via Tinderquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef D. het volgende:
Okee.quote:
Ben ik even blij dat mijn gevoel voor humor zich over andere akkers uitrolt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:04 schreef Yolk het volgende:
Jill laat mij per dag vaker lachen dan Liese in een maand
Dus ze kwamen elkaar online tegen en vonden elkaar leukquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een date durft ze niet zei ze vandaag.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bolk gezeik mag in onzin blijven
je laten noicken achter de Bar welquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een date durft ze niet zei ze vandaag.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je laten noicken achter de Bar wel
Als beide op thinder elkaar leuk vinden spreken ze af om elkaar beter te leren kennen. Vaak blijft het bij een keer.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef D. het volgende:
Ze lijkt me niet heel kieskeurigquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, niet gewoon ergens gezien heeft, maar een thindermatch .....zoiets weet je toch zeker. Of heeft ze er zoveel gehad.?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je laten noicken achter de Bar wel
ja dan moet die hem terug vragenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dan moet hij dat zeggen
Ah dat zou de reden kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:09 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik bemerk een kleine kentering bij mij, maar ik vind haar nog wel de tofste, beter dan die saailingen.Ik denk alleen dat Thomas soms een beetje klaar met haar is en dat hij zich ergert aan haar.
Jullie.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill is wel heel vrolijk en open zij zal wel snel een klik hebben met de nieuwe bewoners . En Thomas trekt zich an Jill op dus dat kan wel goed gaan. Dat andere clubje zal eerder even de kat uit de boom kijken . Met op de achtergrond een jaloerse Zoëy en die met dat grijze haar ( weet even haar naam niet)
Thomas weet zich ook prima te redden zonder Jill. Andersom had ik mijn vraagtekens bij, maar gister is wel gebleken dat Jill ook prima met de K3/K4 kan vindenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill is wel heel vrolijk en open zij zal wel snel een klik hebben met de nieuwe bewoners . En Thomas trekt zich an Jill op dus dat kan wel goed gaan. Dat andere clubje zal eerder even de kat uit de boom kijken . Met op de achtergrond een jaloerse Zoëy en die met dat grijze haar ( weet even haar naam niet)
Linda toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
ze zei vanmiddag dat ze tinderen helemaal niet durfdequote:Op woensdag 3 februari 2021 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill denkt dat ze er met eentje een tindermatch heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |