abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197799367
Ofzo.... ik zag pas net dat ik hem sloot :')
pi_197799374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:25 schreef Candaasje het volgende:
Maar had je wel deksel of heb je afgedekt met folie ofzo?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197799382
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wie geeft zulk briljant advies, je bestie?
Denk zoals ik alles leer. Interwebz.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197799416
@Lonaa : Ik zei dus, ovenschaal. Geen idee of het resultaat hetzelfde is, maar ik had ook geen grote pan.

Verder ben ik echt compleet gesloopt. Dat was een intens gesprek. Alsof ik bij de psycholoog zat :D
Met ook een ietwat onverwachte wending*.
Nu zelf nadenken en afwachten, eind van de week/begin volgende week hoor ik of er ene 2e gesprek/meelopdag komt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197799424
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja ik had een glazen deksel, ertussen bakpapier gedaan geloof ik. Ik weet even niet meer wat de motivatie daarvoor was :')
pi_197799441
Staat in het recept.

quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:22 schreef Lonaa het volgende: Zeg, voor de portobello-makers, hoe hebben jullie dat gedaan? Ik heb echt niet zo een grote pan met deksel dat ze allemaal naast elkaar kunnen ofzo.
Nieuwe Creuset voor gekocht *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197799457
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:31 schreef Vanyel het volgende:
Staat in het recept.
[..]

Nieuwe Creuset voor gekocht *)
Hm.
pi_197799459
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:29 schreef Candaasje het volgende:
@:Lonaa : Ik zei dus, ovenschaal. Geen idee of het resultaat hetzelfde is, maar ik had ook geen grote pan.

Verder ben ik echt compleet gesloopt. Dat was een intens gesprek. Alsof ik bij de psycholoog zat :D
Met ook een ietwat onverwachte wending*.
Nu zelf nadenken en afwachten, eind van de week/begin volgende week hoor ik of er ene 2e gesprek/meelopdag komt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nu is je reactie yo dat wil ik niet maar ik heb een tof alternatief idee?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197799469
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hm.
Gorgeous Caribbean blue 💙
pi_197799475
Ik moet het dus maar eens bij V gaan eten, want geen crueset geld en het erfstuk van mn ouders onverrichter zaken teruggebracht, omdat zij het eerder terug wilden dan ik de ingrediënten bij elkaar had.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_197799481
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dus nu is je reactie yo dat wil ik niet maar ik heb een tof alternatief idee?
SPOILER
pi_197799482
Ik wist niet eens dat honden veel gebruikt werden voor dierproeven. Maar kunnen ze als ze oud zijn dan niet juist nog ergens naartoe voor nog even een wat betere tijd?

Overigens een beetje gemist waar je precies ging solliciteren.
pi_197799489
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
Goed zo!
pi_197799518
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik wist niet eens dat honden veel gebruikt werden voor dierproeven. Maar kunnen ze als ze oud zijn dan niet juist nog ergens naartoe voor nog even een wat betere tijd?

Overigens een beetje gemist waar je precies ging solliciteren.
SPOILER
pi_197799528
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Gorgeous Caribbean blue 💙
Gaaf.

Maar ik wil vanavond graag portobello's eten en ik heb niet zoveel geld over.
pi_197799538
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_197799552
Oef Candaasje. Dat is nogal een Ding. Ook als je geen vegan bent. Ik zou het niet willen doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197799560
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Oef Candaasje. Dat is nogal een Ding. Ook als je geen vegan bent. Ik zou het niet willen doen.
Ja best wel hè :D
Ik denk dat dit ook een reden was dat het niet in de vacature vermeld stond.
pi_197799569
Kind hier voor op straat loeit harder dan m'n koelkast. _O_
pi_197799580
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet het dus maar eens bij V gaan eten, want geen crueset geld en het erfstuk van mn ouders onverrichter zaken teruggebracht, omdat zij het eerder terug wilden dan ik de ingrediënten bij elkaar had.
Mot je ff chipotlevlokken scoren, die van mini zijn op.
pi_197799599
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Rij ik praktisch langs op weg maar jou.
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:43:39 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197799605
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gaaf.

Maar ik wil vanavond graag portobello's eten en ik heb niet zoveel geld over.
Ik kan me niet voorstellen dat een ovenschaal met folie erover heel anders uit zou pakken eigenlijk.
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:44:27 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197799616
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
Pfoe ik zou er niet aan moeten denken die zielige hondjes zo zien ;(
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:45:46 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_197799632
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja best wel hè :D
Ik denk dat dit ook een reden was dat het niet in de vacature vermeld stond.
Ook om een heleboel herrie in de media te voorkomen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197799696
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat een ovenschaal met folie erover heel anders uit zou pakken eigenlijk.
Kan dat het minder heet wordt / minder bruine randjes. Cake uit een glazen schaal ipv een blik wordt ook net anders. Maar het zal niet ineens vies worden, lijkt me.
pi_197799707
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Maar ik heb het opgelost door 2 pannen te gebruiken. :7 Ik was toch niet af.
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:50:59 #27
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197799722
Hebben we het nu nog steeds over het digitaal sluiten van het vorige deel van dit topic??

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:25 schreef Candaasje het volgende:
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197799820
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Maar ik heb het opgelost door 2 pannen te gebruiken. :7 Ik was toch niet af.
*O* Tweepansboks!

Geinig wel verder, die weerstand tegen luiers. Nooit als problematisch gezien, maar ik was elf toen mijn broertje werd geboren en zat daarmee destijds al in verschoonrooster :+ Zelfde geldt voor J. - die was twaalf toen zijn jongste zusje kwam dus die schrok ook pre-kind al niet meer van babies met volle luiers ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_197799846
En dat was een intense teruglees, moppies! Boeiend en tenenkrommend en ik werd nog wel even nieuwsgierig door een post van @borisz, allereerst sowieso kudos voor zelfkennis maar zou je 'ns wat willen uitweiden over dat missende gevoelsgen? :) Hoe zit dat bij jou? :*
pi_197799866
En ik heb dus straks https://cookieandkate.com/best-lentil-soup-recipe/ maar wil vele malen liever Ottolenghiportobelli }:|
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:03:27 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197799875
Ik ga zo voor poging twee van de regenboodschappen.
Nu met regenbroek.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197799916
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:03 schreef fietsie het volgende:
Nu met regenbroek.
Succes! En heh, ik denk als ik buiten ben in de stromende regen (en dat is meermaals per week tegenwoordig) echt nooit: hier word ik ziek van! Hoe zit dat eigenlijk, want geen idee van de feitelijkheden, maar hoe wordt je weerstand dan negatief beïnvloed door nat en koud wezen?
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:07:12 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197799941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh, ik denk als ik buiten ben in de stromende regen (en dat is meermaals per week) echt nooit: hier word ik ziek van! Hoe zit dat eigenlijk, want geen idee van de feitelijkheden, maar hoe wordt je weerstand dan negatief beïnvloed door nat en koud wezen?
Mijn ervaring is dat als ik, al doorweekt, eerst nog naar de winkel ga, daar opwarm, en daarna weer doorweekt raak op de weg terug, ik op zijn minst de rest van de week met bijholteproblemen loop, maar ook een algeheel niet fit zijn. Mezelf kwellen is niet mn hobby verder.
pi_197799954
Ik eet vanavond nog een restje Iraanse Aash van Marley Spoon uit de vriezer met wat munt en rijst. Misschien een restje dille er ook bij, lijkt me ook wel lekker.
pi_197799975
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat als ik, al doorweekt, eerst nog naar de winkel ga, daar opwarm, en daarna weer doorweekt raak op de weg terug, ik op zijn minst de rest van de week met bijholteproblemen loop, maar ook een algeheel niet fit zijn. Mezelf kwellen is niet mn hobby verder.
Nee, dat klinkt niet prettig. Maar niettemin benieuwd hoe het één nou daadwerkelijk het ander veroorzaakt. Heb bij kou en prutweer altijd het idee dat er gewoon buiten in zijn beter voor mijn weerstand is dan binnen blijven zitten, maar da's niet echt op iets gebaseerd verder. :')
pi_197800006
Klein moistje gekregen van mn eigen snoerengewegwerk. 7 keer aan de man gevraagd. Werd het snoerennest 7 keer kleiner van :')

Nu is het snoerennest weg O+ en de man moet zn speakers opnieuw aansluiten, waar hij een schijthekel aan heeft. En wat hij dus al 7 x heeft gedaan :') :') :')
pi_197800041
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klein moistje
Cute! :7
pi_197800097
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, dat klinkt niet prettig. Maar niettemin benieuwd hoe het één nou daadwerkelijk het ander veroorzaakt. Heb bij kou en prutweer altijd het idee dat er gewoon buiten in zijn beter voor mijn weerstand is dan binnen blijven zitten, maar da's niet echt op iets gebaseerd verder. :')
Ik meen te hebben begrepen dat het koud krijgen niet veroorzaakt dat je verkouden wordt. Nou zijn holteproblemen natuurlijk wat anders.
En volgens mij ben jij zo iemand die ze in een reclamespotje voor blakende gezondheid kunnen zetten, dus ze zouden ook wel hun best moeten doen om je verkouden te krijgen. :P

Ik vind in de kou naar buiten gaan ook helemaal niet erg, heb inderdaad niet de ervaring dat ik er verkouden of iets van word. M'n wintertenen werden minder toen ik 's winters meer ging wandelen en hardlopen in de kou.

Onderkoeld zijn is vooral kneitervermoeiend, is mijn ervaring. Ik stond na een survivalrun midden in de nacht op om nog wat extra te eten, want ik werd dan gewoon wakker van de honger ondanks een 2x portie avondeten :') uiteindelijk een zak studentenhaver naast m'n bed gelegd voor dat moment, dan hoefde ik niet slaapdronken & berehongerig de gang over ^O^
pi_197800146
Ik mocht de pszoveel van de man zeker niet wegzetten. Daar speelt hij af en toe nog op. 1 maand na het opbergen van de pszoveel nog geen vragen over gehad :D
pi_197800181
Poeh @Tele6, zelfs een survival run bij een aangename 20° en een koddig zonnetje lijkt me iets waarbij ik zestien kilo lasagne moet eten om ervan bij te komen! ;)
pi_197800202
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mocht de pszoveel van de man zeker niet wegzetten. Daar speelt hij af en toe nog op. 1 maand na het opbergen van de pszoveel nog geen vragen over gehad :D
Hehe, *gnuif* - opvoeden die hoarders! ^O^
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:23:22 #42
63722 z80
I fink you freaky
pi_197800244
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:03 schreef fietsie het volgende:
Nu met regenbroek.
Ik heb deze dag reeds afgeschreven mbt buiten. Wind is iets gedraaid waardoor nu de hele avond regen.
Wel een regenjas gezocht ergens in huis, gevonden. Bleek de capuchon er af te zijn.
Was ook mijn oude regenjas voor in de zomer op de motor. Voor over de leren jas. En dan is een capuchon enkel windvanger.
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:24:52 #43
63722 z80
I fink you freaky
pi_197800270
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Succes! En heh, ik denk als ik buiten ben in de stromende regen (en dat is meermaals per week tegenwoordig) echt nooit: hier word ik ziek van! Hoe zit dat eigenlijk, want geen idee van de feitelijkheden, maar hoe wordt je weerstand dan negatief beïnvloed door nat en koud wezen?
Ziek wordt je van beestjes. Niet van kou en/of water. Dat is hooguit niet aangenaam.
pi_197800306
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:24 schreef z80 het volgende:

[..]

Ziek wordt je van beestjes. Niet van kou en/of water. Dat is hooguit niet aangenaam.
Uiteraard, maar reagerend op Fiets vroeg ik me vooral af of kou en nattigheid wellicht potentieel je weerstand zouden kunnen verlagen, waarmee je wat vatbaarder wordt voor beessies :) Ik heb zelf dat gevoel niet, maar waar wordt Fiets dan bleh door?
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:28:27 #45
63722 z80
I fink you freaky
pi_197800323
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:20 schreef minilot het volgende:
Poeh @:Tele6, zelfs een survival run bij een aangename 20° en een koddig zonnetje lijkt me iets waarbij ik zestien kilo lasagne moet eten om ervan bij te komen! ;)
En wat is het probleem? :Y)
pi_197800326
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:28 schreef z80 het volgende:

[..]

En wat is het probleem? :Y)
True. :9
pi_197800375
Kou verlaagt de weerstand in de zin dat virussen vaak slecht gedijen bij warmere temperaturen (daarom krijg je ook koorts; dat werkt goed tegen virusjes).
Dus als je veel koude lucht inademt, koel je wat af, en dan wordt je immuunsysteem ietwat gecomprimeerd.

Van kou an sich wordt je dus niet ziek, van virussen in de lucht wel :)

Even in een notendop. En ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt aan immunologie was toegekomen voordat ik stopte :+ . Ik ga mijn fysiologieboek nog wel verder lezen, dus misschien kan ik het je ooit wat in meer detail en beter onderbouwd vertellen :P
pi_197800439
Ik vind dat hardlopen overigens een ideale manier om het in de winter nou eindelijk eens niet koud te hebben buiten! Na tien minuten hollen maakt het echt niet uit dat het gevoelstemperatuur -5 is, ik heb het gewoon lekker warm O+ Als er ooit weer een geopende Winter Efteling komt dan ga ik dus voortaan gewoon met 10 km/u van attractie naar attractie in plaats van al na een uurtje dat tot op het bot verkleumd te zijn *O*
pi_197800446
Ah, bedankt @Candaasje! ^O^
pi_197800466
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:35 schreef minilot het volgende:
Ik vind dat hardlopen overigens een ideale manier om het in de winter nou eindelijk eens niet koud te hebben buiten! Na tien minuten hollen maakt het echt niet uit dat het gevoelstemperatuur -5 is, ik heb het gewoon lekker warm O+ Als er ooit weer een geopende Winter Efteling komt dan ga ik dus voortaan gewoon met 10 km/u van attractie naar attractie in plaats van al na een uurtje dat tot op het bot verkleumd te zijn *O*
Ja hè O+
Het verbaast me nog steeds hoe weinig kleren ik aan hoef als ik ga hardlopen. De laatste tijd nooit meer dan een langemouwenshirt en een legging nodig gehad, regenjasje eroverheen als het regende. Geen thermoshirt of jas of iets. :D
pi_197800473
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Pfoe ik zou er niet aan moeten denken die zielige hondjes zo zien ;(
Nee dat lijkt me ook wel hartverscheurend. Maar ik zou ze nog wel kunnen verzorgen (niet deelnemen aan experimenten though).

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:45 schreef z80 het volgende:

[..]

Ook om een heleboel herrie in de media te voorkomen.
SPOILER
pi_197800490
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:35 schreef minilot het volgende:
Spiermetabolisme aan het werk! Genereert een hoop warmte! ^O^
pi_197800514
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Spiermetabolisme aan het werk! Genereert een hoop warmte! ^O^
Als ik thuis krachttraining doe voor m'n benen krijg ik het altijd een stuk warmer dan wanneer ik armen train. Is ook logisch, zit veel meer spier in :D
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:40:20 #54
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197800522
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Uiteraard, maar reagerend op Fiets vroeg ik me vooral af of kou en nattigheid wellicht potentieel je weerstand zouden kunnen verlagen, waarmee je wat vatbaarder wordt voor beessies :) Ik heb zelf dat gevoel niet, maar waar wordt Fiets dan bleh door?
Van de fruit op zijn warme gerechten.
pi_197800532
Ik merk trouwens wel aan mijn luchtwegen dat hardlopen in de kou niet optimaal is. Ik kan me wel voorstellen dat ze dan kwetsbaarder zijn voor virussen.
pi_197800623
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:02 schreef minilot het volgende:
Ottolenghiportobelli }:|
Over dees.
Olie van de eerste versie was olie met hier en daar een verdwaald stuk specerij. Tweede is een pot gepureerde ui en knof met wat olie bovenop.

Motten we nu bang zijn voor botulissssme? Piet zou woest zijn over zoveel onachtzaamheid.
Daar denk ik dus aan, elke keer als ik rijst of pasta terug in de koeling mik.
pi_197800672
Ja, bij rijst denk ik ook aan Piet. Ik maak wel veel minder rijst dan bleekselderij.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197800683
Ik deed een enorme bijlees en wilde op vanalles reageren, maar las verder en zag dat meerdere mensen al zo'n beetje hebben gezegd wat ik zou willen zeggen, dat scheelt weer typen! :* aan iedereen die dat gebruiken kan.

Wat ik overigens zelf merk en wat ik ook wel echt een nare ontwikkeling vind, is dat als ik tv kijk, mijn reactie op programma's opgenomen voor corona over de tijd wel is veranderd. In het begin dacht ik dan steeds "hee dat is geen 1.5 meter!", meer als in: ha, betrapt!
Maar nu merk ik dat ik er dus echt een ongemakkelijk gevoel bij krijg als ik mensen op tv zo dicht bij elkaar zie. Echt zo'n "waarom sta je zo dichtbij ga weg" gevoel. En dat vind ik echt niet ok, ik hoop dat als het afstand houden niet meer hoeft ik dat in de praktijk niet ook zo ga voelen.

Wat betreft oppassen: graag! Hoe meer hoe beter O+ ik heb m'n buren met twee kinderen onder de 3 gezegd dat ze met alle liefde bij mij mogen slapen zodat zij een nachtje kunnen doorslapen, of dat ik een dag/ochtend/middag/avond wil oppassen zodat zij even met z'n tweeën kunnen zijn, en een vriendin met een kleintje van 2 hetzelfde, maar tot nu toe valt het me tegen hoeveel daar gebruik van wordt gemaakt haha. Bij de vriendin wel een keer een avondje en een ochtend opgepast, maar meer nog niet, en bij de buurkindjes nog niet. Ook m'n nicht met drie kinderen (3, 10, 12 geloof ik) dat als ze ze zat is ze er een of meerdere hier mag brengen, maar dat is ook nog niet gebeurd. Wat doe ik verkeerd? :+
Ik paste wel af en toe een hele dag op een ander buurmeisje van 2, ivm werk van ouders en ik was toen nog elke week een dat vrij, maar die buren zijn helaas in december verhuisd en sindsdien niet meer geweest.

Oh ja,
@Sarabi hoe smaakt jouw bier dit keer? Ik drink eigenlijk helemaal geen bier, en ook geen whiskey, maar ik ben toch wel erg benieuwd :P
pi_197800699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik meen te hebben begrepen dat het koud krijgen niet veroorzaakt dat je verkouden wordt. Nou zijn holteproblemen natuurlijk wat anders.
En volgens mij ben jij zo iemand die ze in een reclamespotje voor blakende gezondheid kunnen zetten, dus ze zouden ook wel hun best moeten doen om je verkouden te krijgen. :P

Ik vind in de kou naar buiten gaan ook helemaal niet erg, heb inderdaad niet de ervaring dat ik er verkouden of iets van word. M'n wintertenen werden minder toen ik 's winters meer ging wandelen en hardlopen in de kou.

Onderkoeld zijn is vooral kneitervermoeiend, is mijn ervaring. Ik stond na een survivalrun midden in de nacht op om nog wat extra te eten, want ik werd dan gewoon wakker van de honger ondanks een 2x portie avondeten :') uiteindelijk een zak studentenhaver naast m'n bed gelegd voor dat moment, dan hoefde ik niet slaapdronken & berehongerig de gang over ^O^
De eerste keer wintersport met baby werd hij opeens midden in de nacht huilend wakker. Was al maanden niet gebeurd :? Het kostte me twee nachtelijke flessen om me te realiseren dat hij door de kou gewoon honger had en dat er overdag meer eten in moest :') /gelukkiggaanzenietzosnelstuk :+
pi_197800832
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:52 schreef vlindertje89 het volgende:

Oh ja,
@:Sarabi hoe smaakt jouw bier dit keer? Ik drink eigenlijk helemaal geen bier, en ook geen whiskey, maar ik ben toch wel erg benieuwd :P
Poe, ik ben nooit een ster in het omschrijven van smaken.
Hij is romig en vrij zoet (vind ik persoonlijk :+ ) van smaak. En een beetje verwarmend.

Je hoeft ook geen hele krat te bestellen om mee te doen met de tour hoor :) we komen ook met alle liefde 1 of 2 flesjes brengen.
pi_197800851
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef Tele6 het volgende:

Jaaaa toen ik mijn duikbrevet ging halen in de herfst in Nederland *insert eye roll* ging ik ook duizend meer eten maar ik viel áf! Eén diep duikje in december was genoeg om de hele feestdagen te compenseren :D
pi_197800856
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hij is romig en vrij zoet (vind ik persoonlijk :+ ) van smaak. En een beetje verwarmend.

Je hoeft ook geen hele krat te bestellen om mee te doen met de tour hoor :) we komen ook met alle liefde 1 of 2 flesjes brengen.
Dat klinkt best wel lekker. Ik ga eens op je site neuzen zo :)
pi_197800909
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jaaaa toen ik mijn duikbrevet ging halen in de herfst in Nederland *insert eye roll* ging ik ook duizend meer eten maar ik viel áf! Eén diep duikje in december was genoeg om de hele feestdagen te compenseren :D
Dat moet ik dus gaan doen :D

Duiken O+

En :* op het baandilemma van @Candaasje Kan me voorstellen dat dat juist voor jou een lastige is.
Ik zou er ook wel even over moeten nadenken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197800947
Poes heeft de hele dag liggen pitten.
En natuurlijk moest er gespeeld lawaai gemaakt worden met een papieren tasje toen ik in een meeting zat }:| Vervolgens kraakte het van de donderklappen en gingen de hemelsluizen open dus het feest was compleet *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197800950
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat moet ik dus gaan doen :D

Duiken O+

En :* op het baandilemma van @:candaasje Kan me voorstellen dat dat juist voor jou een lastige is.
Ik zou er ook wel even over moeten nadenken.
Als ik je goed op de kaart plaats, minstens 2 verenigingen die 1ster aanbieden op in de maarsseveense plassen. En ja, dan krijg je wel een pak met muts en schoenen en handschoenen en al, maar het is toch echt om te rillen als de oppervlaktetemp van het water opeens 4 graden is.
pi_197800972
Oh ja, @Candaasje , wat een wending zo in het gesprek! Best wel een ding, ja, ik zou denken dat je zoiets wel in je vacature zet ja. Ik duim voor je dat ze je zo graag willen dat ze inderdaad wel een ander regelen voor de dingen waarvan jij hebt aangegeven dat je die niet wil doen! En goed dat je zo voor je eigen grenzen bent gaan staan.
pi_197801004
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Als ik je goed op de kaart plaats, minstens 2 verenigingen die 1ster aanbieden op in de maarsseveense plassen. En ja, dan krijg je wel een pak met muts en schoenen en handschoenen en al, maar het is toch echt om te rillen als de oppervlaktetemp van het water opeens 4 graden is.
Iets teveel letters en iets teveel km ;)

Maasplassen doen het leuker hier.

Koud water ken ik een beetje. Ooit met -20 op het ijs gestaan om koningskrabben uit een fuik te plukken.
Dat is zowat op de dag af 2 jaar geleden trouwens :D
pi_197801013
quote:

[..]

Volgens mij maak je dezelfde fout als ik ook steeds doe, en verwar je waar Candaasje woont met waar Cat woont :) (of ik heb het nu wéér verkeerd onthouden welk van de twee waar woont :+ )
pi_197801036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Volgens mij maak je dezelfde fout als ik ook steeds doe, en verwar je waar Candaasje woont met waar Cat woont :) (of ik heb het nu wéér verkeerd onthouden welk van de twee waar woont :+ )
Voor Candaasje zou dat wel haalbaar zijn idd. :Y
pi_197801099
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik denk het ook :)

Ik vind het al knap hoe mensen het bij kunnen houden. Ik weet het echt van meer dan de helft niet.
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:17:20 #71
63722 z80
I fink you freaky
pi_197801105
quote:

[..]

Tijdens het zwemmen had ik geen last van de kou. De grondoefeningen, waar je dus langere tijd op je knieën zit. Masker af-op-af-op en ademapparaat weggooien en weer in je mond stoppen. Daar kreeg ik het koud van.
pi_197801121
Oef @Candaasje dat zou ik ook geen fijne wending van het gesprek vinden. Dat had best in een advertentie gezet mogen worden, of in ieder geval in de mail aan jou. Ze hadden jou toch gevraagd of je interesse had?

Zo, huis is weer schoon, was hangt, boodschappen zijn besteld, vanavond komen er 2 pakjes binnen en de jurk heeft alleen nog maar wat afwerking nodig, de lastige dingen zijn klaar en bleken uiteindelijk veel minder lastig, maar omdat me geen voorstelling kan maken hoe bepaalde handelingen eruit komen te zien duurt het even voordat het kwartje valt (en 3x uithalen)

Meer eten met kou en zoals @Vanyel, toch afvallen. Misschien morgenochtend toch maar even het warm water eraf halen bij douchen. Ze zeggen dat het goed is voor het lijf...brrrr
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:19:29 #73
63722 z80
I fink you freaky
pi_197801134
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik vind het al knap hoe mensen het bij kunnen houden. Ik weet het echt van meer dan de helft niet.
Van de meeste weet ik wel in welke hoek ik moet zoeken. Van sommige ook de woonplaats. En een paar het exacte adres.
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:20:53 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197801161
Ik ben overigens dol op kou, maar koester diepe afkeer jegens koude regen.
et droge kou kan ik met een muts op mn hoofd warm houden en reageren holtes meestal.. meewerkend
pi_197801198
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik weet het ook lang niet van iedereen hoor. Candaasje weet ik omdat het behoorlijk bij mij in de buurt is, en van jou weet ik regio omdat mijn katten van een gastgezin komen die gastgezin is voor hetzelfde asiel als jij, haha!

En ik haal jullie dus vaak door elkaar want allebei naam met een C en allebei dierenvriend :')
pi_197801224
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Iets teveel letters en iets teveel km ;)

Maasplassen doen het leuker hier.

Koud water ken ik een beetje. Ooit met -20 op het ijs gestaan om koningskrabben uit een fuik te plukken.
Dat is zowat op de dag af 2 jaar geleden trouwens :D
Ik verwar jou altijd met die andere c. Van de muggen. En de fungus. Sowwy

Kom jij dan van Beppieland?
pi_197801273
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

De naach is bij mij net iets minder laaaaaaingk maar ik spreek wel een beetje Beppie ja.
pi_197801294
De meesten weet ik wel zo ongeveer, maar van een paar weet ik ook de echte woonplaats, @Lonaa, @Candaasje (want zelfde woonplaats als broer), @Barreltje want daar geweest, net als @Lucky_Strike . En bij veel anderen zal het bij het noemen van de woonplaats zijn "oh ja dat wist ik"
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:31:43 #79
63722 z80
I fink you freaky
pi_197801343
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De naach is bij mij net iets minder laaaaaaingk maar ik spreek wel een beetje Beppie ja.
Beppie?
pi_197801353
Bij mij liepen Candaasje en Cat ook door elkaar. Maar sinds ik ze ontmoet heb niet meer ^O^
pi_197801357
Speaking of which, @Candaasje zijn er wijken/delen van jouw woonplaats waar je niet moet willen wonen? En delen waar het wel fijn wonen is?

Ik ben me een beetje aan het oriënteren op in m'n eentje iets kopen, en in Utrecht is er heel weinig wat binnen mijn budget zou liggen én aan mijn eisen voldoet (niet Kanaleneiland of Overvecht, minimaal 2 slaapkamers, minimaal een balkon liefst een tuin(tje), 75m2 of meer, <390k). Dus toch ook maar net iets buiten Utrecht aan het kijken of dat zodanig meer huis voor het geld oplevert dat het de grotere afstand van m'n stadsie waard is. Alleen in Utrecht weet ik vrij goed waar ik wel en niet wil zitten, maar in de omliggende steden/dorpen een stuk minder.
pi_197801360
Ze heeft gewoon 10 minuten naar een natuurfilm zitten kijken
SPOILER
pi_197801465
Haha, wat mooi!

Dank ook voor je berichtje Kaat! Goede tip.
pi_197801547
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Speaking of which, @:Candaasje zijn er wijken/delen van jouw woonplaats waar je niet moet willen wonen? En delen waar het wel fijn wonen is?

Ik ben me een beetje aan het oriënteren op in m'n eentje iets kopen, en in Utrecht is er heel weinig wat binnen mijn budget zou liggen én aan mijn eisen voldoet (niet Kanaleneiland of Overvecht, minimaal 2 slaapkamers, minimaal een balkon liefst een tuin(tje), 75m2 of meer, <390k). Dus toch ook maar net iets buiten Utrecht aan het kijken of dat zodanig meer huis voor het geld oplevert dat het de grotere afstand van m'n stadsie waard is. Alleen in Utrecht weet ik vrij goed waar ik wel en niet wil zitten, maar in de omliggende steden/dorpen een stuk minder.
Hier is het leuk :Y ;)
pi_197801581
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Haha nu moet ik hard graven waar jij dan ook alweer zit.. van jou heb ik dan weer onthouden waar je werkt haha, niet waarheen je nou precies verhuisd was..

Beginnend met een L?
pi_197801584
Ik heb Candaasje en Cat serieus nog nooit door elkaar gehaald :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197801585
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze heeft gewoon 10 minuten naar een natuurfilm zitten kijken
SPOILER
O+
pi_197801607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:46 schreef Isabeau het volgende:
*O*

Ik ook niet :+
pi_197801633
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vooral toen ik foto's van de toetjes van restaurant van Cat zag en niet goed naar de username had gekeken en dacht dat het restaurant dus ook bij mij in de buurt zat :'(
pi_197801638
Ik haal Clubsoda en Vanyel soms door elkaar :@
pi_197801695
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:49 schreef Lonaa het volgende:
:Y
pi_197801732
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:49 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik vooral toen ik foto's van de toetjes van restaurant van Cat zag en niet goed naar de username had gekeken en dacht dat het restaurant dus ook bij mij in de buurt zat :'(
O noes :'( :@
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:02:54 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197801834
quote:
+1

En soms ook DP in die mix.. weird :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197801881
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:02 schreef Barreltje het volgende:

[..]

+1

Vanyel en DP en Molo :Y
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:06:12 #95
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197801897
Tevens ben ik bij loon, sigme, lucky, kaatje en tele langsgeweest..
De rest weet ik wel in welke provincie ze ongeveer wonen.. das genoeg
pi_197801927
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik spreek het verrot slecht. Vind ik nog altijd jammer, dat ik mijn kinderen niet in dialect kan opvoeden :'(
pi_197801958
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Maar niet per se goedkoop.
pi_197801980
quote:
We hebben wel wat overeenkomsten. En ook heel veel verschillen :D
pi_197801989
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:46 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Haha nu moet ik hard graven waar jij dan ook alweer zit.. van jou heb ik dan weer onthouden waar je werkt haha, niet waarheen je nou precies verhuisd was..

Beginnend met een L?
Een Z
pi_197801990
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:Y
:o
Alleen maar omdat we in hetzelfde durp resideren? :o
pi_197802019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:02 schreef Barreltje het volgende:

[..]

+1

Ik zeg al niks meer :D

Wat zijn we generiek he _O-
pi_197802043
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nu neig ik naar zo'n ouderwets zoek de verschillen plaatje. Maar ik zou niet weten waar te beginnen.
pi_197802048
Ja kwartet!
pi_197802065
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:17 schreef z80 het volgende:

[..]

Tijdens het zwemmen had ik geen last van de kou. De grondoefeningen, waar je dus langere tijd op je knieën zit. Masker af-op-af-op en ademapparaat weggooien en weer in je mond stoppen. Daar kreeg ik het koud van.
Die deden wij meestal in het zwembad. Zaten we gelukkig nog aan de 17 graden ofzo.
pi_197802068
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nu neig ik naar zo'n ouderwets zoek de verschillen plaatje. Maar ik zou niet weten waar te beginnen.
Begin eens met bleekselderij.
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:17:27 #106
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197802082
Geen idee hoor waarom.. maar wellicht ook omdat ik jullie nog nooit ontmoet heb net als candaasje maar die is dan weer een league of her own :+
pi_197802107
Ik denk dus telkens dat Clubsoda in het hoge noorden woont omdat haar vakgenoot Lot daar woont _O-
pi_197802127
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk dus telkens dat Clubsoda in het hoge noorden woont omdat haar vakgenoot Lot daar woont _O-
Ik kom er wel vandaan, dus zo gek is het niet.
pi_197802209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige :D
Bijzonder hoe dat werkt.
pi_197802237
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:16 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Begin eens met bleekselderij.
Nog niet misschien :r :r

Zelfs niet in het zoekplaatje. Die troep teken je maar lekker in je eigen tekening }:|
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:25:46 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197802241
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:31 schreef z80 het volgende:

[..]

Beppie?
Ja zo'n tampon zonder touwtje. Hoe je er een splaageblek door krijgen kan snap ik dan weer niet.
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:26:44 #112
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197802260
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:06 schreef Barreltje het volgende:
Tevens ben ik bij loon, sigme, lucky, kaatje en tele langsgeweest..
De rest weet ik wel in welke provincie ze ongeveer wonen.. das genoeg
tsssss
pi_197802269
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nog niet misschien :r :r

Zelfs niet in het zoekplaatje. Die troep teken je maar lekker in je eigen tekening }:|
Heb ik een tip, is het weer niet goed :{w
pi_197802278
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:31 schreef z80 het volgende:

[..]

Beppie?
Beppie
pi_197802297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Heb ik een tip, is het weer niet goed :{w
Een tip?
Steek een brandende poker in je oog als er een wimper in zit. Dat is een tip.
Begin met bleekselderij zegt ze.
Da's toch geen tip :{
pi_197802300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

[..]

Alleen maar omdat we in hetzelfde durp resideren? :o
In hetzelfde dorp ook? :o

Dat wist ik helemaal niet joh.

Maar nee, geen idee eigenlijk, waarom ik jullie soms door elkaar haal. :@
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:30:35 #117
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197802338
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

tsssss
Ik ben nooit bij jou geweest! :{w

We hebben wel en secret hand shake gehad bij een treinstation :+
pi_197802348
Jong0ns ik wil HEEL GRAAG CONSUMEREN, maar niet via the interwebz. ;(

Ik heb allerlei nieuwe kleren nodig maar ik wil ze voelen en passen en niet dagen moeten wachten of tweedehands kopen en dan past het niet. En ik wil naar het tuincentrum om coole tuindingen te voelen en bekijken en aanraken en dan kopen.
En mijn Dasty is op.

:(
pi_197802349
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[..]

Mijn theorie is dat het is omdat ze ongeveer dezelfde leeftijdscategorie zijn en meestal zinnige dingen te zeggen hebben. :Y
pi_197802359
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mijn theorie is dat het is omdat ze ongeveer dezelfde leeftijdscategorie zijn en meestal zinnige dingen te zeggen hebben. :Y
En allebei een zelfde hoeveelheid posten, in vlagen. Ofzo.
pi_197802362
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik spreek het verrot slecht. Vind ik nog altijd jammer, dat ik mijn kinderen niet in dialect kan opvoeden :'(
Zo zonde ;(

Ben nog altijd een beetje bozig op broer die ze ook niet in dialect opvoedt. Hij woont net buiten de provincie met een NL sprekende echtgenote, maar toch :(
Inmiddels hebben we ze wel zo opgekweekt dat ze het ten minste verstaan.
pi_197802366
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef Lonaa het volgende:

Ik heb allerlei nieuwe kleren nodig maar ik wil ze voelen en passen en niet dagen moeten wachten of tweedehands kopen en dan past het niet. En ik wil naar het tuincentrum om coole tuindingen te voelen en bekijken en aanraken en dan kopen.
En mijn Dasty is op.

Kutcorona weer hè.

Je zou nog naar een grote bloemist kunnen gaan, die in mijn winkelcentrum heeft al z'n waren buitengezet.
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:32:32 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197802377
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Een tip?
Dit zijn dan ook zulke verwarrende gesprekken.. _O-
Wie zei nou wat en hoe gaat het verhaal??
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:33:30 #124
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197802399
Ik werd al gemaild door mn vaste grotemannenkledingdealer of ik hun webshop niet kon bereiken :P

Maar damn, ik ga daar juist altijd heen om te passen, en dan koop ik onnodig veel.
pi_197802401
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Kutcorona weer hè.

Je zou nog naar een grote bloemist kunnen gaan, die in mijn winkelcentrum heeft al z'n waren buitengezet.
Maar ik wil geen bloemen want mijn katten vreten dat op en dan kotsen ze en dat herhalen ze tot ik ze weggooi

;(
pi_197802412
quote:

En mijn Dasty is op.

Mijn Wibra tartte me met hoooopen Dasty in de etalage :(
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:33:58 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197802414
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik ben nooit bij jou geweest! :{w

We hebben wel en secret hand shake gehad bij een treinstation :+
Allemachtig wat was het daar donker
pi_197802428
Ook al een jaar niks nieuws meer gekocht, behalve twee huispakken :')
pi_197802429
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mijn Wibra tartte me met hoooopen Dasty in de etalage :(
Mijn Wibra zit vlak bij mijn sportschool dus die heb ik al een tijdje niet gezien.

;(
pi_197802447
quote:

En mijn Dasty is op.

Veel van dit wil ik ook. Heb nooit dasty dus dat hoeft niet.

Hoorde van de week van een bloemenzaak die wel open was (bij mij in de buurt is er ook een, maar die verkoopt "enge opgemaakte bakjes"). Vanmiddag wilde ik er naar toe, voor vrolijke kleurtjes op het balkon. Maar het regende hier aan een stuk door, en het gaat koud worden en vies en sneeuw. Dan zie ik het met de plantjes net zo gaan als de winterviolen die de herfst niet eens hebben gehaald.
pi_197802462
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Een tip?
MAAR WEL EEN VERSCHIL :'(
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:36:28 #132
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197802475
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoorde van de week van een bloemenzaak die wel open was (bij mij in de buurt is er ook een, maar die verkoopt "enge opgemaakte bakjes"). Vanmiddag wilde ik er naar toe, voor vrolijke kleurtjes op het balkon. Maar het regende hier aan een stuk door, en het gaat koud worden en vies en sneeuw. Dan zie ik het met de plantjes net zo gaan als de winterviolen die de herfst niet eens hebben gehaald.
Je kan nog wel boeketten bestellen online.. :+ :P
pi_197802484
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn Wibra zit vlak bij mijn sportschool dus die heb ik al een tijdje niet gezien.

;(
;(

Mijn Wibra zit ook vlakbij mijn sportschool. Maar beiden zitten midden in de stad dus zie ik nog af en toe.

Bijzonder wel, op dinsdagmiddag met een man of 15 in het centrum lopen. Ik kwam telkens dezelfde mensen tegen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

-O-

Alhoewel: sneeuw O+
pi_197802498
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[..]

Zelfde dorp, zelfde grove visie op bedpartners, zelfde studie O-) Niet zelfde bleekselderij.
pi_197802513
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zo zonde ;(

Ben nog altijd een beetje bozig op broer die ze ook niet in dialect opvoedt. Hij woont net buiten de provincie met een NL sprekende echtgenote, maar toch :(
Inmiddels hebben we ze wel zo opgekweekt dat ze het ten minste verstaan.
Ik woon heel ver buiten de provincie, met een echtgenote in dezelfde positie als ikzelf. Maar opa en oma spreken wel dialect met elkaar. Dus ik neem aan dat ze het verstaan, anders verstaan ze daar verdomd weinig :D
pi_197802521
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zelfde dorp, zelfde grove visie op bedpartners, zelfde studie O-) Niet zelfde bleekselderij.
Bleekselderij :r
pi_197802552
Ik heb nog wel kleding maar het is allemaal wel een beetje op. Van die rafelrandjes aan mouw-uiteindes enzo.
pi_197802572
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

MAAR WEL EEN VERSCHIL :'(
Je komt ook van/uit de verkeerde kant van het land. En begon aan de verkeerde kant van het spectrum. Noem dat dan joh :6
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:40:18 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197802594
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je komt ook van/uit de verkeerde kant van het land. En begon aan de verkeerde kant van het spectrum. Noem dat dan joh :6
Nou dat klinkt ook lekker vriendelijk
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:41:06 #140
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197802615
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar ik wil geen bloemen want mijn katten vreten dat op en dan kotsen ze en dat herhalen ze tot ik ze weggooi

;(
Hier heeft onze fijne kweker op zaterdag een kraampje op de markt *O*
Dus als ik nog iets nodig heb ga ik daarheen.
pi_197802634
quote:

[..]

;(
Je moet geen katten weggooien }:|

Even verder teruglezen, ik was 700x gementioned
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:42:48 #142
3878 Vork
Manisch creatief
pi_197802652
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:00 schreef Sarabi het volgende:

Minimaal 2 kopen dus. Een voor deze winter en eentje bewaren en een jaar later opentrekken. :+
pi_197802654
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

_O- Ik wilde nog zeggen dat ik braver communiceer, quod erat demonstrandum :+
pi_197802657
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je moet geen katten weggooien }:|

Even verder teruglezen, ik was 700x gementioned
Moeten ze maar normaal doen.
pi_197802658
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mijne groeide hemelsbreed maar zo'n 2 km van de Duitse grens op *) Grofweg dezelfde partner dus :Y
pi_197802672
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hier heeft onze fijne kweker op zaterdag een kraampje op de markt *O*
Dus als ik nog iets nodig heb ga ik daarheen.
Hier ook niet ;(
pi_197802689
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik woon heel ver buiten de provincie, met een echtgenote in dezelfde positie als ikzelf. Maar opa en oma spreken wel dialect met elkaar. Dus ik neem aan dat ze het verstaan, anders verstaan ze daar verdomd weinig :D
Hoe oud zijn die van jou ook alweer?

Hier was alles tussen de 6 en 8 jaar oud BOOOOS als we dialect spraken, omdat ze dachten dat we ze voor de gek hielden. Toen ze het eenmaal verstonden gingen het naar :') gek taaltje :')
Ik weet eigenlijk niet wat vervelender is...
pi_197802712
Dat en iets ouder. Maar wij luisteren incidenteel ook nog wel een Limburgs liedeke.
Of Brabants :@
pi_197802730
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mijne groeide hemelsbreed maar zo'n 2 km van de Duitse grens op *) Grofweg dezelfde partner dus :Y
pi_197802761
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:45 schreef Vanyel het volgende:
Dat en iets ouder. Maar wij luisteren incidenteel ook nog wel een Limburgs liedeke.
Of Brabants :@
En waar zitten ze nu qua passieve tweetaligheid?

PS ik ga de leeftijd van je kinderen vast weer vergeten. Cannot compute ;(

Hier is men dan wel weer Beppie fan _O- Lekker ongegeneerd fonetisch meebrullen. En zich generen voor tante en grootouders die meebrullen.

Verder doet Guusje het uiteraard uitstekend.
pi_197802805
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En waar zitten ze nu qua passieve tweetaligheid?

PS ik ga de leeftijd van je kinderen vast weer vergeten. Cannot compute ;(
Geen idee. De jongste zegt dat ie niks verstaat (maar dat lijkt me onwaarschijnlijk), de oudste zegt niks, maar reageert te adequaat om het niet te kunnen volgen.
pi_197802821
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

Verder doet Guusje het uiteraard uitstekend.
Guus? :N

Gerard! :Y
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 februari 2021 @ 19:49:19 #153
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197802833
Wat is er mis met
? :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197802840
quote:

[..]

;(
Ik bedoelde planten. Ik heb een harige paarse plant gekocht bij de bloemist. Heet het anders als een bloemist ook planten verkoopt?
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 19:50:11 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197802865
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

;(
Die in Emmen zit letterlijk middenin het overdekte winkelcentrum. Moet je dat hele eind lopen met zo'n doos van dat spul.

Wist je trouwens dat Dasty een reagens (een stof waarmee je aanwezigheid van iets kunt aantonen, zoals jodium en zetmeel) bevat voor kerrie (of beter curcumime denk ik). We hebben een licht aanrechtblad, kerrie laat gele vlekken achter. Als je daar Dasty op spuit wordt het donkerrood - en de vlek is weg.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 19:50:44 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197802884
quote:
88s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:49 schreef borisz het volgende:
Wat is er mis met
[ afbeelding ] ? :+
Sowieso iets want ik zie niets :+
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:51:28 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197802909
Had iemand hier al eens een poging toe ondernomen?

https://www.wibrazakelijk.nl/

Online Dasty voor KvK nummer houders...
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 19:51:35 #158
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197802915
Klaas van Dijk speelt Ede Staal in het voorstukje van Met het mes op tafel _O_
pi_197802943
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Gerard :o
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 19:52:49 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197802962
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:51 schreef fietsie het volgende:
Had iemand hier al eens een poging toe ondernomen?

https://www.wibrazakelijk.nl/

Online Dasty voor KvK nummer houders...
Minimaal ¤350 ex BTW, da's wel heul veel.
pi_197802985
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 19:54:19 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197803016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik bedoelde planten. Ik heb een harige paarse plant gekocht bij de bloemist. Heet het anders als een bloemist ook planten verkoopt?
Plantist
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:54:45 #163
63722 z80
I fink you freaky
pi_197803035
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]

de Janse Bagge Bend ^O^
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:55:23 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197803053
quote:

[..]

Nee dan blijft het een harige paarse plant.
pi_197803074
quote:

[..]

Nee, ik denk het niet. Ik zou het dan...plantenwinkel noemen? Denk ik. Bij bloemist denk ik aan de weeige geur van bloemen die in van die vierkante beigekratten staan.
pi_197803094
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die in Emmen zit letterlijk middenin het overdekte winkelcentrum. Moet je dat hele eind lopen met zo'n doos van dat spul.

Wist je trouwens dat Dasty een reagens (een stof waarmee je aanwezigheid van iets kunt aantonen, zoals jodium en zetmeel) bevat voor kerrie (of beter curcumime denk ik). We hebben een licht aanrechtblad, kerrie laat gele vlekken achter. Als je daar Dasty op spuit wordt het donkerrood - en de vlek is weg.

Dat is vet gaaf. :D
pi_197803104
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Minimaal ¤350 ex BTW, da's wel heul veel.
Haha, 350 flessen Dasty-feest.
pi_197803123
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:54 schreef z80 het volgende:

[..]

de Janse Bagge Bend ^O^
Uiteraard.

Rowwen Hèze *O*

En WW band (RIP ;( )
pi_197803134
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Baden in Dasty, wat zou dat voor je vel doen?
pi_197803154
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Oplossen.
pi_197803186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:42 schreef Vork het volgende:

[..]

Minimaal 2 kopen dus. Een voor deze winter en eentje bewaren en een jaar later opentrekken. :+
Dat kan zeker mooi met dit bier :Y

Mij lukt het meestal niet om bieren te bewaren :@
pi_197803222
quote:

En mijn Dasty is op.

Dit alles minus de Dasty :( heb eergister voor 160 euro besteld bij Ali. Gaf niet écht de goeie rush.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:00:25 #173
63722 z80
I fink you freaky
pi_197803226
quote:

[..]

Voor de huid zelf? Niet veel. Het is een base. Alle het vet zal verzepen en loskomen.
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:00:33 #174
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197803230
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oplossen.
Misschien je vet! *O*
Even bestellen
pi_197803232
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja, @:Candaasje , wat een wending zo in het gesprek! Best wel een ding, ja, ik zou denken dat je zoiets wel in je vacature zet ja. Ik duim voor je dat ze je zo graag willen dat ze inderdaad wel een ander regelen voor de dingen waarvan jij hebt aangegeven dat je die niet wil doen! En goed dat je zo voor je eigen grenzen bent gaan staan.
Merci!

En ja, geen idee, ik vond het echt lastig te peilen zo via Teams. En ik had het idee dat er aan beide kanten nog wel twijfels waren. Dus...we gaan het zien!

quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Fungus? (mijn geheugen laat me hier schromelijk in de steek)
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 20:00:35 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197803233
quote:

[..]

Oplossen.
Je badkuip ook waarschijnlijk
pi_197803241
quote:

[..]

Oplossen.
Slotje ;(
pi_197803257
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef z80 het volgende:

[..]

Voor de huid zelf? Niet veel. Het is een base. Alle het vet zal verzepen en loskomen.
Ooooh O+

En dan hier en daar een klein gaatje prikken en een beetje gaan porren *O*
pi_197803264
quote:

[..]

Uiteraard.

Rowwen Hèze *O*

En WW band (RIP ;( )
Sjteut mich op
Dae vieze sjwarma

Ik kan geen Limburgs schrijjjjjjve
pi_197803272
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Misschien je vet! *O*
Even bestellen
Als het al mn vet moet oplossen heb ik die 350 flessen ook wel nodig ja
Ha.
Haha.

;(
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:02:29 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197803283
quote:

[..]

Oplossen.
:o Doe-het-zelf resomeren
pi_197803313
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Sjteut mich op
Dae vieze sjwarma

Ik kan geen Limburgs schrijjjjjjve
Zweit oppe kop!
Dea vieze sjwarma steut mich op

Je kent hem gewoon O+
Een van de weinig bands waar ik een fanshirt van heb. Concertfeestjes *O*
pi_197803346
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef Candaasje het volgende:
Fungus? (mijn geheugen laat me hier schromelijk in de steek)
Niet je geheugen. Het is je naam. Ik lees altijd een extra -id- in je naam :@
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:06:03 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197803373
Something fishy is going on...
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:09:29 #185
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197803459
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ha.
Haha.

;(
Nu op het nieuws wibra heeft een webshop volgende week voor de click en collect *O*
pi_197803474
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o _O-
pi_197803475
quote:

[..]

Nee, ik denk het niet. Ik zou het dan...plantenwinkel noemen? Denk ik. Bij bloemist denk ik aan de weeige geur van bloemen die in van die vierkante beigekratten staan.
De winkel hier om de hoek verkoopt normaal ook wel binnenplanten, maar momenteel bloemen (heel veel tulpen etc) opgemaakte boeketten en bakjes met "home' en "garden" etc niet wat ik zoek

Ik zie nu dat je wel bij WIbra online kunt bestellen en dan in/buiten de winkel kunt ophalen. Hopelijk hebben ze genoeg dasty in voorraad
pi_197803503
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nu op het nieuws wibra heeft een webshop volgende week voor de click en collect *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De winkel hier om de hoek verkoopt normaal ook wel binnenplanten, maar momenteel bloemen (heel veel tulpen etc) opgemaakte boeketten en bakjes met "home' en "garden" etc niet wat ik zoek

Ik zie nu dat je wel bij WIbra online kunt bestellen en dan in/buiten de winkel kunt ophalen. Hopelijk hebben ze genoeg dasty in voorraad
Ik vind het mooi hoe begaan jullie zijn met mijn Dasty-probleem. O+ Ik hoopte stiekem op click&collect van de Wibra, fijn dat dat inderdaad lijkt te gaan gebeuren *O*
pi_197803511
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ha.
Haha.

;(
Zou wel mooi zijn
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:12:53 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197803552
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het mooi hoe begaan jullie zijn met mijn Dasty-probleem. O+ Ik hoopte stiekem op click&collect van de Wibra, fijn dat dat inderdaad lijkt te gaan gebeuren *O*
Een dasty tekort voel ik gewoon diep in mijn ziel.
pi_197803566
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Speaking of which, @:Candaasje zijn er wijken/delen van jouw woonplaats waar je niet moet willen wonen? En delen waar het wel fijn wonen is?

Goh, ik zou alles met Studioplein/Lanceerplaats/Televisiebaan/Rakethof ontwijken. Dat ligt in IJsselveld-Oost.
Daar wonen wij, en dat is prima om te starten, maar wij willen hier geen jaren meer blijven. Veel rotzooi op straat, drugsdealers, en euh lelijke jaren 70 betonflats.

Groenvliet, Achterveld, dat zijn wel mooie (groenere) wijken. (Straten met plantennamen, vogelnamen, beroepsnamen (mandenmaker e.d.) ). Binnenstad heeft ook wel leuke woningen, maar vaak meer bovenwoningen. En als je meer in straten komt zoals de Edelstenenbaan, (en alles wat daar op lijkt), dan zitten daar ook wel heel prima straten tussen. Behoorlijk groen ook.
Zenderpark is het nieuwbouwdeel en heeft prima stukken, maar daar moet je zelf ook wel even sfeer gaan proeven want ik ben er ook wel wat volkse straten tegengekomen; dat zie je niet zozeer aan de buitenkant, dus dat is wel lastig. Maar dat is dus ook weer lang niet overal zo.

Dus mocht je iets vinden, geef even de straatnaam, als ik het weet roep ik dan wel yay or nay ;)
pi_197803579
quote:

[..]

Oh god ja dat is waar ook _O- :')
pi_197803584
Zou Dasty daartegen helpen eigenlijk?
pi_197803616
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:14 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk het wel.
pi_197803652
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:17 schreef Barreltje het volgende:
Geen idee hoor waarom.. maar wellicht ook omdat ik jullie nog nooit ontmoet heb net als candaasje maar die is dan weer een league of her own :+
Ik denk dat wij eens moeten meeten, want ik ben geloof ik een heel bijzonder soort wezen in jouw gedachtengang :D
(misschien ook wel in het echt...dunno...)
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:17:46 #196
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197803669
quote:

[..]

Foam party *O* *O*
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:19:31 #197
63722 z80
I fink you freaky
pi_197803702
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:14 schreef Candaasje het volgende:
Tegen schimmels en bacterie? Nee. Uitgeprobeerd op mijn sportschoenen. Vet en zooi ging er wel af. De zweetgeur niet.
pi_197803776
quote:
81s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 23:26 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter heeft het steeds over slippervisjes ipv zilvervisjes

Maar ja, die dacht ook dat het kankerlakken waren ipv kakkerlakken... En we wonen in de buurt van Rotterdam, oppassen geblazen in bijzijn van andere mensen dus :+
Ik moest hier zo om lachen, dus even gequote _O- :D

Wij noemen zilvervisjes, zilvervliesjes en onze kat vond ze heeeerlijk :9
pi_197803779
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:19 schreef z80 het volgende:

[..]

Tegen schimmels en bacterie? Nee. Uitgeprobeerd op mijn sportschoenen. Vet en zooi ging er wel af. De zweetgeur niet.
:D

Ik vind dat zo mooi hè, voor schijnbaar elke willekeurige vraag kun je het antwoord op Fok! vinden :D
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:24:34 #200
63722 z80
I fink you freaky
pi_197803794
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Ik vind dat zo mooi hè, voor schijnbaar elke willekeurige vraag kun je het antwoord op Fok! vinden :D
42
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:24:43 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197803798
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik denk dat wij eens moeten meeten, want ik ben geloof ik een heel bijzonder soort wezen in jouw gedachtengang :D
(misschien ook wel in het echt...dunno...)
Wel nee..
Ik vind je dilemmas alleen af en toe ehm.. ingewikkeld.. ik ben daar veel te fladderig voor om daar allemaal aan te moeten denken.. :+ tegenpolen.. ^O^
pi_197803823
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

ik kreeg vandaag een bus van 380 gram binnen. Envelopje opsturen?
pi_197803960
Ja hoi. Alles ok met de kat. Wondjes zijn gewone wondjes en wratjes. Opgelucht.

Even bijlezen nu.
Spoilers!
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:40:24 #204
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197804003
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

Even bijlezen nu.
Fijn!
pi_197804063
quote:

Even bijlezen nu.
Hoera *O*
pi_197804075
quote:

Even bijlezen nu.
wat fijn! Rust in het hoofd voor jullie
pi_197804153
Fijn Lucky O+
pi_197804172
Gisteren de bureaustoel gekregen en (met moeite) in elkaar gezet. Zit heerlijk (waarom heb ik dat 10 maanden geleden niet gedaan), maar er zit nu een paar cm lucht tussen voeten en vloer, niet fijn. Vanochtend ook een voetensteun gekocht en die is vanavond al bezorgd. Verder is mijn 2020 fotoalbum ook binnen. Nu maar eens op m'n gemakkie dit jaar het album maken.
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:55:22 #209
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197804191
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Gisteren de bureaustoel gekregen en (met moeite) in elkaar gezet. Zit heerlijk (waarom heb ik dat 10 maanden geleden niet gedaan), maar er zit nu een paar cm lucht tussen voeten en vloer, niet fijn. Vanochtend ook een voetensteun gekocht en die is vanavond al bezorgd. Verder is mijn 2020 fotoalbum ook binnen. Nu maar eens op m'n gemakkie dit jaar het album maken.
Ik had vorige week ook een stoel besteld. Inderdaad waarom heb ik bijna een jaar aan de keukentafel gezeten? _O-
pi_197804227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik kreeg vandaag een bus van 380 gram binnen. Envelopje opsturen?
Maar jij moet van superver. Dan zijn de verzendkosten ws hoger dan de aankoopkosten.
pi_197804279
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik had vorige week ook een stoel besteld. Inderdaad waarom heb ik bijna een jaar aan de keukentafel gezeten? _O-
Tot die realisatie kwam ik een maand of twee geleden ook. Toen maar gauw een stoel op kantoor opgehaald.

Ik verneem net dat daar 10 cm water in de kelder staat :o
Gelukkig wonen er mensen dichtbij genoeg om dat niet mijn probleem te laten zijn O+
pi_197804284
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik zit nog wel aan de eettafel. Nou al een paar keer van alles uitgemeten in de kleine kamer om daar te werken. Dat kan, maar dan zit ik in een kleine ruimte, met een hoge vensterbank en heb een klein "kijk hoekje". Daar staan ook de naaimachine en lockmachine (best handig als het rustig is qua werk :P ) maar ik heb dat spul juist daar staan om ook de deur dicht te doen en niet steeds te hoeven opruimen. En in de woonkamer heb ik ook airco, erg belangrijk als het warm is.
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:02:06 #213
3878 Vork
Manisch creatief
pi_197804285
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:59 schreef Sarabi het volgende:

Dat kan zeker mooi met dit bier :Y

Mij lukt het meestal niet om bieren te bewaren :@
Snap ik. Ik houd daarom maar een hele kleine voorraad. Heb nog twee grote flessen van m'n vorige werkgever. Die kunnen nog wel even mee en bewaar ik voor een moment dat anderen weer mogen helpen met opdrinken. :+

Daar zitten helaas geen Brett IPA's bij. Daar heb ik destijds de laatste maanden een aantal van gebrouwen. Daarbij was mijn advies ook altijd om er twee te kopen en de tweede later te drinken. Helaas heb ik ze alleen vers kunnen drinken.

Kom je hier nog langs met je tour trouwens?
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:05:35 #214
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197804320
V
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zit nog wel aan de eettafel. Nou al een paar keer van alles uitgemeten in de kleine kamer om daar te werken. Dat kan, maar dan zit ik in een kleine ruimte, met een hoge vensterbank en heb een klein "kijk hoekje". Daar staan ook de naaimachine en lockmachine (best handig als het rustig is qua werk :P ) maar ik heb dat spul juist daar staan om ook de deur dicht te doen en niet steeds te hoeven opruimen. En in de woonkamer heb ik ook airco, erg belangrijk als het warm is.
Vind het wel fijn dat nu al die zooi uit de woonkamer is. Beeldscherm en laptop enzo.
pi_197804321
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:02 schreef Vork het volgende:

[..]

Snap ik. Ik houd daarom maar een hele kleine voorraad. Heb nog twee grote flessen van m'n vorige werkgever. Die kunnen nog wel even mee en bewaar ik voor een moment dat anderen weer mogen helpen met opdrinken. :+

Daar zitten helaas geen Brett IPA's bij. Daar heb ik destijds de laatste maanden een aantal van gebrouwen. Daarbij was mijn advies ook altijd om er twee te kopen en de tweede later te drinken. Helaas heb ik ze alleen vers kunnen drinken.

Brett IPA"s :9
pi_197804383
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:05 schreef gcjoel het volgende:
V
[..]

Vind het wel fijn dat nu al die zooi uit de woonkamer is. Beeldscherm en laptop enzo.
Misschien dat het ooit nog eens gaat gebeuren. Voorlopig heb ik de eettafel toch niet nodig voor grote gezelschappen en alles is snel weg te bergen
pi_197804406
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:02 schreef Vork het volgende:

[..]

Hier staat ook nog een homebrew Brett maar weet nog niet wat ik er van vind....

En we komen overal behalve de waddeneilanden :D
pi_197804409
Ik ga ook Sarabi bier proeven :9 net bestelling geplaatst! Ben benieuwd.

Dank @Candaasje voor de tips!
pi_197804426
quote:

[..]

Maar die zat er vroeger toch ook gewoon in? Of ben ik gek?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197804445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ga ook Sarabi bier proeven :9 net bestelling geplaatst! Ben benieuwd.

*O*
Dankjewel!
pi_197804484
Np!

En @[Barreltje : ik denk inderdaad wel dat we op veel gebieden tegenpolen zijn. Maar ik denk dat ik hier ook wel door veel te ventileren een indruk wek dat ik vaak urenlang somber op de bank zit en niet van het leven geniet. Dat is gelukkig ook niet het geval :) .

Overigens zit ik nu wel een beetje somber achter de pc. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik het idee heb dat ik afgerekend ben op iets wat niet helemaal fair was om je zo plots mee voor het blok te zetten. Nu weet ik wel dat ik dat niet helemaal kan invullen, maar er werd wel lang op door gegaan. Dus het voelt gewoon wel een tikkie rot. Dus trusten luitjes, ik ga mijn bed opzoeken! :*
pi_197804489
Ik blijf wel op m'n keukenstoel zitten, geen haar op m'n hoofd die erover peinst om zo'n spuuglelijke stoel m'n huis in te slepen. Bovendien zit ik bij voorkeur op een houten keukenstoel :+.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197804502
Oh en omg dan ga ik dus ook Sarabi meeten :o *O* kan ik ook zeggen dat ik iemand uit de cul sc in real-life heb gezien!

Heb er twee voor mezelf besteld en ook twee voor m'n lieve buren als kadootje. Geef ik ze de biertjes en kidnap ik hun kindjes voor een avondje quality time samen (zij met elkaar, ik met de kindjes haha). Zijn er borrelhapjes die er goed bij passen qua smaak?
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:16:19 #224
3878 Vork
Manisch creatief
pi_197804509
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:10 schreef Sarabi het volgende:

Hier staat ook nog een homebrew Brett maar weet nog niet wat ik er van vind....
Welke gist heb je toegevoegd, op welk moment en hoe staat ie al op vat (neem aan dat je 'm nog niet hebt gebotteld)?
quote:
En we komen overal behalve de waddeneilanden :D
Ah mooi, misschien moet ik er dan ook maar een paar bestellen.
pi_197804512
@Candaasje, ik zou in geen geval mee gaan helpen met euthaniseren van gezonde dieren, en jij moet dat nog veel minder overwegen. Niet doen. En het is een rotstreek van ze om je het voor de voeten te gooien.
pi_197804514
De nieuwe boeken van Lonely Planet 2021 _O-
pi_197804558
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:14 schreef Candaasje het volgende:
Np!

En @[Barreltje : ik denk inderdaad wel dat we op veel gebieden tegenpolen zijn. Maar ik denk dat ik hier ook wel door veel te ventileren een indruk wek dat ik vaak urenlang somber op de bank zit en niet van het leven geniet. Dat is gelukkig ook niet het geval :) .

Overigens zit ik nu wel een beetje somber achter de pc. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik het idee heb dat ik afgerekend ben op iets wat niet helemaal fair was om je zo plots mee voor het blok te zetten. Nu weet ik wel dat ik dat niet helemaal kan invullen, maar er werd wel lang op door gegaan. Dus het voelt gewoon wel een tikkie rot. Dus trusten luitjes, ik ga mijn bed opzoeken! :*
:*
Aan de andere kant: als het voor hen een eis is dat degene die het wordt, deze taak echt zelf gaat uitvoeren, dan wil je dat ook helemaal niet. Dus als dat al de doorslag gaat geven, is het maar goed ook - want dat moet je helemaal niet willen. Maar het is natuurlijk wel stom als ze daarin niet willen meedenken door alleen dat dan door een ander te laten doen. En dat ze er zo ineens mee kwamen in het gesprek. Ik duim gewoon dat het helemaal goed komt voor je! O+
pi_197804570
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:16 schreef Kaatje1 het volgende:
De nieuwe boeken van Lonely Planet 2021 _O-
[ afbeelding ]
Zou kopen :7
pi_197804580
quote:
Overigens zit ik nu wel een beetje somber achter de pc. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik het idee heb dat ik afgerekend ben op iets wat niet helemaal fair was om je zo plots mee voor het blok te zetten.
Ben je definitief afgewezen?
pi_197804597
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:16 schreef Vork het volgende:

[..]

Welke gist heb je toegevoegd, op welk moment en hoe staat ie al op vat (neem aan dat je 'm nog niet hebt gebotteld)?
[..]

Ah mooi, misschien moet ik er dan ook maar een paar bestellen.
De Brett hebben we 8 maanden geleden gebrouwen en zit ondertussen wel op de fles.
De rest zou ik morgen moeten checken, dit is meer mijn mans experiment :D (is wel duidelijk dat ik deze stijl niets vind he :') )

Bestellen kan via milkyroadbrewery.nl ^O^
pi_197804605
quote:
Np!

Het is niet echt te vergelijken, maar een aantal jaar geleden kon ik een hele leuke baan krijgen bij de Provincie. Heb m toch afgewezen, want de mogelijkheid zat er in dat je voor een gedeputeerde van de pvv zou moeten werken. En ik kan over veel dingen heenstappen, maar dat was echt een stap te ver
pi_197804606
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:16 schreef sigme het volgende:
@:candaasje, ik zou in geen geval mee gaan helpen met euthaniseren van gezonde dieren, en jij moet dat nog veel minder overwegen. Niet doen. En het is een rotstreek van ze om je het voor de voeten te gooien.
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Candaasje op 03-02-2021 22:17:47 ]
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 21:21:50 #233
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197804608
quote:
Np!

Misschien verwachtten ze zoiets wel/komt het vaker voor? Toch wel een beetje een verrassing, of je nou uiteindelijk wel of niet een spuit zet in honden ;)

Wel begrijpelijk dat ze dat niet in de advertentie zetten, voorkomt een hoop gezeik.
pi_197804631
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ben je definitief afgewezen?
Nee, ze hebben zelfs nog het vervolgtraject uitgelegd. Ik hoor eind deze week/begin volgende week of er nog een 2e gesprek (en tevens diezelfde dag meelopen) volgt. Ze moeten nog 2 kandidaten spreken :)
pi_197804646
Dan nog niet somberen }:|
pi_197804647
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het is niet echt te vergelijken, maar een aantal jaar geleden kon ik een hele leuke baan krijgen bij de Provincie. Heb m toch afgewezen, want de mogelijkheid zat er in dat je voor een gedeputeerde van de pvv zou moeten werken. En ik kan over veel dingen heenstappen, maar dat was echt een stap te ver
Ah ja, dat begrijp ik ook wel ja :Y
pi_197804660
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:23 schreef Vanyel het volgende:
Dan nog niet somberen }:|
Haha, nee heb je gelijk in. Het was meer dat ik somber over hoe het gesprek leek te lopen.
Maar dat moet ik gewoon even achter me laten en afwachten, dus ik ga zo lekker slapen :)
pi_197804680
[quote]1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

:*
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Candaasje op 03-02-2021 22:17:18 ]
pi_197804697
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Misschien verwachtten ze zoiets wel/komt het vaker voor? Toch wel een beetje een verrassing, of je nou uiteindelijk wel of niet een spuit zet in honden ;)

Wel begrijpelijk dat ze dat niet in de advertentie zetten, voorkomt een hoop gezeik.
Nouja ik weet niet precies wat voor gezeik? Er staan ook gewoon vacatures voor proefdieronderzoeker op de website. :)
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:28:02 #240
3878 Vork
Manisch creatief
pi_197804731
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De Brett hebben we 8 maanden geleden gebrouwen en zit ondertussen wel op de fles.
De rest zou ik morgen moeten checken, dit is meer mijn mans experiment :D (is wel duidelijk dat ik deze stijl niets vind he :') )

Bestellen kan via milkyroadbrewery.nl ^O^
Ah, is het een funky brett? Ik snap het wel hoor? Het is geen populaire stijl, tenminste niet bij het grote publiek. Veel brouwerijen wagen zich er ook niet aan, om meerdere redenen.

Ik wacht nog even met bestellen. Je tour is iets eerder dan ik dacht en ik weet niet of ik op de dagen dat je in de buurt bent ook zelf in de buurt ben (zit middenin een verhuizing nu).
pi_197804732
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en omg dan ga ik dus ook Sarabi meeten :o *O* kan ik ook zeggen dat ik iemand uit de cul sc in real-life heb gezien!

Heb er twee voor mezelf besteld en ook twee voor m'n lieve buren als kadootje. Geef ik ze de biertjes en kidnap ik hun kindjes voor een avondje quality time samen (zij met elkaar, ik met de kindjes haha). Zijn er borrelhapjes die er goed bij passen qua smaak?
Ik vond het meeten eerst ook spannend maar het went snel :D

Leuk dat je ze gaat delen ^O^
Het eerste wat qua snacks in me op komt is een kaasplankje.
pi_197804740
Ik werd eens gevraagd voor een baantje waar de recruiter eerst voorzichtig informeerde of ik wel wou meewerken aan de praktijken van dat bedrijf. Wou ik best, iets meer dan een jaar met plezier voor gewerkt (kredietpoot van Wehkamp). Sindsdien raad ik dat krediet aan voor mensen die echt kortdurend geld per se nodig hebben.
pi_197804758
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:28 schreef Vork het volgende:

[..]

Ah, is het een funky brett?

Ik wacht nog even met bestellen. Je tour is iets eerder dan ik dacht en ik weet niet of ik op de dagen dat je in de buurt bent ook zelf in de buurt ben (zit middenin een verhuizing nu).
Yes.

En neem later maar contact op, dan kunnen we altijd wat regelen. Volgens mij verhuis je redelijk naar onze kant van het land.
pi_197804835
Oh hey, Milkyroad on tour, leuk Sarabi!
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 21:34:52 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197804881
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nouja ik weet niet precies wat voor gezeik? Er staan ook gewoon vacatures voor proefdieronderzoeker op de website. :)
Geen idee, want ik zie het probleem niet.
Proefdieronderzoeker is natuurlijk nog anders als proefdieren euthanaseren "hondjes platspuiten", toch?

Maar denk je dat je het aan gaat kunnen dan die baan? :) Of jij het nou wel of niet doet, aan het eind van de dag zijn ze verleden tijd.
pi_197804882
Wat ik zat te denken @Sarabi

Waarom geen milkyroad pubquiz als afsluiter van je tour

Gezellig met jullie biertje erbij.. alle klanten gezellig pubquizen.
pi_197804907
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:28 schreef Vork het volgende:

[..]

Ah, is het een funky brett? Ik snap het wel hoor? Het is geen populaire stijl, tenminste niet bij het grote publiek. Veel brouwerijen wagen zich er ook niet aan, om meerdere redenen.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yes.

En neem later maar contact op, dan kunnen we altijd wat regelen. Volgens mij verhuis je redelijk naar onze kant van het land.
Anders laat je het hier brengen @Vork. Ik zal het zeker niet opdrinken _O-
pi_197804917
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:33 schreef Candaasje het volgende:
Oh hey, Milkyroad on tour, leuk Sarabi!
Yes *O* stiekem weer heel veel zin in
pi_197804939
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:34 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat ik zat te denken @:sarabi

Waarom geen milkyroad pubquiz als afsluiter van je tour

Gezellig met jullie biertje erbij.. alle klanten gezellig pubquizen.
Oe dat is wel een leuke O+

Nu zijn de komende weken natuurlijk wel superdruk. Dus denk dat ik het idee meeneem naar de volgende keer, wat hopelijk niet superlang op zich laat wachten.
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:39:11 #250
3878 Vork
Manisch creatief
pi_197804966
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:

Anders laat je het hier brengen @:Vork. Ik zal het zeker niet opdrinken _O-
Jij gaat voor de volledige quick meetiing experience?

Dat is ook een idee, al loop ik dan wel zelf de meet & greet mis.
pi_197805004
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:* Thnx. En inderdaad. Maar misschien is het voor hen uiteindelijk helemaal geen breekpunt omdat het ook niet elke dag voorkomt. Dunno...geen idee, ik hoop het. :D
Dat zou ook kunnen. En misschien is er helemaal geen kwade opzet. Is hun proefdierverzorger gisteren opgestapt en hebben ze jouw functie herzien of iets in die richting.
Spoilers!
pi_197805032
quote:
11s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:15 schreef sigme het volgende:
Ik blijf wel op m'n keukenstoel zitten, geen haar op m'n hoofd die erover peinst om zo'n spuuglelijke stoel m'n huis in te slepen. Bovendien zit ik bij voorkeur op een houten keukenstoel :+.
Ik zit ook altijd op een houten stoel! Ik krijg juist een pijnlijke kont van zachte stoelen :')
pi_197805086
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen idee, want ik zie het probleem niet.
Proefdieronderzoeker is natuurlijk nog anders als proefdieren euthanaseren "hondjes platspuiten", toch?

Maar denk je dat je het aan gaat kunnen dan die baan? :) Of jij het nou wel of niet doet, aan het eind van de dag zijn ze verleden tijd.
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Candaasje op 03-02-2021 22:06:57 ]
pi_197805099
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik zit ook altijd op een houten stoel! Ik krijg juist een pijnlijke kont van zachte stoelen :')
mijn eetkamer stoel zit echt prima, niet voor niets 10 maanden volgehouden. Maar de rug begint nu toch op te spelen, en een spier in mijn bil is geïrriteerd en die vond de harde stoel ook niet fijn. Deze stoel is beter nu.
pi_197805112
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen. En misschien is er helemaal geen kwade opzet. Is hun proefdierverzorger gisteren opgestapt en hebben ze jouw functie herzien of iets in die richting.
Nee het hoort wel echt bij het takenpakket van die afdeling.

Maar goed, misschien valt het mee en kunnen ze er ook mee leven dat ik daar een grens trek. Dan is er niks aan de hand. :)
pi_197805170
Thnx luitjes, fijn om even te kunnen spuien. :Y

Ik zat er toch wel erg mee in m'n maag.
pi_197805172
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee het hoort wel echt bij het takenpakket van die afdeling.

Maar goed, misschien valt het mee en kunnen ze er ook mee leven dat ik daar een grens trek. Dan is er niks aan de hand. :)
Maar is werken met proefdieren minder erg dan ze uiteindelijk uit hun lijden verlossen?
Zo’n pretje is het leven van een proefdier uiteindelijk niet.

Het is lang zo erg niet meer als vroeger... maar een goed leven is nog steeds heel wat anders.
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:53:44 #258
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197805241
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar is werken met proefdieren minder erg dan ze uiteindelijk uit hun lijden verlossen?

Het is lang zo erg niet meer als vroeger... maar een goed leven is nog steeds heel wat anders.
Om die reden zou ik het ook helemaal niet willen.
Het is vast ergens voor nodig maar ik zou het echt niet kunnen aanzien.
pi_197805417
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

SPOILER
pi_197805442
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
Misschien kan jij hier juist wel een verschil maken.
Spoilers!
pi_197805447
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Om die reden zou ik het ook helemaal niet willen.
Het is vast ergens voor nodig maar ik zou het echt niet kunnen aanzien.
Mja de regels ervoor zijn in nederland heel erg streng.. dat scheelt al.

Maar ik heb wat moeite met mijn beeld van candaasje... en het concept proefdierverzorger.
Met of zonder euthanasie eigenlijk

En tja.. dan maar vragen hoe ze dat zelf ziet :)
Dat is het meest effectief als je nieuwsgierig bent meestal :)
pi_197805474
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
Snap dat dat een dilemma is ja..
lastig hoor.

Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat besluiten.
pi_197805553
Ondertussen hier: Er probeert iemand stiekem te lezen in bed.

Beetje jammer (voor haar dan :X) dat ik vanaf mijn bed het licht uit dr kamer kan zien schijnen _O-
pi_197805573
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja de regels ervoor zijn in nederland heel erg streng.. dat scheelt al.

Maar ik heb wat moeite met mijn beeld van candaasje... en het concept proefdierverzorger.
Met of zonder euthanasie eigenlijk

En tja.. dan maar vragen hoe ze dat zelf ziet :)
Dat is het meest effectief als je nieuwsgierig bent meestal :)
Ik heb ooit al met proefdieren gewerkt hè. De lama's op de uni in Antwerpen zijn proefdieren. ;)

SPOILER
pi_197805705
Ok, nu ga ik echt, nogmaals dank! :*
pi_197805708
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:13 schreef Uhmmpie het volgende:
Ondertussen hier: Er probeert iemand stiekem te lezen in bed.

Beetje jammer (voor haar dan :X) dat ik vanaf mijn bed het licht uit dr kamer kan zien schijnen _O-
Daarom had ik, tot grote verbazing van mijn ouders, een spuuglelijk kleedje voor mijn slaapkamer deur liggen _O-
pi_197805713
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb ooit al met proefdieren gewerkt hè. De lama's op de uni in Antwerpen zijn proefdieren. ;)

SPOILER
Ahja.. true.. maar toch :)
Mijn mental image is niet perse 100% accuraat ook :)

En soms kan 1 opmerking bij de juiste persoon.. een wereld van verschil maken.
Ook binnen grote bedrijven/instellingen.

Ik heb het ooit 1000 jaar geleden eens overwogen toen ik bij een bedrijf werkte waar men dat ook deed... maar uiteindelijk voor mezelf toch maar besloten dat ik eigenlijk niet wist of ik echt daarmee zou kunnen werken.

Dan was ik vast nooit meer it-er geworden daarna.. dat is 1 ding dat vrij zeker is denk ik
pi_197805747
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daarom had ik, tot grote verbazing van mijn ouders, een spuuglelijk kleedje voor mijn slaapkamer deur liggen _O-
_O-

Hier geen dichte deur... dus een kleedje kan niemand redden hier.

Ik had zelf vroeger een raampje in mijn deur.
Die op een zeker moment voorzien van poster.
Heel omschuldig.
pi_197805784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

_O-

Hier geen dichte deur... dus een kleedje kan niemand redden hier.

Ik had zelf vroeger een raampje in mijn deur.
Die op een zeker moment voorzien van poster.
Heel omschuldig.
O-)
pi_197805973
Ik was niet zo slim met kleedjes en posters.... en dook met zaklamp onder mijn dekbed.

Wat mijn ouders ook uitstekend door hadden, maar dat hoorde ik jaren later pas _O-
pi_197806080
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was niet zo slim met kleedjes en posters.... en dook met zaklamp onder mijn dekbed.

Wat mijn ouders ook uitstekend door hadden, maar dat hoorde ik jaren later pas _O-
Ik mocht ook wel eens m’n boek niet meenemen naar m’n slaapkamer. Oplossing daarvoor was 2 keer het boek meenemen uit de bieb :@
pi_197806205
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik mocht ook wel eens m’n boek niet meenemen naar m’n slaapkamer. Oplossing daarvoor was 2 keer het boek meenemen uit de bieb :@
Ik was echt te braaf :D _O-
  woensdag 3 februari 2021 @ 22:54:25 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197806271
Mijn moeder was net zo lees verslaafd dus lezen tot 02:00 was geen uitzondering :D
pi_197806290
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:54 schreef fietsie het volgende:
Mijn moeder was net zo lees verslaafd dus lezen tot 02:00 was geen uitzondering :D
Mijn moeder was ook leesverslaafd, maar was ook van mening dat slaap goed was voor haar kinders. Mijn broer en zus lazen nauwelijks, dus die gingen netjes slapen
pi_197806320
Ik ging vroeger altijd op de wc lezen zodat als m'n ouders dan op hun verdieping naar de wc gingen en ze licht zagen boven, ze dachten dat ik naar de wc was ipv stiekem zat te lezen.
Ik bleef er alleen regelmatig zo lang lezen, dat ik er in slaap viel O+
  woensdag 3 februari 2021 @ 22:58:15 #276
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197806324
Meestal kwam ze om 2:00 even aan mn kamerdeurraam krabben (zat structuurglas in) dan wist ik dat de koek op was
pi_197806374
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ging vroeger altijd op de wc lezen zodat als m'n ouders dan op hun verdieping naar de wc gingen en ze licht zagen boven, ze dachten dat ik naar de wc was ipv stiekem zat te lezen.
Ik bleef er alleen regelmatig zo lang lezen, dat ik er in slaap viel O+
Wij hadden maar 1 wc, waar ik ook veel las (vooral als er afgewassen moest worden _O- )
pi_197806395
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef fietsie het volgende:
Meestal kwam ze om 2:00 even aan mn kamerdeurraam krabben (zat structuurglas in) dan wist ik dat de koek op was
Ik vind het trouwens best wel jammer dat me dat niet meer lukt, zo lang lezen. Ten eerste val ik veel sneller in slaap en ten tweede kom ik ‘s morgens helemaal m’n bed niet uit
pi_197806397
Mijn ouders hebben op een gegeven moment al m'n boeken van m'n kamer gehaald omdat ik linksom of rechtsom wel een manier vond om te lezen. ('s Zomers makkelijk: bij de spleet van het gordijn, dat licht viel niet op.)

De enige twee boeken die ik nog had waren de mythe van Perseus en een moppenboekje. Ik kende ze uit m'n hoofd. :')
pi_197806426
Mijn ouders waren nooit echt streng op lang lezen. Zeker niet toen ze hun zorg over kleine boekenwurmCat naar de oogarts hadden uitgesproken en die hen vertelde dat het absoluut geen kwaad kon *O*

Behalve dat ik wat weinig buiten ging spelen, waarvoor ik dus wel van mijn boeken werd gerukt ;(
pi_197806468
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn ouders waren nooit echt streng op lang lezen. Zeker niet toen ze hun zorg over kleine boekenwurmCat naar de oogarts hadden uitgesproken en die hen vertelde dat het absoluut geen kwaad kon *O*

Behalve dat ik wat weinig buiten ging spelen, waarvoor ik dus wel van mijn boeken werd gerukt ;(
Dat laatste moest ik ook ondergaan
pi_197806803
Ik deed het beide!
Boeken mee in rugtas, rolschaatsen naar vast plekkie en lekker lezen zonder dat iemand je stoorde.
Meestal zat ik in park Oog in al O+ Bij het enorm mooie biebje.
pi_197807472
quote:
Pfffrrrrt!
pi_197807502
O.
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 06:29:50 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197807738
Ik had een skelter en Lego dus lezen was niet zo noodzakelijk :D
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 06:30:09 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197807740
Mogguh
  donderdag 4 februari 2021 @ 06:50:50 #287
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197807779
Morguh.. al een half uur aan het uitstellen om uit bed te gaan.. :{
pi_197807853
Goedemorgen! Gisteren had ik ineens een dag waarin ik supergefocust kon werken, dus als en blok kon slapen. Ik wil er vandaag wel weer zo-een.

Ik hield ook echt van lezen! Ik probeer nu met behulp van een habit-tracker iedere dag wat tijd te maken voor het lezen. Meestal voor het koken/na het eten en dat is wel echt fijn.

[ Bericht 40% gewijzigd door Tuindier op 04-02-2021 07:22:18 ]
pi_197807987
Goedemorgen :)
Zometeen onderweg naar Weert om 1500 flesjes bier te bottelen *O*
pi_197808057
Leuk Sarabi! Veel plezier vandaag!
pi_197808093
Ik heb vannacht heel lang wakker gelegen en toen viel het me pas op hoe stil het is tijdens de avondklok. Niet dat ik normaal in zo'n onrustige buurt woon, maar nu hoorde ik gewoon echt niets.
pi_197808259
Mogge!
Veel plezier @Sarabi (voorzichtig doen)
pi_197808340
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 07:45 schreef Sarabi het volgende:
*O* *O*

Benieuwd of je bij flesje 1400 nog steeds zo juicht :P
pi_197808375
quote:
Veel plezier :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197808534
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn moeder was ook leesverslaafd, maar was ook van mening dat slaap goed was voor haar kinders. Mijn broer en zus lazen nauwelijks, dus die gingen netjes slapen
Nou dat... het lezen was geen probleem.
Op zaterdag in bed blijven tot alle boeken uit waren ook niet.
Maar ik moest op een zeker moment wel slapen.

Wat ik overigens pas veel later ontdekte is dat mijn vader helemaal niet keek of er licht brandde maar gewoon random naar boven riep dat ie heus wel zag dat het licht aan was en dat ik moest gaan slapen _O-
pi_197808588
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 08:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou dat... het lezen was geen probleem.
Op zaterdag in bed blijven tot alle boeken uit waren ook niet.
Maar ik moest op een zeker moment wel slapen.

Wat ik overigens pas veel later ontdekte is dat mijn vader helemaal niet keek of er licht brandde maar gewoon random naar boven riep dat ie heus wel zag dat het licht aan was en dat ik moest gaan slapen _O-
haha
pi_197808658
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 08:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vannacht heel lang wakker gelegen en toen viel het me pas op hoe stil het is tijdens de avondklok. Niet dat ik normaal in zo'n onrustige buurt woon, maar nu hoorde ik gewoon echt niets.
Ik had in de slaapkamer nooit 's nachts het raam open omdat ik niet tegen het constante geruis van de snelweg kan. Het raam staat nu elke nacht open.

Ik vind het heerlijk :+ Het is nu echt stil in de nacht. Geen auto's, geen 10 tieners op bezoek bij de buurjongen die met veel lawaai diep in de nacht naar huis gaan...
  donderdag 4 februari 2021 @ 09:37:10 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197809071
Meh, de kou-voorspelling is in het weeroverzicht alweer van een rij -8 nachten gestegen naar -5 a -6...
pi_197809094
quote:
Veel plezier *O*

@LuckyStrike; heel fijn nog dat het toch zo onschuldig was van je kat. Ik dacht huidkanker omdat je dat zei maar dus niet meer gelijk gaan googelen ;) dat maakt alleen maar bang.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197809148
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had in de slaapkamer nooit 's nachts het raam open omdat ik niet tegen het constante geruis van de snelweg kan. Het raam staat nu elke nacht open.

Ik vind het heerlijk :+ Het is nu echt stil in de nacht. Geen auto's, geen 10 tieners op bezoek bij de buurjongen die met veel lawaai diep in de nacht naar huis gaan...
Lekker O+

Ik woon gelukkig rustig, maar nu is het ook echt STIL O+

Vandaag de eerste keer dat ik op de avondklok moet gaan letten. Moeders is jarig dus ik ga daar eten. En moet nu wel op tijd naar huis natuurlijk.
pi_197809174
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Veel plezier *O*

@:LuckyStrike; heel fijn nog dat het toch zo onschuldig was van je kat. Ik dacht huidkanker omdat je dat zei maar dus niet meer gelijk gaan googelen ;) dat maakt alleen maar bang.
Ik had van mezelf nooit gedacht dat ik Googleritis zou krijgen maar dat had ik enorm fout :D

Piep voldeed ook wel aan alle kenmerken hoor. Mijn bezoek was terecht. Maar je hebt dus wel een arts nodig om die kenmerken te interpreteren.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')