Maar had je wel deksel of heb je afgedekt met folie ofzo?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:25 schreef Candaasje het volgende:
Ofzo.... ik zag pas net dat ik hem sloot
Denk zoals ik alles leer. Interwebz.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wie geeft zulk briljant advies, je bestie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik had een glazen deksel, ertussen bakpapier gedaan geloof ik. Ik weet even niet meer wat de motivatie daarvoor wasquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar had je wel deksel of heb je afgedekt met folie ofzo?
Nieuwe Creuset voor gekochtquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:22 schreef Lonaa het volgende: Zeg, voor de portobello-makers, hoe hebben jullie dat gedaan? Ik heb echt niet zo een grote pan met deksel dat ze allemaal naast elkaar kunnen ofzo.
Hm.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:31 schreef Vanyel het volgende:
Staat in het recept.
[..]
Nieuwe Creuset voor gekocht
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:29 schreef Candaasje het volgende:
@:Lonaa : Ik zei dus, ovenschaal. Geen idee of het resultaat hetzelfde is, maar ik had ook geen grote pan.
Verder ben ik echt compleet gesloopt. Dat was een intens gesprek. Alsof ik bij de psycholoog zat![]()
Met ook een ietwat onverwachte wending*.
Nu zelf nadenken en afwachten, eind van de week/begin volgende week hoor ik of er ene 2e gesprek/meelopdag komt.Dus nu is je reactie yo dat wil ik niet maar ik heb een tof alternatief idee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Gorgeous Caribbean blue 💙quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dus nu is je reactie yo dat wil ik niet maar ik heb een tof alternatief idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]Goed zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik wist niet eens dat honden veel gebruikt werden voor dierproeven. Maar kunnen ze als ze oud zijn dan niet juist nog ergens naartoe voor nog even een wat betere tijd?
Overigens een beetje gemist waar je precies ging solliciteren.
Gaaf.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja best wel hèquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Oef Candaasje. Dat is nogal een Ding. Ook als je geen vegan bent. Ik zou het niet willen doen.
Mot je ff chipotlevlokken scoren, die van mini zijn op.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet het dus maar eens bij V gaan eten, want geen crueset geld en het erfstuk van mn ouders onverrichter zaken teruggebracht, omdat zij het eerder terug wilden dan ik de ingrediënten bij elkaar had.
Rij ik praktisch langs op weg maar jou.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mot je ff chipotlevlokken scoren, die van mini zijn op.
Ik kan me niet voorstellen dat een ovenschaal met folie erover heel anders uit zou pakken eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gaaf.
Maar ik wil vanavond graag portobello's eten en ik heb niet zoveel geld over.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]Pfoe ik zou er niet aan moeten denken die zielige hondjes zo zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook om een heleboel herrie in de media te voorkomen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja best wel hè![]()
Ik denk dat dit ook een reden was dat het niet in de vacature vermeld stond.
Kan dat het minder heet wordt / minder bruine randjes. Cake uit een glazen schaal ipv een blik wordt ook net anders. Maar het zal niet ineens vies worden, lijkt me.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een ovenschaal met folie erover heel anders uit zou pakken eigenlijk.
Nee, ik ook niet. Maar ik heb het opgelost door 2 pannen te gebruiken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een ovenschaal met folie erover heel anders uit zou pakken eigenlijk.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:25 schreef Candaasje het volgende:
Ofzo.... ik zag pas net dat ik hem sloot
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar had je wel deksel of heb je afgedekt met folie ofzo?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ik heb het opgelost door 2 pannen te gebruiken.Ik was toch niet af.
Succes! En heh, ik denk als ik buiten ben in de stromende regen (en dat is meermaals per week tegenwoordig) echt nooit: hier word ik ziek van! Hoe zit dat eigenlijk, want geen idee van de feitelijkheden, maar hoe wordt je weerstand dan negatief beïnvloed door nat en koud wezen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:03 schreef fietsie het volgende:
Ik ga zo voor poging twee van de regenboodschappen.
Nu met regenbroek.
Mijn ervaring is dat als ik, al doorweekt, eerst nog naar de winkel ga, daar opwarm, en daarna weer doorweekt raak op de weg terug, ik op zijn minst de rest van de week met bijholteproblemen loop, maar ook een algeheel niet fit zijn. Mezelf kwellen is niet mn hobby verder.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, ik denk als ik buiten ben in de stromende regen (en dat is meermaals per week) echt nooit: hier word ik ziek van! Hoe zit dat eigenlijk, want geen idee van de feitelijkheden, maar hoe wordt je weerstand dan negatief beïnvloed door nat en koud wezen?
Nee, dat klinkt niet prettig. Maar niettemin benieuwd hoe het één nou daadwerkelijk het ander veroorzaakt. Heb bij kou en prutweer altijd het idee dat er gewoon buiten in zijn beter voor mijn weerstand is dan binnen blijven zitten, maar da's niet echt op iets gebaseerd verder.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als ik, al doorweekt, eerst nog naar de winkel ga, daar opwarm, en daarna weer doorweekt raak op de weg terug, ik op zijn minst de rest van de week met bijholteproblemen loop, maar ook een algeheel niet fit zijn. Mezelf kwellen is niet mn hobby verder.
Ik meen te hebben begrepen dat het koud krijgen niet veroorzaakt dat je verkouden wordt. Nou zijn holteproblemen natuurlijk wat anders.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt niet prettig. Maar niettemin benieuwd hoe het één nou daadwerkelijk het ander veroorzaakt. Heb bij kou en prutweer altijd het idee dat er gewoon buiten in zijn beter voor mijn weerstand is dan binnen blijven zitten, maar da's niet echt op iets gebaseerd verder.
Hehe, *gnuif* - opvoeden die hoarders!quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mocht de pszoveel van de man zeker niet wegzetten. Daar speelt hij af en toe nog op. 1 maand na het opbergen van de pszoveel nog geen vragen over gehad
Ik heb deze dag reeds afgeschreven mbt buiten. Wind is iets gedraaid waardoor nu de hele avond regen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:03 schreef fietsie het volgende:
Ik ga zo voor poging twee van de regenboodschappen.
Nu met regenbroek.
Ziek wordt je van beestjes. Niet van kou en/of water. Dat is hooguit niet aangenaam.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Succes! En heh, ik denk als ik buiten ben in de stromende regen (en dat is meermaals per week tegenwoordig) echt nooit: hier word ik ziek van! Hoe zit dat eigenlijk, want geen idee van de feitelijkheden, maar hoe wordt je weerstand dan negatief beïnvloed door nat en koud wezen?
Uiteraard, maar reagerend op Fiets vroeg ik me vooral af of kou en nattigheid wellicht potentieel je weerstand zouden kunnen verlagen, waarmee je wat vatbaarder wordt voor beessiesquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Ziek wordt je van beestjes. Niet van kou en/of water. Dat is hooguit niet aangenaam.
En wat is het probleem?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:20 schreef minilot het volgende:
Poeh @:Tele6, zelfs een survival run bij een aangename 20° en een koddig zonnetje lijkt me iets waarbij ik zestien kilo lasagne moet eten om ervan bij te komen!
Ja hèquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:35 schreef minilot het volgende:
Ik vind dat hardlopen overigens een ideale manier om het in de winter nou eindelijk eens niet koud te hebben buiten! Na tien minuten hollen maakt het echt niet uit dat het gevoelstemperatuur -5 is, ik heb het gewoon lekker warmAls er ooit weer een geopende Winter Efteling komt dan ga ik dus voortaan gewoon met 10 km/u van attractie naar attractie in plaats van al na een uurtje dat tot op het bot verkleumd te zijn
Nee dat lijkt me ook wel hartverscheurend. Maar ik zou ze nog wel kunnen verzorgen (niet deelnemen aan experimenten though).quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pfoe ik zou er niet aan moeten denken die zielige hondjes zo zien
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook om een heleboel herrie in de media te voorkomen.
Spiermetabolisme aan het werk! Genereert een hoop warmte!quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:35 schreef minilot het volgende:
Ik vind dat hardlopen overigens een ideale manier om het in de winter nou eindelijk eens niet koud te hebben buiten! Na tien minuten hollen maakt het echt niet uit dat het gevoelstemperatuur -5 is, ik heb het gewoon lekker warmAls er ooit weer een geopende Winter Efteling komt dan ga ik dus voortaan gewoon met 10 km/u van attractie naar attractie in plaats van al na een uurtje dat tot op het bot verkleumd te zijn
Als ik thuis krachttraining doe voor m'n benen krijg ik het altijd een stuk warmer dan wanneer ik armen train. Is ook logisch, zit veel meer spier inquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Spiermetabolisme aan het werk! Genereert een hoop warmte!
Van de fruit op zijn warme gerechten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Uiteraard, maar reagerend op Fiets vroeg ik me vooral af of kou en nattigheid wellicht potentieel je weerstand zouden kunnen verlagen, waarmee je wat vatbaarder wordt voor beessiesIk heb zelf dat gevoel niet, maar waar wordt Fiets dan bleh door?
Over dees.quote:
De eerste keer wintersport met baby werd hij opeens midden in de nacht huilend wakker. Was al maanden niet gebeurdquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik meen te hebben begrepen dat het koud krijgen niet veroorzaakt dat je verkouden wordt. Nou zijn holteproblemen natuurlijk wat anders.
En volgens mij ben jij zo iemand die ze in een reclamespotje voor blakende gezondheid kunnen zetten, dus ze zouden ook wel hun best moeten doen om je verkouden te krijgen.![]()
Ik vind in de kou naar buiten gaan ook helemaal niet erg, heb inderdaad niet de ervaring dat ik er verkouden of iets van word. M'n wintertenen werden minder toen ik 's winters meer ging wandelen en hardlopen in de kou.
Onderkoeld zijn is vooral kneitervermoeiend, is mijn ervaring. Ik stond na een survivalrun midden in de nacht op om nog wat extra te eten, want ik werd dan gewoon wakker van de honger ondanks een 2x portie avondetenuiteindelijk een zak studentenhaver naast m'n bed gelegd voor dat moment, dan hoefde ik niet slaapdronken & berehongerig de gang over
Poe, ik ben nooit een ster in het omschrijven van smaken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja,
@:Sarabi hoe smaakt jouw bier dit keer? Ik drink eigenlijk helemaal geen bier, en ook geen whiskey, maar ik ben toch wel erg benieuwd
Jaaaa toen ik mijn duikbrevet ging halen in de herfst in Nederland *insert eye roll* ging ik ook duizend meer eten maar ik viel áf! Eén diep duikje in december was genoeg om de hele feestdagen te compenserenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef Tele6 het volgende:
Onderkoeld zijn is vooral kneitervermoeiend, is mijn ervaring. Ik stond na een survivalrun midden in de nacht op om nog wat extra te eten, want ik werd dan gewoon wakker van de honger ondanks een 2x portie avondetenuiteindelijk een zak studentenhaver naast m'n bed gelegd voor dat moment, dan hoefde ik niet slaapdronken & berehongerig de gang over
Dat klinkt best wel lekker. Ik ga eens op je site neuzen zoquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Poe, ik ben nooit een ster in het omschrijven van smaken.
Hij is romig en vrij zoet (vind ik persoonlijk) van smaak. En een beetje verwarmend.
Je hoeft ook geen hele krat te bestellen om mee te doen met de tour hoorwe komen ook met alle liefde 1 of 2 flesjes brengen.
Dat moet ik dus gaan doenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jaaaa toen ik mijn duikbrevet ging halen in de herfst in Nederland *insert eye roll* ging ik ook duizend meer eten maar ik viel áf! Eén diep duikje in december was genoeg om de hele feestdagen te compenseren
Als ik je goed op de kaart plaats, minstens 2 verenigingen die 1ster aanbieden op in de maarsseveense plassen. En ja, dan krijg je wel een pak met muts en schoenen en handschoenen en al, maar het is toch echt om te rillen als de oppervlaktetemp van het water opeens 4 graden is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat moet ik dus gaan doen
Duiken![]()
Enop het baandilemma van @:candaasje Kan me voorstellen dat dat juist voor jou een lastige is.
Ik zou er ook wel even over moeten nadenken.
Iets teveel letters en iets teveel kmquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik je goed op de kaart plaats, minstens 2 verenigingen die 1ster aanbieden op in de maarsseveense plassen. En ja, dan krijg je wel een pak met muts en schoenen en handschoenen en al, maar het is toch echt om te rillen als de oppervlaktetemp van het water opeens 4 graden is.
Volgens mij maak je dezelfde fout als ik ook steeds doe, en verwar je waar Candaasje woont met waar Cat woontquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik je goed op de kaart plaats, minstens 2 verenigingen die 1ster aanbieden op in de maarsseveense plassen. En ja, dan krijg je wel een pak met muts en schoenen en handschoenen en al, maar het is toch echt om te rillen als de oppervlaktetemp van het water opeens 4 graden is.
Voor Candaasje zou dat wel haalbaar zijn idd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Volgens mij maak je dezelfde fout als ik ook steeds doe, en verwar je waar Candaasje woont met waar Cat woont(of ik heb het nu wéér verkeerd onthouden welk van de twee waar woont
)
Ik denk het ookquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Volgens mij maak je dezelfde fout als ik ook steeds doe, en verwar je waar Candaasje woont met waar Cat woont(of ik heb het nu wéér verkeerd onthouden welk van de twee waar woont
)
Tijdens het zwemmen had ik geen last van de kou. De grondoefeningen, waar je dus langere tijd op je knieën zit. Masker af-op-af-op en ademapparaat weggooien en weer in je mond stoppen. Daar kreeg ik het koud van.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van de meeste weet ik wel in welke hoek ik moet zoeken. Van sommige ook de woonplaats. En een paar het exacte adres.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Ik vind het al knap hoe mensen het bij kunnen houden. Ik weet het echt van meer dan de helft niet.
Ik weet het ook lang niet van iedereen hoor. Candaasje weet ik omdat het behoorlijk bij mij in de buurt is, en van jou weet ik regio omdat mijn katten van een gastgezin komen die gastgezin is voor hetzelfde asiel als jij, haha!quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Ik vind het al knap hoe mensen het bij kunnen houden. Ik weet het echt van meer dan de helft niet.
Ik verwar jou altijd met die andere c. Van de muggen. En de fungus. Sowwyquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Iets teveel letters en iets teveel km
Maasplassen doen het leuker hier.
Koud water ken ik een beetje. Ooit met -20 op het ijs gestaan om koningskrabben uit een fuik te plukken.
Dat is zowat op de dag af 2 jaar geleden trouwens
De naach is bij mij net iets minder laaaaaaingk maar ik spreek wel een beetje Beppie ja.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik verwar jou altijd met die andere c. Van de muggen. En de fungus. Sowwy
Kom jij dan van Beppieland?
Beppie?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De naach is bij mij net iets minder laaaaaaingk maar ik spreek wel een beetje Beppie ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Hier is het leukquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Speaking of which, @:Candaasje zijn er wijken/delen van jouw woonplaats waar je niet moet willen wonen? En delen waar het wel fijn wonen is?
Ik ben me een beetje aan het oriënteren op in m'n eentje iets kopen, en in Utrecht is er heel weinig wat binnen mijn budget zou liggen én aan mijn eisen voldoet (niet Kanaleneiland of Overvecht, minimaal 2 slaapkamers, minimaal een balkon liefst een tuin(tje), 75m2 of meer, <390k). Dus toch ook maar net iets buiten Utrecht aan het kijken of dat zodanig meer huis voor het geld oplevert dat het de grotere afstand van m'n stadsie waard is. Alleen in Utrecht weet ik vrij goed waar ik wel en niet wil zitten, maar in de omliggende steden/dorpen een stuk minder.
Haha nu moet ik hard graven waar jij dan ook alweer zit.. van jou heb ik dan weer onthouden waar je werkt haha, niet waarheen je nou precies verhuisd was..quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze heeft gewoon 10 minuten naar een natuurfilm zitten kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Candaasje en Cat serieus nog nooit door elkaar gehaald
Ik vooral toen ik foto's van de toetjes van restaurant van Cat zag en niet goed naar de username had gekeken en dacht dat het restaurant dus ook bij mij in de buurt zatquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Candaasje en Cat serieus nog nooit door elkaar gehaald
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik haal Clubsoda en Vanyel soms door elkaar
O noesquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vooral toen ik foto's van de toetjes van restaurant van Cat zag en niet goed naar de username had gekeken en dacht dat het restaurant dus ook bij mij in de buurt zat
+1quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:49 schreef Lonaa het volgende:
Vanyel en DP en Moloquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
+1
En soms ook DP in die mix.. weird
Ik spreek het verrot slecht. Vind ik nog altijd jammer, dat ik mijn kinderen niet in dialect kan opvoedenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De naach is bij mij net iets minder laaaaaaingk maar ik spreek wel een beetje Beppie ja.
Maar niet per se goedkoop.quote:
We hebben wel wat overeenkomsten. En ook heel veel verschillenquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:49 schreef Lonaa het volgende:
Een Zquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha nu moet ik hard graven waar jij dan ook alweer zit.. van jou heb ik dan weer onthouden waar je werkt haha, niet waarheen je nou precies verhuisd was..
Beginnend met een L?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:49 schreef Lonaa het volgende:
quote:
quote:
Ik zeg al niks meerquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
+1
En soms ook DP in die mix.. weird
Nu neig ik naar zo'n ouderwets zoek de verschillen plaatje. Maar ik zou niet weten waar te beginnen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
We hebben wel wat overeenkomsten. En ook heel veel verschillen
Die deden wij meestal in het zwembad. Zaten we gelukkig nog aan de 17 graden ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Tijdens het zwemmen had ik geen last van de kou. De grondoefeningen, waar je dus langere tijd op je knieën zit. Masker af-op-af-op en ademapparaat weggooien en weer in je mond stoppen. Daar kreeg ik het koud van.
Begin eens met bleekselderij.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nu neig ik naar zo'n ouderwets zoek de verschillen plaatje. Maar ik zou niet weten waar te beginnen.
Ik kom er wel vandaan, dus zo gek is het niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk dus telkens dat Clubsoda in het hoge noorden woont omdat haar vakgenoot Lot daar woont
Nog niet misschienquote:
Ja zo'n tampon zonder touwtje. Hoe je er een splaageblek door krijgen kan snap ik dan weer niet.quote:
tsssssquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:06 schreef Barreltje het volgende:
Tevens ben ik bij loon, sigme, lucky, kaatje en tele langsgeweest..
De rest weet ik wel in welke provincie ze ongeveer wonen.. das genoeg
Heb ik een tip, is het weer niet goedquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog niet misschien![]()
Zelfs niet in het zoekplaatje. Die troep teken je maar lekker in je eigen tekening
Beppiequote:
Een tip?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heb ik een tip, is het weer niet goed
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
We hebben wel wat overeenkomsten. En ook heel veel verschillen
In hetzelfde dorp ook?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]![]()
Alleen maar omdat we in hetzelfde durp resideren?
Ik ben nooit bij jou geweest!quote:
Mijn theorie is dat het is omdat ze ongeveer dezelfde leeftijdscategorie zijn en meestal zinnige dingen te zeggen hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
In hetzelfde dorp ook?
Dat wist ik helemaal niet joh.
Maar nee, geen idee eigenlijk, waarom ik jullie soms door elkaar haal.
En allebei een zelfde hoeveelheid posten, in vlagen. Ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat het is omdat ze ongeveer dezelfde leeftijdscategorie zijn en meestal zinnige dingen te zeggen hebben.
Zo zondequote:Op woensdag 3 februari 2021 19:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik spreek het verrot slecht. Vind ik nog altijd jammer, dat ik mijn kinderen niet in dialect kan opvoeden
Kutcorona weer hè.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns ik wil HEEL GRAAG CONSUMEREN, maar niet via the interwebz.![]()
Ik heb allerlei nieuwe kleren nodig maar ik wil ze voelen en passen en niet dagen moeten wachten of tweedehands kopen en dan past het niet. En ik wil naar het tuincentrum om coole tuindingen te voelen en bekijken en aanraken en dan kopen.
En mijn Dasty is op.
Dit zijn dan ook zulke verwarrende gesprekken..quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een tip?
Steek een brandende poker in je oog als er een wimper in zit. Dat is een tip.
Begin met bleekselderij zegt ze.
Da's toch geen tip
Maar ik wil geen bloemen want mijn katten vreten dat op en dan kotsen ze en dat herhalen ze tot ik ze weggooiquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kutcorona weer hè.
Je zou nog naar een grote bloemist kunnen gaan, die in mijn winkelcentrum heeft al z'n waren buitengezet.
Mijn Wibra tartte me met hoooopen Dasty in de etalagequote:Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb allerlei nieuwe kleren nodig maar ik wil ze voelen en passen en niet dagen moeten wachten of tweedehands kopen en dan past het niet. En ik wil naar het tuincentrum om coole tuindingen te voelen en bekijken en aanraken en dan kopen.
En mijn Dasty is op.
Allemachtig wat was het daar donkerquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben nooit bij jou geweest!![]()
We hebben wel en secret hand shake gehad bij een treinstation
Mijn Wibra zit vlak bij mijn sportschool dus die heb ik al een tijdje niet gezien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn Wibra tartte me met hoooopen Dasty in de etalage
Veel van dit wil ik ook. Heb nooit dasty dus dat hoeft niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef Lonaa het volgende:
En mijn Dasty is op.
MAAR WEL EEN VERSCHILquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een tip?
Steek een brandende poker in je oog als er een wimper in zit. Dat is een tip.
Begin met bleekselderij zegt ze.
Da's toch geen tip
Je kan nog wel boeketten bestellen online..quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Veel van dit wil ik ook. Heb nooit dasty dus dat hoeft niet.
Hoorde van de week van een bloemenzaak die wel open was (bij mij in de buurt is er ook een, maar die verkoopt "enge opgemaakte bakjes"). Vanmiddag wilde ik er naar toe, voor vrolijke kleurtjes op het balkon. Maar het regende hier aan een stuk door, en het gaat koud worden en vies en sneeuw. Dan zie ik het met de plantjes net zo gaan als de winterviolen die de herfst niet eens hebben gehaald.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn Wibra zit vlak bij mijn sportschool dus die heb ik al een tijdje niet gezien.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Veel van dit wil ik ook. Heb nooit dasty dus dat hoeft niet.
Hoorde van de week van een bloemenzaak die wel open was (bij mij in de buurt is er ook een, maar die verkoopt "enge opgemaakte bakjes"). Vanmiddag wilde ik er naar toe, voor vrolijke kleurtjes op het balkon. Maar het regende hier aan een stuk door, en het gaat koud worden en vies en sneeuw. Dan zie ik het met de plantjes net zo gaan als de winterviolen die de herfst niet eens hebben gehaald.
Zelfde dorp, zelfde grove visie op bedpartners, zelfde studiequote:Op woensdag 3 februari 2021 19:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
In hetzelfde dorp ook?
Dat wist ik helemaal niet joh.
Maar nee, geen idee eigenlijk, waarom ik jullie soms door elkaar haal.
Ik woon heel ver buiten de provincie, met een echtgenote in dezelfde positie als ikzelf. Maar opa en oma spreken wel dialect met elkaar. Dus ik neem aan dat ze het verstaan, anders verstaan ze daar verdomd weinigquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo zonde
Ben nog altijd een beetje bozig op broer die ze ook niet in dialect opvoedt. Hij woont net buiten de provincie met een NL sprekende echtgenote, maar toch
Inmiddels hebben we ze wel zo opgekweekt dat ze het ten minste verstaan.
Bleekselderijquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zelfde dorp, zelfde grove visie op bedpartners, zelfde studieNiet zelfde bleekselderij.
Je komt ook van/uit de verkeerde kant van het land. En begon aan de verkeerde kant van het spectrum. Noem dat dan johquote:
Nou dat klinkt ook lekker vriendelijkquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je komt ook van/uit de verkeerde kant van het land. En begon aan de verkeerde kant van het spectrum. Noem dat dan joh
Hier heeft onze fijne kweker op zaterdag een kraampje op de marktquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik wil geen bloemen want mijn katten vreten dat op en dan kotsen ze en dat herhalen ze tot ik ze weggooi
Je moet geen katten weggooienquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik wil geen bloemen want mijn katten vreten dat op en dan kotsen ze en dat herhalen ze tot ik ze weggooi
Minimaal 2 kopen dus. Een voor deze winter en eentje bewaren en een jaar later opentrekken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Poe, ik ben nooit een ster in het omschrijven van smaken.
Hij is romig en vrij zoet (vind ik persoonlijk) van smaak. En een beetje verwarmend.
Je hoeft ook geen hele krat te bestellen om mee te doen met de tour hoorwe komen ook met alle liefde 1 of 2 flesjes brengen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je komt ook van/uit de verkeerde kant van het land. En begon aan de verkeerde kant van het spectrum. Noem dat dan joh
Moeten ze maar normaal doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je moet geen katten weggooien![]()
Even verder teruglezen, ik was 700x gementioned
Mijne groeide hemelsbreed maar zo'n 2 km van de Duitse grens opquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zelfde dorp, zelfde grove visie op bedpartners, zelfde studieNiet zelfde bleekselderij.
Hier ook nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier heeft onze fijne kweker op zaterdag een kraampje op de markt![]()
Dus als ik nog iets nodig heb ga ik daarheen.
Hoe oud zijn die van jou ook alweer?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik woon heel ver buiten de provincie, met een echtgenote in dezelfde positie als ikzelf. Maar opa en oma spreken wel dialect met elkaar. Dus ik neem aan dat ze het verstaan, anders verstaan ze daar verdomd weinig
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne groeide hemelsbreed maar zo'n 2 km van de Duitse grens opGrofweg dezelfde partner dus
En waar zitten ze nu qua passieve tweetaligheid?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:45 schreef Vanyel het volgende:
Dat en iets ouder. Maar wij luisteren incidenteel ook nog wel een Limburgs liedeke.
Of Brabants![]()
Geen idee. De jongste zegt dat ie niks verstaat (maar dat lijkt me onwaarschijnlijk), de oudste zegt niks, maar reageert te adequaat om het niet te kunnen volgen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En waar zitten ze nu qua passieve tweetaligheid?
PS ik ga de leeftijd van je kinderen vast weer vergeten. Cannot compute
Guus?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verder doet Guusje het uiteraard uitstekend.
Ik bedoelde planten. Ik heb een harige paarse plant gekocht bij de bloemist. Heet het anders als een bloemist ook planten verkoopt?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die in Emmen zit letterlijk middenin het overdekte winkelcentrum. Moet je dat hele eind lopen met zo'n doos van dat spul.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn Wibra zit vlak bij mijn sportschool dus die heb ik al een tijdje niet gezien.
Gerardquote:
Minimaal ¤350 ex BTW, da's wel heul veel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:51 schreef fietsie het volgende:
Had iemand hier al eens een poging toe ondernomen?
https://www.wibrazakelijk.nl/
Online Dasty voor KvK nummer houders...
Plantistquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik bedoelde planten. Ik heb een harige paarse plant gekocht bij de bloemist. Heet het anders als een bloemist ook planten verkoopt?
de Janse Bagge Bendquote:
Nee dan blijft het een harige paarse plant.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik bedoelde planten. Ik heb een harige paarse plant gekocht bij de bloemist. Heet het anders als een bloemist ook planten verkoopt?
Nee, ik denk het niet. Ik zou het dan...plantenwinkel noemen? Denk ik. Bij bloemist denk ik aan de weeige geur van bloemen die in van die vierkante beigekratten staan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die in Emmen zit letterlijk middenin het overdekte winkelcentrum. Moet je dat hele eind lopen met zo'n doos van dat spul.
Wist je trouwens dat Dasty een reagens (een stof waarmee je aanwezigheid van iets kunt aantonen, zoals jodium en zetmeel) bevat voor kerrie (of beter curcumime denk ik). We hebben een licht aanrechtblad, kerrie laat gele vlekken achter. Als je daar Dasty op spuit wordt het donkerrood - en de vlek is weg.
Haha, 350 flessen Dasty-feest.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Minimaal ¤350 ex BTW, da's wel heul veel.
Uiteraard.quote:
Baden in Dasty, wat zou dat voor je vel doen?quote:
Oplossen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Baden in Dasty, wat zou dat voor je vel doen?
Dat kan zeker mooi met dit bierquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Minimaal 2 kopen dus. Een voor deze winter en eentje bewaren en een jaar later opentrekken.
Dit alles minus de Dastyquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef Lonaa het volgende:
En mijn Dasty is op.
Voor de huid zelf? Niet veel. Het is een base. Alle het vet zal verzepen en loskomen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Baden in Dasty, wat zou dat voor je vel doen?
Merci!quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja, @:Candaasje , wat een wending zo in het gesprek! Best wel een ding, ja, ik zou denken dat je zoiets wel in je vacature zet ja. Ik duim voor je dat ze je zo graag willen dat ze inderdaad wel een ander regelen voor de dingen waarvan jij hebt aangegeven dat je die niet wil doen! En goed dat je zo voor je eigen grenzen bent gaan staan.
Fungus? (mijn geheugen laat me hier schromelijk in de steek)quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik verwar jou altijd met die andere c. Van de muggen. En de fungus. Sowwy
Kom jij dan van Beppieland?
Slotjequote:
Oooohquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor de huid zelf? Niet veel. Het is een base. Alle het vet zal verzepen en loskomen.
Sjteut mich opquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uiteraard.
Rowwen Hèze![]()
En WW band (RIP)
Als het al mn vet moet oplossen heb ik die 350 flessen ook wel nodig jaquote:
quote:
Zweit oppe kop!quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sjteut mich op
Dae vieze sjwarma
Ik kan geen Limburgs schrijjjjjjve
Niet je geheugen. Het is je naam. Ik lees altijd een extra -id- in je naamquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef Candaasje het volgende:
Fungus? (mijn geheugen laat me hier schromelijk in de steek)
Nu op het nieuws wibra heeft een webshop volgende week voor de click en collectquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als het al mn vet moet oplossen heb ik die 350 flessen ook wel nodig ja
Ha.
Haha.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet je geheugen. Het is je naam. Ik lees altijd een extra -id- in je naam
De winkel hier om de hoek verkoopt normaal ook wel binnenplanten, maar momenteel bloemen (heel veel tulpen etc) opgemaakte boeketten en bakjes met "home' en "garden" etc niet wat ik zoekquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Ik zou het dan...plantenwinkel noemen? Denk ik. Bij bloemist denk ik aan de weeige geur van bloemen die in van die vierkante beigekratten staan.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu op het nieuws wibra heeft een webshop volgende week voor de click en collect
Ik vind het mooi hoe begaan jullie zijn met mijn Dasty-probleem.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De winkel hier om de hoek verkoopt normaal ook wel binnenplanten, maar momenteel bloemen (heel veel tulpen etc) opgemaakte boeketten en bakjes met "home' en "garden" etc niet wat ik zoek
Ik zie nu dat je wel bij WIbra online kunt bestellen en dan in/buiten de winkel kunt ophalen. Hopelijk hebben ze genoeg dasty in voorraad
Zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als het al mn vet moet oplossen heb ik die 350 flessen ook wel nodig ja
Ha.
Haha.
Een dasty tekort voel ik gewoon diep in mijn ziel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het mooi hoe begaan jullie zijn met mijn Dasty-probleem.Ik hoopte stiekem op click&collect van de Wibra, fijn dat dat inderdaad lijkt te gaan gebeuren
Goh, ik zou alles met Studioplein/Lanceerplaats/Televisiebaan/Rakethof ontwijken. Dat ligt in IJsselveld-Oost.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Speaking of which, @:Candaasje zijn er wijken/delen van jouw woonplaats waar je niet moet willen wonen? En delen waar het wel fijn wonen is?
Ik ben me een beetje aan het oriënteren op in m'n eentje iets kopen, en in Utrecht is er heel weinig wat binnen mijn budget zou liggen én aan mijn eisen voldoet (niet Kanaleneiland of Overvecht, minimaal 2 slaapkamers, minimaal een balkon liefst een tuin(tje), 75m2 of meer, <390k). Dus toch ook maar net iets buiten Utrecht aan het kijken of dat zodanig meer huis voor het geld oplevert dat het de grotere afstand van m'n stadsie waard is. Alleen in Utrecht weet ik vrij goed waar ik wel en niet wil zitten, maar in de omliggende steden/dorpen een stuk minder.
Oh god ja dat is waar ookquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:14 schreef Candaasje het volgende:
Zou Dasty daartegen helpen eigenlijk?
Ik denk dat wij eens moeten meeten, want ik ben geloof ik een heel bijzonder soort wezen in jouw gedachtengangquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:17 schreef Barreltje het volgende:
Geen idee hoor waarom.. maar wellicht ook omdat ik jullie nog nooit ontmoet heb net als candaasje maar die is dan weer een league of her own
Foam partyquote:
Tegen schimmels en bacterie? Nee. Uitgeprobeerd op mijn sportschoenen. Vet en zooi ging er wel af. De zweetgeur niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:14 schreef Candaasje het volgende:
Zou Dasty daartegen helpen eigenlijk?
Ik moest hier zo om lachen, dus even gequotequote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:26 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter heeft het steeds over slippervisjes ipv zilvervisjes
Maar ja, die dacht ook dat het kankerlakken waren ipv kakkerlakken... En we wonen in de buurt van Rotterdam, oppassen geblazen in bijzijn van andere mensen dus
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Tegen schimmels en bacterie? Nee. Uitgeprobeerd op mijn sportschoenen. Vet en zooi ging er wel af. De zweetgeur niet.
42quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo mooi hè, voor schijnbaar elke willekeurige vraag kun je het antwoord op Fok! vinden
Wel nee..quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij eens moeten meeten, want ik ben geloof ik een heel bijzonder soort wezen in jouw gedachtengang![]()
(misschien ook wel in het echt...dunno...)
ik kreeg vandaag een bus van 380 gram binnen. Envelopje opsturen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mot je ff chipotlevlokken scoren, die van mini zijn op.
Fijn!quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hoi. Alles ok met de kat. Wondjes zijn gewone wondjes en wratjes. Opgelucht.
Even bijlezen nu.
Hoeraquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even bijlezen nu.
wat fijn! Rust in het hoofd voor julliequote:Op woensdag 3 februari 2021 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even bijlezen nu.
Ik had vorige week ook een stoel besteld. Inderdaad waarom heb ik bijna een jaar aan de keukentafel gezeten?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Gisteren de bureaustoel gekregen en (met moeite) in elkaar gezet. Zit heerlijk (waarom heb ik dat 10 maanden geleden niet gedaan), maar er zit nu een paar cm lucht tussen voeten en vloer, niet fijn. Vanochtend ook een voetensteun gekocht en die is vanavond al bezorgd. Verder is mijn 2020 fotoalbum ook binnen. Nu maar eens op m'n gemakkie dit jaar het album maken.
Maar jij moet van superver. Dan zijn de verzendkosten ws hoger dan de aankoopkosten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag een bus van 380 gram binnen. Envelopje opsturen?
Tot die realisatie kwam ik een maand of twee geleden ook. Toen maar gauw een stoel op kantoor opgehaald.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had vorige week ook een stoel besteld. Inderdaad waarom heb ik bijna een jaar aan de keukentafel gezeten?
Ik zit nog wel aan de eettafel. Nou al een paar keer van alles uitgemeten in de kleine kamer om daar te werken. Dat kan, maar dan zit ik in een kleine ruimte, met een hoge vensterbank en heb een klein "kijk hoekje". Daar staan ook de naaimachine en lockmachine (best handig als het rustig is qua werkquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had vorige week ook een stoel besteld. Inderdaad waarom heb ik bijna een jaar aan de keukentafel gezeten?
Snap ik. Ik houd daarom maar een hele kleine voorraad. Heb nog twee grote flessen van m'n vorige werkgever. Die kunnen nog wel even mee en bewaar ik voor een moment dat anderen weer mogen helpen met opdrinken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:59 schreef Sarabi het volgende:
Dat kan zeker mooi met dit bier
Mij lukt het meestal niet om bieren te bewaren
Vind het wel fijn dat nu al die zooi uit de woonkamer is. Beeldscherm en laptop enzo.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zit nog wel aan de eettafel. Nou al een paar keer van alles uitgemeten in de kleine kamer om daar te werken. Dat kan, maar dan zit ik in een kleine ruimte, met een hoge vensterbank en heb een klein "kijk hoekje". Daar staan ook de naaimachine en lockmachine (best handig als het rustig is qua werk) maar ik heb dat spul juist daar staan om ook de deur dicht te doen en niet steeds te hoeven opruimen. En in de woonkamer heb ik ook airco, erg belangrijk als het warm is.
Brett IPA"squote:Op woensdag 3 februari 2021 21:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Snap ik. Ik houd daarom maar een hele kleine voorraad. Heb nog twee grote flessen van m'n vorige werkgever. Die kunnen nog wel even mee en bewaar ik voor een moment dat anderen weer mogen helpen met opdrinken.
Daar zitten helaas geen Brett IPA's bij. Daar heb ik destijds de laatste maanden een aantal van gebrouwen. Daarbij was mijn advies ook altijd om er twee te kopen en de tweede later te drinken. Helaas heb ik ze alleen vers kunnen drinken.
Kom je hier nog langs met je tour trouwens?
Misschien dat het ooit nog eens gaat gebeuren. Voorlopig heb ik de eettafel toch niet nodig voor grote gezelschappen en alles is snel weg te bergenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:05 schreef gcjoel het volgende:
V
[..]
Vind het wel fijn dat nu al die zooi uit de woonkamer is. Beeldscherm en laptop enzo.
Hier staat ook nog een homebrew Brett maar weet nog niet wat ik er van vind....quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Snap ik. Ik houd daarom maar een hele kleine voorraad. Heb nog twee grote flessen van m'n vorige werkgever. Die kunnen nog wel even mee en bewaar ik voor een moment dat anderen weer mogen helpen met opdrinken.
Daar zitten helaas geen Brett IPA's bij. Daar heb ik destijds de laatste maanden een aantal van gebrouwen. Daarbij was mijn advies ook altijd om er twee te kopen en de tweede later te drinken. Helaas heb ik ze alleen vers kunnen drinken.
Kom je hier nog langs met je tour trouwens?
Maar die zat er vroeger toch ook gewoon in? Of ben ik gek?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ga ook Sarabi bier proevennet bestelling geplaatst! Ben benieuwd.
Welke gist heb je toegevoegd, op welk moment en hoe staat ie al op vat (neem aan dat je 'm nog niet hebt gebotteld)?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:10 schreef Sarabi het volgende:
Hier staat ook nog een homebrew Brett maar weet nog niet wat ik er van vind....
Ah mooi, misschien moet ik er dan ook maar een paar bestellen.quote:En we komen overal behalve de waddeneilanden
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:14 schreef Candaasje het volgende:
Np!
En @[Barreltje : ik denk inderdaad wel dat we op veel gebieden tegenpolen zijn. Maar ik denk dat ik hier ook wel door veel te ventileren een indruk wek dat ik vaak urenlang somber op de bank zit en niet van het leven geniet. Dat is gelukkig ook niet het geval.
Overigens zit ik nu wel een beetje somber achter de pc. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik het idee heb dat ik afgerekend ben op iets wat niet helemaal fair was om je zo plots mee voor het blok te zetten. Nu weet ik wel dat ik dat niet helemaal kan invullen, maar er werd wel lang op door gegaan. Dus het voelt gewoon wel een tikkie rot. Dus trusten luitjes, ik ga mijn bed opzoeken!
Zou kopenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:16 schreef Kaatje1 het volgende:
De nieuwe boeken van Lonely Planet 2021![]()
[ afbeelding ]
Ben je definitief afgewezen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:14 schreef Candaasje het volgende:
Overigens zit ik nu wel een beetje somber achter de pc. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik het idee heb dat ik afgerekend ben op iets wat niet helemaal fair was om je zo plots mee voor het blok te zetten.
De Brett hebben we 8 maanden geleden gebrouwen en zit ondertussen wel op de fles.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Welke gist heb je toegevoegd, op welk moment en hoe staat ie al op vat (neem aan dat je 'm nog niet hebt gebotteld)?
[..]
Ah mooi, misschien moet ik er dan ook maar een paar bestellen.
Het is niet echt te vergelijken, maar een aantal jaar geleden kon ik een hele leuke baan krijgen bij de Provincie. Heb m toch afgewezen, want de mogelijkheid zat er in dat je voor een gedeputeerde van de pvv zou moeten werken. En ik kan over veel dingen heenstappen, maar dat was echt een stap te verquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:14 schreef Candaasje het volgende:
Np!
En @[Barreltje : ik denk inderdaad wel dat we op veel gebieden tegenpolen zijn. Maar ik denk dat ik hier ook wel door veel te ventileren een indruk wek dat ik vaak urenlang somber op de bank zit en niet van het leven geniet. Dat is gelukkig ook niet het geval.
Overigens zit ik nu wel een beetje somber achter de pc. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik het idee heb dat ik afgerekend ben op iets wat niet helemaal fair was om je zo plots mee voor het blok te zetten. Nu weet ik wel dat ik dat niet helemaal kan invullen, maar er werd wel lang op door gegaan. Dus het voelt gewoon wel een tikkie rot. Dus trusten luitjes, ik ga mijn bed opzoeken!
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:16 schreef sigme het volgende:
@:candaasje, ik zou in geen geval mee gaan helpen met euthaniseren van gezonde dieren, en jij moet dat nog veel minder overwegen. Niet doen. En het is een rotstreek van ze om je het voor de voeten te gooien.
[ Bericht 6% gewijzigd door Candaasje op 03-02-2021 22:17:47 ]
Misschien verwachtten ze zoiets wel/komt het vaker voor? Toch wel een beetje een verrassing, of je nou uiteindelijk wel of niet een spuit zet in hondenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:14 schreef Candaasje het volgende:
Np!
Nee, ze hebben zelfs nog het vervolgtraject uitgelegd. Ik hoor eind deze week/begin volgende week of er nog een 2e gesprek (en tevens diezelfde dag meelopen) volgt. Ze moeten nog 2 kandidaten sprekenquote:
Ah ja, dat begrijp ik ook wel jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is niet echt te vergelijken, maar een aantal jaar geleden kon ik een hele leuke baan krijgen bij de Provincie. Heb m toch afgewezen, want de mogelijkheid zat er in dat je voor een gedeputeerde van de pvv zou moeten werken. En ik kan over veel dingen heenstappen, maar dat was echt een stap te ver
Haha, nee heb je gelijk in. Het was meer dat ik somber over hoe het gesprek leek te lopen.quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door Candaasje op 03-02-2021 22:17:18 ]
Nouja ik weet niet precies wat voor gezeik? Er staan ook gewoon vacatures voor proefdieronderzoeker op de website.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien verwachtten ze zoiets wel/komt het vaker voor? Toch wel een beetje een verrassing, of je nou uiteindelijk wel of niet een spuit zet in honden![]()
Wel begrijpelijk dat ze dat niet in de advertentie zetten, voorkomt een hoop gezeik.
Ah, is het een funky brett? Ik snap het wel hoor? Het is geen populaire stijl, tenminste niet bij het grote publiek. Veel brouwerijen wagen zich er ook niet aan, om meerdere redenen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De Brett hebben we 8 maanden geleden gebrouwen en zit ondertussen wel op de fles.
De rest zou ik morgen moeten checken, dit is meer mijn mans experiment(is wel duidelijk dat ik deze stijl niets vind he
)
Bestellen kan via milkyroadbrewery.nl
Ik vond het meeten eerst ook spannend maar het went snelquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en omg dan ga ik dus ook Sarabi meeten![]()
kan ik ook zeggen dat ik iemand uit de cul sc in real-life heb gezien!
Heb er twee voor mezelf besteld en ook twee voor m'n lieve buren als kadootje. Geef ik ze de biertjes en kidnap ik hun kindjes voor een avondje quality time samen (zij met elkaar, ik met de kindjes haha). Zijn er borrelhapjes die er goed bij passen qua smaak?
Yes.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Ah, is het een funky brett?
Ik wacht nog even met bestellen. Je tour is iets eerder dan ik dacht en ik weet niet of ik op de dagen dat je in de buurt bent ook zelf in de buurt ben (zit middenin een verhuizing nu).
Geen idee, want ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet precies wat voor gezeik? Er staan ook gewoon vacatures voor proefdieronderzoeker op de website.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Ah, is het een funky brett? Ik snap het wel hoor? Het is geen populaire stijl, tenminste niet bij het grote publiek. Veel brouwerijen wagen zich er ook niet aan, om meerdere redenen.
Ik wacht nog even met bestellen. Je tour is iets eerder dan ik dacht en ik weet niet of ik op de dagen dat je in de buurt bent ook zelf in de buurt ben (zit middenin een verhuizing nu).
Anders laat je het hier brengen @Vork. Ik zal het zeker niet opdrinkenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes.
En neem later maar contact op, dan kunnen we altijd wat regelen. Volgens mij verhuis je redelijk naar onze kant van het land.
Yesquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:33 schreef Candaasje het volgende:
Oh hey, Milkyroad on tour, leuk Sarabi!
Oe dat is wel een leukequote:Op woensdag 3 februari 2021 21:34 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat ik zat te denken @:sarabi
Waarom geen milkyroad pubquiz als afsluiter van je tour
Gezellig met jullie biertje erbij.. alle klanten gezellig pubquizen.
Jij gaat voor de volledige quick meetiing experience?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Anders laat je het hier brengen @:Vork. Ik zal het zeker niet opdrinken
Dat zou ook kunnen. En misschien is er helemaal geen kwade opzet. Is hun proefdierverzorger gisteren opgestapt en hebben ze jouw functie herzien of iets in die richting.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]Thnx. En inderdaad. Maar misschien is het voor hen uiteindelijk helemaal geen breekpunt omdat het ook niet elke dag voorkomt. Dunno...geen idee, ik hoop het.
Ik zit ook altijd op een houten stoel! Ik krijg juist een pijnlijke kont van zachte stoelenquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:15 schreef sigme het volgende:
Ik blijf wel op m'n keukenstoel zitten, geen haar op m'n hoofd die erover peinst om zo'n spuuglelijke stoel m'n huis in te slepen. Bovendien zit ik bij voorkeur op een houten keukenstoel.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, want ik zie het probleem niet.
Proefdieronderzoeker is natuurlijk nog anders als proefdieren euthanaseren "hondjes platspuiten", toch?
Maar denk je dat je het aan gaat kunnen dan die baan?Of jij het nou wel of niet doet, aan het eind van de dag zijn ze verleden tijd.
[ Bericht 3% gewijzigd door Candaasje op 03-02-2021 22:06:57 ]
mijn eetkamer stoel zit echt prima, niet voor niets 10 maanden volgehouden. Maar de rug begint nu toch op te spelen, en een spier in mijn bil is geïrriteerd en die vond de harde stoel ook niet fijn. Deze stoel is beter nu.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd op een houten stoel! Ik krijg juist een pijnlijke kont van zachte stoelen
Nee het hoort wel echt bij het takenpakket van die afdeling.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. En misschien is er helemaal geen kwade opzet. Is hun proefdierverzorger gisteren opgestapt en hebben ze jouw functie herzien of iets in die richting.
Maar is werken met proefdieren minder erg dan ze uiteindelijk uit hun lijden verlossen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee het hoort wel echt bij het takenpakket van die afdeling.
Maar goed, misschien valt het mee en kunnen ze er ook mee leven dat ik daar een grens trek. Dan is er niks aan de hand.
Om die reden zou ik het ook helemaal niet willen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar is werken met proefdieren minder erg dan ze uiteindelijk uit hun lijden verlossen?
Zo’n pretje is het leven van een proefdier uiteindelijk niet.
Het is lang zo erg niet meer als vroeger... maar een goed leven is nog steeds heel wat anders.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar is werken met proefdieren minder erg dan ze uiteindelijk uit hun lijden verlossen?
Zo’n pretje is het leven van een proefdier uiteindelijk niet.
Het is lang zo erg niet meer als vroeger... maar een goed leven is nog steeds heel wat anders.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]Misschien kan jij hier juist wel een verschil maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Mja de regels ervoor zijn in nederland heel erg streng.. dat scheelt al.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Om die reden zou ik het ook helemaal niet willen.
Het is vast ergens voor nodig maar ik zou het echt niet kunnen aanzien.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]Snap dat dat een dilemma is ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lastig hoor.
Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat besluiten.
Ik heb ooit al met proefdieren gewerkt hè. De lama's op de uni in Antwerpen zijn proefdieren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja de regels ervoor zijn in nederland heel erg streng.. dat scheelt al.
Maar ik heb wat moeite met mijn beeld van candaasje... en het concept proefdierverzorger.
Met of zonder euthanasie eigenlijk
En tja.. dan maar vragen hoe ze dat zelf ziet
Dat is het meest effectief als je nieuwsgierig bent meestal
Daarom had ik, tot grote verbazing van mijn ouders, een spuuglelijk kleedje voor mijn slaapkamer deur liggenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:13 schreef Uhmmpie het volgende:
Ondertussen hier: Er probeert iemand stiekem te lezen in bed.
Beetje jammer (voor haar dan) dat ik vanaf mijn bed het licht uit dr kamer kan zien schijnen
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb ooit al met proefdieren gewerkt hè. De lama's op de uni in Antwerpen zijn proefdieren.
Ahja.. true.. maar tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn mental image is niet perse 100% accuraat ook
En soms kan 1 opmerking bij de juiste persoon.. een wereld van verschil maken.
Ook binnen grote bedrijven/instellingen.
Ik heb het ooit 1000 jaar geleden eens overwogen toen ik bij een bedrijf werkte waar men dat ook deed... maar uiteindelijk voor mezelf toch maar besloten dat ik eigenlijk niet wist of ik echt daarmee zou kunnen werken.
Dan was ik vast nooit meer it-er geworden daarna.. dat is 1 ding dat vrij zeker is denk ik
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daarom had ik, tot grote verbazing van mijn ouders, een spuuglelijk kleedje voor mijn slaapkamer deur liggen
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier geen dichte deur... dus een kleedje kan niemand redden hier.
Ik had zelf vroeger een raampje in mijn deur.
Die op een zeker moment voorzien van poster.
Heel omschuldig.
Ik mocht ook wel eens m’n boek niet meenemen naar m’n slaapkamer. Oplossing daarvoor was 2 keer het boek meenemen uit de biebquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was niet zo slim met kleedjes en posters.... en dook met zaklamp onder mijn dekbed.
Wat mijn ouders ook uitstekend door hadden, maar dat hoorde ik jaren later pas
Ik was echt te braafquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik mocht ook wel eens m’n boek niet meenemen naar m’n slaapkamer. Oplossing daarvoor was 2 keer het boek meenemen uit de bieb
Mijn moeder was ook leesverslaafd, maar was ook van mening dat slaap goed was voor haar kinders. Mijn broer en zus lazen nauwelijks, dus die gingen netjes slapenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:54 schreef fietsie het volgende:
Mijn moeder was net zo lees verslaafd dus lezen tot 02:00 was geen uitzondering
Wij hadden maar 1 wc, waar ik ook veel las (vooral als er afgewassen moest wordenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ging vroeger altijd op de wc lezen zodat als m'n ouders dan op hun verdieping naar de wc gingen en ze licht zagen boven, ze dachten dat ik naar de wc was ipv stiekem zat te lezen.
Ik bleef er alleen regelmatig zo lang lezen, dat ik er in slaap viel
Ik vind het trouwens best wel jammer dat me dat niet meer lukt, zo lang lezen. Ten eerste val ik veel sneller in slaap en ten tweede kom ik ‘s morgens helemaal m’n bed niet uitquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef fietsie het volgende:
Meestal kwam ze om 2:00 even aan mn kamerdeurraam krabben (zat structuurglas in) dan wist ik dat de koek op was
Dat laatste moest ik ook ondergaanquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn ouders waren nooit echt streng op lang lezen. Zeker niet toen ze hun zorg over kleine boekenwurmCat naar de oogarts hadden uitgesproken en die hen vertelde dat het absoluut geen kwaad kon![]()
Behalve dat ik wat weinig buiten ging spelen, waarvoor ik dus wel van mijn boeken werd gerukt
Pfffrrrrt!quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:49 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Zometeen onderweg naar Weert om 1500 flesjes bier te bottelen
Veel plezierquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Nou dat... het lezen was geen probleem.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook leesverslaafd, maar was ook van mening dat slaap goed was voor haar kinders. Mijn broer en zus lazen nauwelijks, dus die gingen netjes slapen
hahaquote:Op donderdag 4 februari 2021 08:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou dat... het lezen was geen probleem.
Op zaterdag in bed blijven tot alle boeken uit waren ook niet.
Maar ik moest op een zeker moment wel slapen.
Wat ik overigens pas veel later ontdekte is dat mijn vader helemaal niet keek of er licht brandde maar gewoon random naar boven riep dat ie heus wel zag dat het licht aan was en dat ik moest gaan slapen
Ik had in de slaapkamer nooit 's nachts het raam open omdat ik niet tegen het constante geruis van de snelweg kan. Het raam staat nu elke nacht open.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vannacht heel lang wakker gelegen en toen viel het me pas op hoe stil het is tijdens de avondklok. Niet dat ik normaal in zo'n onrustige buurt woon, maar nu hoorde ik gewoon echt niets.
Veel plezierquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Lekkerquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had in de slaapkamer nooit 's nachts het raam open omdat ik niet tegen het constante geruis van de snelweg kan. Het raam staat nu elke nacht open.
Ik vind het heerlijkHet is nu echt stil in de nacht. Geen auto's, geen 10 tieners op bezoek bij de buurjongen die met veel lawaai diep in de nacht naar huis gaan...
Ik had van mezelf nooit gedacht dat ik Googleritis zou krijgen maar dat had ik enorm foutquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Veel plezier
@:LuckyStrike; heel fijn nog dat het toch zo onschuldig was van je kat. Ik dacht huidkanker omdat je dat zei maar dus niet meer gelijk gaan googelendat maakt alleen maar bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |