abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197799367
Ofzo.... ik zag pas net dat ik hem sloot :')
pi_197799374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:25 schreef Candaasje het volgende:
Maar had je wel deksel of heb je afgedekt met folie ofzo?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197799382
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wie geeft zulk briljant advies, je bestie?
Denk zoals ik alles leer. Interwebz.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197799416
@Lonaa : Ik zei dus, ovenschaal. Geen idee of het resultaat hetzelfde is, maar ik had ook geen grote pan.

Verder ben ik echt compleet gesloopt. Dat was een intens gesprek. Alsof ik bij de psycholoog zat :D
Met ook een ietwat onverwachte wending*.
Nu zelf nadenken en afwachten, eind van de week/begin volgende week hoor ik of er ene 2e gesprek/meelopdag komt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197799424
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja ik had een glazen deksel, ertussen bakpapier gedaan geloof ik. Ik weet even niet meer wat de motivatie daarvoor was :')
pi_197799441
Staat in het recept.

quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:22 schreef Lonaa het volgende: Zeg, voor de portobello-makers, hoe hebben jullie dat gedaan? Ik heb echt niet zo een grote pan met deksel dat ze allemaal naast elkaar kunnen ofzo.
Nieuwe Creuset voor gekocht *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197799457
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:31 schreef Vanyel het volgende:
Staat in het recept.
[..]

Nieuwe Creuset voor gekocht *)
Hm.
pi_197799459
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:29 schreef Candaasje het volgende:
@:Lonaa : Ik zei dus, ovenschaal. Geen idee of het resultaat hetzelfde is, maar ik had ook geen grote pan.

Verder ben ik echt compleet gesloopt. Dat was een intens gesprek. Alsof ik bij de psycholoog zat :D
Met ook een ietwat onverwachte wending*.
Nu zelf nadenken en afwachten, eind van de week/begin volgende week hoor ik of er ene 2e gesprek/meelopdag komt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nu is je reactie yo dat wil ik niet maar ik heb een tof alternatief idee?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197799469
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hm.
Gorgeous Caribbean blue 💙
pi_197799475
Ik moet het dus maar eens bij V gaan eten, want geen crueset geld en het erfstuk van mn ouders onverrichter zaken teruggebracht, omdat zij het eerder terug wilden dan ik de ingrediënten bij elkaar had.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_197799481
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dus nu is je reactie yo dat wil ik niet maar ik heb een tof alternatief idee?
SPOILER
pi_197799482
Ik wist niet eens dat honden veel gebruikt werden voor dierproeven. Maar kunnen ze als ze oud zijn dan niet juist nog ergens naartoe voor nog even een wat betere tijd?

Overigens een beetje gemist waar je precies ging solliciteren.
pi_197799489
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
Goed zo!
pi_197799518
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik wist niet eens dat honden veel gebruikt werden voor dierproeven. Maar kunnen ze als ze oud zijn dan niet juist nog ergens naartoe voor nog even een wat betere tijd?

Overigens een beetje gemist waar je precies ging solliciteren.
SPOILER
pi_197799528
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Gorgeous Caribbean blue 💙
Gaaf.

Maar ik wil vanavond graag portobello's eten en ik heb niet zoveel geld over.
pi_197799538
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_197799552
Oef Candaasje. Dat is nogal een Ding. Ook als je geen vegan bent. Ik zou het niet willen doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197799560
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Oef Candaasje. Dat is nogal een Ding. Ook als je geen vegan bent. Ik zou het niet willen doen.
Ja best wel hè :D
Ik denk dat dit ook een reden was dat het niet in de vacature vermeld stond.
pi_197799569
Kind hier voor op straat loeit harder dan m'n koelkast. _O_
pi_197799580
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet het dus maar eens bij V gaan eten, want geen crueset geld en het erfstuk van mn ouders onverrichter zaken teruggebracht, omdat zij het eerder terug wilden dan ik de ingrediënten bij elkaar had.
Mot je ff chipotlevlokken scoren, die van mini zijn op.
pi_197799599
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mot je ff chipotlevlokken scoren, die van mini zijn op.
Rij ik praktisch langs op weg maar jou.
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:43:39 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197799605
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gaaf.

Maar ik wil vanavond graag portobello's eten en ik heb niet zoveel geld over.
Ik kan me niet voorstellen dat een ovenschaal met folie erover heel anders uit zou pakken eigenlijk.
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:44:27 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197799616
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
Pfoe ik zou er niet aan moeten denken die zielige hondjes zo zien ;(
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:45:46 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_197799632
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja best wel hè :D
Ik denk dat dit ook een reden was dat het niet in de vacature vermeld stond.
Ook om een heleboel herrie in de media te voorkomen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197799696
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat een ovenschaal met folie erover heel anders uit zou pakken eigenlijk.
Kan dat het minder heet wordt / minder bruine randjes. Cake uit een glazen schaal ipv een blik wordt ook net anders. Maar het zal niet ineens vies worden, lijkt me.
pi_197799707
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Maar ik heb het opgelost door 2 pannen te gebruiken. :7 Ik was toch niet af.
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:50:59 #27
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197799722
Hebben we het nu nog steeds over het digitaal sluiten van het vorige deel van dit topic??

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:25 schreef Candaasje het volgende:
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197799820
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet. Maar ik heb het opgelost door 2 pannen te gebruiken. :7 Ik was toch niet af.
*O* Tweepansboks!

Geinig wel verder, die weerstand tegen luiers. Nooit als problematisch gezien, maar ik was elf toen mijn broertje werd geboren en zat daarmee destijds al in verschoonrooster :+ Zelfde geldt voor J. - die was twaalf toen zijn jongste zusje kwam dus die schrok ook pre-kind al niet meer van babies met volle luiers ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_197799846
En dat was een intense teruglees, moppies! Boeiend en tenenkrommend en ik werd nog wel even nieuwsgierig door een post van @borisz, allereerst sowieso kudos voor zelfkennis maar zou je 'ns wat willen uitweiden over dat missende gevoelsgen? :) Hoe zit dat bij jou? :*
pi_197799866
En ik heb dus straks https://cookieandkate.com/best-lentil-soup-recipe/ maar wil vele malen liever Ottolenghiportobelli }:|
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:03:27 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197799875
Ik ga zo voor poging twee van de regenboodschappen.
Nu met regenbroek.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197799916
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:03 schreef fietsie het volgende:
Nu met regenbroek.
Succes! En heh, ik denk als ik buiten ben in de stromende regen (en dat is meermaals per week tegenwoordig) echt nooit: hier word ik ziek van! Hoe zit dat eigenlijk, want geen idee van de feitelijkheden, maar hoe wordt je weerstand dan negatief beïnvloed door nat en koud wezen?
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:07:12 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197799941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh, ik denk als ik buiten ben in de stromende regen (en dat is meermaals per week) echt nooit: hier word ik ziek van! Hoe zit dat eigenlijk, want geen idee van de feitelijkheden, maar hoe wordt je weerstand dan negatief beïnvloed door nat en koud wezen?
Mijn ervaring is dat als ik, al doorweekt, eerst nog naar de winkel ga, daar opwarm, en daarna weer doorweekt raak op de weg terug, ik op zijn minst de rest van de week met bijholteproblemen loop, maar ook een algeheel niet fit zijn. Mezelf kwellen is niet mn hobby verder.
pi_197799954
Ik eet vanavond nog een restje Iraanse Aash van Marley Spoon uit de vriezer met wat munt en rijst. Misschien een restje dille er ook bij, lijkt me ook wel lekker.
pi_197799975
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat als ik, al doorweekt, eerst nog naar de winkel ga, daar opwarm, en daarna weer doorweekt raak op de weg terug, ik op zijn minst de rest van de week met bijholteproblemen loop, maar ook een algeheel niet fit zijn. Mezelf kwellen is niet mn hobby verder.
Nee, dat klinkt niet prettig. Maar niettemin benieuwd hoe het één nou daadwerkelijk het ander veroorzaakt. Heb bij kou en prutweer altijd het idee dat er gewoon buiten in zijn beter voor mijn weerstand is dan binnen blijven zitten, maar da's niet echt op iets gebaseerd verder. :')
pi_197800006
Klein moistje gekregen van mn eigen snoerengewegwerk. 7 keer aan de man gevraagd. Werd het snoerennest 7 keer kleiner van :')

Nu is het snoerennest weg O+ en de man moet zn speakers opnieuw aansluiten, waar hij een schijthekel aan heeft. En wat hij dus al 7 x heeft gedaan :') :') :')
pi_197800041
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klein moistje
Cute! :7
pi_197800097
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, dat klinkt niet prettig. Maar niettemin benieuwd hoe het één nou daadwerkelijk het ander veroorzaakt. Heb bij kou en prutweer altijd het idee dat er gewoon buiten in zijn beter voor mijn weerstand is dan binnen blijven zitten, maar da's niet echt op iets gebaseerd verder. :')
Ik meen te hebben begrepen dat het koud krijgen niet veroorzaakt dat je verkouden wordt. Nou zijn holteproblemen natuurlijk wat anders.
En volgens mij ben jij zo iemand die ze in een reclamespotje voor blakende gezondheid kunnen zetten, dus ze zouden ook wel hun best moeten doen om je verkouden te krijgen. :P

Ik vind in de kou naar buiten gaan ook helemaal niet erg, heb inderdaad niet de ervaring dat ik er verkouden of iets van word. M'n wintertenen werden minder toen ik 's winters meer ging wandelen en hardlopen in de kou.

Onderkoeld zijn is vooral kneitervermoeiend, is mijn ervaring. Ik stond na een survivalrun midden in de nacht op om nog wat extra te eten, want ik werd dan gewoon wakker van de honger ondanks een 2x portie avondeten :') uiteindelijk een zak studentenhaver naast m'n bed gelegd voor dat moment, dan hoefde ik niet slaapdronken & berehongerig de gang over ^O^
pi_197800146
Ik mocht de pszoveel van de man zeker niet wegzetten. Daar speelt hij af en toe nog op. 1 maand na het opbergen van de pszoveel nog geen vragen over gehad :D
pi_197800181
Poeh @Tele6, zelfs een survival run bij een aangename 20° en een koddig zonnetje lijkt me iets waarbij ik zestien kilo lasagne moet eten om ervan bij te komen! ;)
pi_197800202
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mocht de pszoveel van de man zeker niet wegzetten. Daar speelt hij af en toe nog op. 1 maand na het opbergen van de pszoveel nog geen vragen over gehad :D
Hehe, *gnuif* - opvoeden die hoarders! ^O^
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:23:22 #42
63722 z80
I fink you freaky
pi_197800244
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:03 schreef fietsie het volgende:
Nu met regenbroek.
Ik heb deze dag reeds afgeschreven mbt buiten. Wind is iets gedraaid waardoor nu de hele avond regen.
Wel een regenjas gezocht ergens in huis, gevonden. Bleek de capuchon er af te zijn.
Was ook mijn oude regenjas voor in de zomer op de motor. Voor over de leren jas. En dan is een capuchon enkel windvanger.
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:24:52 #43
63722 z80
I fink you freaky
pi_197800270
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Succes! En heh, ik denk als ik buiten ben in de stromende regen (en dat is meermaals per week tegenwoordig) echt nooit: hier word ik ziek van! Hoe zit dat eigenlijk, want geen idee van de feitelijkheden, maar hoe wordt je weerstand dan negatief beïnvloed door nat en koud wezen?
Ziek wordt je van beestjes. Niet van kou en/of water. Dat is hooguit niet aangenaam.
pi_197800306
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:24 schreef z80 het volgende:

[..]

Ziek wordt je van beestjes. Niet van kou en/of water. Dat is hooguit niet aangenaam.
Uiteraard, maar reagerend op Fiets vroeg ik me vooral af of kou en nattigheid wellicht potentieel je weerstand zouden kunnen verlagen, waarmee je wat vatbaarder wordt voor beessies :) Ik heb zelf dat gevoel niet, maar waar wordt Fiets dan bleh door?
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:28:27 #45
63722 z80
I fink you freaky
pi_197800323
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:20 schreef minilot het volgende:
Poeh @:Tele6, zelfs een survival run bij een aangename 20° en een koddig zonnetje lijkt me iets waarbij ik zestien kilo lasagne moet eten om ervan bij te komen! ;)
En wat is het probleem? :Y)
pi_197800326
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:28 schreef z80 het volgende:

[..]

En wat is het probleem? :Y)
True. :9
pi_197800375
Kou verlaagt de weerstand in de zin dat virussen vaak slecht gedijen bij warmere temperaturen (daarom krijg je ook koorts; dat werkt goed tegen virusjes).
Dus als je veel koude lucht inademt, koel je wat af, en dan wordt je immuunsysteem ietwat gecomprimeerd.

Van kou an sich wordt je dus niet ziek, van virussen in de lucht wel :)

Even in een notendop. En ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt aan immunologie was toegekomen voordat ik stopte :+ . Ik ga mijn fysiologieboek nog wel verder lezen, dus misschien kan ik het je ooit wat in meer detail en beter onderbouwd vertellen :P
pi_197800439
Ik vind dat hardlopen overigens een ideale manier om het in de winter nou eindelijk eens niet koud te hebben buiten! Na tien minuten hollen maakt het echt niet uit dat het gevoelstemperatuur -5 is, ik heb het gewoon lekker warm O+ Als er ooit weer een geopende Winter Efteling komt dan ga ik dus voortaan gewoon met 10 km/u van attractie naar attractie in plaats van al na een uurtje dat tot op het bot verkleumd te zijn *O*
pi_197800446
Ah, bedankt @Candaasje! ^O^
pi_197800466
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:35 schreef minilot het volgende:
Ik vind dat hardlopen overigens een ideale manier om het in de winter nou eindelijk eens niet koud te hebben buiten! Na tien minuten hollen maakt het echt niet uit dat het gevoelstemperatuur -5 is, ik heb het gewoon lekker warm O+ Als er ooit weer een geopende Winter Efteling komt dan ga ik dus voortaan gewoon met 10 km/u van attractie naar attractie in plaats van al na een uurtje dat tot op het bot verkleumd te zijn *O*
Ja hè O+
Het verbaast me nog steeds hoe weinig kleren ik aan hoef als ik ga hardlopen. De laatste tijd nooit meer dan een langemouwenshirt en een legging nodig gehad, regenjasje eroverheen als het regende. Geen thermoshirt of jas of iets. :D
pi_197800473
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Pfoe ik zou er niet aan moeten denken die zielige hondjes zo zien ;(
Nee dat lijkt me ook wel hartverscheurend. Maar ik zou ze nog wel kunnen verzorgen (niet deelnemen aan experimenten though).

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:45 schreef z80 het volgende:

[..]

Ook om een heleboel herrie in de media te voorkomen.
SPOILER
pi_197800490
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:35 schreef minilot het volgende:
Spiermetabolisme aan het werk! Genereert een hoop warmte! ^O^
pi_197800514
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Spiermetabolisme aan het werk! Genereert een hoop warmte! ^O^
Als ik thuis krachttraining doe voor m'n benen krijg ik het altijd een stuk warmer dan wanneer ik armen train. Is ook logisch, zit veel meer spier in :D
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:40:20 #54
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197800522
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Uiteraard, maar reagerend op Fiets vroeg ik me vooral af of kou en nattigheid wellicht potentieel je weerstand zouden kunnen verlagen, waarmee je wat vatbaarder wordt voor beessies :) Ik heb zelf dat gevoel niet, maar waar wordt Fiets dan bleh door?
Van de fruit op zijn warme gerechten.
pi_197800532
Ik merk trouwens wel aan mijn luchtwegen dat hardlopen in de kou niet optimaal is. Ik kan me wel voorstellen dat ze dan kwetsbaarder zijn voor virussen.
pi_197800623
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:02 schreef minilot het volgende:
Ottolenghiportobelli }:|
Over dees.
Olie van de eerste versie was olie met hier en daar een verdwaald stuk specerij. Tweede is een pot gepureerde ui en knof met wat olie bovenop.

Motten we nu bang zijn voor botulissssme? Piet zou woest zijn over zoveel onachtzaamheid.
Daar denk ik dus aan, elke keer als ik rijst of pasta terug in de koeling mik.
pi_197800672
Ja, bij rijst denk ik ook aan Piet. Ik maak wel veel minder rijst dan bleekselderij.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197800683
Ik deed een enorme bijlees en wilde op vanalles reageren, maar las verder en zag dat meerdere mensen al zo'n beetje hebben gezegd wat ik zou willen zeggen, dat scheelt weer typen! :* aan iedereen die dat gebruiken kan.

Wat ik overigens zelf merk en wat ik ook wel echt een nare ontwikkeling vind, is dat als ik tv kijk, mijn reactie op programma's opgenomen voor corona over de tijd wel is veranderd. In het begin dacht ik dan steeds "hee dat is geen 1.5 meter!", meer als in: ha, betrapt!
Maar nu merk ik dat ik er dus echt een ongemakkelijk gevoel bij krijg als ik mensen op tv zo dicht bij elkaar zie. Echt zo'n "waarom sta je zo dichtbij ga weg" gevoel. En dat vind ik echt niet ok, ik hoop dat als het afstand houden niet meer hoeft ik dat in de praktijk niet ook zo ga voelen.

Wat betreft oppassen: graag! Hoe meer hoe beter O+ ik heb m'n buren met twee kinderen onder de 3 gezegd dat ze met alle liefde bij mij mogen slapen zodat zij een nachtje kunnen doorslapen, of dat ik een dag/ochtend/middag/avond wil oppassen zodat zij even met z'n tweeën kunnen zijn, en een vriendin met een kleintje van 2 hetzelfde, maar tot nu toe valt het me tegen hoeveel daar gebruik van wordt gemaakt haha. Bij de vriendin wel een keer een avondje en een ochtend opgepast, maar meer nog niet, en bij de buurkindjes nog niet. Ook m'n nicht met drie kinderen (3, 10, 12 geloof ik) dat als ze ze zat is ze er een of meerdere hier mag brengen, maar dat is ook nog niet gebeurd. Wat doe ik verkeerd? :+
Ik paste wel af en toe een hele dag op een ander buurmeisje van 2, ivm werk van ouders en ik was toen nog elke week een dat vrij, maar die buren zijn helaas in december verhuisd en sindsdien niet meer geweest.

Oh ja,
@Sarabi hoe smaakt jouw bier dit keer? Ik drink eigenlijk helemaal geen bier, en ook geen whiskey, maar ik ben toch wel erg benieuwd :P
pi_197800699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik meen te hebben begrepen dat het koud krijgen niet veroorzaakt dat je verkouden wordt. Nou zijn holteproblemen natuurlijk wat anders.
En volgens mij ben jij zo iemand die ze in een reclamespotje voor blakende gezondheid kunnen zetten, dus ze zouden ook wel hun best moeten doen om je verkouden te krijgen. :P

Ik vind in de kou naar buiten gaan ook helemaal niet erg, heb inderdaad niet de ervaring dat ik er verkouden of iets van word. M'n wintertenen werden minder toen ik 's winters meer ging wandelen en hardlopen in de kou.

Onderkoeld zijn is vooral kneitervermoeiend, is mijn ervaring. Ik stond na een survivalrun midden in de nacht op om nog wat extra te eten, want ik werd dan gewoon wakker van de honger ondanks een 2x portie avondeten :') uiteindelijk een zak studentenhaver naast m'n bed gelegd voor dat moment, dan hoefde ik niet slaapdronken & berehongerig de gang over ^O^
De eerste keer wintersport met baby werd hij opeens midden in de nacht huilend wakker. Was al maanden niet gebeurd :? Het kostte me twee nachtelijke flessen om me te realiseren dat hij door de kou gewoon honger had en dat er overdag meer eten in moest :') /gelukkiggaanzenietzosnelstuk :+
pi_197800832
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:52 schreef vlindertje89 het volgende:

Oh ja,
@:Sarabi hoe smaakt jouw bier dit keer? Ik drink eigenlijk helemaal geen bier, en ook geen whiskey, maar ik ben toch wel erg benieuwd :P
Poe, ik ben nooit een ster in het omschrijven van smaken.
Hij is romig en vrij zoet (vind ik persoonlijk :+ ) van smaak. En een beetje verwarmend.

Je hoeft ook geen hele krat te bestellen om mee te doen met de tour hoor :) we komen ook met alle liefde 1 of 2 flesjes brengen.
pi_197800851
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:16 schreef Tele6 het volgende:

Jaaaa toen ik mijn duikbrevet ging halen in de herfst in Nederland *insert eye roll* ging ik ook duizend meer eten maar ik viel áf! Eén diep duikje in december was genoeg om de hele feestdagen te compenseren :D
pi_197800856
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Poe, ik ben nooit een ster in het omschrijven van smaken.
Hij is romig en vrij zoet (vind ik persoonlijk :+ ) van smaak. En een beetje verwarmend.

Je hoeft ook geen hele krat te bestellen om mee te doen met de tour hoor :) we komen ook met alle liefde 1 of 2 flesjes brengen.
Dat klinkt best wel lekker. Ik ga eens op je site neuzen zo :)
pi_197800909
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jaaaa toen ik mijn duikbrevet ging halen in de herfst in Nederland *insert eye roll* ging ik ook duizend meer eten maar ik viel áf! Eén diep duikje in december was genoeg om de hele feestdagen te compenseren :D
Dat moet ik dus gaan doen :D

Duiken O+

En :* op het baandilemma van @Candaasje Kan me voorstellen dat dat juist voor jou een lastige is.
Ik zou er ook wel even over moeten nadenken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197800947
Poes heeft de hele dag liggen pitten.
En natuurlijk moest er gespeeld lawaai gemaakt worden met een papieren tasje toen ik in een meeting zat }:| Vervolgens kraakte het van de donderklappen en gingen de hemelsluizen open dus het feest was compleet *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197800950
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat moet ik dus gaan doen :D

Duiken O+

En :* op het baandilemma van @:candaasje Kan me voorstellen dat dat juist voor jou een lastige is.
Ik zou er ook wel even over moeten nadenken.
Als ik je goed op de kaart plaats, minstens 2 verenigingen die 1ster aanbieden op in de maarsseveense plassen. En ja, dan krijg je wel een pak met muts en schoenen en handschoenen en al, maar het is toch echt om te rillen als de oppervlaktetemp van het water opeens 4 graden is.
pi_197800972
Oh ja, @Candaasje , wat een wending zo in het gesprek! Best wel een ding, ja, ik zou denken dat je zoiets wel in je vacature zet ja. Ik duim voor je dat ze je zo graag willen dat ze inderdaad wel een ander regelen voor de dingen waarvan jij hebt aangegeven dat je die niet wil doen! En goed dat je zo voor je eigen grenzen bent gaan staan.
pi_197801004
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Als ik je goed op de kaart plaats, minstens 2 verenigingen die 1ster aanbieden op in de maarsseveense plassen. En ja, dan krijg je wel een pak met muts en schoenen en handschoenen en al, maar het is toch echt om te rillen als de oppervlaktetemp van het water opeens 4 graden is.
Iets teveel letters en iets teveel km ;)

Maasplassen doen het leuker hier.

Koud water ken ik een beetje. Ooit met -20 op het ijs gestaan om koningskrabben uit een fuik te plukken.
Dat is zowat op de dag af 2 jaar geleden trouwens :D
pi_197801013
quote:

[..]

Volgens mij maak je dezelfde fout als ik ook steeds doe, en verwar je waar Candaasje woont met waar Cat woont :) (of ik heb het nu wéér verkeerd onthouden welk van de twee waar woont :+ )
pi_197801036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Volgens mij maak je dezelfde fout als ik ook steeds doe, en verwar je waar Candaasje woont met waar Cat woont :) (of ik heb het nu wéér verkeerd onthouden welk van de twee waar woont :+ )
Voor Candaasje zou dat wel haalbaar zijn idd. :Y
pi_197801099
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik denk het ook :)

Ik vind het al knap hoe mensen het bij kunnen houden. Ik weet het echt van meer dan de helft niet.
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:17:20 #71
63722 z80
I fink you freaky
pi_197801105
quote:

[..]

Tijdens het zwemmen had ik geen last van de kou. De grondoefeningen, waar je dus langere tijd op je knieën zit. Masker af-op-af-op en ademapparaat weggooien en weer in je mond stoppen. Daar kreeg ik het koud van.
pi_197801121
Oef @Candaasje dat zou ik ook geen fijne wending van het gesprek vinden. Dat had best in een advertentie gezet mogen worden, of in ieder geval in de mail aan jou. Ze hadden jou toch gevraagd of je interesse had?

Zo, huis is weer schoon, was hangt, boodschappen zijn besteld, vanavond komen er 2 pakjes binnen en de jurk heeft alleen nog maar wat afwerking nodig, de lastige dingen zijn klaar en bleken uiteindelijk veel minder lastig, maar omdat me geen voorstelling kan maken hoe bepaalde handelingen eruit komen te zien duurt het even voordat het kwartje valt (en 3x uithalen)

Meer eten met kou en zoals @Vanyel, toch afvallen. Misschien morgenochtend toch maar even het warm water eraf halen bij douchen. Ze zeggen dat het goed is voor het lijf...brrrr
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:19:29 #73
63722 z80
I fink you freaky
pi_197801134
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik vind het al knap hoe mensen het bij kunnen houden. Ik weet het echt van meer dan de helft niet.
Van de meeste weet ik wel in welke hoek ik moet zoeken. Van sommige ook de woonplaats. En een paar het exacte adres.
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:20:53 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197801161
Ik ben overigens dol op kou, maar koester diepe afkeer jegens koude regen.
et droge kou kan ik met een muts op mn hoofd warm houden en reageren holtes meestal.. meewerkend
pi_197801198
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik weet het ook lang niet van iedereen hoor. Candaasje weet ik omdat het behoorlijk bij mij in de buurt is, en van jou weet ik regio omdat mijn katten van een gastgezin komen die gastgezin is voor hetzelfde asiel als jij, haha!

En ik haal jullie dus vaak door elkaar want allebei naam met een C en allebei dierenvriend :')
pi_197801224
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Iets teveel letters en iets teveel km ;)

Maasplassen doen het leuker hier.

Koud water ken ik een beetje. Ooit met -20 op het ijs gestaan om koningskrabben uit een fuik te plukken.
Dat is zowat op de dag af 2 jaar geleden trouwens :D
Ik verwar jou altijd met die andere c. Van de muggen. En de fungus. Sowwy

Kom jij dan van Beppieland?
pi_197801273
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik verwar jou altijd met die andere c. Van de muggen. En de fungus. Sowwy

Kom jij dan van Beppieland?
De naach is bij mij net iets minder laaaaaaingk maar ik spreek wel een beetje Beppie ja.
pi_197801294
De meesten weet ik wel zo ongeveer, maar van een paar weet ik ook de echte woonplaats, @Lonaa, @Candaasje (want zelfde woonplaats als broer), @Barreltje want daar geweest, net als @Lucky_Strike . En bij veel anderen zal het bij het noemen van de woonplaats zijn "oh ja dat wist ik"
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:31:43 #79
63722 z80
I fink you freaky
pi_197801343
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De naach is bij mij net iets minder laaaaaaingk maar ik spreek wel een beetje Beppie ja.
Beppie?
pi_197801353
Bij mij liepen Candaasje en Cat ook door elkaar. Maar sinds ik ze ontmoet heb niet meer ^O^
pi_197801357
Speaking of which, @Candaasje zijn er wijken/delen van jouw woonplaats waar je niet moet willen wonen? En delen waar het wel fijn wonen is?

Ik ben me een beetje aan het oriënteren op in m'n eentje iets kopen, en in Utrecht is er heel weinig wat binnen mijn budget zou liggen én aan mijn eisen voldoet (niet Kanaleneiland of Overvecht, minimaal 2 slaapkamers, minimaal een balkon liefst een tuin(tje), 75m2 of meer, <390k). Dus toch ook maar net iets buiten Utrecht aan het kijken of dat zodanig meer huis voor het geld oplevert dat het de grotere afstand van m'n stadsie waard is. Alleen in Utrecht weet ik vrij goed waar ik wel en niet wil zitten, maar in de omliggende steden/dorpen een stuk minder.
pi_197801360
Ze heeft gewoon 10 minuten naar een natuurfilm zitten kijken
SPOILER
pi_197801465
Haha, wat mooi!

Dank ook voor je berichtje Kaat! Goede tip.
pi_197801547
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Speaking of which, @:Candaasje zijn er wijken/delen van jouw woonplaats waar je niet moet willen wonen? En delen waar het wel fijn wonen is?

Ik ben me een beetje aan het oriënteren op in m'n eentje iets kopen, en in Utrecht is er heel weinig wat binnen mijn budget zou liggen én aan mijn eisen voldoet (niet Kanaleneiland of Overvecht, minimaal 2 slaapkamers, minimaal een balkon liefst een tuin(tje), 75m2 of meer, <390k). Dus toch ook maar net iets buiten Utrecht aan het kijken of dat zodanig meer huis voor het geld oplevert dat het de grotere afstand van m'n stadsie waard is. Alleen in Utrecht weet ik vrij goed waar ik wel en niet wil zitten, maar in de omliggende steden/dorpen een stuk minder.
Hier is het leuk :Y ;)
pi_197801581
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Haha nu moet ik hard graven waar jij dan ook alweer zit.. van jou heb ik dan weer onthouden waar je werkt haha, niet waarheen je nou precies verhuisd was..

Beginnend met een L?
pi_197801584
Ik heb Candaasje en Cat serieus nog nooit door elkaar gehaald :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197801585
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze heeft gewoon 10 minuten naar een natuurfilm zitten kijken
SPOILER
O+
pi_197801607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:46 schreef Isabeau het volgende:
*O*

Ik ook niet :+
pi_197801633
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vooral toen ik foto's van de toetjes van restaurant van Cat zag en niet goed naar de username had gekeken en dacht dat het restaurant dus ook bij mij in de buurt zat :'(
pi_197801638
Ik haal Clubsoda en Vanyel soms door elkaar :@
pi_197801695
quote:
2s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:49 schreef Lonaa het volgende:
:Y
pi_197801732
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:49 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik vooral toen ik foto's van de toetjes van restaurant van Cat zag en niet goed naar de username had gekeken en dacht dat het restaurant dus ook bij mij in de buurt zat :'(
O noes :'( :@
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:02:54 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197801834
quote:
+1

En soms ook DP in die mix.. weird :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197801881
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:02 schreef Barreltje het volgende:

[..]

+1

En soms ook DP in die mix.. weird :+
Vanyel en DP en Molo :Y
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:06:12 #95
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197801897
Tevens ben ik bij loon, sigme, lucky, kaatje en tele langsgeweest..
De rest weet ik wel in welke provincie ze ongeveer wonen.. das genoeg
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197801927
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik spreek het verrot slecht. Vind ik nog altijd jammer, dat ik mijn kinderen niet in dialect kan opvoeden :'(
pi_197801958
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Maar niet per se goedkoop.
pi_197801980
quote:
We hebben wel wat overeenkomsten. En ook heel veel verschillen :D
pi_197801989
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:46 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Haha nu moet ik hard graven waar jij dan ook alweer zit.. van jou heb ik dan weer onthouden waar je werkt haha, niet waarheen je nou precies verhuisd was..

Beginnend met een L?
Een Z
pi_197801990
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:Y
:o
Alleen maar omdat we in hetzelfde durp resideren? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')