quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou m'n dochter sowieso never nooit niet alleen naar een zwembad laten in Den Haag.
Jawel, maar in een ander seizoenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:15 schreef Saekerhett het volgende:
Dat houdt dus ook in dat je dan nooit meer op wintersport kan op een normale manier.
Serieus. Ik mocht bij het zwemmen nog kleren aan doen in zo'n omkleed hokjequote:Op woensdag 3 februari 2021 17:14 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wel gedaan :-) Maar dan leer je ze het weer net verkeerd aan en kreeg ik weer opmerkingen dat ik de verkeerde techniek aan leer...
En inderdaad... als het als open is....
Mijn oudste zoon zit op wedstrijdzwemmen, mocht je op vrijdagavond via de achterdeur het zwembad betreden, zwembroek moest al aan... na afloop niet douchen, niet omkleden en zo goed als zeiknat naar buiten. Was wel ok tot en met september, maar vanaf oktober bijna niet te doen met regen, wind en kou.
Nou ja het is alleen de toekomst als mensen daar voor kiezen. Er gaat een moment komen dat Covid geen dagelijks gespreksonderwerp meer is en geen gezondheidscrisis meer veroorzaakt. Dan gaan mensen tegen meneer Pfizer zeggen: bedankt voor de vaccins, het was reuze gezellig zo, maar gaat u nu maar weer even buitenspelen. En dan weet er niemand meer wie Sywert is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:11 schreef galantis het volgende:
[..]
Als dit de toekomst is wil ik - enigszins gechargeerd - mijn eigen geboorte graag cancellen
in de zomer met kunstsneeuwquote:
ik vind het niet onlogisch, het is een beetje zoals nu met griep dus dat je de zwakkeren ieder jaar een boost moet geven zal wat inzitten maar dat de rest dan 3 maanden weer naar de 1,5 meter moet lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is het niet verstandig om Pfizer in deze ook met een gezond korreltje zout te nemen.
Ik bedoel, het is voor hun uiteindelijk ook gewoon een business model om straks booster shots en jaarlijkse vaccinatie rondes in het vooruitzicht te stellen.
Ik zeg niet dat het niet aan de orde is, maar komende vanuit Pfizer heeft het ook wel een hoog "Wij van WC-eend gehalte.."
Mijn nieuwsgierigheid won het van jou spijtbetuiging, maar inderdaad, spijt van.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:17 schreef galantis het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid won het van jou spijtbetuiging, maar inderdaad, spijt van.
wat stel jij je toch altijd aanquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Haha, en mensen mij maar uitlachen. Eigenlijk dieptriest dat ik hier om moet lachen, maar toch.
We gaan een leuke wereld en leven tegemoet.
Het virus doet het! Die stelt al deze maatregelen in.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de directeur van Pfizer dit soort dingen bepaalt, denk je wel?
Gedoe manquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:14 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wel gedaan :-) Maar dan leer je ze het weer net verkeerd aan en kreeg ik weer opmerkingen dat ik de verkeerde techniek aan leer...
En inderdaad... als het als open is....
Mijn oudste zoon zit op wedstrijdzwemmen, mocht je op vrijdagavond via de achterdeur het zwembad betreden, zwembroek moest al aan... na afloop niet douchen, niet omkleden en zo goed als zeiknat naar buiten. Was wel ok tot en met september, maar vanaf oktober bijna niet te doen met regen, wind en kou.
moet ? advies he, waar iedereen gewoon schijt aan gaat hebben....quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het niet onlogisch, het is een beetje zoals nu met griep dus dat je de zwakkeren ieder jaar een boost moet geven zal wat inzitten maar dat de rest dan 3 maanden weer naar de 1,5 meter moet lijkt me onwaarschijnlijk.
Heel vervelend. Normaliter is het al bizar lang wachten, ook hier in de regio, en dan dit eroverheen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Hear hear!
Start zwemles al 3x uit moeten stellen hier.
Wachtlijsten in Den Haag zijn al bizar hoog, vandeweek nog een bericht over in het nieuws. Bijna eindelijk aan de beurt tot 3x toe en dan weer uitstel. Ook om moedeloos van te worden.
Juist, na 1 juni kunnen ze allemaal de pot op en is het klaar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
moet ? advies he, waar iedereen gewoon schijt aan gaat hebben....
dat lijkt me dan ook niet onterechtquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
moet ? advies he, waar iedereen gewoon schijt aan gaat hebben....
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:17 schreef galantis het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid won het van jou spijtbetuiging, maar inderdaad, spijt van.
Ik ben zwaan kleef aanquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:17 schreef galantis het volgende:
[..]
Nóg meer?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:17 schreef Elan het volgende:
Sowieso zouden hele jonge kinderen wel wat meer privileges mogen
En daar zit hem nou net de angel. We hebben een groot deel van de bevolking wat alles slikt wat ze voorgeschoteld krijgen. Als onze Mark en het OMT dus weer uit de kast komen voor de winter en aankomen met doemmodelletjes, dat ingrijpen echt noodzakelijk is uit virologisch oogpunt, dan weet je ook wel weer hoe laat het is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die kunnen zoveel willen. Als de meerderheid van het volk gewoon zelf terug gaat naar het oude normaal dan zwikken die vanzelf. En het is niet alsof die zelf staan te springen om bewoners in de winter weer lekker op te sluiten. Met dat soort comments kan ik niks.
Het is op zich een interessant experiment om te kijken hoe ver je kan gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En daar zit hem nou net de angel. We hebben een groot deel van de bevolking wat alles slikt wat ze voorgeschoteld krijgen. Als onze Mark en het OMT dus weer uit de kast komen voor de winter en aankomen met doemmodelletjes, dat ingrijpen echt noodzakelijk is, dan weet je ook wel weer hoe laat het is.
Klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Haha, en mensen mij maar uitlachen.
mark my words, na de zomer als alle ouderen en kwetsbare gevaccineerd zijn plus nog eens miljoenen andere dan is het klaar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En daar zit hem nou net de angel. We hebben een groot deel van de bevolking wat alles slikt wat ze voorgeschoteld krijgen. Als onze Mark en het OMT dus weer uit de kast komen voor de winter en aankomen met doemmodelletjes, dat ingrijpen echt noodzakelijk is, dan weet je ook wel weer hoe laat het is.
En wat nu als dit niet gebeurt? Mag ik dan een collage maken van alle voorspellingen van deze aard die naar schaap ruiken?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |