quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:05 schreef Haags het volgende:
[..]
1 jaar tot 1.5 jaar.
Het hielp trouwens al niet mee dat het zwembad naar onze voorkeur de fik in ging maar dat terzijde..
Hier 8 maanden voor A en een maand later Bquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, en het loopt alleen maar op want voorlopig zijn de zwembaden echt nog niet open.
Hoelang duurt het dan zo'n beetje voor ze A heeft als ze mag beginnen?
Ach zie het positief wel gestikt maar gelukkig niet door corona.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, en het loopt alleen maar op want voorlopig zijn de zwembaden echt nog niet open.
Hoelang duurt het dan zo'n beetje voor ze A heeft als ze mag beginnen?
Nog even volhouden, in 2025 kunnen we eindelijk beginnen met alleen de kwetsbaren isoleren!quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
doen we voor de griep toch ook niet
Duurt lang welquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:07 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hier 8 maanden voor A en een maand later BMaar ja, nu de jongste nog.....
Hadden ze geen water bij de hand?!quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:05 schreef Haags het volgende:
[..]
1 jaar tot 1.5 jaar.
Het hielp trouwens al niet mee dat het zwembad naar onze voorkeur de fik in ging maar dat terzijde..
Dat gaan mensen echt niet trekken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Deel 2 moet de mensen ook niet onthouden worden:
[ twitter ]
[ twitter ]
Social distancing zien als 'typisch iets winters'. Kijk al uit naar de jaarlijkse kerstreclames van de supermarkten. Alleen samen! Van 1,5m-samenleving naar Zoom-samenleving.
Ja ook daar slaat men volledig in door. Maar eerst maar eens ergens een keer zien te starten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Las ook van die debiele plannen dat de meute moest wachten en dan 1 of 2 ouders dan mochten gaan helpen met aan en uit kleden van die gasten, like what could go wrong
Brazilië schijnt wel lekker te zijn in december.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:09 schreef Predator40 het volgende:
"- Hoe COVID langjarig de wereld verandert: het wordt een winterziekte. Dus in die periode zal je gedrag structureel moeten aanpassen."
Het overwinteren in warmere landen komt steeds dichterbij voor ons dan.
Als dit de toekomst is wil ik - enigszins gechargeerd - mijn eigen geboorte graag cancellenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Social distancing zien als 'typisch iets winters'. Kijk al uit naar de jaarlijkse kerstreclames van de supermarkten. Alleen samen! Van 1,5m-samenleving naar Zoom-samenleving.
Dit dus.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
doen we voor de griep toch ook niet
Van Rutte en het OMT moet je, je hebt niks te willen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit dus.
Zodra de risico groepen en ouderen gevaccineerd zijn (of de kans hebben gehad) gewoon via stapjes terug naar het oude normaal. Ook in de winter. Wat vaker thuis werken en wat vaker je handen wassen (dat dat nog gezegd moet worden bij sommige mensen..) kan ik nog begrijpen, maar verder?
En ik denk ook niet dat mensen dat gaan tolereren hoor. De meeste mensen houden zich voornamelijk aan de regels omdat het de ziekenhuizen helpt. Maar zolang die het gewoon aan kunnen en normale ingrepen niet verplaatst hoeven te worden zou er niks aan de hand hoeven te zijn.
Ja, ze kunnen de vinkentering krijgen. Geen idee of daar al een vaccin voor is maar succes met die schijt regels.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Is het niet verstandig om Pfizer in deze ook met een gezond korreltje zout te nemen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Wel gedaan :-) Maar dan leer je ze het weer net verkeerd aan en kreeg ik weer opmerkingen dat ik de verkeerde techniek aan leer...quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Duurt lang wel
Kun je ze zelf geen les geven dan, als die krengen straks ergens in de zomer weer open mogen that is
Haha, en mensen mij maar uitlachen. Eigenlijk dieptriest dat ik hier om moet lachen, maar toch.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
en nummer zoveel, iedereen is er klaar mee na juni, let maar op.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen de vinkentering krijgen. Geen idee of daar al een vaccin voor is maar succes met die schijt regels.
Die kunnen zoveel willen. Als de meerderheid van het volk gewoon zelf terug gaat naar het oude normaal dan zwikken die vanzelf. En het is niet alsof die zelf staan te springen om bewoners in de winter weer lekker op te sluiten. Met dat soort comments kan ik niks.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Van Rutte en het OMT moet je, je hebt niks te willen.
Zou m'n dochter sowieso never nooit niet alleen naar een zwembad laten in Den Haag.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ook daar slaat men volledig in door. Maar eerst maar eens ergens een keer zien te starten.
Zit ze straks op de middelbare school en heeft ze eindelijk haar A diploma of zo, staat denk ik niet heel stoer.
Ik googlede "unbirth" Spijt van.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:11 schreef galantis het volgende:
[..]
Als dit de toekomst is wil ik - enigszins gechargeerd - mijn eigen geboorte graag cancellen
De vinkentering schijnt een R0 van 2,9 te hebben, dus ik zou wel voorzichtig doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen de vinkentering krijgen. Geen idee of daar al een vaccin voor is maar succes met die schijt regels.
Ik denk niet dat de directeur van Pfizer dit soort dingen bepaalt, denk je wel?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Haha, en mensen mij maar uitlachen. Eigenlijk dieptriest dat ik hier om moet lachen, maar toch.
We gaan een leuke wereld en leven tegemoet.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De vinkentering schijnt een R0 van 2,9 te hebben, dus ik zou wel voorzichtig doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |