Staat uitgelegd in die post waar je eerder op reageerde. Uitgaande van 50% besmettelijker Britse variant kan je absolute aantallen Britse variant naar naar verwachting uitrekenen.quote:
En tot welke (mogelijke) conclusie(s) kom je dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Staat uitgelegd in die post waar je eerder op reageerde. Uitgaande van 50% besmettelijker Britse variant kan je absolute aantallen Britse variant naar naar verwachting uitrekenen.
Dat gaat in stappen van 400 800 1000 1080 als je die assumpties invult. Per definitie, als die assumpties gelden, is de R mega volatiel.
Die assumpties gelden niet want de R is niet volatiel.
Ja leuk artikel, die 1.28 is inderdaad overdreven gr gr.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ers-hoe-zit-dat.html
Volgens mij is dit nu zelfs in Nederland zo dat ze het umcg gaan gebruiken voor mensen die zich niet willen laten testen. Evenals in Duitsland zijn er nu ook quarantaine kampen, dus hoezo geen bronnen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker als je geen enkel bewijs of bron voor je bewering post.
In de context van de rest van de speech... is het niet cryptisch te noemenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:51 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Wie weet bedoelt Poetin er wel wat anders mee en is het een cryptische boodschap! Weten wij veel. Dat zijn mogelijkheden die bespreekbaar zijn in BNW.
Ik stel dat je bij jezelf te rade moet gaan of het de juiste plek voor je is. Ik kan je daar verder niet bij helpen.quote:Als jij stelt dat een openbaar forum wellicht niet de juiste plek voor mij is, heb je dan ook nog tips waarvan jij denkt waar ik beter tot mijn recht kom?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:29 schreef mir1986 het volgende:
mensen het immuunsysteem helemaal kapot maken
Is toch ook gewoon lastig om dat in te schatten wanneer je zelf niet (zo goed) thuis bent in de materie?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:12 schreef ludovico het volgende:
Wat ik een enorm idioot principe vind is dat mensen de maatregelen altijd lijken te rechtvaardigen. De eigen mening bestaat niet. Misschien vanwege een gebrek aan kunnen interpreteren of een heilig vertrouwen in "de experts"een groepje virologen met weinig oog voor de maatschappij in zijn geheel.
Het immuunsysteem vermindert gewoon als je je handen kapot wast, niet meer in contact komt met andere mensen, ontzettend veel stress hebt.quote:
Ik zou het niet erg of eng vind om in 'n kroeg te gaan zitten die bomvol met corona positief geteste mensen is. Als je immuunsysteem in goede werkende orde is dan is er niks over te zorgen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:23 schreef KNAK het volgende:
Bedrijven, scholen en horeca mogen vragen om vaccinatiebewijs
Stapsgewijs, weliswaar in hele kleine stapjes komen we dichterbij datgene waar ‘Wappies’ voor vrezen. Het zijn zulke kleine stapjes dat de massa het weglacht, niet wil/durft te zien.
“Mogen vragen” zal gaandeweg veranderen in “moeten vragen” - net zoals allerlei andere zaken die nu grotendeels gebaseerd zijn op vrijwilligheid en adviezen. Bijzonder hoe volkeren dit slikken. Daarentegen staan koeien vlak voor de slacht ook rustig in hun hokje dus het zal wel de natuur zijn.
Dat weet je helemaal niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg of eng vind om in 'n kroeg te gaan zitten die bomvol met corona positief geteste mensen is. Als je immuunsysteem in goede werkende orde is dan is er niks over te zorgen.
Dat weet ik wel.quote:
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:09 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Dit maakt mij ontzettend bang. Gaat dit echt gebeuren?
Ik vind het wel interessant allemaal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
In de context van de rest van de speech... is het niet cryptisch te noemen
[..]
Ik stel dat je bij jezelf te rade moet gaan of het de juiste plek voor je is. Ik kan je daar verder niet bij helpen.
Ook met een goed werkend immuunsysteem kan je hier ernstig ziek van worden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg of eng vind om in 'n kroeg te gaan zitten die bomvol met corona positief geteste mensen is. Als je immuunsysteem in goede werkende orde is dan is er niks over te zorgen.
Heel veel sterkte met je bedrijf!
PS: Zou ook goed voor je natural immunity te versterken.
Wat precies?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:09 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Dit maakt mij ontzettend bang. Gaat dit echt gebeuren?
I don't believe or trust anything you or those crooked TV scientists say.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ook met een goed werkend immuunsysteem kan je hier ernstig ziek van worden.
Ja man echt genietenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:26 schreef PSVCL het volgende:
Avondklok verlengdwaarom ook niet toch.
De lockdownies hebben de tijd van hun leven
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja man echt genietenheb de vlag al uit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |