abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197811512
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom?
Staat uitgelegd in die post waar je eerder op reageerde. Uitgaande van 50% besmettelijker Britse variant kan je absolute aantallen Britse variant naar naar verwachting uitrekenen.

Dat gaat in stappen van 400 800 1000 1080 als je die assumpties invult. Per definitie, als die assumpties gelden, is de R mega volatiel.

Die assumpties gelden niet want de R is niet volatiel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 4 februari 2021 @ 12:06:59 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197811551
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Staat uitgelegd in die post waar je eerder op reageerde. Uitgaande van 50% besmettelijker Britse variant kan je absolute aantallen Britse variant naar naar verwachting uitrekenen.

Dat gaat in stappen van 400 800 1000 1080 als je die assumpties invult. Per definitie, als die assumpties gelden, is de R mega volatiel.

Die assumpties gelden niet want de R is niet volatiel.
En tot welke (mogelijke) conclusie(s) kom je dan?
Huilen dan.
pi_197811624
quote:
Ja leuk artikel, die 1.28 is inderdaad overdreven gr gr.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197811652
Wat ik een enorm idioot principe vind is dat mensen de maatregelen altijd lijken te rechtvaardigen. De eigen mening bestaat niet. Misschien vanwege een gebrek aan kunnen interpreteren of een heilig vertrouwen in "de experts"een groepje virologen met weinig oog voor de maatschappij in zijn geheel.
pi_197811861
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Inderdaad, zeker als je geen enkel bewijs of bron voor je bewering post.
Volgens mij is dit nu zelfs in Nederland zo dat ze het umcg gaan gebruiken voor mensen die zich niet willen laten testen. Evenals in Duitsland zijn er nu ook quarantaine kampen, dus hoezo geen bronnen?
pi_197811877
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:51 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Wie weet bedoelt Poetin er wel wat anders mee en is het een cryptische boodschap! Weten wij veel. Dat zijn mogelijkheden die bespreekbaar zijn in BNW.
In de context van de rest van de speech... is het niet cryptisch te noemen
quote:
Als jij stelt dat een openbaar forum wellicht niet de juiste plek voor mij is, heb je dan ook nog tips waarvan jij denkt waar ik beter tot mijn recht kom?

Ik stel dat je bij jezelf te rade moet gaan of het de juiste plek voor je is. Ik kan je daar verder niet bij helpen.
pi_197811912
En straks mogen we helemaal geen bezoek meer ontvangen, mensen het immuunsysteem helemaal kapot maken, evenals de sociale contacten. Ik word er zo verdrietig van.
  donderdag 4 februari 2021 @ 12:35:22 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197812029
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:29 schreef mir1986 het volgende:
mensen het immuunsysteem helemaal kapot maken
:?
Huilen dan.
  donderdag 4 februari 2021 @ 12:36:53 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197812054
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:12 schreef ludovico het volgende:
Wat ik een enorm idioot principe vind is dat mensen de maatregelen altijd lijken te rechtvaardigen. De eigen mening bestaat niet. Misschien vanwege een gebrek aan kunnen interpreteren of een heilig vertrouwen in "de experts"een groepje virologen met weinig oog voor de maatschappij in zijn geheel.
Is toch ook gewoon lastig om dat in te schatten wanneer je zelf niet (zo goed) thuis bent in de materie?
Huilen dan.
pi_197813576
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:?
Het immuunsysteem vermindert gewoon als je je handen kapot wast, niet meer in contact komt met andere mensen, ontzettend veel stress hebt.

Maar straks komt er ook nog een bezoekverbod, hoppa. Dat komt er nog eens overheen.
pi_197813607
twitter

Dus wel 1,1% positief.. Wtf
pi_197814092
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:23 schreef KNAK het volgende:
Bedrijven, scholen en horeca mogen vragen om vaccinatiebewijs

Stapsgewijs, weliswaar in hele kleine stapjes komen we dichterbij datgene waar ‘Wappies’ voor vrezen. Het zijn zulke kleine stapjes dat de massa het weglacht, niet wil/durft te zien.

“Mogen vragen” zal gaandeweg veranderen in “moeten vragen” - net zoals allerlei andere zaken die nu grotendeels gebaseerd zijn op vrijwilligheid en adviezen. Bijzonder hoe volkeren dit slikken. Daarentegen staan koeien vlak voor de slacht ook rustig in hun hokje dus het zal wel de natuur zijn.
Ik zou het niet erg of eng vind om in 'n kroeg te gaan zitten die bomvol met corona positief geteste mensen is. Als je immuunsysteem in goede werkende orde is dan is er niks over te zorgen.

Heel veel sterkte met je bedrijf!

PS: Zou ook goed voor je natural immunity te versterken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 4 februari 2021 @ 14:35:25 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197814272
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 14:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg of eng vind om in 'n kroeg te gaan zitten die bomvol met corona positief geteste mensen is. Als je immuunsysteem in goede werkende orde is dan is er niks over te zorgen.

Dat weet je helemaal niet.
Huilen dan.
pi_197814637
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 14:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet.
Dat weet ik wel.
Ga maar in de vaccinatie rij staan joh.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 4 februari 2021 @ 14:55:51 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197814724
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 14:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat weet ik wel.
Niet.
quote:
Ga maar in de vaccinatie rij staan joh.
Zeker weten.
Huilen dan.
pi_197815407
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:09 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Dit maakt mij ontzettend bang. Gaat dit echt gebeuren?
Ja
pi_197815423
Avondklok verlengd _O_ waarom ook niet toch.
De lockdownies hebben de tijd van hun leven
pi_197815509
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

In de context van de rest van de speech... is het niet cryptisch te noemen
[..]

Ik stel dat je bij jezelf te rade moet gaan of het de juiste plek voor je is. Ik kan je daar verder niet bij helpen.
Ik vind het wel interessant allemaal.
pi_197815760
De huidige wetgeving maakt het instellingen en bedrijven mogelijk om een vaccinatiebewijs als voorwaarde te stellen voor toegang tot hun diensten en voorzieningen, schrijft de Gezondheidsraad donderdag in een advies aan het ministerie van Volksgezondheid. De Rijksoverheid moet daarom toezicht houden op hoe bedrijven vaccinatiebewijzen willen inzetten, benadrukken de onderzoekers.

Volgens de Gezondheidsraad mag het vragen om een vaccinatiebewijs niet leiden tot discriminatie, uitsluiting of schending van privacyregels.

Werkgevers, zorginstellingen, scholen, horecabedrijven en organisatoren van evenementen kunnen in principe een vaccinatiebewijs eisen van bezoekers om de gezondheid van anderen te beschermen, schrijft de Gezondheidsraad. De onderzoekers erkennen dat economische belangen ook een rol kunnen spelen.

Of de maatregel gerechtvaardigd is, kan verschillen per setting", aldus het adviesorgaan. Voor die afweging is een zogeheten medisch-ethisch kader ontwikkeld. Zo moeten instellingen kunnen aantonen dat het vaccinatiebewijs een gerechtvaardigd doel dient, dat de maatregel noodzakelijk is om dat doel te bereiken, de voordelen opwegen tegen de nadelen en er geen minder ingrijpende manier is om het doel te bereiken.

https://www.nu.nl/economi(...)mensen-weigeren.html

Wil geen onderdeel zijn van zo een samenleving dus persoonlijk geen moeite mee eerlijk gezegd .. niet op vakantie kunnen zou wel fucktt up zijn
  donderdag 4 februari 2021 @ 16:09:04 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197816075
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 14:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heel veel sterkte met je bedrijf!

PS: Zou ook goed voor je natural immunity te versterken.
Ook met een goed werkend immuunsysteem kan je hier ernstig ziek van worden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197816516
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:09 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Dit maakt mij ontzettend bang. Gaat dit echt gebeuren?
Wat precies?
Dat bedrijven etc mensen mogen weigeren is blijkbaar allang mogelijk in de huidige wetgeving. Niks nieuws dus.

Dat rare artikel?
Nee, dat gaat niet gebeuren. "weaponised HIV virus" geen idee hoe de schrijver dat voor zich ziet.
pi_197816649
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ook met een goed werkend immuunsysteem kan je hier ernstig ziek van worden.
I don't believe or trust anything you or those crooked TV scientists say.
I'll take my chances, as I have done for the last year or so and as I have done for pretty much all my life, thank you very much.

Als het goed gaat dan krijg jij je vaccinatie dan hoef je niet meer over te zorgen.
  donderdag 4 februari 2021 @ 16:47:48 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197816748
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:26 schreef PSVCL het volgende:
Avondklok verlengd _O_ waarom ook niet toch.
De lockdownies hebben de tijd van hun leven
Ja man echt genieten _O_ heb de vlag al uit *O* .
Huilen dan.
pi_197816820
Ik heb m'n twijfels over sommige van de Off-Guardian artikels maar in de comments section is altijd iets interessant te vinden:

https://off-guardian.org/2021/02/03/covid-a-disease-in-name-only/

Tom Welsh
Feb 4, 2021 10:47 AM
'As Upton Sinclair warned more than a century ago, “It is difficult to get a man to understand something when his salary depends upon his not understanding it”.

There is an immense structure of well-paid jobs that depends utterly on the acceptance of virus theory.
And there is a greater and greater dearth of sceptical, honest minds.'

Shardlake @ Off-Guardian
Feb 4, 2021 10:32 AM
'Prime Minister Johnson gave a coronavirus status update on February 3rd where he was asked by a journalist about the number of people who had been offered the vaccine and had declined to take up the offer. He spent five minutes giving out completely irrelevant figures and percentages that bore no relation to the question asked and then left the rostrum. His minister for vaccine roll-out was interviewed on the BBC Today programme this morning and asked precisely the same question and the best that he could answer was that the government would ‘look at it’. Clearly, if they are able to count the roll-out figures for those already immunised it stands to reason they should know the numbers invited to participate in the roll-out and simple arithmetical subtraction from the total should render the answer. It’s my belief that the numbers declining the injection would not make good reading for the image of their programme.'

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 04-02-2021 17:09:16 ]
pi_197816829
quote:
17s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja man echt genieten _O_ heb de vlag al uit *O* .
_O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')