Ik had de verkeerde naam bij diegene die zo afgevallen was.quote:
Oh, kan gebeuren tochquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde naam bij diegene die zo afgevallen was.
Nee. Dit kan niet. We stemmen FreshFruit uit 't topic!quote:
Maak een poll aanquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dit kan niet. We stemmen FreshFruit uit 't topic!
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:13 schreef Sestra666 het volgende:
wat was dat net met t omdraaien bij de dbkmoest dat van bb? #dtv
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was Annemaria koekoek.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:13 schreef Sestra666 het volgende:
Dat was het 'Annamarie Koekoek' toernooi.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:13 schreef Sestra666 het volgende:
Nee, dat hoorde bij Naomi haar toernooien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:13 schreef Sestra666 het volgende:
Omdat ze er nu al voor de vierde keer op terugkomt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Waarom krijg ik nu Liese over Bon Iver?
Dat is hier al lang besproken
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omdat ze er nu al voor de vierde keer op terugkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mona mag er wel in
Geen extremisten in het huis aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mona mag er wel in
Ik denk dat een capuchontrui haar wel goed zal staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:21 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Geen extremisten in het huis aub
Of heb ik de foto niet goed bekekenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat een capuchontrui haar wel goed zal staan.
ze heeft een link naar BLM op haar profielquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Of heb ik de foto niet goed bekeken
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:25 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ze heeft een link naar BLM op haar profiel
Met capuchon!quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Of heb ik de foto niet goed bekeken
En dat maakt iemand extremist?quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:25 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ze heeft een link naar BLM op haar profiel
De kin klopt.quote:
Van mij mag t vuur in K4.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:24 schreef Kefke04 het volgende:
Als nu zo een nieuwe aan lieze gaat vertellen dat Zoey dubbelspel speelt, dat kan nog vonken geven.
dat zei ik niet, dat zei iemand anders, dat van die extremist, bij mij mag iedereen uitkomen waar ie voor staat.quote:
Ik zou ze wel doenquote:
K4 is eerder K3 geworden hoor want Zoey split zich meer en meer af. van de andere 3quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou ze wel doen
Jammer van die BLM weer
Ja die zei al dat ze snapte dat zij de volgende was.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
K4 is eerder K3 geworden hoor want Zoey split zich meer en meer af. van de andere 3
dat weet ik dus niet want eergisteren avond was er een heel serieus gesprek tussen zoey en liese,, maar van de andere kant zit ze tegen thomas te klagen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
K4 is eerder K3 geworden hoor want Zoey split zich meer en meer af. van de andere 3
Da's de nieuwe K3 jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie zijn k3 dan Liese, Julie en Naomi?
yes al weet julie dat ze in een stemming tegen Naomie en Liese geen enkele kans maakt, dus die kan ook nog van kamp veranderen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie zijn k3 dan Liese, Julie en Naomi?
Ah ok, moet er nog een beetje in komen enz.. kijk sinds deze week namelijk pasquote:
Dat zorgt wel voor leuke streams dan, sowieso veranderd de dynamiek als er nieuwe bij komen vaakquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:35 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
yes al weet julie dat ze in een stemming tegen Naomie en Liese geen enkele kans maakt, dus die kan ook nog van kamp veranderen.
mooie keuze je hebt de hele hottub maffia gemist, niet aan verloren trouwens.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, moet er nog een beetje in komen enz.. kijk sinds deze week namelijk pas
Mwa kan het wel terug gaan kijken natuurlijk, maar misschien beter om dat niet te doenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:36 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
mooie keuze je hebt de hele hottub maffia gemist, niet aan verloren trouwens.
Was wel "spannender", maar niet gezelliger.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:36 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
mooie keuze je hebt de hele hottub maffia gemist, niet aan verloren trouwens.
terugkijken heeft geen zin.. De uitzending regie was heeeeel lief voor de hottub mafia. Bijna niets achterbaks is in beeld gebracht.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa kan het wel terug gaan kijken natuurlijk, maar misschien beter om dat niet te doen
Maar de opgenomen beelden van DGK welquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
terugkijken heeft geen zin.. De uitzending regie was heeeeel lief voor de hottub mafia. Bijna niets achterbaks is in beeld gebracht.
Daar staat genoeg.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar de opgenomen beelden van DGK wel
Goed tekenen dan is hij goed aan het afvallenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:33 schreef Juan_Roman het volgende:
Nog even en Thomas zijn broek hangt op z'n knieën.
Maar toch deelt het publiek onze mening ( De overwinning van Patje tegen Els) Vooral in Nederland dacht dat ik dit anders zou verlopenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
terugkijken heeft geen zin.. De uitzending regie was heeeeel lief voor de hottub mafia. Bijna niets achterbaks is in beeld gebracht.
Gister was een genot om naar te kijken, vandaag is t weer een en al dutten en snoezen. Ze kunnen zichzelf echt niet vermaken daar. Maar ja, ze hebben ook verder niets aan materiaal.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Je zou zeggen, gooi nu die nieuwe bewoners erin. Gebeurd er tenminste nog iets. En heb je genoeg beelden voor de uitzending morgen.
Nee als verder niks hebt, wat moet je dan doen behalve puzzelen schaken uno spelenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister was een genot om naar te kijken, vandaag is t weer een en al dutten en snoezen. Ze kunnen zichzelf echt niet vermaken daar. Maar ja, ze hebben ook verder niets aan materiaal.
Nu hebben ze 1 keer in een week een opdracht van 5000 euro.... Van mij mogen ze iedere dag een opdrachtje erin gooien van 800 euro. Of een heel grote opdracht van 5000 euro maar ze moeten er een hele week mee bezig zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Laten ze maar meer opdrachten er in gooien
Waare er niet veel een paar denk ik nog wel langerquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je gemiddeld 4-5 uur op een dans vloer hebt gestaan kan ik wel begrijpen dat je bek af bent de volgende dag.
Nou,ik deed dat op die leeftijd met gemak.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je gemiddeld 4-5 uur op een dans vloer hebt gestaan kan ik wel begrijpen dat je bek af bent de volgende dag.
Of weerwolven.quote:
Als je de gemiddelde mening hier hoort, zit FOK vol super actieve mensen die een heel boeiend leven hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja lijkt mij een leuk spel.quote:
Wel naakt dan.quote:
Doen jullie niet mee met die ochtenddansjesquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:52 schreef Knuffeltje88 het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde mening hier hoort, zit FOK vol super actieve mensen die een heel boeiend leven hebben.
Terwijl in werkelijkheid de meesten zelf uren in de zetel of achter een bureau zitten en kijken naar andere mensen en wat zitten te lezen en typen.
Er moet toch wat af te geven zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:52 schreef Knuffeltje88 het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde mening hier hoort, zit FOK vol super actieve mensen die een heel boeiend leven hebben.
Terwijl in werkelijkheid de meesten zelf uren in de zetel of achter een bureau zitten en kijken naar andere mensen en wat zitten te lezen en typen.
Ik doe elke dag mee aan Nederland in beweging..quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:52 schreef Knuffeltje88 het volgende:
[..]
Helemaal volledig mee eens godverziekend saaiquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Gezellig ze zijn aan het schaken. Wat een tv wordt er hier gemaakt. Saaie teringbende
Nee, is verder niets van te vinden met de informatie die we hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:03 schreef rinardo het volgende:
hey we weten dus nu al 4 bewoners incl fotos, wie is de 5e die Mike iemand ?
Goeie vraag, die is wel een beetje saaiquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:08 schreef D. het volgende:
Waar is de rest, en waarom zien we hen niet?
spierpijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:08 schreef D. het volgende:
Waar is de rest, en waarom zien we hen niet?
hmmmzzz jammer jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, is verder niets van te vinden met de informatie die we hebben.
Zij bedoelt Pepijn Meewis, zoon van Guus Meewis.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jill heeft het over een Pepijn
die komt haar bekend voor
ze denkt aan Tinder match
Meeuwis?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij bedoelt Pepijn Meews, zoon van Guus Meews.
Speciaal voor u zijn ze net overgeschakeld op de puzzelbende.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Gezellig ze zijn aan het schaken. Wat een tv wordt er hier gemaakt. Saaie teringbende
Ik denk dat je daar best para wordt.. omdat je denkt dat er iemand inkomtquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:17 schreef danilel het volgende:
pfff, ze maken nu wel echt een showtje he, doet erg gespeeld aan dit (jill)
mwa, de manier hoe ze het zegt vind ik een beetje nepquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar best para wordt.. omdat je denkt dat er iemand inkomt
Dat heb ik dus ook al serieus 2x gehadquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:03 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat mijn stream stil stond, maar ze zitten te schaken
Wat wilde ze vragen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:15 schreef Benny het volgende:
J: "Vraag maar aan Rene"
T: "Oke, ik ga het vragen aan Rene"
J: "Doe maar. Vraag maar aan Rene. Hij reageert toch niet"
@DGK_Tegengas ... dit is wel een heel leuk stukje, stream 2, 16:15quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:18 schreef Benny het volgende:
Jill is Big Brother aan het uitdagen.
Ze is door de spiegel aan het kijken of ze iemand ziet. Big Brother vraagt Jill om een zendercheck. "Zie. Ik mag niet kijken". Thomas gaat kijken door de spiegel. "Ja, nu moet Thomas ook een zendercheck". Vervolgens moet ook Thomas een zendercheck doen.
"Nu durf ik niet meer te kijken, anders wordt Big Brother boos". Vervolgens gaat ze toch kijken door de spiegel, maar stopt al snel. Ze gaat weer op bed liggen. "Thomas, ga jij dan kijken"
Rene en Jill kwamen erachter dat je door de spiegel dingen kon zien. Dat vertelde ze aan Thomas. Thomas geloofde het niet.quote:
was leuk dit vooral toen ze aan BB vroeg dat thomas het ook niet mocht hahaquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:18 schreef Benny het volgende:
Jill is Big Brother aan het uitdagen.
Ze is door de spiegel aan het kijken of ze iemand ziet. Big Brother vraagt Jill om een zendercheck. "Zie. Ik mag niet kijken". Thomas gaat kijken door de spiegel. "Ja, nu moet Thomas ook een zendercheck". Vervolgens moet ook Thomas een zendercheck doen.
"Nu durf ik niet meer te kijken, anders wordt Big Brother boos". Vervolgens gaat ze toch kijken door de spiegel, maar stopt al snel. Ze gaat weer op bed liggen. "Thomas, ga jij dan kijken"
Ze wil dat Thomas haar geloofdquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:23 schreef Ebinas het volgende:
Jill is ergens blijven hangen.
Maar ik blijf het vermakelijk vinden om naar te kijken.
dat is puur verveling geloof me ik zou ook zo kunnen wezen hahaaquote:
#metoo zou heel vervelend gaan doenquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is puur verveling geloof me ik zou ook zo kunnen wezen hahaa
ik bedoel meer hoe ze zich uit, hoe ze praat ook.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zij zegt het, ik dacht hetquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:27 schreef Benny het volgende:
Jill denkt dat ze worden gewaarschuwd dat ze het niet meer mogen doen
klopt, en ik vind het leuk om naar haar te kijken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik zou idd ook helemaal kneiter worden daar en ik rook geen eensquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:30 schreef greysbones het volgende:
Zou het echt niet volhouden daar..hangen hangen hangen.. niet kunnen roken
Zie er ook geen narigheid in vooral verveling.. zou ik ook stront chagi van wordenquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
klopt, en ik vind het leuk om naar haar te kijken.
Op de een of andere manier, naïef, spontaan, kinderlijk.
Mogen ze niet roken ?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:30 schreef greysbones het volgende:
Zou het echt niet volhouden daar..hangen hangen hangen.. niet kunnen roken
Denk ook dat ze regelmatig Thomas redt van echt chagrijnig wordenquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zie er ook geen narigheid in vooral verveling.. zou ik ook stront chagi van worden
Nee degene die rookten moesten van te voren stoppenquote:
Volgens mij is ze nu zelf enorm chagiquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ook dat ze regelmatig Thomas redt van echt chagrijnig worden
Nou ik denk dat jij wat voor loopt, begin het te merken nuquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nu zelf enorm chagi
We gaan Nu over in het Frans.. das nog ergerquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:35 schreef Benny het volgende:
Heel eerlijk... De Thomas en Jill gesprekken zijn wel een van de betere en vermakelijkere op de streams.
Je wordt er alleen een beetje simpel van
In deze tijd best lekker een beetje simpel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:35 schreef Benny het volgende:
Heel eerlijk... De Thomas en Jill gesprekken zijn wel een van de betere en vermakelijkere op de streams.
ik heb ze gemute, sorry (not sorry)quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:35 schreef Benny het volgende:
Op dit tijdstip over een uur is het etenstijd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze gaan slapen. Het kan dus nog erger
Ik vind het oprecht knap dat je nog positief kunt posten met al deze saaiheidquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:39 schreef Benny het volgende:
Thomas heeft z'n gitaar terug
Jill: "EN IK KRIJG GEEN KIPPEN!"
https://www.bax-shop.nl/k(...)sieke-gitaar-naturelquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
https://www.bax-shop.nl/klassieke-gitaar/lapaz-001-bk-klassieke-gitaar-zwart
Ze hebben nu wel een beetje een prutsding gegeven
Nou ja, het is beter dan niks ... maar niet heel veel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.bax-shop.nl/k(...)sieke-gitaar-naturel
40 euro
Maakt bij Jill niet uit, ze heeft al aan alles gedraaidquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hadden ze 'm niet even kunnen stemmen .. vind ik zelf niet zo makkelijk om even op gehoor te doen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. de gitaar van zaterdag was echt even een noodgreep. Iemand van de productie is waarschijnlijk even toen naar huis gereden of zo.
Wat stom zegquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee degene die rookten moesten van te voren stoppen
Goedkope ook nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
Dure gitaren in een RLS is geen goed idee.
Is Jill nu echt altijd zo blij of is hier ook een deel gespeeld.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maakt bij Jill niet uit, ze heeft al aan alles gedraaid
Eens vriend.quote:
Prima toch?quote:
Nou ze balanceert, op grappig doen uit vervelen, chagrijnig worden of ruzie maken met Thomasquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is Jill nu echt altijd zo blij of is hier ook een deel gespeeld.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:48 schreef Blackprinces het volgende:
Jill doet me denken nu aan phoebe uit friends.
Smelly cat.. smelllly cat
Dear, dear, dear Thomasquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat je deze meeschrijft met deze songtekst en 'm zo publiceert.
Allemaal niet mijn muziek.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is een vrij bekende Amerikaanse indieband.
Misschien ken je Skinny Love van Birdy? Dat is een cover van Bon Iver.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:48 schreef Benny het volgende:
Regie
Jill is als een kraai aan het zingen en zoomt in op de foto van oma die die dr duimen opsteekt
Die wil sex?quote:
In ieder geval maakt ze wel leuke beelden . Ik zie de dames uit België nooit iets doen als liggen hangen zitten puzzelen of spelletje doen maar niet iets leuks of grappigs uithalen .quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ze balanceert, op grappig doen uit vervelen, chagrijnig worden of ruzie maken met Thomas
Betere tekst dan dat liedje van 2 weken geledenquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:50 schreef Benny het volgende:
Dos cervezas por favor
Dos cervezas por favor
Elke Spanjaard heeft een snor![]()
![]()
Ik heb een gevoehoel?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Betere tekst dan dat liedje van 2 weken geleden
Conjo Brianquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
Dure gitaren in een RLS is geen goed idee.
En Bjorn in Utopia.quote:
Heel scherp duimpjes omhoogquote:
En dan vinden ze het raar dat de kijkcijfers dalen. Duhhquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:55 schreef Ebinas het volgende:
Wordt een fraaie uitzending.
1,2,3 piano
puzzelen
schaken
Sing & songwriter Jill
slapen
Knap hoor er gewoon maling aan hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:53 schreef Ebinas het volgende:
Zo vals haar stem ook en het maakt haar geen bal uit.
Vooral doorgaan
Vanavond is al gevuld met de dans opdracht. Morgen is de live en zal dan wel met de nieuwe bewoner (s ) zijn dus ook gevuldquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:55 schreef Ebinas het volgende:
Wordt een fraaie uitzending.
1,2,3 piano
puzzelen
schaken
Sing & songwriter Jill
slapen
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:58 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Vanavond is al gevuld met de dans opdracht. Morgen is de live en zal dan wel met de nieuwe bewoner (s ) zijn dus ook gevuld
ja ik ook was voor de mensen die het niet leuk vinden hahaquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
klopt, en ik vind het leuk om naar haar te kijken.
Op de een of andere manier, naïef, spontaan, kinderlijk.
ik had meteen gezegd nah laat maar ik ga er niet in hahahaquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee degene die rookten moesten van te voren stoppen
Suggestieve aanwijzingen...quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:01 schreef Benny het volgende:
Ze zijn nu "Dear fans" icm oma's duimpje aan het opnemen voor de tv uitzending. Die was wel heel duidelijk
ik heb het gevoel dat een deel gespeeld isquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is Jill nu echt altijd zo blij of is hier ook een deel gespeeld.
quote:
ik had wel zoiets dat ze best in de tuin konden rokenquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:36 schreef MissyZ het volgende:
Ik weet dat er niet gerookt mag worden.
Het is officieel een werkplek.
Drank altijd matig. ivm toestanden in buitenlandse BB versie's.
Nou, Thomas heeft wel ongeveer dezelfde maat geloof ikquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:04 schreef Benny het volgende:
Thomas: "Het is tijd dat u uw BH vindt"
Jil: "Heb jij hem. Dat is wel een beetje raar"
Nee, idd op de vraag of hij boos is, krijgt hij de slappe lachquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... Thomas kan heeel veel hebben van Jill
de maat voorquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:04 schreef Benny het volgende:
Thomas: "Het is tijd dat u uw BH vindt"
Jil: "Heb jij hem. Dat is wel een beetje raar"
Best kans .. het is een heel goedkoop ding, was al niet gestemd .. en nu, als dat al kan, nog meer niet gestemd door Jill.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:06 schreef Ebinas het volgende:
Zegt Thomas nu over die gitaar: Wat kun je ermee, jesus fuck?
Wie zegt dat hij verliefd isquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:06 schreef Soury het volgende:
Jill speelt te veel met zijn gevoelens. Ik mag haar steeds minder
Een beetje gitarist kan 'm zelf stemmenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Best kans .. het is een heel goedkoop ding, was al niet gestemd .. en nu, als dat al kan, nog meer niet gestemd door Jill.
Niemandquote:
Ik trek het nog, maar ik begrijp wel heel goed wat je bedoeltquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:06 schreef Sangha het volgende:
Ik vond Jill de tofste maar begin een beetje te denken dat ze teveel aan het toneelspelen is, ze is zich veel te bewust van de camera's en is veel te veel bezig met de mensen thuis. Als ze populair wil blijven moet ze dat denk ik gaan dimmen.
viel mij ook wel op. Ze irriteerde zich dat de "anderen" overdag sliepen!quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:07 schreef Joyce-43 het volgende:
waar is Liese????
alvast antwoord als ze slaapt ze zei toen toch dat zij overdag niet ging slapen
Ik heb Liese of een van de andere dames dit niet zien doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:04 schreef Yolk het volgende:
Jill laat mij per dag vaker lachen dan Liese in een maand
Ze gaat een grens over iddquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:06 schreef Sangha het volgende:
Ik vond Jill de tofste maar begin een beetje te denken dat ze teveel aan het toneelspelen is, ze is zich veel te bewust van de camera's en is veel te veel bezig met de mensen thuis. Als ze populair wil blijven moet ze dat denk ik gaan dimmen.
Ja, maar hij is nog best beginnend gitarist. Kan het wel beter dan ik, maar ik stem een compleet ongestemde gitaar niet op gehoor denk ik. Misschien wel... je hoort wel of iets goed klinkt of niet .. maar ik vind het wel moeilijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Een beetje gitarist kan 'm zelf stemmen
Ja ik bemerk een kleine kentering bij mij, maar ik vind haar nog wel de tofste, beter dan die saailingen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik trek het nog, maar ik begrijp wel heel goed wat je bedoelt
Ik hebquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:09 schreef Blackprinces het volgende:
Blijft wel in me hoofd hangen.
Dear fans dear fans
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:06 schreef Sangha het volgende:
Ze zingt en speelt of probeert gitaar te spelen . Hoezo dan verliefd of spelen met gevoelens?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:06 schreef Soury het volgende:
Jill speelt te veel met zijn gevoelens. Ik mag haar steeds minder
Ik heb dat totaal nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:06 schreef Sangha het volgende:
Uiteindelijk word het een soort 2e natuurquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar hij is nog best beginnend gitarist. Kan het wel beter dan ik, maar ik stem een compleet ongestemde gitaar niet op gehoor denk ik. Misschien wel... je hoort wel of iets goed klinkt of niet .. maar ik vind het wel moeilijk.
Lol ik heb dat ook!quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:09 schreef Blackprinces het volgende:
Blijft wel in me hoofd hangen.
Dear fans dear fans
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb
Dos cervezas por favor
Dos cervezas por favor
Elke Spanjaard heeft een snor
In mijn hoofd
Als je het erin wilt zien is het een beetje Thomas plagen, kusjes vragen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze zingt en speelt of probeert gitaar te spelen . Hoezo dan verliefd of spelen met gevoelens?
Als je niet weet hoe het moet is het lastig, maar als weet waar je je vinger moet leggen lukt het welquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar hij is nog best beginnend gitarist. Kan het wel beter dan ik, maar ik stem een compleet ongestemde gitaar niet op gehoor denk ik. Misschien wel... je hoort wel of iets goed klinkt of niet .. maar ik vind het wel moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |