Ik had de verkeerde naam bij diegene die zo afgevallen was.quote:
Oh, kan gebeuren tochquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde naam bij diegene die zo afgevallen was.
Nee. Dit kan niet. We stemmen FreshFruit uit 't topic!quote:
Maak een poll aanquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dit kan niet. We stemmen FreshFruit uit 't topic!
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:13 schreef Sestra666 het volgende:
wat was dat net met t omdraaien bij de dbkmoest dat van bb? #dtv
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was Annemaria koekoek.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:13 schreef Sestra666 het volgende:
Dat was het 'Annamarie Koekoek' toernooi.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:13 schreef Sestra666 het volgende:
Nee, dat hoorde bij Naomi haar toernooien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:13 schreef Sestra666 het volgende:
Omdat ze er nu al voor de vierde keer op terugkomt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Waarom krijg ik nu Liese over Bon Iver?
Dat is hier al lang besproken
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omdat ze er nu al voor de vierde keer op terugkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mona mag er wel in
Geen extremisten in het huis aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mona mag er wel in
Ik denk dat een capuchontrui haar wel goed zal staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:21 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Geen extremisten in het huis aub
Of heb ik de foto niet goed bekekenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat een capuchontrui haar wel goed zal staan.
ze heeft een link naar BLM op haar profielquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Of heb ik de foto niet goed bekeken
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:25 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ze heeft een link naar BLM op haar profiel
Met capuchon!quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Of heb ik de foto niet goed bekeken
En dat maakt iemand extremist?quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:25 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ze heeft een link naar BLM op haar profiel
De kin klopt.quote:
Van mij mag t vuur in K4.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:24 schreef Kefke04 het volgende:
Als nu zo een nieuwe aan lieze gaat vertellen dat Zoey dubbelspel speelt, dat kan nog vonken geven.
dat zei ik niet, dat zei iemand anders, dat van die extremist, bij mij mag iedereen uitkomen waar ie voor staat.quote:
Ik zou ze wel doenquote:
K4 is eerder K3 geworden hoor want Zoey split zich meer en meer af. van de andere 3quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou ze wel doen
Jammer van die BLM weer
Ja die zei al dat ze snapte dat zij de volgende was.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
K4 is eerder K3 geworden hoor want Zoey split zich meer en meer af. van de andere 3
dat weet ik dus niet want eergisteren avond was er een heel serieus gesprek tussen zoey en liese,, maar van de andere kant zit ze tegen thomas te klagen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
K4 is eerder K3 geworden hoor want Zoey split zich meer en meer af. van de andere 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |