Ik had de verkeerde naam bij diegene die zo afgevallen was.quote:
Oh, kan gebeuren tochquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde naam bij diegene die zo afgevallen was.
Nee. Dit kan niet. We stemmen FreshFruit uit 't topic!quote:
Maak een poll aanquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dit kan niet. We stemmen FreshFruit uit 't topic!
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:13 schreef Sestra666 het volgende:
wat was dat net met t omdraaien bij de dbkmoest dat van bb? #dtv
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was Annemaria koekoek.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:13 schreef Sestra666 het volgende:
Dat was het 'Annamarie Koekoek' toernooi.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:13 schreef Sestra666 het volgende:
Nee, dat hoorde bij Naomi haar toernooien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:13 schreef Sestra666 het volgende:
Omdat ze er nu al voor de vierde keer op terugkomt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Waarom krijg ik nu Liese over Bon Iver?
Dat is hier al lang besproken
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omdat ze er nu al voor de vierde keer op terugkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mona mag er wel in
Geen extremisten in het huis aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mona mag er wel in
Ik denk dat een capuchontrui haar wel goed zal staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:21 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Geen extremisten in het huis aub
Of heb ik de foto niet goed bekekenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat een capuchontrui haar wel goed zal staan.
ze heeft een link naar BLM op haar profielquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Of heb ik de foto niet goed bekeken
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:25 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ze heeft een link naar BLM op haar profiel
Met capuchon!quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Of heb ik de foto niet goed bekeken
En dat maakt iemand extremist?quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:25 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ze heeft een link naar BLM op haar profiel
De kin klopt.quote:
Van mij mag t vuur in K4.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:24 schreef Kefke04 het volgende:
Als nu zo een nieuwe aan lieze gaat vertellen dat Zoey dubbelspel speelt, dat kan nog vonken geven.
dat zei ik niet, dat zei iemand anders, dat van die extremist, bij mij mag iedereen uitkomen waar ie voor staat.quote:
Ik zou ze wel doenquote:
K4 is eerder K3 geworden hoor want Zoey split zich meer en meer af. van de andere 3quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou ze wel doen
Jammer van die BLM weer
Ja die zei al dat ze snapte dat zij de volgende was.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
K4 is eerder K3 geworden hoor want Zoey split zich meer en meer af. van de andere 3
dat weet ik dus niet want eergisteren avond was er een heel serieus gesprek tussen zoey en liese,, maar van de andere kant zit ze tegen thomas te klagen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
K4 is eerder K3 geworden hoor want Zoey split zich meer en meer af. van de andere 3
Da's de nieuwe K3 jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie zijn k3 dan Liese, Julie en Naomi?
yes al weet julie dat ze in een stemming tegen Naomie en Liese geen enkele kans maakt, dus die kan ook nog van kamp veranderen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie zijn k3 dan Liese, Julie en Naomi?
Ah ok, moet er nog een beetje in komen enz.. kijk sinds deze week namelijk pasquote:
Dat zorgt wel voor leuke streams dan, sowieso veranderd de dynamiek als er nieuwe bij komen vaakquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:35 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
yes al weet julie dat ze in een stemming tegen Naomie en Liese geen enkele kans maakt, dus die kan ook nog van kamp veranderen.
mooie keuze je hebt de hele hottub maffia gemist, niet aan verloren trouwens.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, moet er nog een beetje in komen enz.. kijk sinds deze week namelijk pas
Mwa kan het wel terug gaan kijken natuurlijk, maar misschien beter om dat niet te doenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:36 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
mooie keuze je hebt de hele hottub maffia gemist, niet aan verloren trouwens.
Was wel "spannender", maar niet gezelliger.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:36 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
mooie keuze je hebt de hele hottub maffia gemist, niet aan verloren trouwens.
terugkijken heeft geen zin.. De uitzending regie was heeeeel lief voor de hottub mafia. Bijna niets achterbaks is in beeld gebracht.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa kan het wel terug gaan kijken natuurlijk, maar misschien beter om dat niet te doen
Maar de opgenomen beelden van DGK welquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
terugkijken heeft geen zin.. De uitzending regie was heeeeel lief voor de hottub mafia. Bijna niets achterbaks is in beeld gebracht.
Daar staat genoeg.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar de opgenomen beelden van DGK wel
Goed tekenen dan is hij goed aan het afvallenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:33 schreef Juan_Roman het volgende:
Nog even en Thomas zijn broek hangt op z'n knieën.
Maar toch deelt het publiek onze mening ( De overwinning van Patje tegen Els) Vooral in Nederland dacht dat ik dit anders zou verlopenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
terugkijken heeft geen zin.. De uitzending regie was heeeeel lief voor de hottub mafia. Bijna niets achterbaks is in beeld gebracht.
Gister was een genot om naar te kijken, vandaag is t weer een en al dutten en snoezen. Ze kunnen zichzelf echt niet vermaken daar. Maar ja, ze hebben ook verder niets aan materiaal.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Je zou zeggen, gooi nu die nieuwe bewoners erin. Gebeurd er tenminste nog iets. En heb je genoeg beelden voor de uitzending morgen.
Nee als verder niks hebt, wat moet je dan doen behalve puzzelen schaken uno spelenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister was een genot om naar te kijken, vandaag is t weer een en al dutten en snoezen. Ze kunnen zichzelf echt niet vermaken daar. Maar ja, ze hebben ook verder niets aan materiaal.
Nu hebben ze 1 keer in een week een opdracht van 5000 euro.... Van mij mogen ze iedere dag een opdrachtje erin gooien van 800 euro. Of een heel grote opdracht van 5000 euro maar ze moeten er een hele week mee bezig zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Laten ze maar meer opdrachten er in gooien
Waare er niet veel een paar denk ik nog wel langerquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je gemiddeld 4-5 uur op een dans vloer hebt gestaan kan ik wel begrijpen dat je bek af bent de volgende dag.
Nou,ik deed dat op die leeftijd met gemak.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je gemiddeld 4-5 uur op een dans vloer hebt gestaan kan ik wel begrijpen dat je bek af bent de volgende dag.
Of weerwolven.quote:
Als je de gemiddelde mening hier hoort, zit FOK vol super actieve mensen die een heel boeiend leven hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja lijkt mij een leuk spel.quote:
Wel naakt dan.quote:
Doen jullie niet mee met die ochtenddansjesquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:52 schreef Knuffeltje88 het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde mening hier hoort, zit FOK vol super actieve mensen die een heel boeiend leven hebben.
Terwijl in werkelijkheid de meesten zelf uren in de zetel of achter een bureau zitten en kijken naar andere mensen en wat zitten te lezen en typen.
Er moet toch wat af te geven zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:52 schreef Knuffeltje88 het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde mening hier hoort, zit FOK vol super actieve mensen die een heel boeiend leven hebben.
Terwijl in werkelijkheid de meesten zelf uren in de zetel of achter een bureau zitten en kijken naar andere mensen en wat zitten te lezen en typen.
Ik doe elke dag mee aan Nederland in beweging..quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:52 schreef Knuffeltje88 het volgende:
[..]
Helemaal volledig mee eens godverziekend saaiquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Gezellig ze zijn aan het schaken. Wat een tv wordt er hier gemaakt. Saaie teringbende
Nee, is verder niets van te vinden met de informatie die we hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:03 schreef rinardo het volgende:
hey we weten dus nu al 4 bewoners incl fotos, wie is de 5e die Mike iemand ?
Goeie vraag, die is wel een beetje saaiquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:08 schreef D. het volgende:
Waar is de rest, en waarom zien we hen niet?
spierpijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:08 schreef D. het volgende:
Waar is de rest, en waarom zien we hen niet?
hmmmzzz jammer jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, is verder niets van te vinden met de informatie die we hebben.
Zij bedoelt Pepijn Meewis, zoon van Guus Meewis.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jill heeft het over een Pepijn
die komt haar bekend voor
ze denkt aan Tinder match
Meeuwis?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij bedoelt Pepijn Meews, zoon van Guus Meews.
Speciaal voor u zijn ze net overgeschakeld op de puzzelbende.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Gezellig ze zijn aan het schaken. Wat een tv wordt er hier gemaakt. Saaie teringbende
Ik denk dat je daar best para wordt.. omdat je denkt dat er iemand inkomtquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:17 schreef danilel het volgende:
pfff, ze maken nu wel echt een showtje he, doet erg gespeeld aan dit (jill)
mwa, de manier hoe ze het zegt vind ik een beetje nepquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar best para wordt.. omdat je denkt dat er iemand inkomt
Dat heb ik dus ook al serieus 2x gehadquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:03 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat mijn stream stil stond, maar ze zitten te schaken
Wat wilde ze vragen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:15 schreef Benny het volgende:
J: "Vraag maar aan Rene"
T: "Oke, ik ga het vragen aan Rene"
J: "Doe maar. Vraag maar aan Rene. Hij reageert toch niet"
@DGK_Tegengas ... dit is wel een heel leuk stukje, stream 2, 16:15quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:18 schreef Benny het volgende:
Jill is Big Brother aan het uitdagen.
Ze is door de spiegel aan het kijken of ze iemand ziet. Big Brother vraagt Jill om een zendercheck. "Zie. Ik mag niet kijken". Thomas gaat kijken door de spiegel. "Ja, nu moet Thomas ook een zendercheck". Vervolgens moet ook Thomas een zendercheck doen.
"Nu durf ik niet meer te kijken, anders wordt Big Brother boos". Vervolgens gaat ze toch kijken door de spiegel, maar stopt al snel. Ze gaat weer op bed liggen. "Thomas, ga jij dan kijken"
Rene en Jill kwamen erachter dat je door de spiegel dingen kon zien. Dat vertelde ze aan Thomas. Thomas geloofde het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |