Absoluut! Met veel dank aan @Oliver23quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Vooral de simpele cijferreeksen met vorige week erbij, geeft snel en helder overzicht.
Alleen op Fok! :-)
Oh nevermind... ik heb 20.30 nog in mijn systeem zittenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Staat toch gewoon 21:00 - 04:30?
Als je het hele bericht lees, kun je lezen dat het aan de bezoekers ligt. Ze komen massaal een uur te vroeg. Binnen zijn er grote, warme wachtkamers. Maar natuurlijk niet genoeg voor mensen, welke zich niet aan de afgesproken tijden houden. Zo is het wel heel makkelijk alles op de organisatie af te schuiven.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zucht, kunnen we dan niets fatsoenlijk regelen in dit land?
Dan nog zou dit niet moeten toch.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Als je het hele bericht lees, kun je lezen dat het aan de bezoekers ligt. Ze komen massaal een uur te vroeg. Binnen zijn er grote, warme wachtkamers. Maar natuurlijk niet genoeg voor mensen, welke zich niet aan de afgesproken tijden houden. Zo is het wel heel makkelijk alles op de organisatie af te schuiven.
quote:Angelika wacht met moeder (93) drie kwartier op prik
De Bossche Angelika Thelissen kwam met haar 93-jarige moeder 's ochtends wel op het afgesproken tijdstip aan, maar had er niet op gerekend dat ze pas een uur later geprikt zou worden. ,,Het leek wel een zigzag-rij in een drukbezocht attractiepark", vertelt ze.
41k runrate dan prikken we sneller dan de leveringen. Hopelijk komt er vooral van Pfizer snel meerquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:23 schreef zalkc het volgende:
Ook vaccinatie is met 41k omhoog nu. 416.093
Dat ligt dan aan de britse variant waar we niks tegen kunnen doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, ik ben absoluut voorstander scholen z.s.m. weer open te gooien, maar qua timing is het wel weer beroerd. Stel nou dat we over een week of 2 weer gaan stijgen (en mijn vrees dat dat aankomend weekend al gebeurt niet uitkomt), en aanstaande maandag de scholen open doen, winkels weer pick-up mogen doen, en de avondklok eraf gaat.
Ligt die theoretische nieuwe stijging dan aan; de avondklok? De scholen? Winkels?
Toen ik een testafspraak had bij de Jaarbeurs liep dat volledig gesmeerd. Je loopt op ongeveer de afspraaktijd binnen, meld je aan en stroomt gelijk door naar een hokje met tester. Ik stond nergens in de rij.quote:
Weekend vrij waarschijnlijkquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
41k runrate dan prikken we sneller dan de leveringen. Hopelijk komt er vooral van Pfizer snel meer
Ahhhh. Well that makes sense.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Als je het hele bericht lees, kun je lezen dat het aan de bezoekers ligt. Ze komen massaal een uur te vroeg. Binnen zijn er grote, warme wachtkamers. Maar natuurlijk niet genoeg voor mensen, welke zich niet aan de afgesproken tijden houden. Zo is het wel heel makkelijk alles op de organisatie af te schuiven.
Ja tenzij je je hond vergeet natuurlijk!quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh nevermind... ik heb 20.30 nog in mijn systeem zitten![]()
![]()
Ik heb honden en hoef dus nooit op te letten.
Weten die oudjes ook eens hoe de rest van Nederland zich al een jaar lang voelt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:31 schreef ondeugend het volgende:
Nederland heeft vooral een logistiek probleem in deze crisis. Misschien is dat probleem nog wel groter dan de tegenvallende leveringen.
[ twitter ]
De Brabanthallen 55000 m2
Zij is al twee weken om 20.30 thuis. Verhip...quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Staat toch gewoon 21:00 - 04:30?
Hoezo? De Brabanthallen zijn heel groot. Er zijn grote, warme wachtkamers waar afstand gehouden kan worden en stoelen staan. Als mensen zich te vroeg melden kan het toch niet anders.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan nog zou dit niet moeten toch.
Als iedereen dat doet en de vaccinatiestraat gaat een uur voor de eerste afspraak open kan het perfect werken. Snap wel dat oudjes te vroeg komen als ze bijv. afhankelijk zijn van van die regiotaxi's oid. Die hanteren nogal ruime marges.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen. Maar de schuld ligt dan toch bij de te vroeg gekomen mensen, waardoor anderen moeten wachtenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan nog zou dit niet moeten toch.
[..]
Slecht nieuws verkoopt beter.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:22 schreef Qarrad het volgende:
En serieus: in de media wordt nu vooral aangestipt dat het in vergelijking met gisteren meer is, terwijl dit weer helemaal de relatieve trend volgt qua verschil tussen de dagen in de week.
De media..quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat klopt, die zijn allemaal positief getest
En serieus: in de media wordt nu vooral aangestipt dat het in vergelijking met gisteren meer is, terwijl dit weer helemaal de relatieve trend volgt qua verschil tussen de dagen in de week.
De reden achter Brexit, Murdoch kon er veel kranten mee verkopen dus steunde de leave campagnequote:Op woensdag 3 februari 2021 15:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
De media..
Beter maak je je maar niet druk om de media.
Dit zijn gouden tijden voor de media en ze hopen dat corona nog maar hééél lang mag duren.
Soms kun je beter een beetje ouderwetse staatspropaganda hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
De reden achter Brexit, Murdoch kon er veel kranten mee verkopen dus steunde de leave campagne
Oh jee ze moeten een half uur wachten terwijl de hele samenleving op on hold voor ze staat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zo werkt solidariteit niet vriend.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Oh jee ze moeten een half uur wachten terwijl de hele samenleving op on hold voor ze staat.
POEH HEE!
WE DOEN HET SAMEN!quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Oh jee ze moeten een half uur wachten terwijl de hele samenleving op on hold voor ze staat.
POEH HEE!
er word ook flink minder getest op het moment.quote:
Ja als de testbereidheid lager wordt kan ik me goed voorstellen dat het vooral de mensen zijn met heftigere klachten die zich laten testenquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is absoluut, het% is gelijk gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |