SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Schijnt op de PS5 geweldig te draaien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:10 schreef Drankster het volgende: [..] Je bent echt blessed(19) g [..] Ik dacht dat m'n internet stuk was omdat de tweet niet klikbaar is maar het is een afbeelding.
![]()
Recent weer BF1 gespeeld, blijft een prachtige game.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:38 schreef KennyPowers het volgende:
Wrap-up werkt nu overal gewoon
https://www.wrapup.playstation.com/
Het duurde lang, dus ik dacht dat je niet in de gaten had dat je de lapo hadquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:39 schreef Jimbo het volgende:
je pikte mn ttik wou 'op een onbewoond eiland, met bitches links en recht'
quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het duurde lang, dus ik dacht dat je niet in de gaten had dat je de lapo had
Wees blij, ik kan dat dus niet met m'n ps5quote:
je ps5 ook nietquote:
er is toch nog geen kut op te spelen.quote:
dat is @Jimbo z'n zusje ook maar haar heb ik ook geclaimedquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik wel, maar volgens mij is hij mokerlelijk.
nou saai wil ik haar niet noemen, ze doet wel haar bestquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:48 schreef KennyPowers het volgende:
Nouja niet lelijk maar gewoon saai
dibsquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is @:jimbo z'n zusje ook maar haar heb ik ook geclaimed
Je vergeet dezequote:Op woensdag 3 februari 2021 14:11 schreef KennyPowers het volgende:
Snel, post comfy islands
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh wauwquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:38 schreef KennyPowers het volgende:
Nog steeds -43 uur. Sonyquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:38 schreef KennyPowers het volgende:
726u op de teller hier... dat zijn 30 dagenquote:
Ik krijg gewoon tijd terug van Sony, zo aardig zijn ze, kan ik meer werkwerkwerk..... Volgens Sony heb ik ook maar 2 games gespeeld in 2020. I wish.... geen idee hoe het weer kan. Misschien omdat er niets geregistreerd als je games voor release speelt of zo? Ik ga het niet eens vragen bij Sony, het zijn prutsers.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
726u op de teller hier... dat zijn 30 dagen... das gewoon een 1/12e van het jaar aan één stuk door spelen
![]()
ik moet een baan gaan zoeken...
Dan moet je meer kutindies en weebzooi spelenquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van Control moet vinden.
Ik vind die game echt uitermate vaag.
Ik kan me zo een twee drie niet zo snel een andere game herinneren die zo vaag was.
Control bedoel je?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:26 schreef Jimbo het volgende:
uncharted is een prima game om 1x te spelen , te platten en weer weg te leggen
Hier op 3/4e ofzo met alles, denk dat ie vanavond af is en dan ben ik er ook wel weer klaar mee, op naar concrete genie.
ehmm ja diequote:
wacht maar tot je kan vliegenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:11 schreef StateOfMind het volgende:
Heb daarstraks met Control die Ability vrijgespeeld waarmee je met dingen kan smijten. Dat is wel tof.
Sowieso wel tof dat alles kapot kanquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:29 schreef DKUp het volgende:
Smijten met dingen en het spel was zo ontzettend veel beter meteen
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:29 schreef DKUp het volgende:
Smijten met dingen en het spel was zo ontzettend veel beter meteen
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:26 schreef Jimbo het volgende:
e
[..]
Nu aan de laatste missie toegekomen, zo naar het eten maar eens uitspelen en dan de plat grinden, schijnt vrij makkelijk te zijn
speelt je vader de game graag ja?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:40 schreef Blackst4r het volgende:
Ik hoorde dat Control een beetje voor trannies is.
Jessie Faden is in het echt lekkerder dan in de game, dat is op zich wel een prestatiequote:Op woensdag 3 februari 2021 17:40 schreef Blackst4r het volgende:
Hopelijk zit er vanavond een tranny in First Datesquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:40 schreef Blackst4r het volgende:
Te rode knokkels.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jessie Faden is in het echt lekkerder dan in de game, dat is op zich wel een prestatie
[ afbeelding ]
Ik weet dat ik er altijd langer over doe.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vind ik nog wel mee vallen, is een gemiddelde single player game tegenwoordig.
Dat heb ik dus ook, altijd veel langer bezig met een game dan andere. Nu is dat helemaal geen probleem, ik neem graag mijn tijd om alles in een game te ontdekken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er altijd langer over doe.
Daarom, zo gefixt.quote:
Op een gegeven moment weet je gewoon globaal wat je moet doen of waar je op moet letten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, altijd veel langer bezig met een game dan andere. Nu is dat helemaal geen probleem, ik neem graag mijn tijd om alles in een game te ontdekken.
Maar aan de andere kant wil ik wel eens weten hoe sommigen van jullie zo snel games uitspelen en alle trophies halen. Altijd een trophy guide gebruiken?
Ik heb dan soms het idee dat ik dingen fout doe, of gewoon slecht ben. Ik zocht bijvoorbeeld naar tips in Bioshock Infinite. Ben niet goed in shooters, en het spel voelt gewoon soms oneerlijk op de moeilijkste moeilijkheid. Speelt zo'n gozer in een paar minuten zo'n level uit zonder dood te gaan. Ja, dat zit er niet in.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, altijd veel langer bezig met een game dan andere. Nu is dat helemaal geen probleem, ik neem graag mijn tijd om alles in een game te ontdekken.
Maar aan de andere kant wil ik wel eens weten hoe sommigen van jullie zo snel games uitspelen en alle trophies halen. Altijd een trophy guide gebruiken?
Mijn snelst behaalde platinum trophies zijn No Man's Sky en Horizon Zero Dawn. NMS op net geen 2 weken gehaald en HZD in zo'n 3 weken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op een gegeven moment weet je gewoon globaal wat je moet doen of waar je op moet letten.
Sommige games gaan ziek snel hier, vind ik leuk maar de meeste hier vinden dat kut spelen.
Sommige lijken wel op fastforward te spelen, als ik dat dan zelf probeer gaat vaak niet zo snel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dan soms het idee dat ik dingen fout doe, of gewoon slecht ben. Ik zocht bijvoorbeeld naar tips in Bioshock Infinite. Ben niet goed in shooters, en het spel voelt gewoon soms oneerlijk op de moeilijkste moeilijkheid. Speelt zo'n gozer in een paar minuten zo'n level uit zonder dood te gaan. Ja, dat zit er niet in.
Over de trophies, kijk ik eerst altijd even de lijst door. Waar moet ik op letten? Zijn er dingen later nog te halen? Zijn er online zaken, of voor moeilijkheidsgraden? Heb wel eens een guide gebruikt, maar voor de meesten is dat niet nodig.
Die physics zijn zo sick, als je ff goed los gaat in zo'n kantoor dat allerlei bureau-accessoires en papierwerk in de rondte vliegenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:06 schreef DKUp het volgende:
Dat geluid als een object naar je toe komt, zo ontzettend geil geluid
best wel een goeie actrice voor een soap serie denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jessie Faden is in het echt lekkerder dan in de game, dat is op zich wel een prestatie
[ afbeelding ]
Dat is idd heel erg tof gedaanquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die physics zijn zo sick, als je ff goed los gaat in zo'n kantoor dat allerlei bureau-accessoires en papierwerk in de rondte vliegenWas in QB ook al supergoed
tip: spelen met koptelefoonquote:Op donderdag 4 februari 2021 00:46 schreef Drankster het volgende:
Hellblade maar eens gekocht, is nu all time low.
Zou jij niet eens een baan gaan zoeken jimquote:Op donderdag 4 februari 2021 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
op naar de volgende
Hij handelt nu in platinum!quote:Op donderdag 4 februari 2021 06:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zou jij niet eens een baan gaan zoeken jim
Niet voor de 100%?quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
op naar de volgende
Je mist nog 21 trophies.quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
op naar de volgende
Voor wanneer staat ie nou in de planning, qua levertijd?quote:
Het was eerst vandaag maar dat is net veranderd naar morgen tussen 11u30 en 15u30.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor wanneer staat ie nou in de planning, qua levertijd?
Nou ja, dan komt ie iig morgenquote:Op donderdag 4 februari 2021 08:31 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Het was eerst vandaag maar dat is net veranderd naar morgen tussen 11u30 en 15u30.
Nee, dat heb ik nog niet gehad bij postnl wel bij dpd. Het gebeurd ook vaak dat iets geleverd gaat worden door postnl en het dan toch door iemand van de Belgische post word gebracht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou ja, dan komt ie iig morgen![]()
Dat is een ruim tijdvak, wordt dat nog verkleind op het moment dat de bezorger daadwerkelijk aan zijn route gaat beginnen?
Hier in Nederland iig wel.
Je krijgt eerst een verwachte indicatie, en op het moment dat de chauffeur gaat rijden wordt het verkleind naar een tijdvak van 2 uur.
Ik had hem ook heel even opgestart om te checken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:50 schreef Scrummie het volgende:
Gisteravond God of War gedaan na die update. Man, wat is dat toch een geweldige game ook.
"Nee sorry broer, hij is nooit aangekomen. Zal in Spanje iets mis zijn gegaan".quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
ps5 gescoord op amazon.es
Nou is die voor m'n broertje maar misschien dat ik 'm zelf eerst even hier test 😬
Broederquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
Nou is die voor m'n broertje maar misschien dat ik 'm zelf eerst even hier test 😬
Er is nu nog niet echt iets wat ik wil spelen erop. Ja bugsnax maar dat is het enigequote:Op donderdag 4 februari 2021 09:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
"Nee sorry broer, hij is nooit aangekomen. Zal in Spanje iets mis zijn gegaan".
Amazon heeft iig een hele grote distributiecentrum in Duitsland (ooit langsgereden, dacht dat er geen einde aan kwamquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:19 schreef KennyPowers het volgende:
Eigenlijk ook wel raar met iedereen die nu bij buitenlandse amazons/webshops kopen.
Weer allemaal extra milieubelasting en kosten terwijl het in eigen land ook wel op zou gaan. Dat zouden die shops gewoon kunnen blocken nu.
Niet dat ik daar om geef verder
Of komt het bij amazon allemaal van een centrale plek?
Grote pockets heb jequote:
Staat ie bij jou als PS5 game in je library of PS4? Ik dacht dat het een PS5 patch zou zijn, maar krijg gewoon de PS4 game.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had hem ook heel even opgestart om te checken.
Maar ik heb hem al gespeeld (destijds day one aankoop), dus ik denk niet dat ik hem nog een keer ga spelen.
Hooguit, héél misschien, als ik door mijn backlog ( ja die heb ik nu al) heen ben, dat ik ooit nog een keer voor de missende collectibles ga e.d. voor de platinum.
Dat zou ik een even moeten checken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Staat ie bij jou als PS5 game in je library of PS4? Ik dacht dat het een PS5 patch zou zijn, maar krijg gewoon de PS4 game.
Ah oke. Ik dacht al dat ik de verkeerde versie aan het spelen was maar dat is niet zo dusquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:02 schreef StateOfMind het volgende:
Bij Settings, Storage, Games and Apps staat bij God of War het PS4 logo.
Bij Borderlands 3 en Control staat het PS5 logo.
Maar die games hebben ook volledige ondersteuning voor de DualSense (haptic feedback en adaptive triggers) en God of War (nog) niet.
Wellicht dat het daarmee te maken heeft.
Dat had ik wel bij Borderlands 3.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Ik dacht al dat ik de verkeerde versie aan het spelen was maar dat is niet zo dus.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
quote:
wat is dat toch, zo'n baan waar mensen het wel eens over hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 06:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zou jij niet eens een baan gaan zoeken jim
Nah, vind DLC trophy's zo'n onzin altijd.quote:
postNL kampt momenteel met extreem veel vertraging door de lockdown en onder bemanning (of incompetentie, maar daar kan @dud0r je alles over vertellenquote:
Autobahnquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is dat toch, zo'n baan waar mensen het wel eens over hebben
[..]
Nah, vind DLC trophy's zo'n onzin altijd.
mooi, dan kan ik de telegram groep uit waar ik nog in zat om er één voor je te scorenquote:
Dank Jimbo!quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi, dan kan ik de telegram groep uit waar ik nog in zat om er één voor je te scoren
Veel plezier ermee pik
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
postNL kampt momenteel met extreem veel vertraging door de lockdown en onder bemanning (of incompetentie, maar daar kan @:dud0r je alles over vertellen)
Je deed toch iets bij PostNL?quote:
Ja, ik druk Jimbo z'n pakketjes achteroverquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je deed toch iets bij PostNL?
Gratis collectie kersttruienquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, ik druk Jimbo z'n pakketjes achterover
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, ik druk Jimbo z'n pakketjes achterover
Ja dat kan ik wel begrijpen. Nog een dag langer wachten is niet totaal niet leuk, maar die dag is ook zo om.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
postNL kampt momenteel met extreem veel vertraging door de lockdown en onder bemanning (of incompetentie, maar daar kan @:dud0r je alles over vertellen)
En babydingenquote:
Pog hoeraquote:
Zag het ook in de sale gisterenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Miljaar!
Moest ik van een instagram account ineens leren dat de 2 Vampire The Masquerade spellen (die eerst alleen op Switch zouden komen en waarvan ik al baalde) ook op PS4 uit zijn gekomen ondertussen en ook nog in de aanbieding zijn. Gisteren meteen gedownload.
[ afbeelding ]
Ik bedoel, duurt nog eeuwen voor VtM Bloodlines 2 uitkomt
Maar goed, Coteries of New York en Shadows of New York.
Het zijn niet echt spellen. Meer een graphic novel met wat keuzes.
A la Telltale, maaar dan nog minder spel eigenlijk
Ach, who cares. Koste geen drol en de VtM sfeer zit er goed in.
Aanraders?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Miljaar!
Moest ik van een instagram account ineens leren dat de 2 Vampire The Masquerade spellen (die eerst alleen op Switch zouden komen en waarvan ik al baalde) ook op PS4 uit zijn gekomen ondertussen en ook nog in de aanbieding zijn. Gisteren meteen gedownload.
[ afbeelding ]
Ik bedoel, duurt nog eeuwen voor VtM Bloodlines 2 uitkomt
Maar goed, Coteries of New York en Shadows of New York.
Het zijn niet echt spellen. Meer een graphic novel met wat keuzes.
A la Telltale, maaar dan nog minder spel eigenlijk
Ach, who cares. Koste geen drol en de VtM sfeer zit er goed in.
Haha, ja idd, visual novel met wat simpele keuzes (vraag me af of die heel veel doen).quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:18 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zag het ook in de sale gisteren
Volgens mij haal ik deze en Vampyr steeds door elkaar
Dit is meer een visual novel?
Edit: dit stond gewoon in de post maar ik had hem niet helemaal gelezen![]()
Mja, het is ECHT geen spel. Nog minder dan dat een heavy Rain of een Telltale game een spel is.quote:
Visual novel dus.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, het is ECHT geen spel. Nog minder dan dat een heavy Rain of een Telltale game een spel is.
Het is een verhaal, met een hoop "klik X voor de volgende pagina" en wat keuzes en een HOOP tekst.
En de tekst is lezen, zonder stemmen cast zelfs.
Maar ik vind de VtM sfeer leuk, en het helpt met t uitleggen van allerlei termen (als je ooit de echte RPG zou spelen, wat ik dus binnenkort weer ga doen).
Daarom voor mij persoonlijk wel leuk, en voor 8,- of zo prima.
Maar kan me voorstellen dat anderen er geen zak aan vinden.
....................... dat zijn geen vampieren Roy!quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik trek vampieren echt slecht sinds ik meegesleurd werd naar Twilight
Ik heb alleen even de intro gespeeld, maar vond dat schilderen enorm kut op de standaard manier.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:35 schreef Jimbo het volgende:
Voor hen die concrete genie spelen, enorme protip: options - games - painting controls -> right stick. Zoveel chiller dan motion controls
maakt het spel 100x leukerquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb alleen even de intro gespeeld, maar vond dat schilderen enorm kut op de standaard manier.
Straks meteen even wijzigen.
En de hoektanden poetsen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
....................... dat zijn geen vampieren Roy!
Ga je mond en toetsenbord wassen!
Ja ik heb dat ook uitgezet, het hele VR en motion control. Werkte niet fijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:35 schreef Jimbo het volgende:
Voor hen die concrete genie spelen, enorme protip: options - games - painting controls -> right stick. Zoveel chiller dan motion controls
maar ze schitteren zo mooi in het lichtquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
....................... dat zijn geen vampieren Roy!
Ga je mond en toetsenbord wassen!
het is wel echt 'mooie kleurtjes the game'quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook uitgezet, het hele VR en motion control. Werkte niet fijn.
De VR is ook echt niet boeiend, want t is gewoon een scherm voor je neus. Niks VR aan
Jup. Met een best wel schattig verhaal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is wel echt 'mooie kleurtjes the game'
Zou vast mooi spatten op @StateOfMind zijn LG C9 4K OLED TV.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is wel echt 'mooie kleurtjes the game'
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef Pheno het volgende:
Maar is er ook goede muziek, zodat je die met een goede headset kan luisteren? Nog aanraders voor headsets?
Voor het eerst met mijn dochter de sneeuw in!quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:29 schreef KennyPowers het volgende:
Sneeuw op komst
Lekker binnen blijven
zeg je dat ook altijd tegen je vriendin als je bijna komtquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halve cm natte sneeuw incoming
Is een sequel zag ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Edna and Harvey: Harvey's new eyes.
Gewoon een point and click flash spel op de ps4. Wat een bazen.
kan je geen shirt (ver)kopen met de tekst I wanted a job but all I got was this lousy t-shirtquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:50 schreef Jimbo het volgende:
wat is dat toch, zo'n baan waar mensen het wel eens over hebben
Ik snap de ballen van de trophy list, en ik snap de ballen van de guidequote:
Heb je Grim Fandango, Day of the Tentacle, Full Throttle al gespeeld?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap de ballen van de trophy list, en ik snap de ballen van de guide
Nee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heb je Grim Fandango, Day of the Tentacle, Full Throttle al gespeeld?
Want ? Je was zo onder de indruk van die 10 min ronddwalen zonder actie?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:15 schreef DKUp het volgende:
Resident Evil Village demo gespeeld, dat gaat een buy worden![]()
Nu even drie maanden proberen wat uit te gaan spelen.
Ik denk tettenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Want ? Je was zo onder de indruk van die 10 min ronddwalen zonder actie?
Demosquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:15 schreef DKUp het volgende:
Resident Evil Village demo gespeeld, dat gaat een buy worden![]()
Nu even drie maanden proberen wat uit te gaan spelen.
Actie geloof ik wel na allemaal goede games sinds RE7, alleen was RE3R veel te kortquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Want ? Je was zo onder de indruk van die 10 min ronddwalen zonder actie?
Ik heb de mijne toen bij de Mediamarkt gekocht voor 30 euro, maar die was in de aanbieding.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:35 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Wat is de normale prijs van het laadstation? Laagste wat ik kan vinden is 59 euro, dat lijkt me duur voor wat het is.
De headset staat vandaag regelmatig op amazon.de voor rond de 90 euro. Al twijfel ik nog steeds of ik deze koop of een andere.
Jammer genoeg niet online te koop.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb de mijne toen bij de Mediamarkt gekocht voor 30 euro, maar die was in de aanbieding.
Als ik nu op hun site kijk is ie 40 euro.
De originele van Sony.
Heb hem destijds voor 29,99 bij bol.com gekocht en 12 november ontvangen. Prijs is een euro of 5 a 6 gestegen. Meer betalen is totale nonsens, gewoon usb c kabel gebruiken totdat je die loading dock voor een normale prijs kan scoren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:35 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Wat is de normale prijs van het laadstation? Laagste wat ik kan vinden is 59 euro, dat lijkt me duur voor wat het is.
De headset staat vandaag regelmatig op amazon.de voor rond de 90 euro. Al twijfel ik nog steeds of ik deze koop of een andere.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:40 schreef blessed19 het volgende:
Wil iemand nog een disc versie van de ps5? Heb m te pakken bij Amazon.de
Ik gebruik nu ook al jaren een usb kabel om ze op te laden. Ik laad ze altijd op aan mijn laptop, die heeft een usb poort daar voor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb hem destijds voor 29,99 bij bol.com gekocht en 12 november ontvangen. Prijs is een euro of 5 a 6 gestegen. Meer betalen is totale nonsens, gewoon usb c kabel gebruiken totdat je die loading dock voor een normale prijs kan scoren.
Zeg, met zulke opmerkingen kan je beter naar budgetgaming gaan. Laten we het hier wel vriendelijk houden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]scalpertje, of vraag je de normale verkoopprijs.
Geen interesse overigens.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan je geen shirt (ver)kopen met de tekst I wanted a job but all I got was this lousy t-shirt
Nah, opdruk shirtjes laat ik lekker aan de huisvrouwenshops over die zin hebben om met een drukpers en plotter te gaan zitten kuttenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Jimbo, heb je ook een shirt met "please be patient, I have autism"?
Nice, was jij dat?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:40 schreef blessed19 het volgende:
Wil iemand nog een disc versie van de ps5? Heb m te pakken bij Amazon.de
Ik weet nou niet zeker of het de disc editie is... maar er staat nergens digital bij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nice, was jij dat?
Mooie prijs ook
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Nah, opdruk shirtjes laat ik lekker aan de huisvrouwenshops over die zin hebben om met een drukpers en plotter te gaan zitten kutten
Ik doe alleen katteshirts en halfnaakte mensen
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die ez plat?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef Jimbo het volgende:
Concrete genie uit, prima game voor tussendoor
nog een uurtje ofzo cleanup en dan de 2e plat voor deze maand
Mja had er dan ook maar iemand D4 verwacht in 2021?quote:
Dat is niet alleen CoD. Al die uitgevers maken 'gaming as a service', terwijl ik dat juist meer 'gaming as a job' begin te zien en dat is geen goede ontwikkeling. Geef me gewoon een ijzersterke singleplayer , 20uur, I'm happy. Kan ik namelijk weer door met een volgende game, zonder FOMO.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:13 schreef DKUp het volgende:
Content die je kan mislopen door te weinig of niet in een periode gespeeld hebben. Een walgelijke ontwikkeling is dat ook weer.
Hoe lang duurt die game eigenlijk?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef Jimbo het volgende:
Concrete genie uit, prima game voor tussendoor
nog een uurtje ofzo cleanup en dan de 2e plat voor deze maand
Control, ik moest daar wel even in komen, maar het is toch wel een toffe game als je eenmaal wat krachten vrijgespeeld hebtquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:24 schreef Drankster het volgende:
Weet niet of Control nou dat 3D audio heeft maar het geluid is wel sick! Vooral het naar je toe halen en schieten met voorwerpen geeft wel een machtig gevoel.
Hoe zat dat ook alweer met Nioh 2 als je die al hebt?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:05 schreef KennyPowers het volgende:
Nioh dag
Nioh 2 PS5 upgrade
https://store.playstation(...)_00-NIOH2EU000000000
Hier heb ik op zitten wachten. Na het nieuws PS5 upgrade ben ik gestopt aan het begin van Dream (Way) of the wise en heb de 2de en 3de dlc nog helemaal te doen. Weer vele uren plezier.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:05 schreef KennyPowers het volgende:
Nioh dag
Nioh 2 PS5 upgrade
https://store.playstation(...)_00-NIOH2EU000000000
Serieus...quote:
Dat gaat nog wel effe pijn doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Serieus...
Ik had gister aardig wat biertjes op. Iemand attendeerde me erop dat het een refurbished is. Ik haalde toen in mijn kop dat het een kapotte was en heb m met mijn stomme kop geannuleerd.
Ouch, dat is nog extra zuur, dat het je eigen fout isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Serieus...
Ik had gister aardig wat biertjes op. Iemand attendeerde me erop dat het een refurbished is. Ik haalde toen in mijn kop dat het een kapotte was en heb m met mijn stomme kop geannuleerd.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet alleen CoD. Al die uitgevers maken 'gaming as a service', terwijl ik dat juist meer 'gaming as a job' begin te zien en dat is geen goede ontwikkeling. Geef me gewoon een ijzersterke singleplayer , 20uur, I'm happy. Kan ik namelijk weer door met een volgende game, zonder FOMO.
Ik heb niets tegen open wereld, maar dat eeuwige "we willen dat spelers dit blijven spelen". Het is geen ramp als een game eindigt, alleen voor de uitgever met z'n ingame ads/mtx/dlc. Ik wil (en ga) gewoon weer verder met een andere game. Al die Valentijn-events die er straks allemaal weer zijn in games die compleet geen reet er mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Laten we in opstand komen tegen onnodige open wereld shit games!
Uurtje of 7-8 voor de platquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die game eigenlijk?
Gisteren wel alvast die paintcontrols aangepast naar right stick.
Dat is een beetje vaag ja, ik heb alleen Nioh 1 zonder DLC. Vanavond maar eens kijken wat ik precies kan downloaden/upgraden etc.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Is de PS5 upgrade van de eerste Nioh niet gratis voor de mensen die de game al hebben.
Vreemd om dat dan voor de 2de game wel te doen.
to be fair, waarsch was r ook echt wel iets mis mee hoor, ze zetten er niet voo niet maar één online en dan ook voor een prijs die onder de inkooprijs is (en dan ook nog in de btw).. Het klonk of het te mooi was om waar te zijn dus waarsch was dat het dan,quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Serieus...
Ik was in de store aan het kijken en bij Nioh 2 staat een PS5 upgrade optie om straks te downloaden, bij Nioh 1 is dat niet zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat is een beetje vaag ja, ik heb alleen Nioh 1 zonder DLC. Vanavond maar eens kijken wat ik precies kan downloaden/upgraden etc.
De artikelen op internet zijn allemaal maar vaag.
Die eerste wordt toch ook een stuk opnieuw gecode/gemaakt. als in een soort remaster?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Is de PS5 upgrade van de eerste Nioh niet gratis voor de mensen die de game al hebben.
Vreemd om dat dan voor de 2de game wel te doen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen open wereld, maar dat eeuwige "we willen dat spelers dit blijven spelen". Het is geen ramp als een game eindigt, alleen voor de uitgever met z'n ingame ads/mtx/dlc. Ik wil (en ga) gewoon weer verder met een andere game. Al die Valentijn-events die er straks allemaal weer zijn in games die compleet geen reet er mee te maken hebben
het is gewoon tijd voor een nieuwe, goede, casual MMOquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Ik kan mezelf echt vele, vele uren intens verliezen in toffe grote open wereld games. Of dat nou 60, 80 of dik over de 100 uur is, geen enkel probleem.
Maar, eenmaal uitgespeeld heeft het voor mij totaal geen enkele zin meer om die dan door te blijven spelen.
Dan is het idd tijd voor een volgende game.
Ik zal hem iig met die andere paint controls nog eens een kans geven.quote:
Geen idee om eerlijk te zijn. Ik koop 't dan wel eens in een sale ooit. Nu toch nog te druk bezig met Nioh 2quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die eerste wordt toch ook een stuk opnieuw gecode/gemaakt. als in een soort remaster?
Ik heb toch al gelezen van andere die zo een terug gestuurde "beschadigde" PS5 kochten voor heel wat minder dan de normaal prijs waar dan enkel de doos beschadigt bleek te zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
to be fair, waarsch was r ook echt wel iets mis mee hoor, ze zetten er niet voo niet maar één online en dan ook voor een prijs die onder de inkooprijs is (en dan ook nog in de btw).. Het klonk of het te mooi was om waar te zijn dus waarsch was dat het dan,
Niemand gaat 50+ eur verlies maken op een console, zeker niet als je die 100% zeker binnen een paar seconden kwijt raakt als ze hem voor 100eur meer dan de retailprijs kunnen verkopen.
Ik denk dat je een hoop gezeik of oplichting hebt voorkomen.
met andere controls is ie prima te spelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zal hem iig met die andere paint controls nog eens een kans geven.
Ben nou afwisselend met BL3 en Control bezig (en Valhalla even gepauzeerd).
Waar is die van jou inmiddels? Las gister iets dat ie weer terug in dordt was hier?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:13 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Geen idee om eerlijk te zijn. Ik koop 't dan wel eens in een sale ooit. Nu toch nog te druk bezig met Nioh 2
[..]
Ik heb toch al gelezen van andere die zo een terug gestuurde "beschadigde" PS5 kochten voor heel wat minder dan de normaal prijs waar dan enkel de doos beschadigt bleek te zijn.
Die werd gisteren 's morgens in België (Antwerpen) aangemeld en een klein anderhalf uur later weer in Nederland, Dordrecht dus. Beetje vaag, ook omdat de afstand tussen Antwerpen en Dordrecht bijna dezelfde is als die tussen Antwerpen en Bree. Beetje nutteloos energie verspillen zo lol.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waar is die van jou inmiddels? Las gister iets dat ie weer terug in dordt was hier?
Inmiddels de grens al over?
nice, vanavond nioh dusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:49 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Die werd gisteren morgen in België (Antwerpen) aangemeld en een klein anderhalf uur later weer in Nederland, Dordrecht dus. Beetje vaag, ook omdat de afstand tussen Antwerpen en Dordrecht bijna dezelfde is als die tussen Antwerpen en Bree. Beetje nutteloos energie verspillen zo lol.
Maar ondertussen is hij onderweg en als alles goed gaat word hij in de komende 4 uren afgeleverd.
Yep, helemaal mee eens. Er floppen er gelukkig ook genoeg (Avengers, Anthem), maar ze blijven het proberen met die "games as a service". Gelukkig heb ik nog een backlog/wishlist aan SP games zonder bullshit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:02 schreef Pheno het volgende:
Dat is niet alleen CoD. Al die uitgevers maken 'gaming as a service', terwijl ik dat juist meer 'gaming as a job' begin te zien en dat is geen goede ontwikkeling. Geef me gewoon een ijzersterke singleplayer , 20uur, I'm happy. Kan ik namelijk weer door met een volgende game, zonder FOMO.
Dat is zeker het plan. en terwijl alles download dat spel dat alle features van de nieuwe controller toont proberen.quote:
Division was ook erg leuk, maar ik ga echt niet meedoen met al die events die er zijn. Exclusief wapen X met kleur kogel Y boeit me geen reet om het zo maar te zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:52 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Yep, helemaal mee eens. Er floppen er gelukkig ook genoeg (Avengers, Anthem), maar ze blijven het proberen met die "games as a service". Gelukkig heb ik nog een backlog/wishlist aan SP games zonder bullshit.
Al moet ik toegeven dat The Division vorig jaar mijn meest gespeelde game was (in co-op met 2 vrienden). En dat voor € 9,99 + € 9,99 voor alle DLC.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:04 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Sinds Notorious_Roy er een wedstrijdje van wil maken.
1 jaar psn en een PS5 game naar keuze voor degene die me aan een PS5 helpt voor hij er 1 heeft.![]()
Natuurlijk wil ik hier nog wel beroep op doen als de PS5 er is. Tegen een gratis game zeg ik geen neequote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:35 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Het zal effe moeten wachten maar wil Jimbo dat gerust geven.
Vorig jaar ook veel The Division 2 gespeeld en het spel heeft ontzettend veel potentie. Het jammere is alleen dat de endgame gewoon niet goed in elkaar zit qua hoeveelheid en variatie aan content, net als hele loot systeem en ook het optimaliseren van je gear.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:52 schreef Aurelius het volgende:
Al moet ik toegeven dat The Division vorig jaar mijn meest gespeelde game was (in co-op met 2 vrienden). En dat voor € 9,99 + € 9,99 voor alle DLC.
dat vooral, die endgame is gewoon jammer. De game zelf is echt heel erg chillquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:03 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Vorig jaar ook veel The Division 2 gespeeld en het spel heeft ontzettend veel potentie. Het jammere is alleen dat de endgame gewoon niet goed in elkaar zit qua hoeveelheid en variatie aan content, net als hele loot systeem en ook het optimaliseren van je gear.
Aan het einde van The Division 1 was het echt super qua gear en optimalisatie. Waarom het dan in deel 2 helemaal overnieuw moest zonder de learnings van het eerste deel is mij nog steeds een raadsel.
Met de laatste update is het nu wel weer iets beter qua optimaliseren van je gear maar heb weinig behoefte om het weer te spelen. Jammer want de hele setting en sfeertje vind ik ontzettend tof.
Aan welke game had je gedacht? En loopt er ergens een actie voor een goede deal op een jaar psn?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk wil ik hier nog wel beroep op doen als de PS5 er is. Tegen een gratis game zeg ik geen nee
Is er een gift functie op PSN of stuur ik jou welke game ik wil en schakel jij bol hiervoor in?
PSN is gelukkig een code dus dat is makkelijker gefixt .
en wat als ie disked is?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:35 schreef StateOfMind het volgende:
Je moet dus eerst Nioh 2 weer uit je library downloaden (was overigens in een kwartiertje binnen).
Daarna even checken of je oude savegames er nog in staan (was gewoon het geval als je Plus hebt iig).
Daarna in de Store de free upgrade selecteren en dan download ie de Nioh 2 Remastered versie.
geen idee, ik zag dat ik vorig jaar extreem veel tijd in ubisoft games gestopt heb en heb valhalla nog niet (ac beide o ver de 200 uur gespeeld) dus dat lijkt me een goede (en is overal in de aanbieding, dat cheelt ook weer)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:09 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Aan welke game had je gedacht? En loopt er ergens een actie voor een goede deal op een jaar psn?
Hebben de PS5 versies van Nioh hun eigen Trophy lijsten? Zou wel lachen zijn als ik het opstart en meteen alle trophies krijg.
Dan moet je op 1 been achterwaarts de horlepiep dansen terwijl je een fles whisky achterover kloektquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Valhalla is tofquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, ik zag dat ik vorig jaar extreem veel tijd in ubisoft games gestopt heb en heb valhalla nog niet (ac beide o ver de 200 uur gespeeld) dus dat lijkt me een goede (en is overal in de aanbieding, dat cheelt ook weer)
PSN weer ik net, @:dkup weet dat altijd wel
Ik heb net even gekeken maar 't is momenteel overal 59,95 euro. Je kan nog wel effe verder niet? wanneer vervalt je PS+? Bij de eerste gelegenheid dat het in Nederland met korting verkocht word koop ik je een jaar. Houd me wel op de hoogte want ik zie van hier uit net wanneer dat zo is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, ik zag dat ik vorig jaar extreem veel tijd in ubisoft games gestopt heb en heb valhalla nog niet (ac beide o ver de 200 uur gespeeld) dus dat lijkt me een goede (en is overal in de aanbieding, dat cheelt ook weer)
Vraag Ryza 2 Ultimate Edition en geef aan mij pl0xquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk wil ik hier nog wel beroep op doen als de PS5 er is. Tegen een gratis game zeg ik geen nee
Is er een gift functie op PSN of stuur ik jou welke game ik wil en schakel jij bol hiervoor in?
PSN is gelukkig een code dus dat is makkelijker gefixt .
prima, mn ps+ verloopt in dec pas ofzo dus dat zit wel snorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:49 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken maar 't is momenteel overal 59,95 euro. Je kan nog wel effe verder niet? wanneer vervalt je PS+? Bij de eerste gelegenheid dat het in Nederland met korting verkocht word koop ik je een jaar. Houd me wel op de hoogte want ik zie van hier uit net wanneer dat zo is.
Voor Valhalla moet je me even je gegevens bezorgen.
ah nice, zelfde als met bl3 enzo dusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
@:Rolstoelvandaal
@:Jimbo
Je moet dus eerst Nioh 2 opnieuw installeren/downloaden naar je PS5
Dan start je die op (de PS4 versie dus)
Dáárna via de ingame settings -> system -> cross save management je savegame uploaden naar de cloud.
Vervolgens ga je naar de Store en selecteer je de gratis upgrade versie.
Eenmaal geïnstalleerd ga je weer naar de ingame setting -> system -> cross save management en download je je geüploade savegame naar je PS5.
Daarna start je de game opnieuw op en al je behaalde trophies poppen en je kunt verder met je oude savegame.
Je hebt 3 game modi:
- PS5 mode: deze is 60fps in 1080p met wat extra grafische opties (betere schaduwen e.d)
- 4K mode: deze is 4K en 60 fps
- 120fps mode: deze is 1080p zonder extra grafische opties en 120fps
Dat word dus echt een instant Platinum trophy?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
@:Rolstoelvandaal
@:Jimbo
Je moet dus eerst Nioh 2 opnieuw installeren/downloaden naar je PS5
Dan start je die op (de PS4 versie dus)
Dáárna via de ingame settings -> system -> cross save management je savegame uploaden naar de cloud.
Vervolgens ga je naar de Store en selecteer je de gratis upgrade versie.
Eenmaal geïnstalleerd ga je weer naar de ingame setting -> system -> cross save management en download je je geüploade savegame naar je PS5.
Daarna start je de game opnieuw op en al je behaalde trophies poppen en je kunt verder met je oude savegame.
Je hebt 3 game modi:
- PS5 mode: deze is 60fps in 1080p met wat extra grafische opties (betere schaduwen e.d)
- 4K mode: deze is 4K en 60 fps
- 120fps mode: deze is 1080p zonder extra grafische opties en 120fps
Ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:13 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat word dus echt een instant Platinum trophy?
Dat is wel leuk. Snelste platinum ooit zo hehe.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja.
https://forum.psnprofiles.com/topic/102574-trophies-autopop-ps5/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Tsjah, die mobiele markt is gewoon een enorme cashflow.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:13 schreef DKUp het volgende:
Het nieuwe framework van COD is aan de ene kant prima maar je moet ook ontzettend veel grinden om alles te unlocken en geld betalen voor skins.
Een soort van tweede baan en heel eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen zin in.
Content die je kan mislopen door te weinig of niet in een periode gespeeld hebben. Een walgelijke ontwikkeling is dat ook weer.
Mensen die geen geld hebben voor console's/gaming hardware.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:45 schreef Aurelius het volgende:
Wie zijn al die mensen toch die die shit kopen? Ik ken echt werkelijk niemand in mijn omgeving.
Gewoon FOK!kenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:06 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een spelletje op mijn telefoon gespeeld heb.
Kan goed Snake zijn geweest op de Nokia 3210 of zo.
Als ik game wil ik dat gewoon op een fatsoenlijk schermdoen en niet op zo'n klein mobiel ding.
Moet ik ergens even de tijd doden, dan ga ik wel wat youtube filmpjes kijken of zo.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:49 schreef KennyPowers het volgende:
Sony takes 1.9% stake in From Software’s parent company
👀👀👀Sick, ik zie Sony nog wel een eigen streaming dienst beginnen als ze zo doorgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst nog Crunchyroll, Aniplex en Funimation zo ver ik weet.
Zonde, dan maar wachten op een sale van beide nieuwe releases. Kan ik Dark Souls in de tussentijd nog spelen. Die is regelmatig in de sale.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:08 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik was in de store aan het kijken en bij Nioh 2 staat een PS5 upgrade optie om straks te downloaden, bij Nioh 1 is dat niet zo.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Jimbo het volgende:
Heel even een momentje van props boys
Krijg net van rolstoelvandaal te horen dat AC:V onderweg isHeel nice baas!
staat ie wel al op onderweg en te tracken enzo?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:13 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Als die bezorger nu eens opdaagt met mijn ps5...
Ja dat wel. Tussen 11u30 en 15u30 zou hij er zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
staat ie wel al op onderweg en te tracken enzo?
ah dan kan ie ff doorkarrenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ja dat wel. Tussen 11u30 en 15u30 zou hij er zijn.
En, issie al binnen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ja dat wel. Tussen 11u30 en 15u30 zou hij er zijn.
Nioh is toch voor mij één van de games waar ik zonder zorgen de game en season pass day one koop.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef Jimbo het volgende:
waarom is de seasonpass van nioh 2 nou altijd zo duur
Had die best nog wel even willen spelen. Nu maar een nieuw char begonnen op de ps5 goodness
die instaplat trouwens![]()
het is geen instaplat![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:40 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Nioh is toch voor mij één van de games waar ik zonder zorgen de game en season pass day one koop.
De ps5 is net geleverd, precies om half 4. 🥳
Maar wel auto pop toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef Jimbo het volgende:
Had die best nog wel even willen spelen. Nu maar een nieuw char begonnen op de ps5 goodness
Instap lattenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef Jimbo het volgende:
de plat niet, wel heel veel anderenquote:
Ik had dat vanmiddag ook, toen ik hem heel even opstartte.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de plat niet, wel heel veel anderen
Jij had nioh toch nog niet gespeeld? Haal die collection manWou dat ik weer fris in die serie kon stappen, wmb zijn ze beter dan DS
tbh spring net weer in de game, ben compleet clueless hoe dingen moesten
Juniquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
duurt langquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Juni
Hoe heet dat? Days of Summer of Play?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:29 schreef KennyPowers het volgende:
PlayStation Plus: lidmaatschap van 12 maanden
Volgende verlengingsdatum: 03/16/2021
[ afbeelding ]
Ik wachtte op kerst/nieuwjaar PS+ sale, zoals elk jaar, maar die kwam niet.quote:
https://www.instant-gamin(...)nnement-netherlands/quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik wachtte op kerst/nieuwjaar PS+ sale, zoals elk jaar, maar die kwam niet.
Nu loopt hij bijna af.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:29 schreef KennyPowers het volgende:
PlayStation Plus: lidmaatschap van 12 maanden
Volgende verlengingsdatum: 03/16/2021
[ afbeelding ]
Niet gespeeld nee. Alleen DeSo en Bloodborne.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij had nioh toch nog niet gespeeld? Haal die collection manWou dat ik weer fris in die serie kon stappen, wmb zijn ze beter dan DS
Ze hebben toch ook altijd een eastern special?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Juni
Hoe heet dat? Days of Summer of Play?
Dat zal best kunnen. Ik weet dat juni en november/december zeker zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook altijd een eastern special?
Was sowieso een slecht idee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:10 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Indefinitely
Als ze het blijven delayen kunnen ze meteen de volledige trilogy doen.
Ja een korte game en dan ook nog eens een enorme matige uitwerking.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was sowieso een slecht idee.
als ik je een game moet aanraden dan is het toch wel niohquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet gespeeld nee. Alleen DeSo en Bloodborne.
Misschien binnenkort maar kopen ja, wel nice met al die DLC. Voorlopig toch nog geen releases.
Ik heb Nioh echt geprobeerd en wilde het echt vet vinden. Juist omdat ik DS goed vind.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Helaas hadden we als topic al besloten dat het Dark Souls remastered werd voor hemquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik je een game moet aanraden dan is het toch wel nioh
imho is het DS maar dan veel snellerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb Nioh echt geprobeerd en wilde het echt vet vinden. Juist omdat ik DS goed vind.
De game kon mij niet overtuigen. Ik miste de soepelheid van BB/DS3. Nioh is minstens net zo moeilijk maar voelt veel frusterender omdat ik minder controle voel. BB/DS3 voelt eerlijker.
mag ik als buitenbeentje ook even iets doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Helaas hadden we als topic al besloten dat het Dark Souls remastered werd voor hem
Precies mijn mening. Alleen zie ik dan qua combat ook een verschil tussen Nioh en DS.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
De Nioh games zijn ontzettend tof, vooral de combat.
Maar ze kunnen niet tippen aan de sfeer, de settings, de immersie, de lore, de werelden, de level design van de Soulsborne games.
Ik ben na alle dowloads en upgrades en het leeg maken van de ps4, net klaar met eten en ga nu Astro's playroom spelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:04 schreef StateOfMind het volgende:
@:rolstoelvandaal Hoe bevalt de PS5?
MAAARRRRquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:34 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik ben na alle dowloads en upgrades en het leeg maken van de ps4, net klaar met eten en ga nu Astro's playroom spelen.
Ik sloot mijn externe schijf aan en de ps5 begon meteen die games in de download queue te zetten. Ze staan al op de externe dus downloaden hoeft echt niet meer. Ik vind alleen nergens die lijst met downloads.
Astrobot is geweldig om kennis te maken met de DualSensequote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:34 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik ben na alle dowloads en upgrades en het leeg maken van de ps4, net klaar met eten en ga nu Astro's playroom spelen.
Ik sloot mijn externe schijf aan en de ps5 begon meteen die games in de download queue te zetten. Ze staan al op de externe dus downloaden hoeft echt niet meer. Ik vind alleen nergens die lijst met downloads.
ik zeg:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
De Nioh games zijn ontzettend tof, vooral de combat.
Maar ze kunnen niet tippen aan de sfeer, de settings, de immersie, de lore, de werelden, de level design van de Soulsborne games.
Ik ga er nu aan beginnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Astrobot is geweldig om kennis te maken met de DualSense
Precies om half 4 geleverd.quote:
maar met mij gamen, ho maarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:00 schreef Rickocum het volgende:
Eindelijk fucking verhuisd.
Ben ik sowieso laat mee. @:jimbo mocht je toch nog ergens een PS5 disc versie op de kop tikken, count me in. Kan ik met mn matties mooi op drie plekken gamen.
Je nickname is sowieso TT waardig!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:00 schreef Rickocum het volgende:
Ben ik sowieso laat mee. @:jimbo mocht je toch nog ergens een PS5 disc versie op de kop tikken, count me in. Kan ik met mn matties mooi op drie plekken gamen.
Verhuizen is zoooooo november 2020quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:00 schreef Rickocum het volgende:
Ik dacht dat jij hem destijds al geplat had?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
zo die is ook weer binnen
kloptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hem destijds al geplat had?
Nee man, deze is sicker. Moet nog op mn pc om de usericon van je over te nemen. Maar ben een lui zwientjequote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar met mij gamen, ho maar
goeie nickname wel, wilde je je oude niet terug?
Ja gvd jij zit op je ps5. Als je ideeen hebt voor een game, kom maar door broer!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar met mij gamen, ho maar
goeie nickname wel, wilde je je oude niet terug?
En weer een erbijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:44 schreef Bolasie het volgende:
Dinsdag bij Amazon DE besteld en gisteren de PS5 al in huis. DHLgoden zijn een stuk sneller dan PostNL. Dit weekend maar eens unboxen.
Het is alleen jammer dat ik momenteel op de PS4 alleen af en toe Warzone speelquote:
kloptquote:
kloptquote:
https://i.fok.nl/usericons/492909/rickokun_avatar.gifquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:42 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Nee man, deze is sicker. Moet nog op mn pc om de usericon van je over te nemen. Maar ben een lui zwientje
Is dat nou Braddie?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:55 schreef Jimbo het volgende:
stiekem moest ik heel hard lachen
bedankt
Cernygod.quote:Control Ultimate Edition is nearly 50% smaller on the PlayStation 5 thanks to RAD Game Tool's powerful new Kraken compression.
Read more: https://www.tweaktown.com(...)-installs/index.html
mocht brad willenquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:31 schreef KennyPowers het volgende:
Alice in Borderland (S1) ook uit
Kuina best girl
nu pas? Minder platten, meer bingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:31 schreef KennyPowers het volgende:
Alice in Borderland (S1) ook uit
Kuina best girl
Je hebt zeker nog geen KPD toegang met je nieuwe account?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 07:42 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Wel superbaas. Alleen graag meer tieten gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |