SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Schijnt op de PS5 geweldig te draaien.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:10 schreef Drankster het volgende: [..] Je bent echt blessed(19) g [..] Ik dacht dat m'n internet stuk was omdat de tweet niet klikbaar is maar het is een afbeelding.
![]()
Recent weer BF1 gespeeld, blijft een prachtige game.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:38 schreef KennyPowers het volgende:
Wrap-up werkt nu overal gewoon
https://www.wrapup.playstation.com/
Het duurde lang, dus ik dacht dat je niet in de gaten had dat je de lapo hadquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:39 schreef Jimbo het volgende:
je pikte mn ttik wou 'op een onbewoond eiland, met bitches links en recht'
quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het duurde lang, dus ik dacht dat je niet in de gaten had dat je de lapo had
Wees blij, ik kan dat dus niet met m'n ps5quote:
je ps5 ook nietquote:
er is toch nog geen kut op te spelen.quote:
dat is @Jimbo z'n zusje ook maar haar heb ik ook geclaimedquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik wel, maar volgens mij is hij mokerlelijk.
nou saai wil ik haar niet noemen, ze doet wel haar bestquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:48 schreef KennyPowers het volgende:
Nouja niet lelijk maar gewoon saai
dibsquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is @:jimbo z'n zusje ook maar haar heb ik ook geclaimed
Je vergeet dezequote:Op woensdag 3 februari 2021 14:11 schreef KennyPowers het volgende:
Snel, post comfy islands
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh wauwquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:38 schreef KennyPowers het volgende:
Nog steeds -43 uur. Sonyquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:38 schreef KennyPowers het volgende:
726u op de teller hier... dat zijn 30 dagenquote:
Ik krijg gewoon tijd terug van Sony, zo aardig zijn ze, kan ik meer werkwerkwerk..... Volgens Sony heb ik ook maar 2 games gespeeld in 2020. I wish.... geen idee hoe het weer kan. Misschien omdat er niets geregistreerd als je games voor release speelt of zo? Ik ga het niet eens vragen bij Sony, het zijn prutsers.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
726u op de teller hier... dat zijn 30 dagen... das gewoon een 1/12e van het jaar aan één stuk door spelen
![]()
ik moet een baan gaan zoeken...
Dan moet je meer kutindies en weebzooi spelenquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van Control moet vinden.
Ik vind die game echt uitermate vaag.
Ik kan me zo een twee drie niet zo snel een andere game herinneren die zo vaag was.
Control bedoel je?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:26 schreef Jimbo het volgende:
uncharted is een prima game om 1x te spelen , te platten en weer weg te leggen
Hier op 3/4e ofzo met alles, denk dat ie vanavond af is en dan ben ik er ook wel weer klaar mee, op naar concrete genie.
ehmm ja diequote:
wacht maar tot je kan vliegenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:11 schreef StateOfMind het volgende:
Heb daarstraks met Control die Ability vrijgespeeld waarmee je met dingen kan smijten. Dat is wel tof.
Sowieso wel tof dat alles kapot kanquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:29 schreef DKUp het volgende:
Smijten met dingen en het spel was zo ontzettend veel beter meteen
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:29 schreef DKUp het volgende:
Smijten met dingen en het spel was zo ontzettend veel beter meteen
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:26 schreef Jimbo het volgende:
e
[..]
Nu aan de laatste missie toegekomen, zo naar het eten maar eens uitspelen en dan de plat grinden, schijnt vrij makkelijk te zijn
speelt je vader de game graag ja?quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:40 schreef Blackst4r het volgende:
Ik hoorde dat Control een beetje voor trannies is.
Jessie Faden is in het echt lekkerder dan in de game, dat is op zich wel een prestatiequote:Op woensdag 3 februari 2021 17:40 schreef Blackst4r het volgende:
Hopelijk zit er vanavond een tranny in First Datesquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:40 schreef Blackst4r het volgende:
Te rode knokkels.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jessie Faden is in het echt lekkerder dan in de game, dat is op zich wel een prestatie
[ afbeelding ]
Ik weet dat ik er altijd langer over doe.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vind ik nog wel mee vallen, is een gemiddelde single player game tegenwoordig.
Dat heb ik dus ook, altijd veel langer bezig met een game dan andere. Nu is dat helemaal geen probleem, ik neem graag mijn tijd om alles in een game te ontdekken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik er altijd langer over doe.
Daarom, zo gefixt.quote:
Op een gegeven moment weet je gewoon globaal wat je moet doen of waar je op moet letten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, altijd veel langer bezig met een game dan andere. Nu is dat helemaal geen probleem, ik neem graag mijn tijd om alles in een game te ontdekken.
Maar aan de andere kant wil ik wel eens weten hoe sommigen van jullie zo snel games uitspelen en alle trophies halen. Altijd een trophy guide gebruiken?
Ik heb dan soms het idee dat ik dingen fout doe, of gewoon slecht ben. Ik zocht bijvoorbeeld naar tips in Bioshock Infinite. Ben niet goed in shooters, en het spel voelt gewoon soms oneerlijk op de moeilijkste moeilijkheid. Speelt zo'n gozer in een paar minuten zo'n level uit zonder dood te gaan. Ja, dat zit er niet in.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, altijd veel langer bezig met een game dan andere. Nu is dat helemaal geen probleem, ik neem graag mijn tijd om alles in een game te ontdekken.
Maar aan de andere kant wil ik wel eens weten hoe sommigen van jullie zo snel games uitspelen en alle trophies halen. Altijd een trophy guide gebruiken?
Mijn snelst behaalde platinum trophies zijn No Man's Sky en Horizon Zero Dawn. NMS op net geen 2 weken gehaald en HZD in zo'n 3 weken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op een gegeven moment weet je gewoon globaal wat je moet doen of waar je op moet letten.
Sommige games gaan ziek snel hier, vind ik leuk maar de meeste hier vinden dat kut spelen.
Sommige lijken wel op fastforward te spelen, als ik dat dan zelf probeer gaat vaak niet zo snel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dan soms het idee dat ik dingen fout doe, of gewoon slecht ben. Ik zocht bijvoorbeeld naar tips in Bioshock Infinite. Ben niet goed in shooters, en het spel voelt gewoon soms oneerlijk op de moeilijkste moeilijkheid. Speelt zo'n gozer in een paar minuten zo'n level uit zonder dood te gaan. Ja, dat zit er niet in.
Over de trophies, kijk ik eerst altijd even de lijst door. Waar moet ik op letten? Zijn er dingen later nog te halen? Zijn er online zaken, of voor moeilijkheidsgraden? Heb wel eens een guide gebruikt, maar voor de meesten is dat niet nodig.
Die physics zijn zo sick, als je ff goed los gaat in zo'n kantoor dat allerlei bureau-accessoires en papierwerk in de rondte vliegenquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:06 schreef DKUp het volgende:
Dat geluid als een object naar je toe komt, zo ontzettend geil geluid
best wel een goeie actrice voor een soap serie denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jessie Faden is in het echt lekkerder dan in de game, dat is op zich wel een prestatie
[ afbeelding ]
Dat is idd heel erg tof gedaanquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die physics zijn zo sick, als je ff goed los gaat in zo'n kantoor dat allerlei bureau-accessoires en papierwerk in de rondte vliegenWas in QB ook al supergoed
tip: spelen met koptelefoonquote:Op donderdag 4 februari 2021 00:46 schreef Drankster het volgende:
Hellblade maar eens gekocht, is nu all time low.
Zou jij niet eens een baan gaan zoeken jimquote:Op donderdag 4 februari 2021 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
op naar de volgende
Hij handelt nu in platinum!quote:Op donderdag 4 februari 2021 06:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zou jij niet eens een baan gaan zoeken jim
Niet voor de 100%?quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
op naar de volgende
Je mist nog 21 trophies.quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:46 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
op naar de volgende
Voor wanneer staat ie nou in de planning, qua levertijd?quote:
Het was eerst vandaag maar dat is net veranderd naar morgen tussen 11u30 en 15u30.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor wanneer staat ie nou in de planning, qua levertijd?
Nou ja, dan komt ie iig morgenquote:Op donderdag 4 februari 2021 08:31 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Het was eerst vandaag maar dat is net veranderd naar morgen tussen 11u30 en 15u30.
Nee, dat heb ik nog niet gehad bij postnl wel bij dpd. Het gebeurd ook vaak dat iets geleverd gaat worden door postnl en het dan toch door iemand van de Belgische post word gebracht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou ja, dan komt ie iig morgen![]()
Dat is een ruim tijdvak, wordt dat nog verkleind op het moment dat de bezorger daadwerkelijk aan zijn route gaat beginnen?
Hier in Nederland iig wel.
Je krijgt eerst een verwachte indicatie, en op het moment dat de chauffeur gaat rijden wordt het verkleind naar een tijdvak van 2 uur.
Ik had hem ook heel even opgestart om te checken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:50 schreef Scrummie het volgende:
Gisteravond God of War gedaan na die update. Man, wat is dat toch een geweldige game ook.
"Nee sorry broer, hij is nooit aangekomen. Zal in Spanje iets mis zijn gegaan".quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
ps5 gescoord op amazon.es
Nou is die voor m'n broertje maar misschien dat ik 'm zelf eerst even hier test 😬
Broederquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
Nou is die voor m'n broertje maar misschien dat ik 'm zelf eerst even hier test 😬
Er is nu nog niet echt iets wat ik wil spelen erop. Ja bugsnax maar dat is het enigequote:Op donderdag 4 februari 2021 09:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
"Nee sorry broer, hij is nooit aangekomen. Zal in Spanje iets mis zijn gegaan".
Amazon heeft iig een hele grote distributiecentrum in Duitsland (ooit langsgereden, dacht dat er geen einde aan kwamquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:19 schreef KennyPowers het volgende:
Eigenlijk ook wel raar met iedereen die nu bij buitenlandse amazons/webshops kopen.
Weer allemaal extra milieubelasting en kosten terwijl het in eigen land ook wel op zou gaan. Dat zouden die shops gewoon kunnen blocken nu.
Niet dat ik daar om geef verder
Of komt het bij amazon allemaal van een centrale plek?
Grote pockets heb jequote:
Staat ie bij jou als PS5 game in je library of PS4? Ik dacht dat het een PS5 patch zou zijn, maar krijg gewoon de PS4 game.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had hem ook heel even opgestart om te checken.
Maar ik heb hem al gespeeld (destijds day one aankoop), dus ik denk niet dat ik hem nog een keer ga spelen.
Hooguit, héél misschien, als ik door mijn backlog ( ja die heb ik nu al) heen ben, dat ik ooit nog een keer voor de missende collectibles ga e.d. voor de platinum.
Dat zou ik een even moeten checken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Staat ie bij jou als PS5 game in je library of PS4? Ik dacht dat het een PS5 patch zou zijn, maar krijg gewoon de PS4 game.
Ah oke. Ik dacht al dat ik de verkeerde versie aan het spelen was maar dat is niet zo dusquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:02 schreef StateOfMind het volgende:
Bij Settings, Storage, Games and Apps staat bij God of War het PS4 logo.
Bij Borderlands 3 en Control staat het PS5 logo.
Maar die games hebben ook volledige ondersteuning voor de DualSense (haptic feedback en adaptive triggers) en God of War (nog) niet.
Wellicht dat het daarmee te maken heeft.
Dat had ik wel bij Borderlands 3.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Ik dacht al dat ik de verkeerde versie aan het spelen was maar dat is niet zo dus.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
quote:
wat is dat toch, zo'n baan waar mensen het wel eens over hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 06:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zou jij niet eens een baan gaan zoeken jim
Nah, vind DLC trophy's zo'n onzin altijd.quote:
postNL kampt momenteel met extreem veel vertraging door de lockdown en onder bemanning (of incompetentie, maar daar kan @dud0r je alles over vertellenquote:
Autobahnquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is dat toch, zo'n baan waar mensen het wel eens over hebben
[..]
Nah, vind DLC trophy's zo'n onzin altijd.
mooi, dan kan ik de telegram groep uit waar ik nog in zat om er één voor je te scorenquote:
Dank Jimbo!quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi, dan kan ik de telegram groep uit waar ik nog in zat om er één voor je te scoren
Veel plezier ermee pik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |