Ik denk je rookt illegale stokjesquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:40 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik rook me nog steeds de tering, maar dat komt met name omdat ik manager ben en de werknemers naar boven zeiken en topmanagement naar beneden schijt. Het is dat het salaris van de rijksoverheid zo riant is, anders was ik allang weggeweest
5 a 6 pakjes a niffo dan leef je niet langquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik denk je rookt illegale stokjes
Ik ben afgelopen jaar teruggaan van een pakje per dag naar 5 a 6, met soms een uitschieter, per dag
Wat noem je dan begonnen?quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:47 schreef Koettie het volgende:
Ik was 1 okt 2020 gestopt. Stom genoeg half aug dit jaar weer begonnen. Gister weer mn eerste pleister geplakt. En weer doorrr.
Nee, volle bak weer. Ik ben niet zo goed in matigen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:27 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Wat noem je dan begonnen?
Paar peukjes per dag of gelijk vol op oud niveau?
Dat is knudde.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nee, volle bak weer. Ik ben niet zo goed in matigen.
Je foto doet het niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:57 schreef Ponsai het volgende:
Omdat beeld soms meer zegt dan woorden:
[ afbeelding ]
Ja hier!quote:
maar ook die van Nicorette is het soortgelijkquote:NiQuitin Clear is beschikbaar in drie sterktes:
• Stap 1: NiQuitin Clear 21 mg/24 uur bevat 114 mg nicotine en geeft 21 mg nicotine af in 24 uur.
• Stap 2: NiQuitin Clear 14 mg24 uur bevat 78 mg nicotine en geeft 14 mg nicotine af in 24 uur.
• Stap 3: NiQuitin Clear 7 mg/24 uur bevat 36 mg nicotine en geeft 7 mg nicotine af in 24 uur.
De pleisters zijn voor 24 uur. Dus geven in geval van de 'zwaarste' 21 mg dag over die 24u.quote:Elke pleister voor transdermaal gebruik bevat 52,5 mg
nicotine in een pleister van 30 cm² en geeft 21 mg nicotine af per 24 uur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |