Dat gaat het weldegelijk. Duurt even, maar toch.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:57 schreef jogy het volgende:
3 maanden, gaat vooralsnog makkelijk. Dat is nu een beetje het probleem want nu wil ik graag een peuk om het te vieren. Fuck me.
Het is verder geen issue maar toch jammer dat een stervend nicotine duiveltje nooit helemaal dood gaat blijkbaar.
Verstandig om dan niet te roken.quote:Op maandag 3 juli 2023 06:56 schreef arvensis het volgende:
Ik ben al 5 maanden en 23 dagen gestopt. En moet ook wel, want ik ben zwanger.
Maar man, wat heb ik zin in een sigaret zeg.
De enige peuk die ik niet lekker vind is die peuk die net te veel is of aan het einde van een dag/pakje. Dat is dan het 'moetje' maar verder heb ik sigaretten vanaf de eerste teug al heerlijk gevonden helaas.quote:Op maandag 3 juli 2023 06:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat gaat het weldegelijk. Duurt even, maar toch.
Ik moet er niet meer aan denken om te roken. Voor geen goud
Nog vier jaar te gaan voor je safe bentquote:Op woensdag 14 juni 2023 03:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Van de week alweer 7 jaar een niet roker![]()
![]()
Ja best, maar toen rookte je nog. Nu niet meer.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:16 schreef jogy het volgende:
[..]
De enige peuk die ik niet lekker vind is die peuk die net te veel is of aan het einde van een dag/pakje. Dat is dan het 'moetje' maar verder heb ik sigaretten vanaf de eerste teug al heerlijk gevonden helaas.. Maar als dit kleine duveltje het ergste is wat het nog kan zijn dan vind ik het goed te doen. Lekker 200 euro extra opzij gezet en ik heb nog steeds winst.
Helemaal eens. Ik ben zo stil en ruchtloos mogelijk gestopt omdat ik er anders mee bezig was en dat gaat idd prima. Maar momentjes zijn er nou eenmaal, die laat ik gewoon over me heen komen en gaat wel weer voorbij.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 06:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja best, maar toen rookte je nog. Nu niet meer.
Komt wel, zorg dat je er niet meer mee bezig bent. Flikker dit topic uit je AT, stop met dagen bijhouden en stop met geld tellen. 't is klaar.
Hoe kom je bij 11 jaar voordat je safe zou zijn?quote:Op maandag 3 juli 2023 11:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Nog vier jaar te gaan voor je safe bent
Ongeveer elf jaar nadat je gestopt bent met roken heb je net zoveel kans op longkanker als iemand die nog nooit gerookt heeft. Zijn je longen zogezegd weer helemaal schoon. Volgens mijn longarts.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 11 jaar voordat je safe zou zijn?
Vlucht van een uur of 8, na landing uit het vliegtuig de lounge in, en dan met een verse bak koffie een peuk.....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:20 schreef stropdaz het volgende:
Stoppers, welke sigaret missen jullie het meeste?
Ik denk dat dat voor mij de sigaret in de ochtend bij het 1ste bakkie koffie zal zijn
Ik ben al 8 jaar gestopt, maar dat zijn de peuken die ik nog steeds het meeste mis.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:29 schreef Koettie het volgende:
Weer een festival overleefd zonder te roken. Elke keer weer een lastig moment, lekker met een biertje in de zon met muziek. Nu 2 jaar en 9 maanden gestopt
Ik denk je rookt illegale stokjesquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:40 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik rook me nog steeds de tering, maar dat komt met name omdat ik manager ben en de werknemers naar boven zeiken en topmanagement naar beneden schijt. Het is dat het salaris van de rijksoverheid zo riant is, anders was ik allang weggeweest
5 a 6 pakjes a niffo dan leef je niet langquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik denk je rookt illegale stokjes
Ik ben afgelopen jaar teruggaan van een pakje per dag naar 5 a 6, met soms een uitschieter, per dag
Wat noem je dan begonnen?quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:47 schreef Koettie het volgende:
Ik was 1 okt 2020 gestopt. Stom genoeg half aug dit jaar weer begonnen. Gister weer mn eerste pleister geplakt. En weer doorrr.
Nee, volle bak weer. Ik ben niet zo goed in matigen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:27 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Wat noem je dan begonnen?
Paar peukjes per dag of gelijk vol op oud niveau?
Dat is knudde.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nee, volle bak weer. Ik ben niet zo goed in matigen.
Je foto doet het niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:57 schreef Ponsai het volgende:
Omdat beeld soms meer zegt dan woorden:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |