Ik denk je rookt illegale stokjesquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:40 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik rook me nog steeds de tering, maar dat komt met name omdat ik manager ben en de werknemers naar boven zeiken en topmanagement naar beneden schijt. Het is dat het salaris van de rijksoverheid zo riant is, anders was ik allang weggeweest
5 a 6 pakjes a niffo dan leef je niet langquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik denk je rookt illegale stokjes
Ik ben afgelopen jaar teruggaan van een pakje per dag naar 5 a 6, met soms een uitschieter, per dag
Wat noem je dan begonnen?quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:47 schreef Koettie het volgende:
Ik was 1 okt 2020 gestopt. Stom genoeg half aug dit jaar weer begonnen. Gister weer mn eerste pleister geplakt. En weer doorrr.
Nee, volle bak weer. Ik ben niet zo goed in matigen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:27 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Wat noem je dan begonnen?
Paar peukjes per dag of gelijk vol op oud niveau?
Dat is knudde.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:48 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nee, volle bak weer. Ik ben niet zo goed in matigen.
Je foto doet het niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:57 schreef Ponsai het volgende:
Omdat beeld soms meer zegt dan woorden:
[ afbeelding ]
Ja hier!quote:
maar ook die van Nicorette is het soortgelijkquote:NiQuitin Clear is beschikbaar in drie sterktes:
• Stap 1: NiQuitin Clear 21 mg/24 uur bevat 114 mg nicotine en geeft 21 mg nicotine af in 24 uur.
• Stap 2: NiQuitin Clear 14 mg24 uur bevat 78 mg nicotine en geeft 14 mg nicotine af in 24 uur.
• Stap 3: NiQuitin Clear 7 mg/24 uur bevat 36 mg nicotine en geeft 7 mg nicotine af in 24 uur.
De pleisters zijn voor 24 uur. Dus geven in geval van de 'zwaarste' 21 mg dag over die 24u.quote:Elke pleister voor transdermaal gebruik bevat 52,5 mg
nicotine in een pleister van 30 cm² en geeft 21 mg nicotine af per 24 uur.
Voelde je nog verleiding?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:41 schreef Nober het volgende:
50 maanden gestopt met roken en zojuist een geseald pakje Marlboro gevonden. 🙈
In de pleister. Denk dat er meer in zit om een gelijkmatige afgifte van begin tot einde van de dag te hebben.quote:Op zondag 7 april 2024 15:58 schreef Nizno het volgende:
Haai,
ik kom jullie even storen, maar misschien zou ik ergens anders moeten zijn....
De bijsluiter van Niquitin zorgt voor een hersenbreker bij gezin Nizno
[..]
maar ook die van Nicorette is het soortgelijk
[..]
De pleisters zijn voor 24 uur. Dus geven in geval van de 'zwaarste' 21 mg dag over die 24u.
Maar waar blijft de overige nicotine dan die in de pleisters zitten?
dan blijft er 90mg in die zwaarste pleister achter...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
In de pleister. Denk dat er meer in zit om een gelijkmatige afgifte van begin tot einde van de dag te hebben.
Hoe gaat het?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 00:38 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zo nog even mijn laatste drie sigaretten ophijsen en dan spring ik in het diepe, maw ik stop ermee. Vanaf morgen heeft de wereld er een niet-roker bij
Leuk dat je het vraagt. Ik ben nog steeds gestopt, dus het gaat goed. Ik was twee weken daarvoor al gestopt met alcohol- en wietgebruik. Het stoppen met roken is voor mij dan ook een (belangrijk) onderdeel qua verandering van levensstijl.quote:
Lekker hoor. Ik ben in Jan gestopt met alcohol. En drink, na een paar maanden helemaal niets, nu heel weinig. Roken was mijn tweede ding. Ben nu 1 week gestopt. En wel af en toe cravings, maar dat wordt ook al minder.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:59 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. Ik ben nog steeds gestopt, dus het gaat goed. Ik was twee weken daarvoor al gestopt met alcohol- en wietgebruik. Het stoppen met roken is voor mij dan ook een (belangrijk) onderdeel qua verandering van levensstijl.
Hoewel het zowel op lichamelijk en geestelijk vlak zeker wel wat met me doet voel ik de drang gelukkig niet. Ik ben ook blij dat ik nu gewoon zie hoe dat hele verslaving-ding bij mij werkt. Het is één grote illusie (en gelukkig maar) 🙂
ik heb een reclame balpen geslooptquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:52 schreef monkyyy het volgende:
41 uur geleden cold turkey gestopt met vapen, na ~8 jaar gebruik, vrij zwaar in de nicotine (12-18mg/ml). Alles in de kliko gegooid en bij de weg gezet.
Het enige waar ik aan kan denken is om dat ding te hijsen, ik dacht dat ik niet zó verslaafd was, maar mijn hemel.
Thx voor de tip ga ik proberen. Ik los het nu op door iedere keer als ik cravings krijg een aardbei te eten. De afgelopen jaren heb ik voornamelijk Strawberry E-juice gevaped (en dus flink ingekocht toen het smaakjes verbod inging), ik mis een beetje de aardbeiengeur om me heen als ik thuis aan het werk ben.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een reclame balpen gesloopt
[ afbeelding ]
gekleurde delen er af gedraaid en het witte gebruikt om het gevoel van het hijsen te hebben.
kun je met je vinger de opening wat verkleinen zodat je wat meer moeite moet doen met het zuigen
ze hebben online ook houten dingen met smaakstaafjes... maar dan ga je alleen het probleem verschuiven.. kun je beter gewoon op plastic zuigen
ja voordeel dat je in het aardbeienseizoen stoptquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Thx voor de tip ga ik proberen. Ik los het nu op door iedere keer als ik cravings krijg een aardbei te eten. De afgelopen jaren heb ik voornamelijk Strawberry E-juice gevaped (en dus flink ingekocht toen het smaakjes verbod inging), ik mis een beetje de aardbeiengeur om me heen als ik thuis aan het werk ben.
Ah ja de cravings...heerlijk om dan een flinke teug schone lucht te inhaleren nietwaar? 😉quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik ben in Jan gestopt met alcohol. En drink, na een paar maanden helemaal niets, nu heel weinig. Roken was mijn tweede ding. Ben nu 1 week gestopt. En wel af en toe cravings, maar dat wordt ook al minder.
Fijn zo!
Succes jij
Dan houd je alsnog de verslaving in stand en kom je geen stap verder. Ik zou elke dag een klein beetje minder roken als ik jou was totdat je op één sigaret zit. Zo heb ik het ook gedaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:53 schreef Maharski het volgende:
Ben ook sinds 4 dagen geleden gestopt. Al is dit wel nu de derde dag echt volledig zonder. De eerste dag had ik de ochtend n begin middag nog wel gerookt. Het was die dag niet per sé bedoeling om te gaan stoppen.
Gaat tot nu toe aardig makkelijk. Eigenlijk heel makkelijk. Wel met pleisters en zuigtabletten.
Ach nee joh, dat werkt voor mij niet. Daar is mijn geest te wispelturig en lenig voor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:22 schreef MisterFox het volgende:
Dan houd je alsnog de verslaving in stand en kom je geen stap verder. Ik zou elke dag een klein beetje minder roken als ik jou was totdat je op één sigaret zit. Zo heb ik het ook gedaan.
Whatever voor jou werktquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:23 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ach nee joh, dat werkt voor mij niet. Daar is mijn geest te wispelturig en lenig voor.
Met die pleisters bouw ik langzaam af. En die zuigtabletten weet ik dat de behoefte daaraan steeds meer afneemt, als de cravings/ontwenningsverschijnselen steeds meer afnemen. Op den duur hoeven die dan niet meer.quote:
Ik snap het. Elke dag dat je jo uw longen niet beschadigd is al een overwinning.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:25 schreef Maharski het volgende:
[..]
Met die pleisters bouw ik langzaam af. En die zuigtabletten weet ik dat de behoefte daaraan steeds meer afneemt, als de cravings/ontwenningsverschijnselen steeds meer afnemen. Op den duur hoeven die dan niet meer.
Juistum!quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:26 schreef MisterFox het volgende:
Ik snap het. Elke dag dat je jo uw longen niet beschadigd is al een overwinning.
Ik neem vanavond ook voor de laatste keer een dikke joint, dan ben ik er wel klaar mee...
Nee ik doe edibles. Gewoon helemaal niks rokenquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:29 schreef Maharski het volgende:
[..]
Juistum!
Als je wel cannabis wilt blijven gebruiken, maar wel wil stoppen met blowen, is wiet vapen altijd nog een optie hè? Veel beter voor je dan blowen.
edibles?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:31 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Nee ik doe edibles. Gewoon helemaal niks roken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |