Ik raad ook het boek van Allen Carr aan, heeft mij erg geholpen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:11 schreef dexamfetamine het volgende:
Ik meld mij hier. Ik ben 30 jaar en ik rookte vanaf mijn 22e ongeveer. Ongeveer 30 sigaretten in de week rookte ik. Voornamelijk Gauloises of javaanse jongens shag met rizzla rood en filter.
Sinds 1.5 week gestopt met roken. De dagen daarvoor was ik zwaar verkouden, last van mijn keel en hoesten. Ik was mij opeens bewust hoe bizar het was dat ik aan het roken was terwijl ik amper kon ademen
Heb toen mijn laatste peuk gerookt, pakje was ook op. Daarna geen peuk meer gekocht of aangeraakt.
Afgelopen maandag wezen sporten, dat voelde goed. Ik hoop in de toekomst een betere conditie en meer lucht te hebben.
Vandaag was een kameraad bij mij op bezoek waar ik doorgaans altijd mee rookte. Heb hem gevraagd of tie buiten kon roken. Ik voelde een paar keer de verleiding om toch eentje mee te roken, maar gelukkig niet gedaan.
Volgende week ga ik beginnen met de stoppen met roken cursus van de huisarts
Hahaha. Gewoon door roken tis maar kriebelhoest.quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:11 schreef dexamfetamine het volgende:
Ik meld mij hier. Ik ben 30 jaar en ik rookte vanaf mijn 22e ongeveer. Ongeveer 30 sigaretten in de week rookte ik. Voornamelijk Gauloises of javaanse jongens shag met rizzla rood en filter.
Ik was mij opeens bewust hoe bizar het was dat ik aan het roken was terwijl ik amper kon ademen
Ik ook! Allen Carr en dan verder zonder al die pleister rommelquote:Op woensdag 24 november 2021 07:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Ik raad ook het boek van Allen Carr aan, heeft mij erg geholpen.
Gewoon stoppenquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:22 schreef LanaMyst het volgende:
Ik was gestopt vanwege een cosmetische ingreep, maar na de herstel periode toch weer begonnen helaas.
Nicotine verslaving weer aangewakkerd door het roken van jointjes in het weekend.
Wil in de loop van het nieuwe jaar als de dagen weer merkbaar langer worden wel weer een poging wagen.
Mijn meest geslaagde poging ooit (14 maanden niet gerookt) was in februari.
Probleem nu is dat Champix al maanden niet leverbaar is.
En dat is toch wel het beste remedie tegen roken tot nu toe.
Dus als ik een poging waag, alleen met Champix.
Ook Zyban geprobeerd maar geen succes vanwege de bijwerkingen, voelde me een zombie daardoor.
Je moet die rommel niet gebruiken joh, dan blijf je ermee bezig en kom je er nooit vanaf. De enige daadwerkelijk succesvolle stoppogingen die ik ken, zijn allemaal cold turkey.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:22 schreef LanaMyst het volgende:
Ik was gestopt vanwege een cosmetische ingreep, maar na de herstel periode toch weer begonnen helaas.
Nicotine verslaving weer aangewakkerd door het roken van jointjes in het weekend.
Wil in de loop van het nieuwe jaar als de dagen weer merkbaar langer worden wel weer een poging wagen.
Mijn meest geslaagde poging ooit (14 maanden niet gerookt) was in februari.
Probleem nu is dat Champix al maanden niet leverbaar is.
En dat is toch wel het beste remedie tegen roken tot nu toe.
Dus als ik een poging waag, alleen met Champix.
Ook Zyban geprobeerd maar geen succes vanwege de bijwerkingen, voelde me een zombie daardoor.
Vaporizer misschien een idee inderdaad, heb wel puur geprobeerd in een pijpje maar dat is veel te scherp. Bong is nog wel lekker maar dat is een te groot en onhandig ding om mee te nemen in mijn handtas.quote:Op maandag 27 december 2021 07:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je moet die rommel niet gebruiken joh, dan blijf je ermee bezig en kom je er nooit vanaf. De enige daadwerkelijk succesvolle stoppogingen die ik ken, zijn allemaal cold turkey.
Verder raad ik voor wiet een vaporizer aan. Jointje is lekkerder, maar dat kan niet meer. Je kunt wel nog puur roken natuurlijk
Maar nee: koop een vaporizer. Arizer is een goed merk.
Is goed gekomen, bijna 21 dagenquote:Op donderdag 28 april 2022 00:02 schreef junkiexp het volgende:
10 dagen gestopt hier, zat in een fucking goede flow.
Heb geen behoefte meer aan nicotine maar ben wel wat depri laatste 2 dagen, fucking moe en heb echt nergens zin in, vooral niet in werken wat ik normaal echt leuk vindt.
Komt vast wel goed....
Inmiddels 6 maanden gestopt met roken!quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:11 schreef dexamfetamine het volgende:
Sinds 1.5 week gestopt met roken. De dagen daarvoor was ik zwaar verkouden, last van mijn keel en hoesten. Ik was mij opeens bewust hoe bizar het was dat ik aan het roken was terwijl ik amper kon ademen
Heb toen mijn laatste peuk gerookt, pakje was ook op. Daarna geen peuk meer gekocht of aangeraakt.
Afgelopen maandag wezen sporten, dat voelde goed. Ik hoop in de toekomst een betere conditie en meer lucht te hebben.
Vandaag was een kameraad bij mij op bezoek waar ik doorgaans altijd mee rookte. Heb hem gevraagd of tie buiten kon roken. Ik voelde een paar keer de verleiding om toch eentje mee te roken, maar gelukkig niet gedaan.
Volgende week ga ik beginnen met de stoppen met roken cursus van de huisarts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |