Ik ben best naïef soms, maar ik geloof niet dat we het virus kunnen wegstemmen.quote:
Ik ben het al vanaf het begin zat. Maar ja...quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Had jij een geplande datum om het spuugzat te zijn?
Denk dat iedereen dat al een tijdje is.
Als alle huisartsen meeprikken? Waarom niet? Huisartsen, ziekenhuizen, GGDers...kan snel gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
2 miljoen prikken per week, gelooft Hugo dit zelf ook?
Het zou al heel wat zijn als ze straks vanaf april/mei 500K per week halen.
Tuurlijk mag dat. De komende weken gaat ons leren in hoeverre het model klopt en of je mij dan wel serieuzer gaat nemen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat neen ik niet serieus, mag dat ook?
daar zit de crux.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:06 schreef aartstyle het volgende:
[..]
ja opzich prima. Maar waarom gaat Hugo dat nu pas bij de huisartsen navragen? Daar heeft hij 11 maanden de tijd voor gehad en dan nu komen met deze cijfers. En als ik heel kritisch ben dan is 2 miljoen per week nog te weinig als we meer vaccins op voorraad zouden hebben. 17 miljoen mensen dan moet je nastreven dat je 17 miljoen vaccins kan zetten (indien genoeg voorraad) in 1 of 2 weken. De tweede prik dan hetzelfde.
En volgens mij is dit niet eens onmogelijk als je alle resources inzet.
quote:Verwachte levering goedgekeurde vaccins
1.302.750
Aantal goedgekeurde vaccins dat Nederland de komende zes weken verwacht te krijgen. Elke week ontvangt Nederland een deel van de vaccins. Mensen hebben twee prikken nodig voor een volledige vaccinatie.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat als dit lukt dat we hem dan in september op een platte kar door de stad rijden om hem toe te juichen.
hetzelfde, maar dan niet om toe te juichenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
Haha, ja die FVD. Het zou mij ten zeerste verbazen als die gingen uitvoeren wat ze zeggen dat ze zouden doen. En als die het doen dan gaat Baudet de geschiedenis in. Hee denkje dat familieleden van mensen zullen reageren die sterven doordat er geen plaats meer is in de ziekenhuizen. Ik denk dat Baudet dan binnen drie weken een Volkert op bezoek heeft gehad.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik ben best naïef soms, maar ik geloof niet dat we het virus kunnen wegstemmen.
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat er een partij is die echt een groot verschil zou maken in de bestrijding. Misschien het FvD, door gewoon niks meer te doen en het virus de vrije hand te geven. Maar verder denk ik dat het weinig zal uitmaken.
Als we teveel versoepelen en de cijfers lopen op. Dan kan het de huidige regeringspartijen stemmen kosten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat er een partij is die echt een groot verschil zou maken in de bestrijding. Misschien het FvD, door gewoon niks meer te doen en het virus de vrije hand te geven. Maar verder denk ik dat het weinig zal uitmaken.
Gelet op de chaos in de logistiek/planning zoals die er nu ligt valt er in dat geval nog heel veel op te schalen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:09 schreef Freudie het volgende:
[..]
Als alle huisartsen meeprikken? Waarom niet? Huisartsen, ziekenhuizen, GGDers...kan snel gaan.
In Nederland wordt er nog veel geshopt in de winkelstraten dan? De maatregelen die in Engeland gelden zijn vergelijkbaar. Volgens mij zijn ook de scholen gewoon open in de UK.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat NL een avondklok heeft van de hele dag
laten we eerst maar eens 1 miljoen per week halen hequote:Op woensdag 3 februari 2021 10:06 schreef aartstyle het volgende:
[..]
ja opzich prima. Maar waarom gaat Hugo dat nu pas bij de huisartsen navragen? Daar heeft hij 11 maanden de tijd voor gehad en dan nu komen met deze cijfers. En als ik heel kritisch ben dan is 2 miljoen per week nog te weinig als we meer vaccins op voorraad zouden hebben. 17 miljoen mensen dan moet je nastreven dat je 17 miljoen vaccins kan zetten (indien genoeg voorraad) in 1 of 2 weken. De tweede prik dan hetzelfde.
En volgens mij is dit niet eens onmogelijk als je alle resources inzet.
Toen Mark zei 'geen handen meer schudden' en hij het zelf toch deed was jij het al zat ja?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het al vanaf het begin zat. Maar ja...
Ik was toen ZIEDENDquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Mark zei 'geen handen meer schudden' en hij het zelf toch deed was jij het al zat ja?
Het was wel een mooie metafoor voor de flopshow die volgde.... dat dan weer welquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Mark zei 'geen handen meer schudden' en hij het zelf toch deed was jij het al zat ja?
Het doet me een beetje denken aan een oud-collega. Die met overgewicht begon met hardlopen en terwijl hij de vijf km nog niet in één keer kon lopen al zei dat de marathon over een half jaar echt het doel was.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
laten we eerst maar eens 1 miljoen per week halen he
Dat gaf mij wel het idee dat ze het allemaal niet zo serieus namen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik was toen ZIEDEND
Maar serieus, het elastiek staat bij veel mensen wel op knappen inmiddels denk ik.
Hij heeft dan wel weer de 10km gehaald, is ook al mooi meegenomenquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan een oud-collega. Die met overgewicht begon met hardlopen en terwijl hij de vijf km nog niet in één keer kon lopen al zei dat de marathon over een half jaar echt het doel was.
Hij is geloof ik nooit verder gekomen dan 10km.
We hebben nog zo'n 500.000 in de vriezer en als de voorraden minder worden, kan er natuurlijk wel meer geprikt worden.quote:
iedereen is het nu al spuugzat maar ik vermoed dat iedereen zich nog aan de regels wilt houden tot deze zomer...quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Had jij een geplande datum om het spuugzat te zijn?
Denk dat iedereen dat al een tijdje is.
Zeker, ambitie moet je altijd hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:14 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hij heeft dan wel weer de 10km gehaald, is ook al mooi meegenomen
Laatste dagscore die ik hoorde ergens was 31.000 per dag. dan ligt het in ieder geval gelijk met de levering.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
We hebben nog zo'n 500.000 in de vriezer en als de voorraden minder worden, kan er natuurlijk wel meer geprikt worden.
Dat is de praktijk maar dat wordt niet gezegd tijdens de verkiezingenquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat zou al een hele prestatie zijn voor Hugo idd. Maar opzich is het toch geen gek idee om zeg 5 miljoen vaccinaties per week te zetten?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
laten we eerst maar eens 1 miljoen per week halen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |