Nee dit is niet okquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:56 schreef BB-King het volgende:
Zo romantisch.
Als dit niet neuken wordt vannacht.
Zijzelfquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ze werden wel voor het blok gezet wie besliste dit eigenlijk
Ja beschamendquote:
die voelt der opgelatenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:56 schreef engine het volgende:
Jill kijkt Thomas amper aan en maakt wel erg veel lawaai
Jij hebt connecties hequote:
Nee die musts wil tv makenquote:
Jill heeft zelf gezegd dat ze het wel zou doen, voor het werd gekozen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ze werden wel voor het blok gezet wie besliste dit eigenlijk
Jill is meer met het spel bezig dan we denkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:58 schreef BB-King het volgende:
Durven ze niet te schuivelen?
Of zit de buik van Thomas teveel in de weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja twee van Thomasquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:59 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik heb het gevoeeeeelll dat vanavond 2 duimpjes omhoog gaan
Ongemakkelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:58 schreef 20100 het volgende:
[..]
net 2 kinderen die op een trouwfeest met elkaar moeten schuifelen
haar 2 hersencellen gebruikt ze om te ademen, meer nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill is meer met het spel bezig dan we denken
inderdaad 2 duimpjes in de 2 gaatjes van Jillquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:59 schreef Koekeloeren het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:02 schreef 20100 het volgende:
[..]
haar 2 hersencellen gebruikt ze om te ademen, meer niet
Zijn er vrouwelijke bewoners die je wel leuk vind?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:02 schreef 20100 het volgende:
[..]
haar 2 hersencellen gebruikt ze om te ademen, meer niet
Els approves.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:59 schreef Koekeloeren het volgende:
Klassiek gevalletje incelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zijn er vrouwelijke bewoners die je wel leuk vind?
niemand is goedquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe lang dit vervelende sujet hier nog zo blijft rondhangenquote:
Zoey maar dan enkel de sletterige versie voor een nachtje plezierquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Thomas stoort het niet, maar beid wel aan om er vanavond samen wat van te zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zijn niet echt gediend dat ze moeten intiem dansen ?
Dat klinkt heel verstandig.. duidelijk maken aan de groep.. en nu maar hopen dat ze dit dan wel serieus nemenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas stoort het niet, maar beid wel aan om er vanavond samen wat van te zeggen
iedereen heeft recht op een meningquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe lang dit vervelende sujet hier nog zo blijft rondhangen
achter het station Brussel Noord is dichter voor haarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:06 schreef Jockari het volgende:
Zoey klaar voor de red district in A'dam !
Thomas lijkt me een goeie gozer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:06 schreef kleinzusje het volgende:
Met een maagverkleining kan het wat worden
Naomi weer in huilmodus dus omdat het haar idee was. en ze gaat haar schuldig voelen en gekwetst zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas stoort het niet, maar beid wel aan om er vanavond samen wat van te zeggen
nou iddquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe lang dit vervelende sujet hier nog zo blijft rondhangen
Na deze dansdag zijn er sowieso al wat meer kilo's afgebrandt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:06 schreef kleinzusje het volgende:
Met een maagverkleining kan het wat worden
het doel van een forum is meningen delenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zeker ... maar hou 'm lekker voor jezelf
Als ik Zoey zo zie wil ik haar wel serieus nemenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:05 schreef 20100 het volgende:
[..]
Zoey maar dan enkel de sletterige versie voor een nachtje plezier
ik zou ze niet voorstellen aan mijn moeder, ik denk geen enkele man![]()
zo gekleed lopen en dan zich afvragen waarom mannen/mensen haar niet serieus nemen
en hier word gezegd dat ze er zelf voor kozen nadat ik zei dat ze min of meer gedwongen werdenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Euh nee, soms vraag ik me af of hij er nog evenveel mee zou omgaan als hij niet zeker was van haar stem.quote:
Thomas zou wel willen maar werd hard gefriendzoned door Jill.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:09 schreef Kinga het volgende:
Och onzin.. Jill en Thomas weten net zo goed als Naomi dat dit gebeuren puur voor tv is.. hoeft niemand beledigd te zijn, er is 0,0 tussen die 2.
Jill zei het echt zelf, ze wist toen nog wel niet dat het met Thomas zou zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en hier word gezegd dat ze er zelf voor kozen nadat ik zei dat ze min of meer gedwongen werden
Staat er ergens dat dit een man is ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:10 schreef 20100 het volgende:
[..]
Thomas zou wel willen maar werd hard gefriendzoned door Jill.
Als nieuwe gozer van 19 in het huis er nog eens goed uitziet dan wordt het helemaal treurig voor Thomas.
Ook alleen maar omdat ze zoiets heeft vanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:10 schreef Mickytjuh het volgende:
En ja hoor, JIll kiest voor Leef!!
En Naomi danst lekker mee...
Een goedkoop ogende ordinaire kamper met tattoo's. Jill's type.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:10 schreef 20100 het volgende:
[..]
Thomas zou wel willen maar werd hard gefriendzoned door Jill.
Als nieuwe gozer van 19 in het huis er nog eens goed uitziet dan wordt het helemaal treurig voor Thomas.
Jepquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Staat er ergens dat dit een man is ?
Ik vertrouw die Jill niet zoquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had liever Thomas een liedje laten kiezen, ben benieuwd wat er dan gekozen zou worden.
ja kijk daar ga je al denkt dus niet dat dat de bedoeling wasquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:11 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Jill zei het echt zelf, ze wist toen nog wel niet dat het met Thomas zou zijn.
dat werd gezegd toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Staat er ergens dat dit een man is ?
Zo'n beetje de meest oprechte vriendschap in het huis.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:10 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Euh nee, soms vraag ik me af of hij er nog evenveel mee zou omgaan als hij niet zeker was van haar stem.
Helemaal mee eens. Die twee hebben lol op een manier die duidelijk maakt dat het om een echte vriendschap gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:13 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zo'n beetje de meest oprechte vriendschap in het huis.
Geen stream aan nu ff, maar neem aan dat Jill los gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:13 schreef Benny het volgende:
Liever te dik in de kist...
Naomi denkt "Wat overkomt mij nu?"
Ik zet mijn vraagtekens erbijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die twee hebben lol op een manier die duidelijk maakt dat het om een echte vriendschap gaat
Jill zie ik inderdaad al op de camping met New Kids castmemberquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een goedkoop ogende ordinaire kamper met tattoo's. Jill's type.
Correctquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen stream aan nu ff, maar neem aan dat Jill los gaat
Niet te wantrouwig Soury. Soms is iets moois daadwerkelijk mooiquote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet te wantrouwig Soury. Soms is iets moois daadwerkelijk mooi
Ik ook.. mag wel wat meer echt in deze neppe wereldquote:
zit ik weer fout hahahaquote:
Thomas is een prima gast, en Jill profiteert wel een beetjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook.. mag wel wat meer echt in deze neppe wereld
ja wat dacht je nou dat ze fan was van het oeuvre van Georg Friedrich Händel?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:16 schreef greysbones het volgende:
Jill is echt een skihut typetje.. lekker los op debiele muziek.
En altijd met veel enthousiasmequote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:19 schreef Jockari het volgende:
Nu was Naomi niet direct mijn favo (vegan bwaark), maar zij doet alles wat gevraagd wordt. Ben fan van haar geworden.
Denk dat het andersom is.. maar hey ieder zijn eigen meningquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Thomas is een prima gast, en Jill profiteert wel een beetje
Ja het blijft een discussie forumquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat het andersom is.. maar hey ieder zijn eigen mening
Met Naomie in de badkamerquote:
Hier wordt zelfs jij vrolijk vanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe lang is dat Dance Till You Drop al aan de gang?
in mijn text stond idd jill. ik had de naam fout, want jill is net met thomas geweest. snapjuh?quote:
Je eerste liefdequote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Tussen het dansen en de jenga door nu het speeddaten.... pfff...
iets over 12 ur vanmid begonnenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe lang is dat Dance Till You Drop al aan de gang?
Ja dacht ff dat ik gek werd.. maar gelukkigquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
in mijn text stond idd jill. ik had de naam fout, want jill is net met thomas geweest. snapjuh?
dat lied was erder en het gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:17 schreef mario390 het volgende:
every breath you take
daar gaat het om en stalker
Eerste vriendinnetje ontmoet in een wijngaard. Nu heeft hij bijna een wijngaardslak aan de haak. Nog even Thomas !quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:24 schreef 20100 het volgende:
haha zie Thomas een verhaal verzinnen over de eerste liefde
hij is gewoon al levenslang incel
nee dusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dacht ff dat ik gek werd.. maar gelukkig
Nog niet, de lamlendigheid waarmee Achter streamregie doet is weer dermate om te huilenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hier wordt zelfs jij vrolijk van
is ook duidelijk te zien aan de schermen er is maar 1 roze scherm en 4 blauw , alleen scherm 3 is rozequote:
Goh dat merk je nu pasquote:
Ohh ook internet ? Coolquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Hebben jullie ook Snapchat in belgie?Och kind
Jaquote:
Een vooroordeel vanwege een eetgewoonte/dieet, dat vind ik raar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:19 schreef Jockari het volgende:
Nu was Naomi niet direct mijn favo (vegan bwaark), maar zij doet alles wat gevraagd wordt. Ben fan van haar geworden.
minus 15 jaren oud was jillquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:28 schreef mario390 het volgende:
bei every breath you take was
Jill - 15 jaren oud![]()
Muziek heeft geen leeftijdquote:
Ik niet, want ben eigenlijk bourgondiër wat eten betreft.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een vooroordeel vanwege een eetgewoonte/dieet, dat vind ik raar.
Zegt heel veel over iemand zijn/haar karakter.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een vooroordeel vanwege een eetgewoonte/dieet, dat vind ik raar.
Je qoute jezelf domboquote:
Al jaren gastquote:
O die film!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:34 schreef Soury het volgende:
Jill heeft het over een film. Ze weet het niet meer
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
thnx
zijn zombie dansers of niet?
ben je NL kan ik je mijn code van videland gevenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
thnx
zijn zombie dansers of niet?
bij de tafel? dat meid heeft 0 manierenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:38 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zoey moet weer even scheetjes laten
wie maakt er even zombie gezichten op.. dan past het primaquote:
heb videoland zit huiskamer stream te kijken, lief van jequote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
ben je NL kan ik je mijn code van videland geven
oh haha ik heb er 2 naast elkaar lolquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:41 schreef greysbones het volgende:
he
[..]
heb videoland zit huiskamer stream te kijken, lief van je
whuuuuttt , super streamerrrquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh haha ik heb er 2 naast elkaar lol
het is inmiddels geen dansen meer maar rondjes lopen en patrick heeft gewisseld met juliequote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh haha ik heb er 2 naast elkaar lol
Thomas zou haar beter eens vol schietenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : 'Ik schiet vaak vol in de DBK. Dat hoor je de stem en die zegt: Je mag trots zijn op jezelf Jill, en dat schiet ik helemaal vol'
ik vind dat ze het goed doet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel tof dat Jill terug volledig aansluiting gevonden heeft in de groep . Zo wordt ze nog veel populairder
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat ze het goed doet.
ze doet tenminste haar best en de rest ook
klinkt zoveel beter als het het nederlands.. ik moet poepenquote:
ik scheit gewoonquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
klinkt zoveel beter als het het nederlands.. ik moet poepen
Vind het nogal kinderachtig klinken eigenlijk, volwassenen die het hebben over "pipi doen" en "kaka doen".quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag allemaal zo actief en morgen kattelam in de zetel
Ja denk als BB de minuten opneemt wie het langst op dansvloer is geweest dat Naomi en Jill dat zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:45 schreef WAvanBuren het volgende:
En daar zijn Naomi en Djill weer op de dansvloer. Wat een energie, niet normaal
pipi vind ik niet klinken inderdaad,.. maar kaka.. primaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vind het nogal kinderachtig klinken eigenlijk, volwassenen die het hebben over "pipi doen" en "kaka doen".
dat kind is 7quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt er weer drank hierna?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag allemaal zo actief en morgen kattelam in de zetel
Jill een verraderlijk mensquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:44 schreef Soury het volgende:
Jill is echt een verradelijk mens. Janken om mensen die ze nog geen week kent. Alles voor de camera
de eerste 2 en half uur ook voornamelijk Jill Naomi Thomas en ook nog Michelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Heb vanmiddag wel paar uurtjes gemist, maar wat ik nu weer laatste 2 uur zie zijn het wel echt Naomi, Zjoelie en Djill die hier de kar trekken?
Mag ik wat vragen waarom jou posts altijd een edit hebben? Je kan ook op preview drukken voordat je op in druktquote:
Omdat het kanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik wat vragen waarom jou posts altijd een edit hebben? Je kan ook op preview drukken voordat je op in drukt
Ja dat kloptquote:
thomas ging vanmiddag echt he le maal losquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:50 schreef engine het volgende:
Jill Naomi en Thomas zijn leuke dansers
Thomas is nu al de winnaarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
thomas ging vanmiddag echt he le maal los
huhquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:44 schreef Soury het volgende:
Jill is echt een verradelijk mens. Janken om mensen die ze nog geen week kent. Alles voor de camera
Je kan ook een film op zetten of met je ogen dicht met 180km/h op de snelweg gaan rijden als je spanning wil.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
wee zo'n dag in doorslaan in nutteloosheid.. waarom wordt het godsamme nergens ook maar een moment spannend , die Exodus van vorige week uitgesloten dan
Ja dat denk ik. Ik vind haar nepquote:
Heb een stukje gezien voordat ze gingen schuifelen. Flinke work outquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
thomas ging vanmiddag echt he le maal los
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je kan ook een film op zetten of met je ogen dicht met 180km/h op de snelweg gaan rijden als je spanning wil.
Neuhh commentaar leveren is veiligerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je kan ook een film op zetten of met je ogen dicht met 180km/h op de snelweg gaan rijden als je spanning wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
denk dat ze het langst op de dansvloer heeft gestaan, en de 1 is nu 1 x gevoeliger dan de ander, jill is een gevoelig meisje. ik kan ook janken om een film en die mensen ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat ze het goed doet.
ze doet tenminste haar best en de rest ook
Michel staat ook bijna constant.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja denk als BB de minuten opneemt wie het langst op dansvloer is geweest dat Naomi en Jill dat zijn
Misschien moet je er één uitzettenquote:
Dat shirt van Thomas zou je toch moeten kunnen uitwringenquote:
Goldstrikequote:
hoorde de game room en huiskamerquote:
De meeste stemmen voor Jill .quote:
Dat zegt niks over het geluidquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoorde de game room en huiskamer
en heb maar 1 stream aan staan
nu gelukkig alleen het gemompel van Jill en Thomas door de muziek heen
Ik had ook geluiden door elkaar op stream 2, gelukkig weer voorbij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoorde de game room en huiskamer
en heb maar 1 stream aan staan
nu gelukkig alleen het gemompel van Jill en Thomas door de muziek heen
ach die heeft er regelmatig iets bijna uithangen.. zowel boven als onderquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De tetten van Zoëy hangen er bijna uit.
vind ze vandaag ook extreem h**rig gekleedquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De tetten van Zoëy hangen er bijna uit.
Sorry maar wat een kneus is datquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Speedaten...? Dat is toch iets te neuken zoeken en niet je levensverhaal oplepelen ,..
Geilneef... handboeien??
[ afbeelding ]
Onder ? De flappen ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach die heeft er regelmatig iets bijna uithangen.. zowel boven als onder
mocht mijn dochter ooit zoiets aantrekken,.. komt ze het huis niet uitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vind ze vandaag ook extreem h**rig gekleed
Ze vertelde vanmorgen dat ze normaal niks onder haar jurkje aan heeft..quote:
Dan trekt ze het aan om de hoek. Deed ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
mocht mijn dochter ooit zoiets aantrekken,.. komt ze het huis niet uit
Zoey is het resultaat van een vaderloos gezinquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
mocht mijn dochter ooit zoiets aantrekken,.. komt ze het huis niet uit
reken maar dat ik om het hoekje sta..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan trekt ze het aan om de hoek. Deed ik ook
Dat heeft er dan ook weer totaal niks mee te maken...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:03 schreef 20100 het volgende:
[..]
Zoey is het resultaat van een vaderloos gezin
Je hebt geen idee?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
reken maar dat ik om het hoekje sta..![]()
gelukkig heeft mijn dochter een iets andere smaak dan dat
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nick is super cute met dansen
jawel,.. al genoeg meegemaakt voor een heel leven..quote:
Wat denk je dat een probleem is ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
De kookplaat wordt gemaakt ben best benieuwd hoe ze dat aanpakken met cornona enz
De kookplaat wordt gemaakt
de wasbakken worden gemaakt
Niks geleerdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel,.. al genoeg meegemaakt voor een heel leven..
Deze is drie keer nietsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
Je iig nog wat te lezen mocht neuken niet lukken mogen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |