Op naar de volgendequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:50 schreef tong80 het volgende:
Ik had me hier nog niet gemeld na een ban van twee jaar.
Zal me aan me reet roesten eik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie er al weer een aantal gescoord
Heb dit gerapporteerd als banaanvraag. Hoop dat ze zich ook nu aan de regels houden.quote:
Succes ermee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb dit gerapporteerd als banaanvraag. Hoop dat ze zich ook nu aan de regels houden.
Je hebt vandaag al meer dan tien keer op me gereageerd of aandacht aan me besteed. Je bent net een Siamese tweeling die Geer en Goor heet.quote:
Is dat zo? In SHO waar je loopt te jankenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt vandaag al meer dan tien keer op me gereageerd of aandacht aan me besteed. Je bent net een Siamese tweeling die Geer en Goor heet.
Ik jankenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? In SHO waar je loopt te janken
Ok even koken, latersquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik janken![]()
Flikker nou eens op domme doos.
Ik raad je brandnetelsoep aan.quote:
Dank je en de groentenquote:
Ik gun je het laatste woord nietquote:
Ga een ander sc verkloten.quote:
Zij begon juf. Je ging toch kokenquote:
Het staat opquote:
Noem de prut Jezus.quote:
Ik ben gek op kliekjes. Ik heb erwtensoep met een halve worst.quote:
Ik heb geen zoonquote:
Spruitjesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 18:53 schreef cafca het volgende:
Roergebakken (of geroerbakte?) spruitjes met gebakken aardappels en een visje Y:)
Lekkerquote:
Lekker wat zit er in?quote:
Prei, ui, selderij, wortel, witte bonen, vermicelli, gehakt, spek en diverse kruidenquote:
Witte bonen ben ik gek op. Ik had een adres waar ze vers waren. Kut werk maar zo lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prei, ui, selderij, wortel, witte bonen, vermicelli, gehakt, spek en diverse kruiden
Geen ervaring mee maar dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Witte bonen ben ik gek op. Ik had een adres waar ze vers waren. Kut werk maar zo lekker
Bonen doppen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen ervaring mee maar dat geloof ik wel.
Weinig entertainmentwaarde idd.quote:
Oh gemistquote:
Niet echt.quote:
Mooi.quote:
Waarom kut werk ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Witte bonen ben ik gek op. Ik had een adres waar ze vers waren. Kut werk maar zo lekker
Jammer. Nu blijf je onwetend.quote:
Blijf je me stalken eng mannetje.quote:
Op de foto zijn ze groot en ok. IRL moet je meer pielenquote:
Nee, ben je niet waard. Ik reageer op zoveel mensen.quote:
Ook jij bepaalt niet wie hier post, dus doe ff normaal.quote:
Ok dat is mooi doei danquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ben je niet waard. Ik reageer op zoveel mensen.
Serieus?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook jij bepaalt niet wie hier post, dus doe ff normaal.
Jij spoort ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook jij bepaalt niet wie hier post, dus doe ff normaal.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:50 schreef tong80 het volgende:
Ik had me hier nog niet gemeld na een ban van twee jaar.
Daar heb ik ook last van. Veel plezier met Tongquote:
Ik zal eens even checkenquote:
Doegquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Veel plezier met Tong
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:29 schreef engine het volgende:
Propellant loading![]()
Dat gaat de goede kant op
T-00:29quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:31 schreef pullup het volgende:
Beter voeren we geen Spacewar tegen aliens.
Willen we net onze raketten afvuren maar dan waait het net meer dan windkracht 3. Raket komt niet van de grond af
Ik heb de eer en het genoegen met hem samen te wonen. Je moet de groeten van hem hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Veel plezier met Tong
Netjesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb zilver. Scores waren niet aangepast maar nu is het in orde dankzij mijn alertheid.
*stuiter*
Goed gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb zilver. Scores waren niet aangepast maar nu is het in orde dankzij mijn alertheid.
*stuiter*
Klinkt best exact na al die vertragingenquote:
Waarschijnlijk ben jij de enige die dat volhoudtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de eer en het genoegen met hem samen te wonen.
Ik tolereer hem.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij de enige die dat volhoudt
Die kwam vrij hard terechtquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:34 schreef chufi het volgende:
Ja
[..]
dat ging weer niet helemaal goed..
[ afbeelding ]
Dat was niet de bedoeling wil je zeggen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:34 schreef chufi het volgende:
Ja
[..]
dat ging weer niet helemaal goed..
[ afbeelding ]
Lijkt me ook jaquote:
Lijkt me dat ie weer op zn pootjes terecht moet komenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling wil je zeggen?
Zag een tijdje terug een docu over de Nazi's die de V2 aan het maken waren. Daar zijn ook heel veel van dit soort beelden van, raketten die weer snel terugkwamen zeg maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:36 schreef chufi het volgende:
Lij
[..]
Lijkt me dat ie weer op zn pootjes terecht moet komen
Ja maar dit was dus gepland terugkomen, alleen de landing ging niet goed.. 2 bellyflips gezienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag een tijdje terug een docu over de Nazi's die de V2 aan het maken waren. Daar zijn ook heel veel van dit soort beelden van, raketten die weer snel terugkwamen zeg maar.
Das voor later ..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, ze hoeven niet ineens door outerspace in?
tot 10 km omhoog -> draaien -> hard naar beneden - > vlak voor dat de grond bereikt is terugdraaien - > landenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, ze hoeven niet ineens door outerspace in?
Niemand die toch in zo'n ding stapt. Als ie hier niet kan landen kan hij het ergens anders ook nietquote:
Leuke theorie jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
tot 10 km omhoog -> draaien -> hard naar beneden - > vlak voor dat de grond bereikt is terugdraaien - > landen
Maar dat laatste is wat lastig
Daarom al die testvluchten ..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand die toch in zo'n ding stapt. Als ie hier niet kan landen kan hij het ergens anders ook niet
Alleen leren ze niet van hun fouten?quote:
Dat is wel de bedoeling ghehequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen leren ze niet van hun fouten?
Er hoeft ook niemand in te stappenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand die toch in zo'n ding stapt. Als ie hier niet kan landen kan hij het ergens anders ook niet
Voor mij nooit een tesla dusquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ghehe
En tot het zover is mollen ze wat raketjes
Nou ja, lijkt me toch het uiteindelijke doel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Er hoeft ook niemand in te stappen![]()
De eerste vluchten zullen onbemand zijn.
Was ook meteen redelijk het einde van het zeppelin tijdperk.quote:
Ik kreeg daarnet er wel zo'n gevoel bij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was ook meteen redelijk het einde van het zeppelin tijdperk.
Dit is juist goede reclame. Met zo'n test bewijzen ze weer heel ver voor te liggen en door te blijven gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me toch het uiteindelijke doel.
Alleen zo maak je geen reclame voor jezelf.
Niet heel raar neequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kreeg daarnet er wel zo'n gevoel bij.
Wat je zei met dat reclame voor jezelf maken![]()
Vraag het me echt af, als dit te vaak gebeurt blijven die negatieve beelden hangen. En om dat nou zomaar om te draaien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is juist goede reclame. Met zo'n test bewijzen ze weer heel ver voor te liggen en door te blijven gaan.
Nu nog niet. Tot het ze wel lukt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hard en met veel vlammetjesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nu nog niet. Tot het ze wel lukt.
Shit kan hard gaan.
Goed oefenen dan maarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Shit kan hard gaan.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, nu nog. Tot het wel gaat zonder brokken. En dat kan snel gaan.
Toch lieten ze die ook niet 20keer crashen in een bocht voor het goed gingquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo is ook de stoomlocomotief ooit verguist omdat koeien er zure melk van zouden geven.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Shit kan hard gaan.
Ja, alleen ga je daar niet zo snel dood aan zeg maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo is ook de stoomlocomotief ooit verguist omdat koeien er zure melk van zouden geven.
Dat kan. Maar hoeveel stoommachines zijn er ontploft voor het veilig was?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch lieten ze die ook niet 20keer crashen in een bocht voor het goed ging
Daar dachten ze toen anders over.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, alleen ga je daar niet zo snel dood aan zeg maar.
Misschien zijn de ontwerpers wel naast de heksen gehangenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar dachten ze toen anders over.
Het is onduidelijk of ze bleven drijven.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien zijn de ontwerpers wel naast de heksen gehangen
Gewoon nog een keer proberen dan natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is onduidelijk of ze bleven drijven.
Na ja, ik ben niet echt gecharmeerd van deze crash and burn tactiek om te experimenteren eigenlijk. Heel subtiel is het nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan. Maar hoeveel stoommachines zijn er ontploft voor het veilig was?
Nee, dat weet ik ook niet. Toen was er geen continue informatiestroom waardoor alles direct op straat lag.
Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Subtiel is het ook niet, dat ben ik met je eens. Maar als je niks probeert kom je ook niet verder.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Na ja, ik ben niet echt gecharmeerd van deze crash and burn tactiek om te experimenteren eigenlijk. Heel subtiel is het niet
Trusten Sodequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar goed, om 04:00 gaat de wekker weer. Mij gaan zoeken vlooienbunker.
Laterss.
Ik heb ze ook niet allemaal gezienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Had toch naar ManU moeten blijven kijken
Jij bent er vroeg bijquote:
De temperatuur is vooralsnog niet wintersquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:16 schreef pullup het volgende:
Ja ga hier net aan de derde bak![]()
Ziet er naar uit dat ik niet ga bevriezen of kledder ga worden zometeen
Het is de warmste ochtend sinds half november denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:18 schreef chufi het volgende:
[..]
De temperatuur is vooralsnog niet winters
Nou er waren volgens mij nog wel een paar nachten waarbij de temperatuur opliep deze winter ..quote:Op woensdag 3 februari 2021 06:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is de warmste ochtend sinds half november denk ik
Niet tot 10 gradenquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou er waren volgens mij nog wel een paar nachten waarbij de temperatuur opliep deze winter ..
Ik zou voor de zekerheid toch maar iets extra meenemen.. Mar ik ben natuurlijk ook niet zo'n bikkel als jij elke dag met weer of geen weer ... Respectquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:28 schreef pullup het volgende:
Hoef me niet eens in te pakken zo.
Alleen wat regenkleding mee
We gaan het zienquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch maar iets extra meenemen.. Mar ik ben natuurlijk ook niet zo'n bikkel als jij elke dag met weer of geen weer ... Respect
Dealquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:31 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan het zienen de rest van het jaar is het weer lekker
Die familie blijkbaarquote:
Ja nu je het zegt, maar het is wel ook meerstemmigquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Die familie blijkbaar![]()
Ze hadden ook last van het korte termijn geheugen want ik neem aan dat je dat kleine stukje muziek anders wel uit je hoofd zou kennen na een paar keer
Ah dan kan je elke dag van set wisselen jaquote:Op woensdag 3 februari 2021 07:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, maar het is wel ook meerstemmig
Een boom groeit naar het licht , dus als het in de schaduw van een andere boom komt groeit ie een andere richting op naar boven ....quote:Op woensdag 3 februari 2021 07:23 schreef pullup het volgende:
Ook interessant
Ik ben er vandoor en zal onderweg even puzzelen hoe dit fenomeen te verklaren is![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Auxine
Het antwoord zit hem in een stofje genaamd auxine, een hormoon dat een belangrijke rol speelt bij de groei van een plant. Auxine zit in eerste instantie in het topje van een plantenstengel. Maar onder invloed van licht zakt het hormoon een stukje lager de stengel in.
En daar gebeurt het. De cellen aan de kant van de stengel waar licht op schijnt, ontvangen weinig auxine. Aan de schaduwkant ontstaat juist een veel hogere concentratie auxine in de cellen. Auxine zorgt ervoor dat de cellen zich gaan uitrekken.
Aan de schaduwkant van de stengel worden ze steeds langer, terwijl de cellen aan de zonkant vrijwel gelijk blijven. De schaduwkant van de stengel groeit dus sneller, waardoor de stengel naar de zonkant toe buigt. Kijk maar eens naar een gebogen rietje; in de buitenbocht zijn de segmenten veel langgerekter dan in de binnenbocht.
Wist het ook niet, ging even op Google zoeken en vond ik ditquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Auxine
Het antwoord zit hem in een stofje genaamd auxine, een hormoon dat een belangrijke rol speelt bij de groei van een plant. Auxine zit in eerste instantie in het topje van een plantenstengel. Maar onder invloed van licht zakt het hormoon een stukje lager de stengel in.
En daar gebeurt het. De cellen aan de kant van de stengel waar licht op schijnt, ontvangen weinig auxine. Aan de schaduwkant ontstaat juist een veel hogere concentratie auxine in de cellen. Auxine zorgt ervoor dat de cellen zich gaan uitrekken.
Aan de schaduwkant van de stengel worden ze steeds langer, terwijl de cellen aan de zonkant vrijwel gelijk blijven. De schaduwkant van de stengel groeit dus sneller, waardoor de stengel naar de zonkant toe buigt. Kijk maar eens naar een gebogen rietje; in de buitenbocht zijn de segmenten veel langgerekter dan in de binnenbocht.
Kijk kwam ik met mn simpele redenering toch aardig in de richtingquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wist het ook niet, ging even op Google zoeken en vond ik dit
Goedemorgen engine
Jaa, klinkt op zich ook wel logisch eigenlijk als je er zo bij na denktquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:14 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Kijk kwam ik met mn simpele redenering toch aardig in de richting
Dat zeg ik niet..quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus eingelijk helpt planten voeding ook niet, wat ze verkopen in tuincentrums?
Misschien dat onze @Domnivoor daar antwoord op heeftquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee maar ik wel en het is een vraag
Oh die weet veel?quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat onze @:domnivoor daar antwoord op heeft
ik heb het gezienquote:
dit ziet er bizar uitquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:04 schreef pullup het volgende:
Die kende ik nog niet![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Huh?quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat onze @:domnivoor daar antwoord op heeft
quote:
Dat helpt wel. Met fotosynthese wordt alleen koolstof geassimileerd. Planten hebben meer dan dat nodig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus eingelijk helpt planten voeding ook niet, wat ze verkopen in tuincentrums?
Ah ok weer wat geleerd thanks!!quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat helpt wel. Met fotosynthese wordt alleen koolstof geassimileerd. Planten hebben meer dan dat nodig.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb het gezien![]()
Apple TV van iemand te leen gekregen en mooi op de tv kunnen zien. Was een grote boem op het eind
Ja ... ze waren iig blij met de data ..quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:59 schreef engine het volgende:
[..]genoten weer
Vlucht zag er heel stabiel uit. Ben echt benieuwd hoeveel pogingen ze nog nodig hebben om te landen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... ze waren iig blij met de data ..
Doen ze dat meestal?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat spacex nog met een verklaring komt.
Vaak laat Elon of SpaceX wel wat weten ja. Vorige keer wel in ieder geval.quote:
OK dan wachten we afquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:37 schreef engine het volgende:
[..]
Vaak laat Elon of SpaceX wel wat weten ja. Vorige keer wel in ieder geval.
Kijkquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Auxine
Ja Toen ie eenmaal ging was het de moeite van het kijken meer danwaardquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb het gezien![]()
Apple TV van iemand te leen gekregen en mooi op de tv kunnen zien. Was een grote boem op het eind
Zo snel al?quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef pullup het volgende:
Kan ik mooi die volgende lancering zien zo
Geen idee wanneer dat isquote:
Ja want anders duurt het weer zo langquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee wanneer dat is![]()
Ding staat daar toch klaar te shinenKan je hem net zo goed laten ontploffen
Neequote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
Eerst testen van brandstoftanks en raptors. Twee weken denk ik dat het zeker duurt.
Mooi nummer welquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:23 schreef pullup het volgende:
Zelfde nr als vanochtend maar andere uitvoering
Ik vind die popmuziek bij lange na niet zo goedquote:
Ghehe het viel me ineens opquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die had ik in mn hoofd bij de TT
Ja, ik ook elke keer als ik de TT zagquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die had ik in mn hoofd bij de TT
Lekker wat donder jij er allemaal in, ik doe dat ook wel eens en dan bakjes in de vriezer. Tomaten tijm gehakt parmesan en wat andere kruiden. Dan is het prima (oh en knoflook)quote:
meestal sws knoflook, ui, paprika en champignons, tomaten , soms jalapeņos voor het pikantje, olijven en italiaanse kruiden , meestal met gehakt , soms met tonijn of zonder en vandaag met smacquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker wat donder jij er allemaal in, ik doe dat ook wel eens en dan bakjes in de vriezer. Tomaten tijm gehakt parmesan en wat andere kruiden. Dan is het prima (oh en knoflook)
Oh de rest komt later wel ik maak meestal basis.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
meestal sws knoflook, ui, paprika en champignons, tomaten , soms jalapeņos voor het pikantje, olijven en italiaanse kruiden , meestal met gehakt , soms met tonijn of zonder en vandaag met smacen ja soms porties de vriezer in ,,
Basis is basisquote:
Ja ik flikker er in waar ik zin in heb.quote:
Ik ook of wat ik nog in huis heb..quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik flikker er in waar ik zin in heb.
Dat bedoel ik met basisquote:
Leuke wedstrijd?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt .. Spaans bekervoetbal nu
Castle zegt me niets ...quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Liverpool begint zo ja.
Al ga ik misschien wel Castle afkijken.
Nooit gevolgd..quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Castle (TV Series 2009â2016) - IMDb
Heb hem al meer dan eens gezien ook
Geen idee..quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax schrijft Haller niet in voor de EL?
ff gecheckt.. Ah ja leest het nu ook.. raar want Idrissi staat wel op de lijst ..quote:
Nogal raar, je grootste transfer ooit en dan niet mee laten doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ff gecheckt.. Ah ja leest het nu ook.. raar want Idrissi staat wel op de lijst ..
Hoeveel wedstrijden hebben ze nog Europees....?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
Mag toch hopen dat het geen fout van Ajax is
T is nu per ronde, dus hangt er vanaf hoe goed ze het doen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden hebben ze nog Europees....?
Jaja .. Vooralsnog is Barca geen ronde verder ....quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nu per ronde, dus hangt er vanaf hoe goed ze het doen.
Die spelen nu in de beker?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja .. Vooralsnog is Barca geen ronde verder ....
Nee ...quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het blijft maar niet lukken daar he
Ja maar je ziet het bij veel topclubs dat ze af en toe steekjes laten vallenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
Liverpool blijft ook knoeien trouwens
Steekjes oke, maar bij sommige is het meer structureel op het moment.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar je ziet het bij veel topclubs dat ze af en toe steekjes laten vallen
Ja bij Barca is het al jaren matig tot slecht .. het zat er aan te komen.. maar ja nu met de financiele crisis erbij .quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
Kan, of het is de 'natuurlijke' gang van zaken waarin topclubs om de zoveel seizoenen weer wegzakken.
De transferperiode is ook erg rustig geweest. Haller was 1 van de duurste.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bij Barca is het al jaren matig tot slecht .. het zat er aan te komen.. maar ja nu met de financiele crisis erbij .
prijs van iedereen is gezakt, maar clubs hebben minder te besteden op sommige clubs na ...quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De transferperiode is ook erg rustig geweest. Haller was 1 van de duurste.
Het gaat dus over de hele lijn zo.
Als je ziet dat clubs als Barca en Real zo goed als failliet zijn is het logisch dat er minder transfers zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
prijs van iedereen is gezakt, maar clubs hebben minder te besteden op sommige clubs na ...
En een paar grote namen zijn straks gewoon gratis over te nemen ... OK een Messi wil natuurlijk wel een vergelijkbaar salaris ergens anders.. Parijs dusquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je ziet dat clubs als Barca en Real zo goed als failliet zijn is het logisch dat er minder transfers zijn.
Dit gaven vaak wel heel erg veel uit.
Dat blijft toch wel doorgaan. Niemand die daar de stekker uit durft te trekken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je ziet dat clubs als Barca en Real zo goed als failliet zijn is het logisch dat er minder transfers zijn.
Dit gaven vaak wel heel erg veel uit.
Ach, wat is nou 500 miljoen nog tegenwoordigquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En een paar grote namen zijn straks gewoon gratis over te nemen ... OK een Messi wil natuurlijk wel een vergelijkbaar salaris ergens anders.. Parijs dus
Die financial fairplay werkt nog niet helemaal goed neequote:Op woensdag 3 februari 2021 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat blijft toch wel doorgaan. Niemand die daar de stekker uit durft te trekken.
Dat frauderen ze daar in Catalunya wel weer recht op een of andere manierquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat blijft toch wel doorgaan. Niemand die daar de stekker uit durft te trekken.
Ja helaas wel...en keer op keer.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat frauderen ze daar in Catalunya wel weer recht op een of andere manier
Is dat niet heel Zuid-Europa?quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat frauderen ze daar in Catalunya wel weer recht op een of andere manier
Ja gedeeltelijk maar daar denken ze nog wat extremer en denken ze los te staan van de rest van Spanjequote:
Bijna net als vroegerquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens sommige weermodellen kan er volgende week tot 70cm sneeuw vallen in het noorden
Zo lang is 1979 nou ook weer niet terug,quote:
Dat komt door de polygoonjournaal stemquote:Op donderdag 4 februari 2021 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo lang is 1979 nou ook weer niet terug,
dit klinkt meer als jaren 50.
Uh ja, grote kans.quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt door de polygoonjournaal stem
'Ja kleine ijstijdjes en zo ...quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
Tijdje eerder lag er trouwens nog meer sneeuw en ijs in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |