T waren er wel veulquote:
Jij bent er vroeg bijquote:
De temperatuur is vooralsnog niet wintersquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:16 schreef pullup het volgende:
Ja ga hier net aan de derde bak![]()
Ziet er naar uit dat ik niet ga bevriezen of kledder ga worden zometeen
Het is de warmste ochtend sinds half november denk ikquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:18 schreef chufi het volgende:
[..]
De temperatuur is vooralsnog niet winters
Nou er waren volgens mij nog wel een paar nachten waarbij de temperatuur opliep deze winter ..quote:Op woensdag 3 februari 2021 06:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is de warmste ochtend sinds half november denk ik
Niet tot 10 gradenquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou er waren volgens mij nog wel een paar nachten waarbij de temperatuur opliep deze winter ..
Ik zou voor de zekerheid toch maar iets extra meenemen.. Mar ik ben natuurlijk ook niet zo'n bikkel als jij elke dag met weer of geen weer ... Respectquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:28 schreef pullup het volgende:
Hoef me niet eens in te pakken zo.
Alleen wat regenkleding mee
We gaan het zienquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch maar iets extra meenemen.. Mar ik ben natuurlijk ook niet zo'n bikkel als jij elke dag met weer of geen weer ... Respect
Dealquote:Op woensdag 3 februari 2021 06:31 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan het zienen de rest van het jaar is het weer lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |